Oh ja, ik spreek vloeiend Spaans en heb een dochter die daar woont en studeert..quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:31 schreef Jibba het volgende:
Gaan jullie Spaans praten?
Dat kan ik ook: De Puta Madre!!
Thanks, nu leer ik de 40+'ers ook kennen.quote:
Kleine moeitequote:Op donderdag 25 juli 2013 20:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar had ik vandaag geen tijd voor. Dus voor noodgevallen heb ik pizza's in de vriezer. Had geen zin meer om te koken. dat doe ik morgen wel weer.
Ik heb op het HBO gepoogd om een cursus Spaans voor beginners te volgen (iets met studiepunten voor niet-opleidinggerelateerde vakken). Echter zat ik in een fase waar niks lukte op school, dus dat ook nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:31 schreef Jibba het volgende:
Gaan jullie Spaans praten?
Dat kan ik ook: De Puta Madre!!
Waarbij??quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:34 schreef Kingstown het volgende:
Fuck....ben ik onze Bostpode helemaal vergeten.
Die werd toch op zijn bek geslagenquote:
Too Long, Didn't read.quote:
LE-ZEN!!! (Viva-gewoonte):quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Thanks, nu leer ik de 40+'ers ook kennen.
BTW: wat betekent TI dr
Hihiquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:39 schreef Jibba het volgende:
[..]
LE-ZEN!!! (Viva-gewoonte):
too long didn't read
Dan ben je dus al een ouwe lul zonder dat je er erg in hebtquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:41 schreef Bos81 het volgende:
Dan zelf maar:
Bos81 (Bos volstaat ook) Is nog geen 40, maar komt hier wel zo nu en dan even buurten. Ondertitel verraad het al. Hij werkt als postbode via de sociale werkvoorziening. Zit in de FOK! crew als boekenreviewer en nieuwsposter op Sport (meestal eredivisie/voetbal uitslagen/verslagen)
Zelfs dat is me al te veel moeite vandaag. Ik heb wel vaker van dat soort pizza's klaargemaakt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Kleine moeite [ afbeelding ] ohh zo lekker.
En kruiden uit eigen (pot)
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Too Long, Didn't read.
Wordt vaak geroepen bij erg lange teksten. Tl, dr is dan een hele korte samenvatting.
Op Onzin/Klaagbak wordt er meestal een "grappige" pic geplaatst zoals deze:
[ afbeelding ]
Thanks! Zo leer ik elke dag weer bij. En dat op mijn 46ste.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:39 schreef Jibba het volgende:
[..]
LE-ZEN!!! (Viva-gewoonte):
too long didn't read
Ja ja bla blaquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zelfs dat is me al te veel moeite vandaag. Ik heb wel vaker van dat soort pizza's klaargemaakt.
Ja en dat is een ieniemie vrouwtjequote:
Dat weet ik niet maar een klein schoenmaatje heeft ze wel schijnt hetquote:
Daarom vermijd ik JNG ook, dan voel ik me helemaal oudquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben je dus al een ouwe lul zonder dat je er erg in hebt
Dat gaat hopelijk samen anders valt ze omquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar een klein schoenmaatje heeft ze wel schijnt het
En soms ook een klein pikkie...quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar een klein schoenmaatje heeft ze wel schijnt het
Maar in Ierland zijn ze toch allemaal klein....
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee...quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En soms ook een klein pikkie...
Maar dat zijn er wel meer van boven de 40...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |