Ik heb een bloedkut.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik lees idd van 3 naar 18 cm.Dan heb je gelijk.
[..]
wat.
het verschil is dat de ene meer groeit dan de ander.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja doe, die kerel moet echt zijn eigen penis wat beter leren kennen.
Nee een vleeslul is gewoon dat hij slap al groot is en niet heel veel groter word als ie stijf is.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
het verschil is dat de ene meer groeit dan de ander.
sorry, maar ik heb nog nooit met vrienden erecties vergeleken ofzo.
Nooit zwaardgevochten met je vrienden?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
het verschil is dat de ene meer groeit dan de ander.
sorry, maar ik heb nog nooit met vrienden erecties vergeleken ofzo.
Moest keihard lachen manquote:Op maandag 22 juli 2013 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Wel gvd Vas.
Voel me nu net een Phanto die teveel verteld.
ook echt een jaar later er nog op gepakt worden.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Wel gvd Vas.
Voel me nu net een Phanto die teveel verteld.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Mijn moeder is echt sans gêne, ligt er zo'n ding voor vagina douche op mn plank. Zegt ze: "Oh die gebruik je zeker voor na het seksen"
Mama pls
Ook echt hier gezegdquote:Op maandag 22 juli 2013 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kon het niet laten even te zoeken op Vas en vagina.
[..]
Godver, de tijd gaat snelquote:Op maandag 22 juli 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wow, die Breivik-shit is vandaag alweer 2 jaar geleden.
en nog altijd in mm gedachtenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wow, die Breivik-shit is vandaag alweer 2 jaar geleden.
Ga jij nou maar je vaginadouche gebruikenquote:Op maandag 22 juli 2013 18:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Serieus wat een fucked up mind moet je hebben als je dat ziet
Niet hatenquote:Op maandag 22 juli 2013 18:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je vaginadouche gebruiken
Je luistert goed, beachquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |