Whahaha. Wat dat betreft mag ik eigenlijk blij zijn dat ik niet zo'n moeder heb zoals die van dWc ofzo dan was ik nu vast en zeker dikquote:
Heb ik gedaan. En toch vind je dit topic elke keer weer!!!quote:Op maandag 22 juli 2013 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hou je saus bij je
Ineens dit topic weg uit mijn MyAT
Dat dit kan op fok
Serieus dan was jij echt een doorsnee blacka fattyquote:Op maandag 22 juli 2013 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whahaha. Wat dat betreft mag ik eigenlijk blij zijn dat ik niet zo'n moeder heb zoals die van dWc ofzo dan was ik nu vast en zeker dik.
Ja ik heb een speurneusquote:Op maandag 22 juli 2013 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. En toch vind je dit topic elke keer weer!!!
[..]
Serieus dan was jij echt een doorsnee blacka fatty![]()
Guuuuuurl, pass me die fried chicken.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
Serieus dan was jij echt een doorsnee blacka fatty![]()
Jij moet niet zo brutaal gespreken tegen mijquote:Op maandag 22 juli 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Guuuuuurl, pass me die fried chicken.
Na 12 uur, dus dan mag hetquote:
Oke papa.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij moet niet zo brutaal gespreken tegen mij
Nou en?quote:
Wat?quote:
Ik denk dat je jezelf goed kan identificeren met kinderenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat?ik zou goede papa zijn hoor.
Waarom eten mensen nog zoveel met dit warme weer?
Waar is hier?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan moet je een keer hier komen eten.
Ja, en jijquote:Op maandag 22 juli 2013 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf goed kan identificeren met kinderen
Wie eet hier veel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |