Hmm, ik begrijp mee postende mannen op Viva niet zo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou het voor een mannelijke 40+er interessant zijn daar mee te posten.... ?
Je kent wel iederéénquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:07 schreef Jibba het volgende:
[..]
Hmm, ik begrijp mee postende mannen op Viva niet zo.
Ik denk dat ze op het forum relatief meer aandacht krijgen van vrouwen dan IRL en die zin is het voor hun interessant.
Maar Kingstown post daar pas mee sinds vanmiddag, hoor. Nadat hij en ik hier contact hadden gekregen. Dus dat was niet zo'n onlogische stap, toch?
Ok.. Dus misschien eens proberen ... Ik ben single en mogelijk zoekende ...quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:07 schreef Jibba het volgende:
[..]
Hmm, ik begrijp mee postende mannen op Viva niet zo.
Ik denk dat ze op het forum relatief meer aandacht krijgen van vrouwen dan IRL en die zin is het voor hun interessant.
Maar Kingstown post daar pas mee sinds vanmiddag, hoor. Nadat hij en ik hier contact hadden gekregen. Dus dat was niet zo'n onlogische stap, toch?
Ja duh!quote:
Oh ja, zucht het zal wel allemaalquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh!
Ze heeft een rugzakje meegekregen van Kingstown
Denk dat Soury op Viva bedoeltquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh!
Ze heeft een rugzakje meegekregen van Kingstown
Openlijk hengelen (hosselen) is dus verboden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok.. Dus misschien eens proberen ... Ik ben single en mogelijk zoekende ...
Denk dat jij niet voor mij moet denkenquote:
Volgens mij bedoelde ze dat je iedereen hiero kent, maar ik kan het mis hebben gegeven de disclamer van Kingstownquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:16 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ja, ik loop daar dan ook al meer dan 10 jaar rond.
Denk het welquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat jij niet voor mij moet denken
Paardenmeisjes hosselen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:18 schreef sig000 het volgende:
Dat Viva Forum ken ik niet zo, wel het Bokt forum.
OK Sorry schatquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat jij niet voor mij moet denken
Hallo Chufi.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Vast ook en Viva meisje ... Hallo Car
Ik deel daar mijn vakkennis.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Paardenmeisjes hosselen?
Dat is echt een enorm populair forum, of niet?
Waar rellen ze dan over?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik deel daar mijn vakkennis.![]()
Is groter dan Fok volgens mij en ook meer rellen.
Haha sorry. Maar van top tot teen bloemen!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Yeah, rub it in![]()
Bij jullie ook zo heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |