Ik denk dat jij je verwachtingen wat beter moet managen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:08 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Godverdomme Vormer, die valt toch vies tegen hoor.
Vind hem deze wedstrijd niet beduidend beter of slechter dan Clasie eerlijk gezegd. Vind het hem niet slecht doen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:08 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Godverdomme Vormer, die valt toch vies tegen hoor.
Nee, inderdaad. Ik vind het over het algemeen niet heel slecht. Alleen de Sisse en Verhoek verpesten een hoop.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vind hem deze wedstrijd niet beduidend beter of slechter dan Clasie eerlijk gezegd. Vind het hem niet slecht doen.
Vleugellam inderdaad. Het centrum is te vol, en geeneen voorzet komt aan vanaf de vleugels.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik vind het over het algemeen niet heel slecht. Alleen de Sisse en Verhoek verpesten een hoop.
Cisse en Verhoek duidelijk de zwakste schakels in het elftal inderdaad. Doorzichtige en onfatsoenlijke voorzetten, te laag speeltempo, komen hun man niet voorbij enz.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik vind het over het algemeen niet heel slecht. Alleen de Sisse en Verhoek verpesten een hoop.
Niet eens heel slecht imo. Alleen eindpass is minder, Verona één goal uit anderhalve kans. De Vrij liet Toni heel makkelijk lopen.quote:
Clasie wissel?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:42 schreef MCH het volgende:
Kan iemand mij nou even in twee zinnen uitleggen waarom onze gedroomde schakel van het Nederlands elftal (Clasie) nu wissel dreigt te worden bij net-niet Feyenoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |