Welkom tl; drquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:47 schreef Kingstown het volgende:
Gisteren heb ik verteld wat voor dramatische dag ik beleefde toen ik hoorde dat het Viva-forum down was. Een all-time low in mijn internet leven....ik voelde me ontheemd, geschokt en leeg van binnen.
Gelukkig heeft elk nadeel zijn voordeel en kwam er een hele stoere Viva-mevrouw op de GC melden dat ze haar vertrouwde internetstekje niet kon bereiken en in uiterste wanhoop zich daarom maar had aangemeld op FOK! Gezien het haatklimaat dat op onze prachtige site heerscht richting de Viva kun je je voorstellen wat voor reacties er voorbij kwamen. <insert willekeurig pittig kort kapsel>![]()
Aangezien ik weet hoe frustrerend het is om verdwaald rond te dolen op nieuwe fora heb ik me van mijn galantste kant laten zien (kom maar met de White Knight jokes) en heb haar kennis laten maken met de prachtige plekjes die FOK! biedt....een leven zonder de Klaagbak of Ouders sectie is natuurlijk voor ons allen ondenkbaar, maar voor mensen die van buiten komen is het een openbaring om te zien hoe mooi het leven hier kan zijn.
Verlangend naar nog meer lekkers heb ik haar aangeboden om een rondleiding te geven op FOK! en aangezien zij ook 40+ is, waar kan ik dan beter beginnen als in deze SC? De plek waar allemaal aardige, vriendelijke- en behulpzame mensen zitten die graag en makkelijk contact leggen met newbies, zelfs als die van de meest verfoeide fora komen die we kennen....de tolerantie hier is zo groot als nergens anders op FOK!![]()
Graag wil ik jullie dan ook voorstellen aan Jibba die het aangedurfd heeft om na tientallen jaren Viva eens over de muur te gaan kijken om te zien hoe het er op andere plekken aan toe gaat. Geen kloon, geen oude vetes, geen verleden die we door onze alzheimer allang vergeten zouden moeten zijn, maar een echte newbie.
@Jibba: Deze posting is al godvergeten lang geworden, dus ik zal de meest frequente bezoekers van deze SC later wel aan je voorstellen (en daar zullen ze heel blij mee zijn), maar ik kan je iig vertellen dat de doorsnee snelheid waarmee hier gepost wordt ongeveer gelijk is aan 2 slakken die proberen om aan de overkant van de straat te komen, tenzij er een rel is, dan is het tempo niet bij te houden en vliegen de bejaarden uit hun stoel en worden er op een avondje zomaar 3 topics weggetikt. Waar die rel overgaat weet eigenlijk niemand meer, maar er worden dan altijd weer uitspraken uit 1894 naar boven getoverd.
![]()
De rest van het 40+ forum bestaat vooral uit nostalgische topics, waar men loopt te kwijlen en geilen op Brammetje Horlepiep, Loeki Knol, oude muziekhelden en zwart-wit tekenfilms. Incidenteel is er nog wel eens een interessant topic, maar die moet je meestal buiten 40+ zoeken....afhankelijk van je smaak en voorkeur zal ik die in de rondleiding mee gaan nemen.
Tl, dr (speciaal voor Soury) Ik heb een Viva vriendinnetje en ze komt hier posten!![]()
In het volgende deel ga ik de vaste gebruikers typeren, zodat ze een beetje weet wie hier rondlopen en zoals je dat van mij gewend bent, doe ik dat uiteraard met de nodige objectieve- en positieve schwung.
Jezus man, wat een moeite moet jij doen met deze hitte om een vrouw met een kort pittig kapsel virtueel te versierenquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:47 schreef Kingstown het volgende:
Gisteren heb ik verteld wat voor dramatische dag ik beleefde toen ik hoorde dat het Viva-forum down was. Een all-time low in mijn internet leven....ik voelde me ontheemd, geschokt en leeg van binnen.
Gelukkig heeft elk nadeel zijn voordeel en kwam er een hele stoere Viva-mevrouw op de GC melden dat ze haar vertrouwde internetstekje niet kon bereiken en in uiterste wanhoop zich daarom maar had aangemeld op FOK! Gezien het haatklimaat dat op onze prachtige site heerscht richting de Viva kun je je voorstellen wat voor reacties er voorbij kwamen. <insert willekeurig pittig kort kapsel>![]()
Aangezien ik weet hoe frustrerend het is om verdwaald rond te dolen op nieuwe fora heb ik me van mijn galantste kant laten zien (kom maar met de White Knight jokes) en heb haar kennis laten maken met de prachtige plekjes die FOK! biedt....een leven zonder de Klaagbak of Ouders sectie is natuurlijk voor ons allen ondenkbaar, maar voor mensen die van buiten komen is het een openbaring om te zien hoe mooi het leven hier kan zijn.
Verlangend naar nog meer lekkers heb ik haar aangeboden om een rondleiding te geven op FOK! en aangezien zij ook 40+ is, waar kan ik dan beter beginnen als in deze SC? De plek waar allemaal aardige, vriendelijke- en behulpzame mensen zitten die graag en makkelijk contact leggen met newbies, zelfs als die van de meest verfoeide fora komen die we kennen....de tolerantie hier is zo groot als nergens anders op FOK!![]()
Graag wil ik jullie dan ook voorstellen aan Jibba die het aangedurfd heeft om na tientallen jaren Viva eens over de muur te gaan kijken om te zien hoe het er op andere plekken aan toe gaat. Geen kloon, geen oude vetes, geen verleden die we door onze alzheimer allang vergeten zouden moeten zijn, maar een echte newbie.
@Jibba: Deze posting is al godvergeten lang geworden, dus ik zal de meest frequente bezoekers van deze SC later wel aan je voorstellen (en daar zullen ze heel blij mee zijn), maar ik kan je iig vertellen dat de doorsnee snelheid waarmee hier gepost wordt ongeveer gelijk is aan 2 slakken die proberen om aan de overkant van de straat te komen, tenzij er een rel is, dan is het tempo niet bij te houden en vliegen de bejaarden uit hun stoel en worden er op een avondje zomaar 3 topics weggetikt. Waar die rel overgaat weet eigenlijk niemand meer, maar er worden dan altijd weer uitspraken uit 1894 naar boven getoverd.
![]()
De rest van het 40+ forum bestaat vooral uit nostalgische topics, waar men loopt te kwijlen en geilen op Brammetje Horlepiep, Loeki Knol, oude muziekhelden en zwart-wit tekenfilms. Incidenteel is er nog wel eens een interessant topic, maar die moet je meestal buiten 40+ zoeken....afhankelijk van je smaak en voorkeur zal ik die in de rondleiding mee gaan nemen.
Tl, dr (speciaal voor Soury) Ik heb een Viva vriendinnetje en ze komt hier posten!![]()
In het volgende deel ga ik de vaste gebruikers typeren, zodat ze een beetje weet wie hier rondlopen en zoals je dat van mij gewend bent, doe ik dat uiteraard met de nodige objectieve- en positieve schwung.
Je hebt het gelezen, huldequote:Op donderdag 25 juli 2013 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus man, wat een moeite moet jij doen met deze hitte om een vrouw met een kort pittig kapsel virtueel te versieren![]()
Whehehe, gelukt!quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:13 schreef Jibba het volgende:
Kingstown, je bént mijn cyberheld op wit paard en alles wat daarbij hoort.
Moet ik m'n lange blonde haar afknippen nu ik 40+ ben?????
Whehehehequote:Op donderdag 25 juli 2013 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, gelukt!![]()
Kijk Chuff, zo doe je dat.
Niks kusje d'r op
Wel kusje d'r op. Ook nog. Graag!quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, gelukt!![]()
Kijk Chuff, zo doe je dat.
Niks kusje d'r op
Kijk daar zit ik op te wachten ... Dank je Jibba en welcome...quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:21 schreef Jibba het volgende:
[..]
Wel kusje d'r op. Ook nog. Graag!
[ afbeelding ]
Dan kun je nu de moeite gaan lezen die ik gedaan heb om deze hele SC tegen me in het harnas te jagen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus man, wat een moeite moet jij doen met deze hitte om een vrouw met een kort pittig kapsel virtueel te versieren![]()
Geweldigquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan kun je nu de moeite gaan lezen die ik gedaan heb om deze hele SC tegen me in het harnas te jagen.:
Welkom, ben ook net nieuw hierquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:13 schreef Jibba het volgende:
Kingstown, je bént mijn cyberheld op wit paard en alles wat daarbij hoort.
Moet ik m'n lange blonde haar afknippen nu ik 40+ ben?????
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa....ze is er weer! Jeujjjjjjjjjj!quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]effe een Fannetje doen, godverdomme Held
![]()
Tl:drquote:
Alsof hij het bedacht zou hebben ... Hij moet het niet gekker makenquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
Ook welkomquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
Dit is een zeer belangrijk naslagwerk.quote:
En niet eens een kloonquote:
Je kan het ook overdrijvenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:00 schreef Jibba het volgende:
[..]
Dit is een zeer belangrijk naslagwerk.
Misschien moet dit sticky gemaakt worden voor nieuwe users?
Nou denk het niet... KT's view is niet ieders mening ...quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:00 schreef Jibba het volgende:
[..]
Dit is een zeer belangrijk naslagwerk.
Misschien moet dit sticky gemaakt worden voor nieuwe users?
Moest nog 'terug' achterquote:
Qua plaatjes pas je je ook al voorbeeldig aan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:56 schreef Jibba het volgende:
Geweldig Kingstown, ik begin me al helemaal thuis te voelen hier.
Ben benieuwd wat voor beschrijving je voor mij hebt als je me eenmaal een beetje hebt leren kennen.
Nu dan de popcorn:
[ afbeelding ]
En klapstoel:
[ afbeelding ]
Viva en FOK! lijken gewoon op elkaar dus..quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Qua plaatjes pas je je ook al voorbeeldig aan.Die Michael Jackson pic is een klassieker op FOK!, hoewel die vooral op andere subfora gebruikt wordt.
Jouw mening wordt ook zeer op prijs gesteld, dus ik zou zeggen: brand los!quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou denk het niet... KT's view is niet ieders mening ...
Chufi....nou heb jij de hele 40+ sectie al gehosseld....nou niet meteen jaloers worden als er dan ook 1 keer iemand mij aardig vindt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof hij het bedacht zou hebben ... Hij moet het niet gekker maken
Rustig aan beginnen, anders wordt KT achterdochtigquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:05 schreef Jibba het volgende:
[..]
Jouw mening wordt ook zeer op prijs gesteld, dus ik zou zeggen: brand los!
Noord-Holland, hoezo? (Is dit een hosselactie?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Rustig aan beginnen, anders wordt KT achterdochtig
Jibba, Uit welke regio kom je?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:10 schreef Jibba het volgende:
[..]
Noord-Holland, hoezo? (Is dit een hosselactie?)
Nee maar we moet elkaar een beetje in kunnen schatten qua regio...quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:10 schreef Jibba het volgende:
[..]
Noord-Holland, hoezo? (Is dit een hosselactie?)
Een boerderij in mijn regio, nee, ik ben Dagobert Duck niet!quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar we moet elkaar een beetje in kunnen schatten qua regio...
Heb je katten, honden of kinderen zoals de meeste FoK!kers hier?
Of paarden, misschien wel een boerderij ...
JIj ook al.quote:
En nog een man er bij of heb je die al jaren de deur uit gedaan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:16 schreef Jibba het volgende:
[..]
Een boerderij in mijn regio, nee, ik ben Dagobert Duck niet!
Wel kinderen én een hond.
Ja hoor, ook een man. Hij kooktquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog een man er bij of heb je die al jaren de deur uit gedaan?
Behalve de bodem maak ik het me zelf naar het zin.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
JIj ook al.![]()
Ben net thuis en heb een pizza in de oven gegooid. Ben nu even aan het bijlezen onder het genot van die pizza.
Een kok in de keuken is altijd handig zou ik zeggen .... Houwenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:19 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ja hoor, ook een man. Hij kooktdus ik houwum!
Dat is die Karton !! Soury ... Niet op etenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Behalve de bodem maak ik het me zelf naar het zin.
Tja, even doorbijtenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is die Karton !! Soury ... Niet op eten
au vinquote:
Daar had ik vandaag geen tijd voor. Dus voor noodgevallen heb ik pizza's in de vriezer. Had geen zin meer om te koken. dat doe ik morgen wel weer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Behalve de bodem maak ik het me zelf naar het zin.
Ik maak gewoon ff een cafe con hielo...quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi Sas, Koelt het daar al weer een beetje af?
Ik heb net een Mexicaans biertje opengetrokkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak gewoon ff een cafe con hielo...
Heb je wel je Sombrero op gedaan Bos?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb net een Mexicaans biertje opengetrokken![]()
Te warm, Ik zit wel in een ponchoquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel je Sombrero op gedaan Bos?
Oh ja, ik spreek vloeiend Spaans en heb een dochter die daar woont en studeert..quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:31 schreef Jibba het volgende:
Gaan jullie Spaans praten?
Dat kan ik ook: De Puta Madre!!
Thanks, nu leer ik de 40+'ers ook kennen.quote:
Kleine moeitequote:Op donderdag 25 juli 2013 20:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar had ik vandaag geen tijd voor. Dus voor noodgevallen heb ik pizza's in de vriezer. Had geen zin meer om te koken. dat doe ik morgen wel weer.
Ik heb op het HBO gepoogd om een cursus Spaans voor beginners te volgen (iets met studiepunten voor niet-opleidinggerelateerde vakken). Echter zat ik in een fase waar niks lukte op school, dus dat ook nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:31 schreef Jibba het volgende:
Gaan jullie Spaans praten?
Dat kan ik ook: De Puta Madre!!
Waarbij??quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:34 schreef Kingstown het volgende:
Fuck....ben ik onze Bostpode helemaal vergeten.
Die werd toch op zijn bek geslagenquote:
Too Long, Didn't read.quote:
LE-ZEN!!! (Viva-gewoonte):quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Thanks, nu leer ik de 40+'ers ook kennen.
BTW: wat betekent TI dr
Hihiquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:39 schreef Jibba het volgende:
[..]
LE-ZEN!!! (Viva-gewoonte):
too long didn't read
Dan ben je dus al een ouwe lul zonder dat je er erg in hebtquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:41 schreef Bos81 het volgende:
Dan zelf maar:
Bos81 (Bos volstaat ook) Is nog geen 40, maar komt hier wel zo nu en dan even buurten. Ondertitel verraad het al. Hij werkt als postbode via de sociale werkvoorziening. Zit in de FOK! crew als boekenreviewer en nieuwsposter op Sport (meestal eredivisie/voetbal uitslagen/verslagen)
Zelfs dat is me al te veel moeite vandaag. Ik heb wel vaker van dat soort pizza's klaargemaakt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Kleine moeite [ afbeelding ] ohh zo lekker.
En kruiden uit eigen (pot)
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Too Long, Didn't read.
Wordt vaak geroepen bij erg lange teksten. Tl, dr is dan een hele korte samenvatting.
Op Onzin/Klaagbak wordt er meestal een "grappige" pic geplaatst zoals deze:
[ afbeelding ]
Thanks! Zo leer ik elke dag weer bij. En dat op mijn 46ste.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:39 schreef Jibba het volgende:
[..]
LE-ZEN!!! (Viva-gewoonte):
too long didn't read
Ja ja bla blaquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zelfs dat is me al te veel moeite vandaag. Ik heb wel vaker van dat soort pizza's klaargemaakt.
Ja en dat is een ieniemie vrouwtjequote:
Dat weet ik niet maar een klein schoenmaatje heeft ze wel schijnt hetquote:
Daarom vermijd ik JNG ook, dan voel ik me helemaal oudquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben je dus al een ouwe lul zonder dat je er erg in hebt
Dat gaat hopelijk samen anders valt ze omquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar een klein schoenmaatje heeft ze wel schijnt het
En soms ook een klein pikkie...quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar een klein schoenmaatje heeft ze wel schijnt het
Maar in Ierland zijn ze toch allemaal klein....
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee...quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En soms ook een klein pikkie...
Maar dat zijn er wel meer van boven de 40...
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En soms ook een klein pikkie...
Maar dat zijn er wel meer van boven de 40...
Nou ja beetje overdrijven doe ik niet aan dusquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Op andere subfora heb ik trouwens begrepen dat elke FOK!ker minimaal 30 cm heeft....in slappe toestand.
terwijl net bij de slimste mens werd verteld dat de Nederlander een gemiddelde erectie heeft van ca 16 cm....quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Op andere subfora heb ik trouwens begrepen dat elke FOK!ker minimaal 30 cm heeft....in slappe toestand.
Slimme mensen zitten dan ook niet op FOK!quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
terwijl net bij de slimste mens werd verteld dat de Nederlander een gemiddelde erectie heeft van ca 16 cm....
Wat doe ik hier danquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slimme mensen zitten dan ook niet op FOK!
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slimme mensen zitten dan ook niet op FOK!
Jibbaquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:10 schreef Jibba het volgende:
Dankjewel voor de beschrijving van jezelf Bostpode!
Overigens hebben oudere mannen grotere pikken. Die blijven namelijk altijd groeien, net als de mannenoren. Dus doe mij maar een 40+ er hoor!
Foute kloonquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:17 schreef Jibba het volgende:
[..]
Nee joh, voordat je bevalt ben je 9 maanden verder.
Dat wist je toch wel?
En wat betekent 'foute kloon'?quote:
APK even roepen....die lost het wel voor je op. Vooral bij Soury weet hij byzondere prestaties te behalen....dat is zijn favoriete project.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:34 schreef Jibba het volgende:
[..]
En wat betekent 'foute kloon'?
Ik weet wat fout betekent en ik weet wat kloon betekent maar in deze context snap ik 'm niet.
Sorry
Het schoolbord staat al klaar!quote:APK Gebruikt geregeld het Jip en Janneke schoolbord om iets uit te leggen als mensen weer eens helemaal langs elkaar heen praten en elkaar niet snappen
Het komt er op neer dat Soury (en meerdere onder ons) denken dat jij en KT dezelfde persoon zijn ....quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:34 schreef Jibba het volgende:
[..]
En wat betekent 'foute kloon'?
Ik weet wat fout betekent en ik weet wat kloon betekent maar in deze context snap ik 'm niet.
Sorry
Serieus?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat Soury (en meerdere onder ons) denken dat jij en KT dezelfde persoon zijn ....
Het schijnt te mogen mits je je gedraagt binnen de normen.. Maar ja wat moet je als vent op het viva Forum ..?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:36 schreef Jibba het volgende:
Mag dat trouwens hier, dubbelnicken?
Op Viva dus niet, krijg je een ban.
Tja dat weet ik toch niet. Ik ben een vrouw, dus.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Het schijnt te mogen mits je je gedraagt binnen de normen.. Maar ja wat moet je als vent op het viva Forum ..?
Ja dat kunnen wij als mede gebruikers ook niet achterhalen .... Dus gaan we er vanuit dat je echt bestaat...quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:40 schreef Jibba het volgende:
[..]
Tja dat weet ik toch niet. Ik ben een vrouw, dus.
Je kunt me checken op Viva. Dan kun je zien dat ik daar al tijden mee schrijf en als Kingstown dat allemaal had moeten verzinnen, dan had ie inderdaad wel heeeul veel tijd in dit geintje gestoken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kunnen wij als mede gebruikers ook niet achterhalen .... Dus gaan we er vanuit dat je echt bestaat...
Hij kan natuurlijk ook een bekend Viva-lid als kloon op Fok! gebruiken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:48 schreef Jibba het volgende:
[..]
Je kunt me checken op Viva. Dan kun je zien dat ik daar al tijden mee schrijf en als Kingstown dat allemaal had moeten verzinnen, dan had ie inderdaad wel heeeul veel tijd in dit geintje gestoken.
Op Viva besta je dus,, ik heb verder niet gecheckt wat en hoe en hoelang... En mogelijk heb je gelijk en leest ie daar allleen maar mee zonder te posten en heeft ie een onschuldig account.. Goed ik geloof je en nogmaals welkom in deze totaal andere omgeving of gaat het daar op de viva net zo toe?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:48 schreef Jibba het volgende:
[..]
Je kunt me checken op Viva. Dan kun je zien dat ik daar al tijden mee schrijf en als Kingstown dat allemaal had moeten verzinnen, dan had ie inderdaad wel heeeul veel tijd in dit geintje gestoken.
Dan had ie echt niet mijn Nick gekozen. Er lopen namelijk forummers rond die veel meer opvallen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook een bekend Viva-lid als kloon op Fok! gebruiken.
Dankje.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Op Viva besta je dus,, ik heb verder niet gecheckt wat en hoe en hoelang... En mogelijk heb je gelijk en leest ie daar allleen maar mee zonder te posten en heeft ie een onschuldig account.. Goed ik geloof je en nogmaals welkom in deze totaal andere omgeving of gaat het daar op de viva net zo toe?
Zou het voor een mannelijke 40+er interessant zijn daar mee te posten.... ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:56 schreef Jibba het volgende:
[..]
Dankje.
En ja, op Viva zijn we ook altijd erg op onze hoede voor trollen. Zeker in vakantietijd!
Maar officieel is het op Viva dan ook weer verboden om een nieuwe user daarvan te beschuldigen al wordt daar de laatste tijd weinig actie op ondernomen. Zo veranderlijk als het weer dat forum van ons,,,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |