Dat vroeg ik ook!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?![]()
Zo'n topic kan hier gewoon vredig verlopen in F&F
Dan wordt die teruggezet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:40 schreef Jibba het volgende:
Topic zal straks wel verwijderd worden want TS vindt het niet meer leuk en heeft haar OP al verwijderd. Gebeurt dat hier ook veel?
Ik woon tussen de weilanden dus vliegen genoeg hier.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier op 4 hoog Amsterdan weinig vliegen gezien, maar heb ook killermachientjes staan .....
Een van de nadelen van het plattelandquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik woon tussen de weilanden dus vliegen genoeg hier.
En muggen. Ik heb wel 17 bulten op mn voet en die jeuken echt non stop.
Wat een kakbeesten.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb net een uurtje gewandeld, was hastikke lekker weer, geen muggen
Jij eet te veel gras, daar word je sloom vanquote:
Ik denk eerder van het roken van grasquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Jij eet te veel gras, daar word je sloom van
Jij volgt het onderwerp half / half op vivaquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar eh... Jibba Jabba ofzoiets...
Hoe zit dat nou met die zwangere chihuahua? Waarom is iedereen daar boos over?
Of is het arme beest bevrucht door het baasje zelf?
De algemene concensus hiero is dat het redelijk ruk is, maar ik vermaak mij er prima meequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:49 schreef CarOnline het volgende:
Hey APK, hoe is Dexter? Ik moet die van zondag nog kieken.
Wie ik? Ik ben nog nooit op Viva geweest. ik zou niet weten wat ik daar moest doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij volgt het onderwerp half / half op viva
Tuurlijk niet meisje.. Alles goed met de Griek?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie ik? Ik ben nog nooit op Viva geweest. ik zou niet weten wat ik daar moest doen
Oh, nu geloof je me niet ofzo? ook goed hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet meisje.. Alles goed met de Griek?
Nou eh, men was van mening dat TS zich had aangemeld om de pups aan VF-ers te slijten en ze vinden het zielig dat de chihuahua voor de tweede keer moet werpen. En dat je maar een hondje uit het asiel moet halen bladiebladiebla.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar eh... Jibba Jabba ofzoiets...
Hoe zit dat nou met die zwangere chihuahua? Waarom is iedereen daar boos over?
Of is het arme beest bevrucht door het baasje zelf?
Op Viva roep je het toverwoord 'praaaivasie' tegen een moderator en volgens hen zijn ze dan wettelijk verplicht gehoor te geven aan een verwijderingsverzoek van TS.quote:
Ja dat las ik ook, maar ik vind het best goed.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
De algemene concensus hiero is dat het redelijk ruk is, maar ik vermaak mij er prima mee
Dan is het wel zieligquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:51 schreef sig000 het volgende:
chihuahua's zijn toch die kleine dingen die niet normaal kunnen bevallen en waar 3/4 aangeboren afwijkingen heeft?
Lees je de viva wel eens / en vroeger?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh, nu geloof je me niet ofzo? ook goed hoor![]()
Ja Goed.
Ik wel en toen belandde ik in het sextopic over Parenclubs.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie ik? Ik ben nog nooit op Viva geweest. ik zou niet weten wat ik daar moest doen
PRAAIVASIE!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook, maar ik vind het best goed.
En Debra speelt echt heel overtuigend vind ik, vooral als ze zo de pan uit flipt!
Ik moet die van zondag nog, maar ik heb vorige week eindelijk na 2,5 jaar het nut uitgevonden van m'n iPad, ik kan er online Dexter mee kijken IN BED!
Ah! dan snap ik het wel een beetje...quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:52 schreef Jibba het volgende:
[..]
Nou eh, men was van mening dat TS zich had aangemeld om de pups aan VF-ers te slijten en ze vinden het zielig dat de chihuahua voor de tweede keer moet werpen. En dat je maar een hondje uit het asiel moet halen bladiebladiebla.
Jaaaaaaaaaaaa, die las ik vroeger wel, maar dat is lang geleden hoor, toen was ik een tijdjequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Lees je de viva wel eens / en vroeger?
Dat gaat hier wat lastiger, een Mod kan geen topics verwijderen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:52 schreef Jibba het volgende:
Op Viva roep je het toverwoord 'praaaivasie' tegen een moderator en volgens hen zijn ze dan wettelijk verplicht gehoor te geven aan een verwijderingsverzoek van TS.
God zij dank toch nog iets nuttigs aan dat apparaatquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook, maar ik vind het best goed.
En Debra speelt echt heel overtuigend vind ik, vooral als ze zo de pan uit flipt!
Ik moet die van zondag nog, maar ik heb vorige week eindelijk na 2,5 jaar het nut uitgevonden van m'n iPad, ik kan er online Dexter mee kijken IN BED!
ow...............quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wel en toen belandde ik in het sextopic over Parenclubs.
Heel interessant
quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:52 schreef Jibba het volgende:
Op Viva roep je het toverwoord 'praaaivasie' tegen een moderator en volgens hen zijn ze dan wettelijk verplicht gehoor te geven aan een verwijderingsverzoek van TS.
Ja, eindelijk gevonden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
God zij dank toch nog iets nuttigs aan dat apparaat
Sorry van mn vermoedens... kusje dr op.. En slaap lekker straks .. Ben zo weg hier ...quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa, die las ik vroeger wel, maar dat is lang geleden hoor, toen was ik een tijdje
verslaafd aan roddelblaadjes ook trouwens, kan me nu écht niet meer boeien
Kan ik wel hoor, maar ik ga het hier niet demonstererenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:56 schreef sig000 het volgende:
Dat gaat hier wat lastiger, een Mod kan geen topics verwijderen.
Je vermoed maar een eind weg hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry van mn vermoedens... kusje dr op.. En slaap lekker straks .. Ben zo weg hier ...
Geile bitches!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...............dat had ik dan weer niet gedacht van de Viva lezertjes
So long, farewell, bye bye...quote:
No more sailing!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
So long, farewell, bye bye...
Ik ga slapen
Dan heb je ruzie achter.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Kan ik wel hoor, maar ik ga het hier niet demonstereren
Oh kan ook zonder aan te melden hoor.quote:
Staat FOk bij jouw op ergens tussen bed en woonkamer of zo?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
No more sailing!
Ik ga eerst mn bed opmaken, daar was ik eigenlijk naar op weg toen ik tegen Fok! op liep.
One more again, then!
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh.quote:
Fok niet, m'n pc wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat FOk bij jouw op ergens tussen bed en woonkamer of zo?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh.
Dat had ik er echt niet uitgehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |