Ai, ai! Dat doet zeeeeeeeer!! Sterkte ermee.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Verrekte schouder (gevalletje op het werk) Mogelijk dat die gedeeltelijk uit de kom was waardoor de boel wat erg pijnlijk was .. Nog een dagje rust ...
Dank jequote:Op maandag 22 juli 2013 22:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ai, ai! Dat doet zeeeeeeeer!! Sterkte ermee.
och armequote:Op maandag 22 juli 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je
Ja die donderdag kon ik bijna ff helemaal niets meer met mn arm
Even een dagje met je andere arm rukken en er is niets aan het handje.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
Ja die donderdag kon ik bijna ff helemaal niets meer met mn arm
Daar loop ik al mee bij de fysio ...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even een dagje met je andere arm rukken en er is niets aan het handje.
Ik weet mezelf prima te redden ... Maak je vooral niet drukquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fijn beeld om mee te gaan slapen....bedankt chufi.
Ik red mij ook wel weer, maar alles bij elkaar opgeteld is het voor mij even kut.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet mezelf prima te redden ... Maak je vooral niet druk
Het komt goed. Laten we het houden op het weer....quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:27 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik red mij ook wel weer, maar alles bij elkaar opgeteld is het voor mij even kut.
Top Sas...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:16 schreef sacha het volgende:
Ha! na een rugzak voor school (maar 5 jaar strijd) heb ik nu ook de AWBZ indicatie in de pocket voor mijn autistische Aap!![]()
*feestje viert*
Dat zijn nog een stappen. Fijn'quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:16 schreef sacha het volgende:
Ha! na een rugzak voor school (maar 5 jaar strijd) heb ik nu ook de AWBZ indicatie in de pocket voor mijn autistische Aap!![]()
*feestje viert*
Voel me aangesproken. In beide gevallen, maar weet dat het niet over mij gaat.quote:
Ach, iedereen heeft wel iets autistisch volgens mijn autist, dus voor jou ook....quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voel me aangesproken. In beide gevallen, maar weet dat het niet over mij gaat.
Dat klopt, ik heb er ook regelmatig last van.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft wel iets autistisch volgens mijn autist, dus voor jou ook....
En voor jouquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb er ook regelmatig last van.
Ik kan het meestal prima vinden met autisten, waarschijnlijk omdat ik zelf de meest zinloze dingen en feiten onthoud.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En voor jou![]()
Maar ik denk wel dat mijn zoon een beetje gelijk heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |