Oh? Ik ken jullie sinds vandaag en natuurlijk heeft de 'rondleiding' van Kingstown geholpen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze dat je iedereen hiero kent, maar ik kan het mis hebben gegeven de disclamer van Kingstown
Geen idee, mijn idee is dan ook dat je daar een hoop mensen kentquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:24 schreef Jibba het volgende:
[..]
Oh? Ik ken jullie sinds vandaag en natuurlijk heeft de 'rondleiding' van Kingstown geholpen.
Waaruit zou dat blijken dan, dat ik iedereen hier kende?
1 verkeerde opmerking is al genoeg daar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Waar rellen ze dan over?
Het gebit van Ankie?
Tja, beauty slaat vaak een generatie overquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:23 schreef CarOnline het volgende:
Haha sorry. Maar van top tot teen bloemen!
Best wel vervelend als je af en toe fysiek werk moet doen in een gebouw met beperkte klimaatbeheersingquote:Heet? Nee man. Beetje tropisch, verder niks.
Weet ik veel, moet je aan die doorgesmookte hippie vragenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:24 schreef Jibba het volgende:
[..]
Oh? Ik ken jullie sinds vandaag en natuurlijk heeft de 'rondleiding' van Kingstown geholpen.
Waaruit zou dat blijken dan, dat ik iedereen hier kende?
Ja gooi het daar maar opquote:
Ja, ik heb hier ook beperkte klimaatbeheersing. Zéér beperkt mag ik wel zeggen.quote:Best wel vervelend als je af en toe fysiek werk moet doen in een gebouw met beperkte klimaatbeheersing
ik draag nu een dikke truiquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi Sas, Koelt het daar al weer een beetje af?
Ah, dat was ik vergeten bij mijn laatste functioneringsgesprek.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:27 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik heb hier ook beperkte klimaatbeheersing. Zéér beperkt mag ik wel zeggen.
Maar goed, koud flesje water, korte broek en af en toe naar 't zwembad, ik klaag niet echt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
wieso? was ist los?
niets bijzonders
Ja en zonder toetsenbord ben je daar hulpeloos ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:29 schreef sig000 het volgende:
Mijn Duits toetsenbord ligt nog in Reichshof/Oberagger
Ga er voor!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, dat was ik vergeten bij mijn laatste functioneringsgesprek.
Ik wil een fucking zwembad in het gebouw en anders kom ik morgen niet!
Zelfde dingen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:14 schreef APK het volgende:
Waar praat men over op het Viva-forum?
Beetje dezelfde dingen als hier of zijn er grote verschillen?
Hier op 4 hoog Amsterdan weinig vliegen gezien, maar heb ook killermachientjes staan .....quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:38 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind het hier nog om te stikken. En ARGH die kutmuggen de hele tijd.
Ik ben echt compleet lek gestoken.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:40 schreef Jibba het volgende:
Maar soms zijn het ook een stel kattenkoppen bij elkaar hoor.
Op dit moment loopt er een topic van iemand wiens chihuahua zwanger is. Nou, daar weten ze wel raad mee op Viva.![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:40 schreef Jibba het volgende:
[..]
Op dit moment loopt er een topic van iemand wiens chihuahua zwanger is. Nou, daar weten ze wel raad mee op Viva.![]()
Topic zal straks wel verwijderd worden want TS vindt het niet meer leuk en heeft haar OP al verwijderd. Gebeurt dat hier ook veel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |