Hier ook, nu alleen hopen dat ik morgen niet weer wakker word gemaakt door mn collegasquote:Op maandag 22 juli 2013 21:23 schreef Senzune het volgende:
Ik heb de deuren open en het is aardig uit te houden.
Vanmorgen dreef ik bijna mijn bed uit, om 11 uur.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier ook, nu alleen hopen dat ik morgen niet weer wakker word gemaakt door mn collegas
Iets koeler hier maar gelukkig is het niet zo benauwt.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:24 schreef sasquatsch het volgende:
Bij mij is het nog steeds 29 graden binnen, met deuren open.
Gelukkig niet. Dat wordt de komende dagen wel anders.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:27 schreef Senzune het volgende:
[..]
Iets koeler hier maar gelukkig is het niet zo benauwt.
Donder en bliksemquote:Op maandag 22 juli 2013 21:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Dat wordt de komende dagen wel anders.
Ik heb 2 serverventalitoren met eeen bakje ijs ervoor en dus heb ik mijn eigen McGyver airco.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Dat wordt de komende dagen wel anders.
quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:37 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik heb 2 serverventalitoren met eeen bakje ijs ervoor en dus heb ik mijn eigen McGyver airco.
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 22 juli 2013 21:37 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik heb 2 serverventalitoren met eeen bakje ijs ervoor en dus heb ik mijn eigen McGyver airco.
Als het echt extreem heet was, dan ging ik vaak met m'n (blote) voeten in de mini-bar zitten. Dat geeft echt een gelukzalig gevoel. Mocht je dus ooit in een hotel met een minibar komen, bedenk je dan wat andere mensen daar hebben gedaan, voordat je besluit om er iets uit te halenquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het echt extreem heet was, dan ging ik vaak met m'n (blote) voeten in de mini-bar zitten. Dat geeft echt een gelukzalig gevoel. Mocht je dus ooit in een hotel met een minibar komen, bedenk je dan wat andere mensen daar hebben gedaan, voordat je besluit om er iets uit te halen
In de hotels waar ik kom is er meestal een prima werkende airco, zodat er weinig reden is om de minibar te openen.. En als ik er al iets uit zou gebruiken is het meestal mn eigen gekochte gekoelde bier....quote:Op maandag 22 juli 2013 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het echt extreem heet was, dan ging ik vaak met m'n (blote) voeten in de mini-bar zitten. Dat geeft echt een gelukzalig gevoel. Mocht je dus ooit in een hotel met een minibar komen, bedenk je dan wat andere mensen daar hebben gedaan, voordat je besluit om er iets uit te halen
Koelte die via je voeten je lichaam binnenkomt is anders als via een airco....probeer het maar eens.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
In de hotels waar ik kom is er meestal een prima werkende airco, zodat er weinig reden is om de minibar te openen.. En als ik er al iets uit zou gebruiken is het meestal mn eigen gekochte gekoelde bier....
Zoiets als met je voeten in een teiltje water?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Koelte die via je voeten je lichaam binnenkomt is anders als via een airco....probeer het maar eens.
Dat is hetzelfde principe ja, alleen is een minibar nog iets verkoelender.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zoiets als met je voeten in een teiltje water?
Ik ken het met wat ijs-blokjesquote:Op maandag 22 juli 2013 22:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zoiets als met je voeten in een teiltje water?
Ben je weer ziek Chuf, of gewoon vrij? Ik hoop niet dat je ziek bent.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:10 schreef chufi het volgende:
En verder maar weer. maar ik heb hosselverlof en zit thuis af te koelen bij de ventilator, hopend op beterschap.....
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:37 schreef Senzune het volgende:
[..]
Verrekte schouder (gevalletje op het werk) Mogelijk dat die gedeeltelijk uit de kom was waardoor de boel wat erg pijnlijk was .. Nog een dagje rust ...quote:Op maandag 22 juli 2013 22:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ben je weer ziek Chuf, of gewoon vrij? Ik hoop niet dat je ziek bent.
Ai, ai! Dat doet zeeeeeeeer!! Sterkte ermee.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Verrekte schouder (gevalletje op het werk) Mogelijk dat die gedeeltelijk uit de kom was waardoor de boel wat erg pijnlijk was .. Nog een dagje rust ...
Dank jequote:Op maandag 22 juli 2013 22:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ai, ai! Dat doet zeeeeeeeer!! Sterkte ermee.
och armequote:Op maandag 22 juli 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je
Ja die donderdag kon ik bijna ff helemaal niets meer met mn arm
Even een dagje met je andere arm rukken en er is niets aan het handje.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
Ja die donderdag kon ik bijna ff helemaal niets meer met mn arm
Daar loop ik al mee bij de fysio ...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even een dagje met je andere arm rukken en er is niets aan het handje.
Ik weet mezelf prima te redden ... Maak je vooral niet drukquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fijn beeld om mee te gaan slapen....bedankt chufi.
Ik red mij ook wel weer, maar alles bij elkaar opgeteld is het voor mij even kut.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet mezelf prima te redden ... Maak je vooral niet druk
Het komt goed. Laten we het houden op het weer....quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:27 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik red mij ook wel weer, maar alles bij elkaar opgeteld is het voor mij even kut.
Top Sas...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:16 schreef sacha het volgende:
Ha! na een rugzak voor school (maar 5 jaar strijd) heb ik nu ook de AWBZ indicatie in de pocket voor mijn autistische Aap!![]()
*feestje viert*
Dat zijn nog een stappen. Fijn'quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:16 schreef sacha het volgende:
Ha! na een rugzak voor school (maar 5 jaar strijd) heb ik nu ook de AWBZ indicatie in de pocket voor mijn autistische Aap!![]()
*feestje viert*
Voel me aangesproken. In beide gevallen, maar weet dat het niet over mij gaat.quote:
Ach, iedereen heeft wel iets autistisch volgens mijn autist, dus voor jou ook....quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voel me aangesproken. In beide gevallen, maar weet dat het niet over mij gaat.
Dat klopt, ik heb er ook regelmatig last van.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft wel iets autistisch volgens mijn autist, dus voor jou ook....
En voor jouquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb er ook regelmatig last van.
Ik kan het meestal prima vinden met autisten, waarschijnlijk omdat ik zelf de meest zinloze dingen en feiten onthoud.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En voor jou![]()
Maar ik denk wel dat mijn zoon een beetje gelijk heeft.
Dat wil ik ookquote:Op maandag 22 juli 2013 21:45 schreef Senzune het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen is ook een vak, maar het werkt prima.
[ afbeelding ]
Weer gefeliquote:
Kan ik niet ontkennen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft wel iets autistisch volgens mijn autist, dus voor jou ook....
4 uur minder belasting omdat ie dan ergens anders is?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
4 uur minder belasting voor mij en eventueel extra inzet op school
bij iemand anders jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:25 schreef chufi het volgende:
4 uur minder belasting omdat ie dan ergens anders is?
nooit, never, ever, niet mijquote:En voor die extra inzet op school kunnen ze jouw dan waarschijnlijk inhuren ?
OK laten we hopen dat ze er op school iemand voor hebben, want denk niet dat ze er iemand voor aantrekken... Maar goed dat is weer een ander verhaal...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:29 schreef sacha het volgende:
[..]
bij iemand anders ja
[..]
nooit, never, ever, niet mij
En?quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:40 schreef chufi het volgende:
Zonnetje schijnt weer .... ff naar het balkon
Het is al langer rustig....quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:07 schreef Senzune het volgende:
[..]
Zo te zien is iedereen naar het balkon toe want het is hier aardig rustig.
En wat heb je te klagen ?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:32 schreef Kingstown het volgende:
Mijn eerste KLB-topic ooit aangemaakt.![]()
Waar je je zoal druk om kunt maken....quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat het Viva-forum al de hele dag onbereikbaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar je je zoal druk om kunt maken....Chufi....het Viva-forum is mijn lust en m'n leven en dan wordt me dat plotsklaps ontnomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het voelt als een groot gemis....een leegte die niet te vullen is.
Er zullen waarschijnlijk ook wel een paar dames van hier op zitten, maar ben je daar dan anders ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi....het Viva-forum is mijn lust en m'n leven en dan wordt me dat plotsklaps ontnomen.![]()
Het voelt als een groot gemis....een leegte die niet te vullen is.
Heel anders....heb er nog nooit gepost.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zullen waarschijnlijk ook wel een paar dames van hier op zitten, maar ben je daar dan anders ?
Je lurkt er alleen mee... Moet je wel geregistreed zijn?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel anders....heb er nog nooit gepost.
Nee joh...ik kom daar nooit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Je lurkt er alleen mee... Moet je wel geregistreed zijn?
Dus je lult nu maar gewoon een beetje in het niets ...quote:
Ik heb het hele jaar door een geestelijke blokkade, teld dat ook?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je lult nu maar gewoon een beetje in het niets ...
Dames was het Viva forum vandaag onbereikbaar?
Niet alleen nu chufi....dat doe ik bijna altijd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je lult nu maar gewoon een beetje in het niets ...
Dames was het Viva forum vandaag onbereikbaar?
Geen idee maar ik kom niet op viva en ook niet op het forum....quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:13 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar door een geestelijke blokkade, teld dat ook?
OMG Viva kapot?!quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet alleen nu chufi....dat doe ik bijna altijd.![]()
Probeer maar eens op www.viva.nl te komen.
Je moet niet op alles trots zijn, sommige dingen kan je beter voor jezelf houden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hehe....ein-de-lijk erkenning....senk joe Leandra!
De dingen waar ik me voor zou moeten schamen deel ik graag met de rest van de wereld.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:19 schreef Senzune het volgende:
[..]
Je moet niet op alles trots zijn, sommige dingen kan je beter voor jezelf houden.
Dat ie het niet doet had ik je ook wel kunnen vertellen...quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hehe....ein-de-lijk erkenning....senk joe Leandra!
Neuh, ik kom nooit op het viva forum.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Is nu je hele wereld ingestort?er bij
Ja sorry ... en dan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had dat dan ook gedaan, dan was hij jou dankbaar geweest
Maar het is toch gewoon een legaal betaal middel?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:45 schreef Leandra het volgende:
De meeste winkels weigeren ze, Aldi en Lidl gebruiken ze nog wel.
Hoe had jij mij dat kunnen vertellen als je er zelf nooit komt?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ie het niet doet had ik je ook wel kunnen vertellen...
google www,viva.nl en zie dat ie onbereikbaar is en ook het forum....quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe had jij mij dat kunnen vertellen als je er zelf nooit komt?
Nog slechter nieuws....er komt straks een enorme lange posting van mij aan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:12 schreef chufi het volgende:
Goed nieuws... Viva is weer online
Slecht nieuws ... Trein in Spanje offline ...
Ik wacht met spanning af.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog slechter nieuws....er komt straks een enorme lange posting van mij aan.
Speciaal voor Soury een tl dr samenvatting offcourse.
Welkom tl; drquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:47 schreef Kingstown het volgende:
Gisteren heb ik verteld wat voor dramatische dag ik beleefde toen ik hoorde dat het Viva-forum down was. Een all-time low in mijn internet leven....ik voelde me ontheemd, geschokt en leeg van binnen.
Gelukkig heeft elk nadeel zijn voordeel en kwam er een hele stoere Viva-mevrouw op de GC melden dat ze haar vertrouwde internetstekje niet kon bereiken en in uiterste wanhoop zich daarom maar had aangemeld op FOK! Gezien het haatklimaat dat op onze prachtige site heerscht richting de Viva kun je je voorstellen wat voor reacties er voorbij kwamen. <insert willekeurig pittig kort kapsel>![]()
Aangezien ik weet hoe frustrerend het is om verdwaald rond te dolen op nieuwe fora heb ik me van mijn galantste kant laten zien (kom maar met de White Knight jokes) en heb haar kennis laten maken met de prachtige plekjes die FOK! biedt....een leven zonder de Klaagbak of Ouders sectie is natuurlijk voor ons allen ondenkbaar, maar voor mensen die van buiten komen is het een openbaring om te zien hoe mooi het leven hier kan zijn.
Verlangend naar nog meer lekkers heb ik haar aangeboden om een rondleiding te geven op FOK! en aangezien zij ook 40+ is, waar kan ik dan beter beginnen als in deze SC? De plek waar allemaal aardige, vriendelijke- en behulpzame mensen zitten die graag en makkelijk contact leggen met newbies, zelfs als die van de meest verfoeide fora komen die we kennen....de tolerantie hier is zo groot als nergens anders op FOK!![]()
Graag wil ik jullie dan ook voorstellen aan Jibba die het aangedurfd heeft om na tientallen jaren Viva eens over de muur te gaan kijken om te zien hoe het er op andere plekken aan toe gaat. Geen kloon, geen oude vetes, geen verleden die we door onze alzheimer allang vergeten zouden moeten zijn, maar een echte newbie.
@Jibba: Deze posting is al godvergeten lang geworden, dus ik zal de meest frequente bezoekers van deze SC later wel aan je voorstellen (en daar zullen ze heel blij mee zijn), maar ik kan je iig vertellen dat de doorsnee snelheid waarmee hier gepost wordt ongeveer gelijk is aan 2 slakken die proberen om aan de overkant van de straat te komen, tenzij er een rel is, dan is het tempo niet bij te houden en vliegen de bejaarden uit hun stoel en worden er op een avondje zomaar 3 topics weggetikt. Waar die rel overgaat weet eigenlijk niemand meer, maar er worden dan altijd weer uitspraken uit 1894 naar boven getoverd.
![]()
De rest van het 40+ forum bestaat vooral uit nostalgische topics, waar men loopt te kwijlen en geilen op Brammetje Horlepiep, Loeki Knol, oude muziekhelden en zwart-wit tekenfilms. Incidenteel is er nog wel eens een interessant topic, maar die moet je meestal buiten 40+ zoeken....afhankelijk van je smaak en voorkeur zal ik die in de rondleiding mee gaan nemen.
Tl, dr (speciaal voor Soury) Ik heb een Viva vriendinnetje en ze komt hier posten!![]()
In het volgende deel ga ik de vaste gebruikers typeren, zodat ze een beetje weet wie hier rondlopen en zoals je dat van mij gewend bent, doe ik dat uiteraard met de nodige objectieve- en positieve schwung.
Jezus man, wat een moeite moet jij doen met deze hitte om een vrouw met een kort pittig kapsel virtueel te versierenquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:47 schreef Kingstown het volgende:
Gisteren heb ik verteld wat voor dramatische dag ik beleefde toen ik hoorde dat het Viva-forum down was. Een all-time low in mijn internet leven....ik voelde me ontheemd, geschokt en leeg van binnen.
Gelukkig heeft elk nadeel zijn voordeel en kwam er een hele stoere Viva-mevrouw op de GC melden dat ze haar vertrouwde internetstekje niet kon bereiken en in uiterste wanhoop zich daarom maar had aangemeld op FOK! Gezien het haatklimaat dat op onze prachtige site heerscht richting de Viva kun je je voorstellen wat voor reacties er voorbij kwamen. <insert willekeurig pittig kort kapsel>![]()
Aangezien ik weet hoe frustrerend het is om verdwaald rond te dolen op nieuwe fora heb ik me van mijn galantste kant laten zien (kom maar met de White Knight jokes) en heb haar kennis laten maken met de prachtige plekjes die FOK! biedt....een leven zonder de Klaagbak of Ouders sectie is natuurlijk voor ons allen ondenkbaar, maar voor mensen die van buiten komen is het een openbaring om te zien hoe mooi het leven hier kan zijn.
Verlangend naar nog meer lekkers heb ik haar aangeboden om een rondleiding te geven op FOK! en aangezien zij ook 40+ is, waar kan ik dan beter beginnen als in deze SC? De plek waar allemaal aardige, vriendelijke- en behulpzame mensen zitten die graag en makkelijk contact leggen met newbies, zelfs als die van de meest verfoeide fora komen die we kennen....de tolerantie hier is zo groot als nergens anders op FOK!![]()
Graag wil ik jullie dan ook voorstellen aan Jibba die het aangedurfd heeft om na tientallen jaren Viva eens over de muur te gaan kijken om te zien hoe het er op andere plekken aan toe gaat. Geen kloon, geen oude vetes, geen verleden die we door onze alzheimer allang vergeten zouden moeten zijn, maar een echte newbie.
@Jibba: Deze posting is al godvergeten lang geworden, dus ik zal de meest frequente bezoekers van deze SC later wel aan je voorstellen (en daar zullen ze heel blij mee zijn), maar ik kan je iig vertellen dat de doorsnee snelheid waarmee hier gepost wordt ongeveer gelijk is aan 2 slakken die proberen om aan de overkant van de straat te komen, tenzij er een rel is, dan is het tempo niet bij te houden en vliegen de bejaarden uit hun stoel en worden er op een avondje zomaar 3 topics weggetikt. Waar die rel overgaat weet eigenlijk niemand meer, maar er worden dan altijd weer uitspraken uit 1894 naar boven getoverd.
![]()
De rest van het 40+ forum bestaat vooral uit nostalgische topics, waar men loopt te kwijlen en geilen op Brammetje Horlepiep, Loeki Knol, oude muziekhelden en zwart-wit tekenfilms. Incidenteel is er nog wel eens een interessant topic, maar die moet je meestal buiten 40+ zoeken....afhankelijk van je smaak en voorkeur zal ik die in de rondleiding mee gaan nemen.
Tl, dr (speciaal voor Soury) Ik heb een Viva vriendinnetje en ze komt hier posten!![]()
In het volgende deel ga ik de vaste gebruikers typeren, zodat ze een beetje weet wie hier rondlopen en zoals je dat van mij gewend bent, doe ik dat uiteraard met de nodige objectieve- en positieve schwung.
Je hebt het gelezen, huldequote:Op donderdag 25 juli 2013 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus man, wat een moeite moet jij doen met deze hitte om een vrouw met een kort pittig kapsel virtueel te versieren![]()
Whehehe, gelukt!quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:13 schreef Jibba het volgende:
Kingstown, je bént mijn cyberheld op wit paard en alles wat daarbij hoort.
Moet ik m'n lange blonde haar afknippen nu ik 40+ ben?????
Whehehehequote:Op donderdag 25 juli 2013 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, gelukt!![]()
Kijk Chuff, zo doe je dat.
Niks kusje d'r op
Wel kusje d'r op. Ook nog. Graag!quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, gelukt!![]()
Kijk Chuff, zo doe je dat.
Niks kusje d'r op
Kijk daar zit ik op te wachten ... Dank je Jibba en welcome...quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:21 schreef Jibba het volgende:
[..]
Wel kusje d'r op. Ook nog. Graag!
[ afbeelding ]
Dan kun je nu de moeite gaan lezen die ik gedaan heb om deze hele SC tegen me in het harnas te jagen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus man, wat een moeite moet jij doen met deze hitte om een vrouw met een kort pittig kapsel virtueel te versieren![]()
Geweldigquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan kun je nu de moeite gaan lezen die ik gedaan heb om deze hele SC tegen me in het harnas te jagen.:
Welkom, ben ook net nieuw hierquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:13 schreef Jibba het volgende:
Kingstown, je bént mijn cyberheld op wit paard en alles wat daarbij hoort.
Moet ik m'n lange blonde haar afknippen nu ik 40+ ben?????
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa....ze is er weer! Jeujjjjjjjjjj!quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]effe een Fannetje doen, godverdomme Held
![]()
Tl:drquote:
Alsof hij het bedacht zou hebben ... Hij moet het niet gekker makenquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
Ook welkomquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
Dit is een zeer belangrijk naslagwerk.quote:
En niet eens een kloonquote:
Je kan het ook overdrijvenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:00 schreef Jibba het volgende:
[..]
Dit is een zeer belangrijk naslagwerk.
Misschien moet dit sticky gemaakt worden voor nieuwe users?
Nou denk het niet... KT's view is niet ieders mening ...quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:00 schreef Jibba het volgende:
[..]
Dit is een zeer belangrijk naslagwerk.
Misschien moet dit sticky gemaakt worden voor nieuwe users?
Moest nog 'terug' achterquote:
Qua plaatjes pas je je ook al voorbeeldig aan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:56 schreef Jibba het volgende:
Geweldig Kingstown, ik begin me al helemaal thuis te voelen hier.
Ben benieuwd wat voor beschrijving je voor mij hebt als je me eenmaal een beetje hebt leren kennen.
Nu dan de popcorn:
[ afbeelding ]
En klapstoel:
[ afbeelding ]
Viva en FOK! lijken gewoon op elkaar dus..quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Qua plaatjes pas je je ook al voorbeeldig aan.Die Michael Jackson pic is een klassieker op FOK!, hoewel die vooral op andere subfora gebruikt wordt.
Jouw mening wordt ook zeer op prijs gesteld, dus ik zou zeggen: brand los!quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou denk het niet... KT's view is niet ieders mening ...
Chufi....nou heb jij de hele 40+ sectie al gehosseld....nou niet meteen jaloers worden als er dan ook 1 keer iemand mij aardig vindt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof hij het bedacht zou hebben ... Hij moet het niet gekker maken
Rustig aan beginnen, anders wordt KT achterdochtigquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:05 schreef Jibba het volgende:
[..]
Jouw mening wordt ook zeer op prijs gesteld, dus ik zou zeggen: brand los!
Noord-Holland, hoezo? (Is dit een hosselactie?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Rustig aan beginnen, anders wordt KT achterdochtig
Jibba, Uit welke regio kom je?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:10 schreef Jibba het volgende:
[..]
Noord-Holland, hoezo? (Is dit een hosselactie?)
Nee maar we moet elkaar een beetje in kunnen schatten qua regio...quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:10 schreef Jibba het volgende:
[..]
Noord-Holland, hoezo? (Is dit een hosselactie?)
Een boerderij in mijn regio, nee, ik ben Dagobert Duck niet!quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar we moet elkaar een beetje in kunnen schatten qua regio...
Heb je katten, honden of kinderen zoals de meeste FoK!kers hier?
Of paarden, misschien wel een boerderij ...
JIj ook al.quote:
En nog een man er bij of heb je die al jaren de deur uit gedaan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:16 schreef Jibba het volgende:
[..]
Een boerderij in mijn regio, nee, ik ben Dagobert Duck niet!
Wel kinderen én een hond.
Ja hoor, ook een man. Hij kooktquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog een man er bij of heb je die al jaren de deur uit gedaan?
Behalve de bodem maak ik het me zelf naar het zin.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
JIj ook al.![]()
Ben net thuis en heb een pizza in de oven gegooid. Ben nu even aan het bijlezen onder het genot van die pizza.
Een kok in de keuken is altijd handig zou ik zeggen .... Houwenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:19 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ja hoor, ook een man. Hij kooktdus ik houwum!
Dat is die Karton !! Soury ... Niet op etenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Behalve de bodem maak ik het me zelf naar het zin.
Tja, even doorbijtenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is die Karton !! Soury ... Niet op eten
au vinquote:
Daar had ik vandaag geen tijd voor. Dus voor noodgevallen heb ik pizza's in de vriezer. Had geen zin meer om te koken. dat doe ik morgen wel weer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Behalve de bodem maak ik het me zelf naar het zin.
Ik maak gewoon ff een cafe con hielo...quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi Sas, Koelt het daar al weer een beetje af?
Ik heb net een Mexicaans biertje opengetrokkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak gewoon ff een cafe con hielo...
Heb je wel je Sombrero op gedaan Bos?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb net een Mexicaans biertje opengetrokken![]()
Te warm, Ik zit wel in een ponchoquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel je Sombrero op gedaan Bos?
Oh ja, ik spreek vloeiend Spaans en heb een dochter die daar woont en studeert..quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:31 schreef Jibba het volgende:
Gaan jullie Spaans praten?
Dat kan ik ook: De Puta Madre!!
Thanks, nu leer ik de 40+'ers ook kennen.quote:
Kleine moeitequote:Op donderdag 25 juli 2013 20:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar had ik vandaag geen tijd voor. Dus voor noodgevallen heb ik pizza's in de vriezer. Had geen zin meer om te koken. dat doe ik morgen wel weer.
Ik heb op het HBO gepoogd om een cursus Spaans voor beginners te volgen (iets met studiepunten voor niet-opleidinggerelateerde vakken). Echter zat ik in een fase waar niks lukte op school, dus dat ook nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:31 schreef Jibba het volgende:
Gaan jullie Spaans praten?
Dat kan ik ook: De Puta Madre!!
Waarbij??quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:34 schreef Kingstown het volgende:
Fuck....ben ik onze Bostpode helemaal vergeten.
Die werd toch op zijn bek geslagenquote:
Too Long, Didn't read.quote:
LE-ZEN!!! (Viva-gewoonte):quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Thanks, nu leer ik de 40+'ers ook kennen.
BTW: wat betekent TI dr
Hihiquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:39 schreef Jibba het volgende:
[..]
LE-ZEN!!! (Viva-gewoonte):
too long didn't read
Dan ben je dus al een ouwe lul zonder dat je er erg in hebtquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:41 schreef Bos81 het volgende:
Dan zelf maar:
Bos81 (Bos volstaat ook) Is nog geen 40, maar komt hier wel zo nu en dan even buurten. Ondertitel verraad het al. Hij werkt als postbode via de sociale werkvoorziening. Zit in de FOK! crew als boekenreviewer en nieuwsposter op Sport (meestal eredivisie/voetbal uitslagen/verslagen)
Zelfs dat is me al te veel moeite vandaag. Ik heb wel vaker van dat soort pizza's klaargemaakt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Kleine moeite [ afbeelding ] ohh zo lekker.
En kruiden uit eigen (pot)
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Too Long, Didn't read.
Wordt vaak geroepen bij erg lange teksten. Tl, dr is dan een hele korte samenvatting.
Op Onzin/Klaagbak wordt er meestal een "grappige" pic geplaatst zoals deze:
[ afbeelding ]
Thanks! Zo leer ik elke dag weer bij. En dat op mijn 46ste.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:39 schreef Jibba het volgende:
[..]
LE-ZEN!!! (Viva-gewoonte):
too long didn't read
Ja ja bla blaquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zelfs dat is me al te veel moeite vandaag. Ik heb wel vaker van dat soort pizza's klaargemaakt.
Ja en dat is een ieniemie vrouwtjequote:
Dat weet ik niet maar een klein schoenmaatje heeft ze wel schijnt hetquote:
Daarom vermijd ik JNG ook, dan voel ik me helemaal oudquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben je dus al een ouwe lul zonder dat je er erg in hebt
Dat gaat hopelijk samen anders valt ze omquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar een klein schoenmaatje heeft ze wel schijnt het
En soms ook een klein pikkie...quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar een klein schoenmaatje heeft ze wel schijnt het
Maar in Ierland zijn ze toch allemaal klein....
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee...quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En soms ook een klein pikkie...
Maar dat zijn er wel meer van boven de 40...
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En soms ook een klein pikkie...
Maar dat zijn er wel meer van boven de 40...
Nou ja beetje overdrijven doe ik niet aan dusquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Op andere subfora heb ik trouwens begrepen dat elke FOK!ker minimaal 30 cm heeft....in slappe toestand.
terwijl net bij de slimste mens werd verteld dat de Nederlander een gemiddelde erectie heeft van ca 16 cm....quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Op andere subfora heb ik trouwens begrepen dat elke FOK!ker minimaal 30 cm heeft....in slappe toestand.
Slimme mensen zitten dan ook niet op FOK!quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
terwijl net bij de slimste mens werd verteld dat de Nederlander een gemiddelde erectie heeft van ca 16 cm....
Wat doe ik hier danquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slimme mensen zitten dan ook niet op FOK!
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slimme mensen zitten dan ook niet op FOK!
Jibbaquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:10 schreef Jibba het volgende:
Dankjewel voor de beschrijving van jezelf Bostpode!
Overigens hebben oudere mannen grotere pikken. Die blijven namelijk altijd groeien, net als de mannenoren. Dus doe mij maar een 40+ er hoor!
Foute kloonquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:17 schreef Jibba het volgende:
[..]
Nee joh, voordat je bevalt ben je 9 maanden verder.
Dat wist je toch wel?
En wat betekent 'foute kloon'?quote:
APK even roepen....die lost het wel voor je op. Vooral bij Soury weet hij byzondere prestaties te behalen....dat is zijn favoriete project.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:34 schreef Jibba het volgende:
[..]
En wat betekent 'foute kloon'?
Ik weet wat fout betekent en ik weet wat kloon betekent maar in deze context snap ik 'm niet.
Sorry
Het schoolbord staat al klaar!quote:APK Gebruikt geregeld het Jip en Janneke schoolbord om iets uit te leggen als mensen weer eens helemaal langs elkaar heen praten en elkaar niet snappen
Het komt er op neer dat Soury (en meerdere onder ons) denken dat jij en KT dezelfde persoon zijn ....quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:34 schreef Jibba het volgende:
[..]
En wat betekent 'foute kloon'?
Ik weet wat fout betekent en ik weet wat kloon betekent maar in deze context snap ik 'm niet.
Sorry
Serieus?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat Soury (en meerdere onder ons) denken dat jij en KT dezelfde persoon zijn ....
Het schijnt te mogen mits je je gedraagt binnen de normen.. Maar ja wat moet je als vent op het viva Forum ..?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:36 schreef Jibba het volgende:
Mag dat trouwens hier, dubbelnicken?
Op Viva dus niet, krijg je een ban.
Tja dat weet ik toch niet. Ik ben een vrouw, dus.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Het schijnt te mogen mits je je gedraagt binnen de normen.. Maar ja wat moet je als vent op het viva Forum ..?
Ja dat kunnen wij als mede gebruikers ook niet achterhalen .... Dus gaan we er vanuit dat je echt bestaat...quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:40 schreef Jibba het volgende:
[..]
Tja dat weet ik toch niet. Ik ben een vrouw, dus.
Je kunt me checken op Viva. Dan kun je zien dat ik daar al tijden mee schrijf en als Kingstown dat allemaal had moeten verzinnen, dan had ie inderdaad wel heeeul veel tijd in dit geintje gestoken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kunnen wij als mede gebruikers ook niet achterhalen .... Dus gaan we er vanuit dat je echt bestaat...
Hij kan natuurlijk ook een bekend Viva-lid als kloon op Fok! gebruiken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:48 schreef Jibba het volgende:
[..]
Je kunt me checken op Viva. Dan kun je zien dat ik daar al tijden mee schrijf en als Kingstown dat allemaal had moeten verzinnen, dan had ie inderdaad wel heeeul veel tijd in dit geintje gestoken.
Op Viva besta je dus,, ik heb verder niet gecheckt wat en hoe en hoelang... En mogelijk heb je gelijk en leest ie daar allleen maar mee zonder te posten en heeft ie een onschuldig account.. Goed ik geloof je en nogmaals welkom in deze totaal andere omgeving of gaat het daar op de viva net zo toe?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:48 schreef Jibba het volgende:
[..]
Je kunt me checken op Viva. Dan kun je zien dat ik daar al tijden mee schrijf en als Kingstown dat allemaal had moeten verzinnen, dan had ie inderdaad wel heeeul veel tijd in dit geintje gestoken.
Dan had ie echt niet mijn Nick gekozen. Er lopen namelijk forummers rond die veel meer opvallen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook een bekend Viva-lid als kloon op Fok! gebruiken.
Dankje.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Op Viva besta je dus,, ik heb verder niet gecheckt wat en hoe en hoelang... En mogelijk heb je gelijk en leest ie daar allleen maar mee zonder te posten en heeft ie een onschuldig account.. Goed ik geloof je en nogmaals welkom in deze totaal andere omgeving of gaat het daar op de viva net zo toe?
Zou het voor een mannelijke 40+er interessant zijn daar mee te posten.... ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:56 schreef Jibba het volgende:
[..]
Dankje.
En ja, op Viva zijn we ook altijd erg op onze hoede voor trollen. Zeker in vakantietijd!
Maar officieel is het op Viva dan ook weer verboden om een nieuwe user daarvan te beschuldigen al wordt daar de laatste tijd weinig actie op ondernomen. Zo veranderlijk als het weer dat forum van ons,,,
Hmm, ik begrijp mee postende mannen op Viva niet zo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou het voor een mannelijke 40+er interessant zijn daar mee te posten.... ?
Je kent wel iederéénquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:07 schreef Jibba het volgende:
[..]
Hmm, ik begrijp mee postende mannen op Viva niet zo.
Ik denk dat ze op het forum relatief meer aandacht krijgen van vrouwen dan IRL en die zin is het voor hun interessant.
Maar Kingstown post daar pas mee sinds vanmiddag, hoor. Nadat hij en ik hier contact hadden gekregen. Dus dat was niet zo'n onlogische stap, toch?
Ok.. Dus misschien eens proberen ... Ik ben single en mogelijk zoekende ...quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:07 schreef Jibba het volgende:
[..]
Hmm, ik begrijp mee postende mannen op Viva niet zo.
Ik denk dat ze op het forum relatief meer aandacht krijgen van vrouwen dan IRL en die zin is het voor hun interessant.
Maar Kingstown post daar pas mee sinds vanmiddag, hoor. Nadat hij en ik hier contact hadden gekregen. Dus dat was niet zo'n onlogische stap, toch?
Ja duh!quote:
Oh ja, zucht het zal wel allemaalquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh!
Ze heeft een rugzakje meegekregen van Kingstown
Denk dat Soury op Viva bedoeltquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh!
Ze heeft een rugzakje meegekregen van Kingstown
Openlijk hengelen (hosselen) is dus verboden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok.. Dus misschien eens proberen ... Ik ben single en mogelijk zoekende ...
Denk dat jij niet voor mij moet denkenquote:
Volgens mij bedoelde ze dat je iedereen hiero kent, maar ik kan het mis hebben gegeven de disclamer van Kingstownquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:16 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ja, ik loop daar dan ook al meer dan 10 jaar rond.
Denk het welquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat jij niet voor mij moet denken
Paardenmeisjes hosselen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:18 schreef sig000 het volgende:
Dat Viva Forum ken ik niet zo, wel het Bokt forum.
OK Sorry schatquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat jij niet voor mij moet denken
Hallo Chufi.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Vast ook en Viva meisje ... Hallo Car
Ik deel daar mijn vakkennis.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Paardenmeisjes hosselen?
Dat is echt een enorm populair forum, of niet?
Waar rellen ze dan over?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik deel daar mijn vakkennis.![]()
Is groter dan Fok volgens mij en ook meer rellen.
Haha sorry. Maar van top tot teen bloemen!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Yeah, rub it in![]()
Bij jullie ook zo heet?
Oh? Ik ken jullie sinds vandaag en natuurlijk heeft de 'rondleiding' van Kingstown geholpen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze dat je iedereen hiero kent, maar ik kan het mis hebben gegeven de disclamer van Kingstown
Geen idee, mijn idee is dan ook dat je daar een hoop mensen kentquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:24 schreef Jibba het volgende:
[..]
Oh? Ik ken jullie sinds vandaag en natuurlijk heeft de 'rondleiding' van Kingstown geholpen.
Waaruit zou dat blijken dan, dat ik iedereen hier kende?
1 verkeerde opmerking is al genoeg daar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Waar rellen ze dan over?
Het gebit van Ankie?
Tja, beauty slaat vaak een generatie overquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:23 schreef CarOnline het volgende:
Haha sorry. Maar van top tot teen bloemen!
Best wel vervelend als je af en toe fysiek werk moet doen in een gebouw met beperkte klimaatbeheersingquote:Heet? Nee man. Beetje tropisch, verder niks.
Weet ik veel, moet je aan die doorgesmookte hippie vragenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:24 schreef Jibba het volgende:
[..]
Oh? Ik ken jullie sinds vandaag en natuurlijk heeft de 'rondleiding' van Kingstown geholpen.
Waaruit zou dat blijken dan, dat ik iedereen hier kende?
Ja gooi het daar maar opquote:
Ja, ik heb hier ook beperkte klimaatbeheersing. Zéér beperkt mag ik wel zeggen.quote:Best wel vervelend als je af en toe fysiek werk moet doen in een gebouw met beperkte klimaatbeheersing
ik draag nu een dikke truiquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi Sas, Koelt het daar al weer een beetje af?
Ah, dat was ik vergeten bij mijn laatste functioneringsgesprek.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:27 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik heb hier ook beperkte klimaatbeheersing. Zéér beperkt mag ik wel zeggen.
Maar goed, koud flesje water, korte broek en af en toe naar 't zwembad, ik klaag niet echt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
wieso? was ist los?
niets bijzonders
Ja en zonder toetsenbord ben je daar hulpeloos ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:29 schreef sig000 het volgende:
Mijn Duits toetsenbord ligt nog in Reichshof/Oberagger
Ga er voor!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, dat was ik vergeten bij mijn laatste functioneringsgesprek.
Ik wil een fucking zwembad in het gebouw en anders kom ik morgen niet!
Zelfde dingen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:14 schreef APK het volgende:
Waar praat men over op het Viva-forum?
Beetje dezelfde dingen als hier of zijn er grote verschillen?
Hier op 4 hoog Amsterdan weinig vliegen gezien, maar heb ook killermachientjes staan .....quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:38 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind het hier nog om te stikken. En ARGH die kutmuggen de hele tijd.
Ik ben echt compleet lek gestoken.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:40 schreef Jibba het volgende:
Maar soms zijn het ook een stel kattenkoppen bij elkaar hoor.
Op dit moment loopt er een topic van iemand wiens chihuahua zwanger is. Nou, daar weten ze wel raad mee op Viva.![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:40 schreef Jibba het volgende:
[..]
Op dit moment loopt er een topic van iemand wiens chihuahua zwanger is. Nou, daar weten ze wel raad mee op Viva.![]()
Topic zal straks wel verwijderd worden want TS vindt het niet meer leuk en heeft haar OP al verwijderd. Gebeurt dat hier ook veel?
Dat vroeg ik ook!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?![]()
Zo'n topic kan hier gewoon vredig verlopen in F&F
Dan wordt die teruggezet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:40 schreef Jibba het volgende:
Topic zal straks wel verwijderd worden want TS vindt het niet meer leuk en heeft haar OP al verwijderd. Gebeurt dat hier ook veel?
Ik woon tussen de weilanden dus vliegen genoeg hier.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier op 4 hoog Amsterdan weinig vliegen gezien, maar heb ook killermachientjes staan .....
Een van de nadelen van het plattelandquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik woon tussen de weilanden dus vliegen genoeg hier.
En muggen. Ik heb wel 17 bulten op mn voet en die jeuken echt non stop.
Wat een kakbeesten.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb net een uurtje gewandeld, was hastikke lekker weer, geen muggen
Jij eet te veel gras, daar word je sloom vanquote:
Ik denk eerder van het roken van grasquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Jij eet te veel gras, daar word je sloom van
Jij volgt het onderwerp half / half op vivaquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar eh... Jibba Jabba ofzoiets...
Hoe zit dat nou met die zwangere chihuahua? Waarom is iedereen daar boos over?
Of is het arme beest bevrucht door het baasje zelf?
De algemene concensus hiero is dat het redelijk ruk is, maar ik vermaak mij er prima meequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:49 schreef CarOnline het volgende:
Hey APK, hoe is Dexter? Ik moet die van zondag nog kieken.
Wie ik? Ik ben nog nooit op Viva geweest. ik zou niet weten wat ik daar moest doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij volgt het onderwerp half / half op viva
Tuurlijk niet meisje.. Alles goed met de Griek?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie ik? Ik ben nog nooit op Viva geweest. ik zou niet weten wat ik daar moest doen
Oh, nu geloof je me niet ofzo? ook goed hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet meisje.. Alles goed met de Griek?
Nou eh, men was van mening dat TS zich had aangemeld om de pups aan VF-ers te slijten en ze vinden het zielig dat de chihuahua voor de tweede keer moet werpen. En dat je maar een hondje uit het asiel moet halen bladiebladiebla.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar eh... Jibba Jabba ofzoiets...
Hoe zit dat nou met die zwangere chihuahua? Waarom is iedereen daar boos over?
Of is het arme beest bevrucht door het baasje zelf?
Op Viva roep je het toverwoord 'praaaivasie' tegen een moderator en volgens hen zijn ze dan wettelijk verplicht gehoor te geven aan een verwijderingsverzoek van TS.quote:
Ja dat las ik ook, maar ik vind het best goed.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
De algemene concensus hiero is dat het redelijk ruk is, maar ik vermaak mij er prima mee
Dan is het wel zieligquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:51 schreef sig000 het volgende:
chihuahua's zijn toch die kleine dingen die niet normaal kunnen bevallen en waar 3/4 aangeboren afwijkingen heeft?
Lees je de viva wel eens / en vroeger?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh, nu geloof je me niet ofzo? ook goed hoor![]()
Ja Goed.
Ik wel en toen belandde ik in het sextopic over Parenclubs.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie ik? Ik ben nog nooit op Viva geweest. ik zou niet weten wat ik daar moest doen
PRAAIVASIE!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook, maar ik vind het best goed.
En Debra speelt echt heel overtuigend vind ik, vooral als ze zo de pan uit flipt!
Ik moet die van zondag nog, maar ik heb vorige week eindelijk na 2,5 jaar het nut uitgevonden van m'n iPad, ik kan er online Dexter mee kijken IN BED!
Ah! dan snap ik het wel een beetje...quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:52 schreef Jibba het volgende:
[..]
Nou eh, men was van mening dat TS zich had aangemeld om de pups aan VF-ers te slijten en ze vinden het zielig dat de chihuahua voor de tweede keer moet werpen. En dat je maar een hondje uit het asiel moet halen bladiebladiebla.
Jaaaaaaaaaaaa, die las ik vroeger wel, maar dat is lang geleden hoor, toen was ik een tijdjequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Lees je de viva wel eens / en vroeger?
Dat gaat hier wat lastiger, een Mod kan geen topics verwijderen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:52 schreef Jibba het volgende:
Op Viva roep je het toverwoord 'praaaivasie' tegen een moderator en volgens hen zijn ze dan wettelijk verplicht gehoor te geven aan een verwijderingsverzoek van TS.
God zij dank toch nog iets nuttigs aan dat apparaatquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook, maar ik vind het best goed.
En Debra speelt echt heel overtuigend vind ik, vooral als ze zo de pan uit flipt!
Ik moet die van zondag nog, maar ik heb vorige week eindelijk na 2,5 jaar het nut uitgevonden van m'n iPad, ik kan er online Dexter mee kijken IN BED!
ow...............quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wel en toen belandde ik in het sextopic over Parenclubs.
Heel interessant
quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:52 schreef Jibba het volgende:
Op Viva roep je het toverwoord 'praaaivasie' tegen een moderator en volgens hen zijn ze dan wettelijk verplicht gehoor te geven aan een verwijderingsverzoek van TS.
Ja, eindelijk gevonden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
God zij dank toch nog iets nuttigs aan dat apparaat
Sorry van mn vermoedens... kusje dr op.. En slaap lekker straks .. Ben zo weg hier ...quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa, die las ik vroeger wel, maar dat is lang geleden hoor, toen was ik een tijdje
verslaafd aan roddelblaadjes ook trouwens, kan me nu écht niet meer boeien
Kan ik wel hoor, maar ik ga het hier niet demonstererenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:56 schreef sig000 het volgende:
Dat gaat hier wat lastiger, een Mod kan geen topics verwijderen.
Je vermoed maar een eind weg hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry van mn vermoedens... kusje dr op.. En slaap lekker straks .. Ben zo weg hier ...
Geile bitches!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...............dat had ik dan weer niet gedacht van de Viva lezertjes
So long, farewell, bye bye...quote:
No more sailing!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
So long, farewell, bye bye...
Ik ga slapen
Dan heb je ruzie achter.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Kan ik wel hoor, maar ik ga het hier niet demonstereren
Oh kan ook zonder aan te melden hoor.quote:
Staat FOk bij jouw op ergens tussen bed en woonkamer of zo?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
No more sailing!
Ik ga eerst mn bed opmaken, daar was ik eigenlijk naar op weg toen ik tegen Fok! op liep.
One more again, then!
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh.quote:
Fok niet, m'n pc wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat FOk bij jouw op ergens tussen bed en woonkamer of zo?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh.
Dat had ik er echt niet uitgehaald
Nou, zo erg is het ook niet, ik mag wel opblijven van mezelf.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je nar bed gaat moet je daar niet meer aankomen ... En default uitzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |