Whahaha. Wat dat betreft mag ik eigenlijk blij zijn dat ik niet zo'n moeder heb zoals die van dWc ofzo dan was ik nu vast en zeker dikquote:
Heb ik gedaan. En toch vind je dit topic elke keer weer!!!quote:Op maandag 22 juli 2013 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hou je saus bij je
Ineens dit topic weg uit mijn MyAT
Dat dit kan op fok
Serieus dan was jij echt een doorsnee blacka fattyquote:Op maandag 22 juli 2013 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whahaha. Wat dat betreft mag ik eigenlijk blij zijn dat ik niet zo'n moeder heb zoals die van dWc ofzo dan was ik nu vast en zeker dik.
Ja ik heb een speurneusquote:Op maandag 22 juli 2013 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. En toch vind je dit topic elke keer weer!!!
[..]
Serieus dan was jij echt een doorsnee blacka fatty![]()
Guuuuuurl, pass me die fried chicken.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
Serieus dan was jij echt een doorsnee blacka fatty![]()
Jij moet niet zo brutaal gespreken tegen mijquote:Op maandag 22 juli 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Guuuuuurl, pass me die fried chicken.
Na 12 uur, dus dan mag hetquote:
Oke papa.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij moet niet zo brutaal gespreken tegen mij
Nou en?quote:
Wat?quote:
Ik denk dat je jezelf goed kan identificeren met kinderenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat?ik zou goede papa zijn hoor.
Waarom eten mensen nog zoveel met dit warme weer?
Waar is hier?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan moet je een keer hier komen eten.
Ja, en jijquote:Op maandag 22 juli 2013 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf goed kan identificeren met kinderen
Wie eet hier veel dan?
Ook van lekker eten btwquote:
Ik denk ook best wel dat je leuk bent met kinderen, maar dat is omdat je er zelf nog een bent.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat?ik zou goede papa zijn hoor.
Waarom eten mensen nog zoveel met dit warme weer?
quote:
Etenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook van lekker eten btw
4e in het topic en het gaat weer over eten![]()
Lekkerbekjequote:
Dank uquote:
Een hele bbq?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet helemaal niet v.. Hm das niet waar. Gister nog bbq gehad
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk ook best wel dat je leuk bent met kinderen, maar dat is omdat je er zelf nog een bent.
Ik denk dat het asbest meer last heeft van jouw kapsel.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:55 schreef Murdera het volgende:
Fuck.
Net telefoontje, er is asbest gevonden in het huis waar ik 2e sta.Dat moeten ze eerst weg gaan halen.
Is dat doddie?quote:
quote:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=155613683quote:
Wat zit je te lurken daar.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het asbest meer last heeft van jouw kapsel.
Zo weinig te doen hier, dat ik mij verlaag tot andere SC's.quote:
Prima prestatiequote:
Wanneer heb je vakantie?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo weinig te doen hier, dat ik mij verlaag tot andere SC's.
2 augustusquote:
Ik heb echt geen idee.. we willen nog wel wat gaan doen maar weet niet of dat het buitenland wordquote:Op maandag 22 juli 2013 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Awesome, ga je nog outta dis country?
Ik heb het hele jaar al vakantiequote:Op maandag 22 juli 2013 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.. we willen nog wel wat gaan doen maar weet niet of dat het buitenland word
Opzich wil ik wel een keer vliegen, maar ja. Ook geld moet er zijn.
Ga jij/jullie nog wat doen? of heb je geen vakantie?
Moest lachen.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het asbest meer last heeft van jouw kapsel.
Ga jij nog op vakantie? Weekje in een kraakpand in de Ardennen of zo?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moest lachen.Maar alleen omdat het zo warm is.
quote:Op maandag 22 juli 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moest lachen.Maar alleen omdat het zo warm is.
Ohquote:Op maandag 22 juli 2013 13:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar al vakantieNee ik ga naar lowlands alleen, dus beter is het goed weer gvd
Wat een homo.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:51 schreef krioro het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=155613683
i used to be 385lbs, i dieted down to 235 to being small and weak as **** over 1.5 years, and then i gained it back but am WAAAAYYY leaner.
in the last year i took my deadlift up about 200lbs and my bench up about 150lbs. im benching like 530 and deadlifting around 900 when i train it hard
'murica
Oh ja duurt nog ffquote:
Szigetquote:Op maandag 22 juli 2013 13:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga jij nog op vakantie? Weekje in een kraakpand in de Ardennen of zo?
Nice.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
SzigetHotelletje, luxe. Ik ben er klaar voor.
San Francisco?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet in de zomer, najaar of zo denk ik. Wil naar SF.
Heeft toch ook geen fuck meer met BB te maken, net zoals het topic hier. Ik zie alleen maar strongmanshit voorbijkomen en gedweep met stats die geen reet zeggen.quote:
Ja hoop het dus ff niet hequote:Op maandag 22 juli 2013 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja duurt nog ffnet de periode na de hittegolf dus onweer, storm en veel regen
Nee idd, ik vind powerlifting sowiesoquote:Op maandag 22 juli 2013 13:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Heeft toch ook geen fuck meer met BB te maken, net zoals het topic hier. Ik zie alleen maar strongmanshit voorbijkomen en gedweep met stats die geen reet zeggen.
Ja, omdat het me een toffe stad lijkt, leuke sfeer en zo. (yes hippie)quote:
Hippies.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, omdat het me een toffe stad lijkt, leuke sfeer en zo. (yes hippie)
I know rightquote:Op maandag 22 juli 2013 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hoop het dus ff niet heAl een keer met regen gekampeerd en dat is echt fucked
Grootste gayscene, toch?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, omdat het me een toffe stad lijkt, leuke sfeer en zo. (yes hippie)
Echt?quote:
Ja, weet ik veelquote:Op maandag 22 juli 2013 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
PlsNee met vrienden natuurlijk, beetje domme vraag.
Ik zag al helemaal jouw moeder voor me die keihard uit haar pan ging tussen de hipsters en hippies manquote:Op maandag 22 juli 2013 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
PlsNee met vrienden natuurlijk, beetje domme vraag.
Oh ja kan ook nog, nee oke vrienden danquote:Op maandag 22 juli 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, weet ik veelwas gewoon oprechte vraag hoor. Misschien met familie (nichtjes,neefjes) misschien met vrienden? of met je vriendje...
Vind ze helemaal niet leuk johquote:Op maandag 22 juli 2013 13:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zag al helemaal jouw moeder voor me die keihard uit haar pan ging tussen de hipsters en hippies man
Mijn ouders gaan trouwens nog wel elk jaarquote:Op maandag 22 juli 2013 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja kan ook nog, nee oke vrienden dan
[..]
Vind ze helemaal niet leuk joh
Ach moet kunnen, vind het ergens wel tof als ik dan volwassenen rustig aan de pilletjes op een festival zie lopenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan trouwens nog wel elk jaar
Ze zijn de 50 nog niet gepasseerd trouwens, dus dat helpt wel.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach moet kunnen, vind het ergens wel tof als ik dan volwassenen rustig aan de pilletjes op een festival zie lopen
En als ze hun nachtrust maar krijgen hè.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze zijn de 50 nog niet gepasseerd trouwens, dus dat helpt wel.
Mijn vader gaat ook elk jaar met zo'n britse vriend van hem die in het dagelijkse leven butler is naar Sensation. Vorig jaar had die koekert zich als de paus verkleedquote:Op maandag 22 juli 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En als ze hun nachtrust maar krijgen hè.
Ook regelmatig visvakantie in thailand??quote:Op maandag 22 juli 2013 14:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mijn vader gaat ook elk jaar met zo'n britse vriend van hem die in het dagelijkse leven butler is naar Sensation. Vorig jaar had die koekert zich als de paus verkleed
quote:Op maandag 22 juli 2013 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook regelmatig visvakantie in thailand??
Oh tofquote:Op maandag 22 juli 2013 14:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mijn vader gaat ook elk jaar met zo'n britse vriend van hem die in het dagelijkse leven butler is naar Sensation. Vorig jaar had die koekert zich als de paus verkleed
Ik heb zelfs nog nooit drugs gedaan, full stopquote:Op maandag 22 juli 2013 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh tofHeb je weleens met je ouders drugs gedaan?
Al is het maar een jointje met ze roken ofzo
Neequote:Op maandag 22 juli 2013 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook regelmatig visvakantie in thailand??
Dat dit kan in Nederland Finlandquote:Op maandag 22 juli 2013 14:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit drugs gedaan, full stop
Ja hèquote:
En dan geen drugs.. softyquote:Op maandag 22 juli 2013 14:22 schreef Ezio het volgende:
Ik woonde trouwens tot mijn 20e in Nederland hè
Dat wel, gewoon nooit de behoefte gehad om drugs te proberenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan geen drugs.. softy
Of naja, geen drugs... wel elk weekend dik zuipen zeker?
en jij dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan geen drugs.. softy
Of naja, geen drugs... wel elk weekend dik zuipen zeker?
Ja daarom Nederland Finlandquote:Op maandag 22 juli 2013 14:22 schreef Ezio het volgende:
waarom ben je daarheen gegaan?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:22 schreef Ezio het volgende:
Wat ik dan?quote:
Vind ik wel knap. Je ging dus niet echt met stoere jongens om?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat wel, gewoon nooit de behoefte gehad om drugs te proberen
Vriendin was Fins. Maar dat is nu dus uitquote:
Wanneer ben je klaar met studeren dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Vriendin was Fins. Maar dat is nu dus uit
En nu zit ik hier
Wat? Juist vooral losers/paupers/social outcasts zaten het meest aan de drugs hierquote:Op maandag 22 juli 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Vind ik wel knap. Je ging dus niet echt met stoere jongens om?
Ik had (en heb) vrienden die elke dag blazen (420 jwt) en ze smeken me ook vaak of ik het een keer wil proberenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ik dan?
[..]
Vind ik wel knap. Je ging dus niet echt met stoere jongens om?
en wil je er nu blijven?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Vriendin was Fins. Maar dat is nu dus uit
En nu zit ik hier
Ja het is hier best tof en alle finse chickies diggen mijn buitenlandsheid welquote:
EN jij geeft ze elke keer 0 op het recest? asoquote:Op maandag 22 juli 2013 14:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik had (en heb) vrienden die elke dag blazen (420 jwt) en ze smeken me ook vaak of ik het een keer wil proberen
In Amsterdam zit sowieso iedereen aan de drugsquote:Op maandag 22 juli 2013 14:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat? Juist vooral losers/paupers/social outcasts zaten het meest aan de drugs hier.
Gewoon geen behoefte aan ouwequote:Op maandag 22 juli 2013 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
EN jij geeft ze elke keer 0 op het recest? aso
[..]
In Amsterdam zit sowieso iedereen aan de drugs
Hoe weet je dat? je hebt het nog nooit gehadquote:
Geen behoefte om het te probrenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? je hebt het nog nooit gehad
Oh oke, wel netjes.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Geen behoefte om het te probren
Heb er verder niks tegen als anderen het doen hoor.
Zo zou je het ook kunnen stellen... gewoon.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon de hele betuttelende overheid dus gewoon.
Elke zaterdag als ik met vrienden uit ben geweest stink ik weer naar die zooi die zij hebben zitten rokenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oke, wel netjes.
Nee dat had ik wel doorsowieso mensen die overal tegen zijn
lekker anderen laten doen wat ze willen doen
Sowieso wel dat Vas als Lowlands is afgelopen en ze teruggaat ongedoucht tussen de forenzen zitquote:Op maandag 22 juli 2013 14:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
Elke zaterdag als ik met vrienden uit ben geweest stink ik weer naar die zooi die zij hebben zitten rokenDie blikken die ik toegeworpen krijg van keurige mannen strak in het pak met een netjes gekamde snor in de trein dan in den vroege ochtend
Olen itse ole savustettu kuule plsquote:Op maandag 22 juli 2013 14:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
Elke zaterdag als ik met vrienden uit ben geweest stink ik weer naar die zooi die zij hebben zitten rokenDie blikken die ik toegeworpen krijg van keurige mannen strak in het pak met een netjes gekamde snor in de trein dan in den vroege ochtend
Blijf van google translate af pleasequote:
Hahahaquote:
Wat probeerde je te zeggen? ''Ik heb zelf niet gerookt, geloof het pls'' ofzo?quote:
Ik heb zelf niet gerookt hoor plsquote:Op maandag 22 juli 2013 14:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wat probeerde je te zeggen? ''Ik heb zelf niet gerookt, geloof het pls'' ofzo?
Godverquote:Op maandag 22 juli 2013 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet gerookt hoor pls
Mitä sinä katsot minua narttu
Fins is zoooo vaagquote:
Ja echt geen touw aan vast te knopen als spreker van een westerse taal. Daarom is die google translate zooi zo verneukt als het op Fins aankomtquote:
Gelukkig wel met duizenden anderen, douchen daar gaat echt niet lukkenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso wel dat Vas als Lowlands is afgelopen en ze teruggaat ongedoucht tussen de forenzen zit!
Echt hequote:Op maandag 22 juli 2013 14:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja echt geen touw aan vast te knopen als spreker van een westerse taal. Daarom is die google translate zooi zo verneukt als het op Fins aankomt
Hoezo niet dan eigenlijk, zijn toch gewoon douches + rustige momenten oid? Moet je precies mij hebbenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig wel met duizenden anderen, douchen daar gaat echt niet lukken
Laat je afpalen door iemand die daar in de buurt woont, kun je daar douchenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig wel met duizenden anderen, douchen daar gaat echt niet lukken
Er zijn douches ja, maar veel te weinig (en fucking goor als je weet hoeveel mensen daarin staanquote:Op maandag 22 juli 2013 14:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo niet dan eigenlijk, zijn toch gewoon douches + rustige momenten oid? Moet je precies mij hebben.
Eerst je gezicht he, en dan je kut pasquote:Op maandag 22 juli 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er zijn douches ja, maar veel te weinig (en fucking goor als je weet hoeveel mensen daarin staan) en kenkerlange wachttijd dus ja dan pak ik wel een washandje ipv te douchen
Al dat gebruikte doucheschuim, haren, mix van slijm en tandpasta, ongesteldheidsbloed, sperma, kutvocht, zweet..quote:Op maandag 22 juli 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er zijn douches ja, maar veel te weinig (en fucking goor als je weet hoeveel mensen daarin staan) en kenkerlange wachttijd dus ja dan pak ik wel een washandje ipv te douchen
Wel de goeie gebruiken dan hequote:
Ik heb in de douche ook 2 hoor, dat lukt me bestquote:Op maandag 22 juli 2013 14:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met viltstift op eentje 'kut' neerkalken zodat je ze kan onderscheiden...
TIL dat Vas daadwerkelijk een 2e washandje heeft voor d'r kutquote:Op maandag 22 juli 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb in de douche ook 2 hoor, dat lukt me best
Wijoooooquote:Op maandag 22 juli 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
Wijo echt sick
Weet nie hoe of waar, maar hoor net op de radio dat een verdachte van een dodelijk ongeluk 4 maanden voorwaardelijk en een geldboete kreeg
Hij had te hard gereden en een 14 jarige jongen dood gereden.
Daarna heeft het 'publiek' met stoelen lopen gooien door onvrede (terecht).
4 maanden voor doodrijden
TIL?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
TIL dat Vas daadwerkelijk een 2e washandje heeft voor d'r kut.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou oke, dat was weer erg interessant kan je nu verder met je boek over Vas?
Wacht maar, dit wordt een bestseller en je krijg helemaal nietsquote:Op maandag 22 juli 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou oke, dat was weer erg interessant kan je nu verder met je boek over Vas?
quote:
quote:
Terechte vraag.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
Nog rellen geweest dit weekend? of ander leuk leesstof?
Zeker niet Jan Jaap v/d Wal gezien dit weekend? Had het ook over je ex zoeken op FB in de hoop dat ze dik isquote:Op maandag 22 juli 2013 15:25 schreef Ezio het volgende:
Kom er net achter dat zo'n mokkeltje waar ik vroeger achter aan zat nu moddervet is
Heb ik toch mooi de dans ontsprongen
Ik krijg hier geen Nederlandse TV hèquote:Op maandag 22 juli 2013 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeker niet Jan Jaap v/d Wal gezien dit weekend? Had het ook over je ex zoeken op FB in de hoop dat ze dik is.
ZIjn exen hoeven hem iig niet te zoeken in de hoop dat ie lelijk geworden is.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeker niet Jan Jaap v/d Wal gezien dit weekend? Had het ook over je ex zoeken op FB in de hoop dat ze dik is.
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:28 schreef Modus het volgende:
[..]
ZIjn exen hoeven hem iig niet te zoeken in de hoop dat ie lelijk geworden is.
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:28 schreef Modus het volgende:
[..]
quote:
Ja dat kan volgens mij wel, maar ik kijk sowieso nooit TV meerquote:Op maandag 22 juli 2013 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Uitzendinggemist, daar heb ik 'm ook gekeken? Of kan je dan niet kijken in het buitenland?
Ik ook al jaren niet, alleen als iets me aanspreekt op gemistquote:Op maandag 22 juli 2013 15:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja dat kan volgens mij wel, maar ik kijk sowieso nooit TV meer
Ik elke dagquote:Op maandag 22 juli 2013 15:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja dat kan volgens mij wel, maar ik kijk sowieso nooit TV meer
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:32 schreef Modus het volgende:
Als chick ga je zéker niet naar beneden kijken als die hazenlip een beetje aan je marmotje ligt te kwijlen.
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft nog best een leuke vriendin vrouw.
Gatverdammequote:Op maandag 22 juli 2013 15:32 schreef Modus het volgende:
Als chick ga je zéker niet naar beneden kijken als die hazenlip een beetje aan je marmotje ligt te kwijlen.
Huh? bedoelde ermee dat hij net zo'n bek heeftquote:Op maandag 22 juli 2013 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Werkt niet meer, in één simpele move Adblock ik die pics.
[ afbeelding ]
Zou dat mokkel van 'm wel.
Oh, dacht je pullde een Chloro/Gridlokquote:Op maandag 22 juli 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? bedoelde ermee dat hij net zo'n bek heeft
Daar heb ik geen neus voor.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, dacht je pullde een Chloro/Gridlok.
Prima.quote:
Welke?quote:
Zó gemeen.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja zou je het er wel op kunnen?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Zó gemeen.Zijn operatie heeft een best netjes resultaat gehad.
die mismaakte smileys.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon zak over zijn hoofd heen. [ afbeelding ]
en 1 over je eigen hoofd voor het geval die vam hem eraf valtquote:Op maandag 22 juli 2013 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
quote:
Sowieso altijd die lui die filmpjes editten en van die gare kutmuziek eronder zettenquote:
Meestal is het ook yakety sax ofzoquote:Op maandag 22 juli 2013 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso altijd die lui die filmpjes editten en van die gare kutmuziek eronder zetten
Oh zijn dat YT standaard muziekjes?quote:
Godsammequote:Op maandag 22 juli 2013 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zijn dat YT standaard muziekjes?
also:
[ afbeelding ]
Nee man, yakety sax ken je toch welquote:Op maandag 22 juli 2013 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zijn dat YT standaard muziekjes?
also:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft nog best een leuke vriendin vrouw.
Inderdaad, en dat heb je dus vaak op dat soort domme video'squote:Op maandag 22 juli 2013 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Nee.
Dat is van die peppie en kokkie muziek.
Volgens mij ben je in de war met american funniest homo videosquote:Op maandag 22 juli 2013 16:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat heb je dus vaak op dat soort domme video's
Nee hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met american funniest homo videos
[quote]quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 14:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Eerder de naad die zich heel tactisch weet te positioneren.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:08 schreef Murdera het volgende:
Euhm, ik denk eerder een neplul.Een micropenis kan nooit zo'n flinke schwanz worden.
Een houten gulp ofzo?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerder de naad die zich heel tactisch weet te positioneren.
Welquote:Op maandag 22 juli 2013 17:08 schreef Murdera het volgende:
Euhm, ik denk eerder een neplul.Een micropenis kan nooit zo'n flinke schwanz worden.
Homoquote:Op maandag 22 juli 2013 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
een vergroting van zo'n 700%?
Eerst zien dan geloven.
Goed gedaan hoor Mortaxx.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:05 schreef Chai het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 12 juli 2013 14:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lijkt wel zomaar valt wel mee.
[spoiler][ [url=https
quote:Op maandag 22 juli 2013 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf, wat voor telefoon is dat nou weer dan.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
In porno lijken gasten met een echte vleeslul inderdaad vaak geen 'volle' erectie te krijgen inderdaad. #nohomo
dWc pls.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb trouwens wel eens m'n lul in een pussy slap laten worden na het klaarkomen om vervolgens even te wachten tot hij weer stijf werd (nogsteeds in de kut) om m'n sessie te vervolgen. Voelt fucking nice wel om 'm te voelen groeien in haar
.
Ja even googlen om jouw ongelijk te bewijzen maar er zijn helaas geen foto's van micropenissen die stijf groter werdenquote:
Godverquote:
Wat.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
Wats dat topic.
tevens geen idee welke ik heb
quote:Op maandag 22 juli 2013 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja even googlen om jouw ongelijk te bewijzen maar er zijn helaas geen foto's van micropenissen die stijf groter werdenKwam ik hier terecht
wat.quote:
Ik heb een bloedkut.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik lees idd van 3 naar 18 cm.Dan heb je gelijk.
[..]
wat.
het verschil is dat de ene meer groeit dan de ander.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja doe, die kerel moet echt zijn eigen penis wat beter leren kennen.
Nee een vleeslul is gewoon dat hij slap al groot is en niet heel veel groter word als ie stijf is.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
het verschil is dat de ene meer groeit dan de ander.
sorry, maar ik heb nog nooit met vrienden erecties vergeleken ofzo.
Nooit zwaardgevochten met je vrienden?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
het verschil is dat de ene meer groeit dan de ander.
sorry, maar ik heb nog nooit met vrienden erecties vergeleken ofzo.
Moest keihard lachen manquote:Op maandag 22 juli 2013 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Wel gvd Vas.
Voel me nu net een Phanto die teveel verteld.
ook echt een jaar later er nog op gepakt worden.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Wel gvd Vas.
Voel me nu net een Phanto die teveel verteld.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Mijn moeder is echt sans gêne, ligt er zo'n ding voor vagina douche op mn plank. Zegt ze: "Oh die gebruik je zeker voor na het seksen"
Mama pls
Ook echt hier gezegdquote:Op maandag 22 juli 2013 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kon het niet laten even te zoeken op Vas en vagina.
[..]
Godver, de tijd gaat snelquote:Op maandag 22 juli 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wow, die Breivik-shit is vandaag alweer 2 jaar geleden.
en nog altijd in mm gedachtenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wow, die Breivik-shit is vandaag alweer 2 jaar geleden.
Ga jij nou maar je vaginadouche gebruikenquote:Op maandag 22 juli 2013 18:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Serieus wat een fucked up mind moet je hebben als je dat ziet
Niet hatenquote:Op maandag 22 juli 2013 18:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je vaginadouche gebruiken
Je luistert goed, beachquote:
quote:
quote:
iOSquote:Op maandag 22 juli 2013 19:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]logisch.
Toetsenbord vd iphone verdween constant na 1 letter typen
Prima OS. Was 1e keer ooit dat ik het had na 3 verschillende iphonesquote:
Kijk A Serbian Filmquote:
Ik pas.quote:
Slap? Ik vond hem erg goed anders.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik pas.![]()
En nee Beach, niet zo'n slappe film. Gewoon een goeie film
Ga, ga.quote:
Actie of thriller, ja. Maar geen occulte thriller.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Slap? Ik vond hem erg goed anders.
Wat zoeke je dan, thriller meer?
Killing Season (2013) - IMDbquote:Op maandag 22 juli 2013 19:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Actie of thriller, ja. Maar geen occulte thriller.
Hoezo? Wat heb ik je misdaan?quote:
quote:
Maakt niet heel veel uit. Actie/thriller of een goeie komedie, of gewoon een mooie film. Science fiction mag ook.quote:
Dead man down (2013)quote:Op maandag 22 juli 2013 19:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maakt niet heel veel uit. Actie/thriller of een goeie komedie, of gewoon een mooie film. Science fiction mag ook.
Altijd welkom.quote:
Ja, niets bijzonders. Gewoon Statham.quote:
Sneaky hoor die andere tabjes open om zo ons te laten denken dat je een grote hebtquote:Op maandag 22 juli 2013 19:45 schreef Ezio het volgende:
Godver, ik zet net per ongeluk de 3D-mode aan, was helemaal vergeten dat die zooi bestond man
[ afbeelding ]
Total Recall al gezien. Dead man down in de download, thnx.quote:
Hmz, jammer.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Altijd welkom.
[..]
Ja, niets bijzonders. Gewoon Statham.
Alles om jou te veroveren hèquote:Op maandag 22 juli 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sneaky hoor die andere tabjes open om zo ons te laten denken dat je een grote hebt
rustigquote:Op maandag 22 juli 2013 19:48 schreef Che_ het volgende:
Only god judges niet kijken trouwenskankergaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |