Je lurkt er alleen mee... Moet je wel geregistreed zijn?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel anders....heb er nog nooit gepost.
Nee joh...ik kom daar nooit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Je lurkt er alleen mee... Moet je wel geregistreed zijn?
Dus je lult nu maar gewoon een beetje in het niets ...quote:
Ik heb het hele jaar door een geestelijke blokkade, teld dat ook?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je lult nu maar gewoon een beetje in het niets ...
Dames was het Viva forum vandaag onbereikbaar?
Niet alleen nu chufi....dat doe ik bijna altijd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je lult nu maar gewoon een beetje in het niets ...
Dames was het Viva forum vandaag onbereikbaar?
Geen idee maar ik kom niet op viva en ook niet op het forum....quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:13 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar door een geestelijke blokkade, teld dat ook?
OMG Viva kapot?!quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet alleen nu chufi....dat doe ik bijna altijd.![]()
Probeer maar eens op www.viva.nl te komen.
Je moet niet op alles trots zijn, sommige dingen kan je beter voor jezelf houden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hehe....ein-de-lijk erkenning....senk joe Leandra!
De dingen waar ik me voor zou moeten schamen deel ik graag met de rest van de wereld.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:19 schreef Senzune het volgende:
[..]
Je moet niet op alles trots zijn, sommige dingen kan je beter voor jezelf houden.
Dat ie het niet doet had ik je ook wel kunnen vertellen...quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hehe....ein-de-lijk erkenning....senk joe Leandra!
Ja sorry ... en dan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had dat dan ook gedaan, dan was hij jou dankbaar geweest
Maar het is toch gewoon een legaal betaal middel?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:45 schreef Leandra het volgende:
De meeste winkels weigeren ze, Aldi en Lidl gebruiken ze nog wel.
Hoe had jij mij dat kunnen vertellen als je er zelf nooit komt?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ie het niet doet had ik je ook wel kunnen vertellen...
google www,viva.nl en zie dat ie onbereikbaar is en ook het forum....quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe had jij mij dat kunnen vertellen als je er zelf nooit komt?
Nog slechter nieuws....er komt straks een enorme lange posting van mij aan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:12 schreef chufi het volgende:
Goed nieuws... Viva is weer online
Slecht nieuws ... Trein in Spanje offline ...
Ik wacht met spanning af.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog slechter nieuws....er komt straks een enorme lange posting van mij aan.
Speciaal voor Soury een tl dr samenvatting offcourse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |