abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129339193
Gisteren heb ik verteld wat voor dramatische dag ik beleefde toen ik hoorde dat het Viva-forum down was. Een all-time low in mijn internet leven....ik voelde me ontheemd, geschokt en leeg van binnen.

Gelukkig heeft elk nadeel zijn voordeel en kwam er een hele stoere Viva-mevrouw op de GC melden dat ze haar vertrouwde internetstekje niet kon bereiken en in uiterste wanhoop zich daarom maar had aangemeld op FOK! Gezien het haatklimaat dat op onze prachtige site heerscht richting de Viva kun je je voorstellen wat voor reacties er voorbij kwamen. <insert willekeurig pittig kort kapsel> :'(

Aangezien ik weet hoe frustrerend het is om verdwaald rond te dolen op nieuwe fora heb ik me van mijn galantste kant laten zien (kom maar met de White Knight jokes :7 ) en heb haar kennis laten maken met de prachtige plekjes die FOK! biedt....een leven zonder de Klaagbak of Ouders sectie is natuurlijk voor ons allen ondenkbaar, maar voor mensen die van buiten komen is het een openbaring om te zien hoe mooi het leven hier kan zijn.

Verlangend naar nog meer lekkers heb ik haar aangeboden om een rondleiding te geven op FOK! en aangezien zij ook 40+ is, waar kan ik dan beter beginnen als in deze SC? De plek waar allemaal aardige, vriendelijke- en behulpzame mensen zitten die graag en makkelijk contact leggen met newbies, zelfs als die van de meest verfoeide fora komen die we kennen....de tolerantie hier is zo groot als nergens anders op FOK! :o

Graag wil ik jullie dan ook voorstellen aan Jibba die het aangedurfd heeft om na tientallen jaren Viva eens over de muur te gaan kijken om te zien hoe het er op andere plekken aan toe gaat. Geen kloon, geen oude vetes, geen verleden die we door onze alzheimer allang vergeten zouden moeten zijn, maar een echte newbie.

@Jibba: Deze posting is al godvergeten lang geworden, dus ik zal de meest frequente bezoekers van deze SC later wel aan je voorstellen (en daar zullen ze heel blij mee zijn :') ), maar ik kan je iig vertellen dat de doorsnee snelheid waarmee hier gepost wordt ongeveer gelijk is aan 2 slakken die proberen om aan de overkant van de straat te komen, tenzij er een rel is, dan is het tempo niet bij te houden en vliegen de bejaarden uit hun stoel en worden er op een avondje zomaar 3 topics weggetikt. Waar die rel overgaat weet eigenlijk niemand meer, maar er worden dan altijd weer uitspraken uit 1894 naar boven getoverd. -O-

De rest van het 40+ forum bestaat vooral uit nostalgische topics, waar men loopt te kwijlen en geilen op Brammetje Horlepiep, Loeki Knol, oude muziekhelden en zwart-wit tekenfilms. Incidenteel is er nog wel eens een interessant topic, maar die moet je meestal buiten 40+ zoeken....afhankelijk van je smaak en voorkeur zal ik die in de rondleiding mee gaan nemen.

Tl, dr (speciaal voor Soury) Ik heb een Viva vriendinnetje en ze komt hier posten! *O*
In het volgende deel ga ik de vaste gebruikers typeren, zodat ze een beetje weet wie hier rondlopen en zoals je dat van mij gewend bent, doe ik dat uiteraard met de nodige objectieve- en positieve schwung.
pi_129339709
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 18:47 schreef Kingstown het volgende:
Gisteren heb ik verteld wat voor dramatische dag ik beleefde toen ik hoorde dat het Viva-forum down was. Een all-time low in mijn internet leven....ik voelde me ontheemd, geschokt en leeg van binnen.

Gelukkig heeft elk nadeel zijn voordeel en kwam er een hele stoere Viva-mevrouw op de GC melden dat ze haar vertrouwde internetstekje niet kon bereiken en in uiterste wanhoop zich daarom maar had aangemeld op FOK! Gezien het haatklimaat dat op onze prachtige site heerscht richting de Viva kun je je voorstellen wat voor reacties er voorbij kwamen. <insert willekeurig pittig kort kapsel> :'(

Aangezien ik weet hoe frustrerend het is om verdwaald rond te dolen op nieuwe fora heb ik me van mijn galantste kant laten zien (kom maar met de White Knight jokes :7 ) en heb haar kennis laten maken met de prachtige plekjes die FOK! biedt....een leven zonder de Klaagbak of Ouders sectie is natuurlijk voor ons allen ondenkbaar, maar voor mensen die van buiten komen is het een openbaring om te zien hoe mooi het leven hier kan zijn.

Verlangend naar nog meer lekkers heb ik haar aangeboden om een rondleiding te geven op FOK! en aangezien zij ook 40+ is, waar kan ik dan beter beginnen als in deze SC? De plek waar allemaal aardige, vriendelijke- en behulpzame mensen zitten die graag en makkelijk contact leggen met newbies, zelfs als die van de meest verfoeide fora komen die we kennen....de tolerantie hier is zo groot als nergens anders op FOK! :o

Graag wil ik jullie dan ook voorstellen aan Jibba die het aangedurfd heeft om na tientallen jaren Viva eens over de muur te gaan kijken om te zien hoe het er op andere plekken aan toe gaat. Geen kloon, geen oude vetes, geen verleden die we door onze alzheimer allang vergeten zouden moeten zijn, maar een echte newbie.

@Jibba: Deze posting is al godvergeten lang geworden, dus ik zal de meest frequente bezoekers van deze SC later wel aan je voorstellen (en daar zullen ze heel blij mee zijn :') ), maar ik kan je iig vertellen dat de doorsnee snelheid waarmee hier gepost wordt ongeveer gelijk is aan 2 slakken die proberen om aan de overkant van de straat te komen, tenzij er een rel is, dan is het tempo niet bij te houden en vliegen de bejaarden uit hun stoel en worden er op een avondje zomaar 3 topics weggetikt. Waar die rel overgaat weet eigenlijk niemand meer, maar er worden dan altijd weer uitspraken uit 1894 naar boven getoverd. -O-

De rest van het 40+ forum bestaat vooral uit nostalgische topics, waar men loopt te kwijlen en geilen op Brammetje Horlepiep, Loeki Knol, oude muziekhelden en zwart-wit tekenfilms. Incidenteel is er nog wel eens een interessant topic, maar die moet je meestal buiten 40+ zoeken....afhankelijk van je smaak en voorkeur zal ik die in de rondleiding mee gaan nemen.

Tl, dr (speciaal voor Soury) Ik heb een Viva vriendinnetje en ze komt hier posten! *O*
In het volgende deel ga ik de vaste gebruikers typeren, zodat ze een beetje weet wie hier rondlopen en zoals je dat van mij gewend bent, doe ik dat uiteraard met de nodige objectieve- en positieve schwung.
Welkom tl; dr ;) En ja het is nog steeds warm
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:11:15 #103
6941 APK
Factual, I think.
pi_129339917
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 18:47 schreef Kingstown het volgende:

Jezus man, wat een moeite moet jij doen met deze hitte om een vrouw met een kort pittig kapsel virtueel te versieren 8)7 _O-
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_129339972
Kingstown, je bént mijn cyberheld op wit paard en alles wat daarbij hoort.

Moet ik m'n lange blonde haar afknippen nu ik 40+ ben?????
pi_129339974
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:11 schreef APK het volgende:

[..]

Jezus man, wat een moeite moet jij doen met deze hitte om een vrouw met een kort pittig kapsel virtueel te versieren 8)7 _O-
Je hebt het gelezen, hulde _O_
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:15:06 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_129340026
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:13 schreef Jibba het volgende:

Whehehe, gelukt! _O_
Kijk Chuff, zo doe je dat.
Niks kusje d'r op :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_129340155
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:15 schreef APK het volgende:

[..]

Whehehe, gelukt! _O_
Whehehehe
pi_129340215
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:15 schreef APK het volgende:

[..]

Whehehe, gelukt! _O_
Wel kusje d'r op. Ook nog. Graag!

donderdag 25 juli 2013 @ 19:37:05 #109
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129340662
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:21 schreef Jibba het volgende:

[..]

Wel kusje d'r op. Ook nog. Graag!

[ afbeelding ]
Kijk daar zit ik op te wachten ... Dank je Jibba en welcome... :)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_129340852
Laat me je voorstellen aan de meest frequente gebruikers Jibba:

Chufi (sjoef voor intimi) hosselkoning van deze SC (hengelkoning om in Viva termen te spreken) en is geregeld onnavolgbaar in zijn postings. Niemand die begrijpt wat hij probeert te zeggen en de babylonische spraakverwarring neemt dan soms groteske vormen aan.

Deissy (Dees voor intimi) Hardloopster die voor dag en dauw 10 kilometer rent en geregeld iets over de prestaties van haar dochter vermeld, maar wat precies dat heb ik niet onthouden. Als ik gewauwel over kinderen lees, dan scroll ik meestal snel door

PietPiraat/Sig (PP voor intimi) Paardenfokker en grootgrondbezitter met een autistisch geheugen voor de meest onbelangrijke feitjes. Prevelt geregeld wat onzinnig voor zich uit en op de 1 of andere manier kan ik me daardoor goed met hem identificeren. Heeft een permban op meerder accounts, maar dat is groot geheim. Heeft een enomre hekel aan mensen met een hoop negens in hun naam.

Soury Sloopwerker en altijd stoned. Heeft een hekel aan teksten die langer zijn als 3 regels en speciaal voor haar wordt er dan gebruikt gemaakt van een tl dr (too long didn't read) samenvatting. In haar vrije tijd vermoord ze graag dieren.

FANNVANHETLAATSTEUUR (FANN voor intimi) Vegetariër, die ongewild geregeld het middelpunt is van een rel. Daarna besluit ze geregeld om hier weg te blijven om na een tijdje weer terug te komen (een Fannetje doen is de term die daar bijhoort). Schrijft soms lappen met tekst die erg te waarderen zijn, helaas te vaak opgesmukt met teveel smilies.

Toverheks (Heksje voor intimi.) Wil het vooral altijd gezellig houden en kijkt naar de meest verschrikkelijke real life soaps die je je maar voor kunt stellen. Is bezig om leesbaarder te gaan typen, maar ik hoop dat ze daar niet in slaagt, want daarmee tast ze haar authentieke karakter aan.

APK Gebruikt geregeld het Jip en Janneke schoolbord om iets uit te leggen als mensen weer eens helemaal langs elkaar heen praten en elkaar niet snappen. Meestal moet hij zijn nobele pogingen vruchteloos staken. Hij is ook nog moderator, maar ik heb nog steeds geen idee van welk forum.

MadMaster (MM voor intimi) Is nog niet zolang hier aanwezig, maar was er al heel snel flauw van dat sommige dames elkaar hier elke avond over de tafel trokken. Laat zijn gezicht af en toe nog wel eens zien, maar is meestal in andere FOK!oorden te vinden.

LieneKien (Lien voor initmi) Taalvirtuoos, die boos het topic verlaten heeft, nadat er een pic geplaatst werd van een kat die tot handtas was omgemaakt. Ze was zodanig geschokt dat ze nu vooral op TTK (taal, theater, kunst) forum te vinden is

kingtoppie (KT voor intimi, waar ik standaard ook op reageer en dan net doe alsof ik niet weet over wie ze het hebben) Knuffeljongere. Enige onder de 25 die hier af en toe post en een heleboel liefdevolle instant vaders en moeders heeft. Niemand wordt ooit boos op hem.

Sacha Eilandbewoonster op Vlieland. Heeft het geregeld over een Aap met een rugzak, maar waar dat precies over gaat is me nog niet helemaal duidelijk. Weet alle smeuige details over burgermeesters die vreemd gaan en stelt er grote prijs op als je goed let op de PI die ze gebruikt. (PI=PostIcon die je bij elke afzonderlijke posting kunt gebruiken om aan te geven hoe je je posting bedoelt)

TrippyHippie (of HippieTrippy) Angry young girl, die qua leeftijd het vriendinnetje van Kingtoppie zou kunnen zijn, alleen komt ze niet veel verder dan wat dom gebler, ondanks de goede- en oprechte bedoelingen van een aantal bejaarden hier om haar wat meer subtiliteit aan te leren.

Leandra (geen Lea voor intimi) Heeft een Saab en woont op de biblebelt....onmogelijk mens. Kan enorm fel zijn en heeft ruzie met een aantal users die uit de RLS (Real Life Soap) sectie kwamen, omdat daar ooit een SC verneukt is. Momenteel heerst er een bedrieglijke stilte. In andere subfora waar ik haar tegen kom, heeft ze ook een Saab en blijft ze onmogelijk.

Margo37 Is allang geen 37 meer en heeft een voorkeur voor grote enge beesten die door sommigen "honden" worrden genoemd. Twijfelt enorm of ze haar pubers moet dumpen en bij haar nieuwe vriend in moet gaan trekken aan de andere kant van het land. Werd hartelijk verwelkomt in deze SC door Leandra (zie hierboven)

Karina In het begin van 40+ zeer actief hier, maar de laatste tijd hier niet veel meer aanwezig. Enorme sportfan en sopt weg als ze Dries Roelvink ziet. Zeer behulpzame moderator die ondertuseen 100k aan postings heeft en als een bezetene aan het posten is in allerlei live topics. Heeft een zwak voor Blondie.

ElizabethR (ER voor intimi) Huispsychoot, Kan soms enorm uit haar dak gaan en dan het hele forum bij elkaar schelden en tieren. Gedoseerd valium toedienen meerdere malen per avond wil nog wel eens helpen. Woont in Ierland en heeft zoveel trauma's dat je heel R&P er mee zou kunnen vullen.

Kingstown (KT voor intimi): De helft van mijn postings zuig ik uit mijn duim en de andere helft is gelogen....aan jou de keuze waar je voor gaat.

Een welgemeend excuus aan de mensen die ik vergeten ben, maar als 40 plusser heb ik het beste excuus....alzheimer light. Er loopt bijvoorbeeld ook nog een aardige gozer rond met een avatar van een Braziliaanse oudvoetballer en cafca had ik eigenlijk ook niet mogen vergeten vanwege zijn fantastische muzieksmaak en zijn snelle inzichten. Ow ja....en copycat natuurlijk die haar teksten altijd met sarcasme doorspekt, alleen zo subtiel, dat niemand het als sarcasme herkend.

:W

Deel 3 gaat over de andere fora buiten 40+, maar dat gaat vandaag niet meer worden, want ik word moe van m'n eigen lange teksten.

Tl dr (speciaal voor Soury):
Je bent te vaak stoned.
pi_129340906
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:11 schreef APK het volgende:

[..]

Dan kun je nu de moeite gaan lezen die ik gedaan heb om deze hele SC tegen me in het harnas te jagen. :7 :
pi_129341161
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:43 schreef Kingstown het volgende:

[lap tekst]
Geweldig :D
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_129341168
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:45 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dan kun je nu de moeite gaan lezen die ik gedaan heb om deze hele SC tegen me in het harnas te jagen. :7 :
:D effe een Fannetje doen, godverdomme Held _O- _O_
pi_129341190
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:13 schreef Jibba het volgende:

Welkom, ben ook net nieuw hier :P
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_129341199
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa....ze is er weer! Jeujjjjjjjjjj! *O*
pi_129341289
Geweldig Kingstown, ik begin me al helemaal thuis te voelen hier.
Ben benieuwd wat voor beschrijving je voor mij hebt als je me eenmaal een beetje hebt leren kennen.

Nu dan de popcorn:

En klapstoel:
pi_129341313
quote:
Tl:dr _O-
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:57:57 #118
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129341339
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Alsof hij het bedacht zou hebben ... Hij moet het niet gekker maken

Hoi Fann :*
Musica Español
Come On
pi_129341376
quote:

[..]

Ook welkom :D
pi_129341399
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:43 schreef Kingstown het volgende:
lap tekst
Dit is een zeer belangrijk naslagwerk.
Misschien moet dit sticky gemaakt worden voor nieuwe users?
pi_129341449
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:59 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Ook welkom :D
En niet eens een kloon :')
pi_129341468
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:00 schreef Jibba het volgende:

[..]

Je kan het ook overdrijven
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:01:49 #123
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129341474
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:00 schreef Jibba het volgende:

[..]

Nou denk het niet... KT's view is niet ieders mening ...
Musica Español
Come On
pi_129341482
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:01 schreef Soury het volgende:

[..]

En niet eens een kloon :')
Moest nog 'terug' achter :P
pi_129341509
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:56 schreef Jibba het volgende:
Geweldig Kingstown, ik begin me al helemaal thuis te voelen hier.
Ben benieuwd wat voor beschrijving je voor mij hebt als je me eenmaal een beetje hebt leren kennen.

Nu dan de popcorn:

[ afbeelding ]

En klapstoel:
[ afbeelding ]
Qua plaatjes pas je je ook al voorbeeldig aan. _O_ Die Michael Jackson pic is een klassieker op FOK!, hoewel die vooral op andere subfora veel gebruikt wordt.
pi_129341570
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:02 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Qua plaatjes pas je je ook al voorbeeldig aan. _O_ Die Michael Jackson pic is een klassieker op FOK!, hoewel die vooral op andere subfora gebruikt wordt.
Viva en FOK! lijken gewoon op elkaar dus..
pi_129341596
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:01 schreef chufi het volgende:

[..]

Nou denk het niet... KT's view is niet ieders mening ...
Jouw mening wordt ook zeer op prijs gesteld, dus ik zou zeggen: brand los!
pi_129341599
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:57 schreef chufi het volgende:

[..]

Alsof hij het bedacht zou hebben ... Hij moet het niet gekker maken

Chufi....nou heb jij de hele 40+ sectie al gehosseld....nou niet meteen jaloers worden als er dan ook 1 keer iemand mij aardig vindt. :(
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:08:55 #129
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129341727
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:05 schreef Jibba het volgende:

[..]

Jouw mening wordt ook zeer op prijs gesteld, dus ik zou zeggen: brand los!
Rustig aan beginnen, anders wordt KT achterdochtig
Jibba, Uit welke regio kom je?
Musica Español
Come On
pi_129341783
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:08 schreef chufi het volgende:

[..]

Rustig aan beginnen, anders wordt KT achterdochtig
Jibba, Uit welke regio kom je?
Noord-Holland, hoezo? (Is dit een hosselactie? :P )
pi_129341797
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:10 schreef Jibba het volgende:

[..]

_O-
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:12:31 #132
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129341875
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:10 schreef Jibba het volgende:

[..]

Nee maar we moet elkaar een beetje in kunnen schatten qua regio...
Heb je katten, honden of kinderen zoals de meeste FoK!kers hier?

Of paarden, misschien wel een boerderij ...
Musica Español
Come On
pi_129342030
...
pi_129342038
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:12 schreef chufi het volgende:

[..]

Nee maar we moet elkaar een beetje in kunnen schatten qua regio...
Heb je katten, honden of kinderen zoals de meeste FoK!kers hier?

Of paarden, misschien wel een boerderij ...
Een boerderij in mijn regio, nee, ik ben Dagobert Duck niet!

Wel kinderen én een hond.
pi_129342071
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 18:03 schreef Soury het volgende:
Ik brei even een pizza in elkaar :Y)
JIj ook al. :)

Ben net thuis en heb een pizza in de oven gegooid. Ben nu even aan het bijlezen onder het genot van die pizza.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:17:39 #136
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129342079
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:16 schreef Jibba het volgende:

[..]

Een boerderij in mijn regio, nee, ik ben Dagobert Duck niet!

Wel kinderen én een hond.
En nog een man er bij of heb je die al jaren de deur uit gedaan?
Musica Español
Come On
pi_129342153
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:17 schreef chufi het volgende:

[..]

En nog een man er bij of heb je die al jaren de deur uit gedaan?
Ja hoor, ook een man. Hij kookt O+ dus ik houwum!
pi_129342186
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:17 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

JIj ook al. :)

Ben net thuis en heb een pizza in de oven gegooid. Ben nu even aan het bijlezen onder het genot van die pizza.
Behalve de bodem maak ik het me zelf naar het zin. :Y)
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:21:34 #139
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129342249
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:19 schreef Jibba het volgende:

[..]

Ja hoor, ook een man. Hij kookt O+ dus ik houwum!
Een kok in de keuken is altijd handig zou ik zeggen .... Houwen ^O^
Musica Español
Come On
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:22:29 #140
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129342278
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is die Karton !! Soury ... Niet op eten :+
Musica Español
Come On
pi_129342302
een cock in de keuken :{w hou toch op :{
...
pi_129342315
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:22 schreef chufi het volgende:

[..]

Dat is die Karton !! Soury ... Niet op eten :+
Tja, even doorbijten
pi_129342359
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:23 schreef sacha het volgende:
au vin :Y)
pi_129342398
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Daar had ik vandaag geen tijd voor. Dus voor noodgevallen heb ik pizza's in de vriezer. Had geen zin meer om te koken. dat doe ik morgen wel weer.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:25:30 #145
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129342399
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:23 schreef sacha het volgende:
Hoi Sas, Koelt het daar al weer een beetje af?
Musica Español
Come On
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:26:23 #146
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129342451
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:25 schreef chufi het volgende:

[..]

Hoi Sas, Koelt het daar al weer een beetje af?
Ik maak gewoon ff een cafe con hielo... O-)
Musica Español
Come On
pi_129342554
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:26 schreef chufi het volgende:

[..]

Ik maak gewoon ff een cafe con hielo... O-)
Ik heb net een Mexicaans biertje opengetrokken :9 :9
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:29:49 #148
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_129342597
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:29 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik heb net een Mexicaans biertje opengetrokken :9 :9
Heb je wel je Sombrero op gedaan Bos?