Wat.quote:
JA DOE MAAR ZOquote:
Yes pls.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:52 schreef tliciouz het volgende:
Chloro, kom maar bij mij uithuilen. Ik verveel me.
Ik weet dat je haat voor mij heel diep zit.quote:
Vorige TT had ook al een chlo related onderwerp... zat ze toen vast ook weer te huilen om (n)ietsquote:
Nice.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat.
[..]
JA DOE MAAR ZO
[..]
Yes pls.Woel door m'n haar terwijl ik mijn hoofd op je borst leg en we elkaar stukjes chocola voeren.
Krio had mijn hart gebroken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vorige TT had ook al een chlo related onderwerp... zat ze toen vast ook weer te huilen om (n)ietsniet terug gelezen.
Nee.quote:
Ach, zijn loss toch meid.. hequote:
Ja, precies.quote:
zat ik maar diep in jequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet dat je haat voor mij heel diep zit.
Dit vind ik eigenlijk ook wel een oversensitive reactiequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:47 schreef Chloroform het volgende:
Kijk ze ook ineens allemaal komen stoken eh.Godsamme, nog expres erbij gezet dat het niet als grap of iets bedoeld was.
Tering, oversensitive.
echt hequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vorige TT had ook al een chlo related onderwerp... zat ze toen vast ook weer te huilen om (n)ietsniet terug gelezen.
Omgquote:
You go girl!quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies.Ben een strong independent woman, I don't need him.
![]()
ja, te makkelijk toch.quote:
Wow.quote:
Ja, is ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk ook wel een oversensitive reactie
Chlo? heb vernomen van wel, jaquote:
ja haha, makkelijk bij de neus beet te nemenquote:
hahaaaaa ja 'vroeger' hahaha wink winkquote:
quote:
Moest gewoon hardop lachen.quote:
Leer eens Nederlands.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef wise het volgende:
[..]
ja haha, makkelijk bij de neus beet te nemen![]()
![]()
Nee dat gaat schuren.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest gewoon hardop lachen.Lekkere troll ben je ook.
Zeg, ben je vrij vandaag of wat?quote:
You hit the rock bottom of jokesquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:10 schreef wise het volgende:
Wil iemand kleineren¡
waar is 4ebe¿
oh wacht....
Op een vliegend tapijt met haar cavia's.quote:
hoe zou dat eruit zien¿quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op een vliegend tapijt met haar cavia's.
2nutz tussen jouw benenquote:
Als een beestenboel haha :Squote:
Oké.quote:
Mocht hij willen.quote:
quote:
wat had je op?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
tranquilo he
ben gisteren voor het eerst slecht gegaan, hele avond gekotst![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haze en that's itsnap er helemaal niks van
I don't even
repped, ik ga altijd slecht. Hopelijk gaat het nu weer goed met je. Ik zit vanavond op je gezicht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
tranquilo he
ben gisteren voor het eerst slecht gegaan, hele avond gekotst![]()
watquote:
Je lichaam trollt je gewoonquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haze en that's itsnap er helemaal niks van
I don't even
lol dwcquote:
Gewoon een tip, maar andersom werkt beterquote:
laat me niet weer kotsen pls k tnxquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
repped, ik ga altijd slecht. Hopelijk gaat het nu weer goed met je. Ik zit vanavond op je gezicht.
[..]
wat
ja bitchesquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon een tip, maar andersom werkt beter
hoiquote:
Wat gebeurde er nog meer behalve dat kotsen dan, ging je trippen ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:21 schreef Allure_ het volgende:
ja bitchesdacht dat ik er in bleef hangen main
Geen idee, kon niet meer zitten, staan, liggen niets. Ik kon geen licht meer zien, geen bewegingen. Ging ik op de bank liggen, dwong een vriend van me om paaseitjes te eten want zoet dus zou ik minder stoned wordenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat gebeurde er nog meer behalve dat kotsen dan, ging je trippen ofzo
Op den duur wen je hier toch aan of wat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee, kon niet meer zitten, staan, liggen niets. Ik kon geen licht meer zien, geen bewegingen. Ging ik op de bank liggen, dwong een vriend van me om paaseitjes te eten want zoet dus zou ik minder stoned worden. Nou, dat was het smerigste wat ik ooit gegeten had fucking hell
. Toen maar naar de wc gelopen en gekotst. Daarna trilde ik helemaal van top tot teen
. Kon ook niet meer praten, want m;n kaken voelde super vaag
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Haha.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee, kon niet meer zitten, staan, liggen niets. Ik kon geen licht meer zien, geen bewegingen. Ging ik op de bank liggen, dwong een vriend van me om paaseitjes te eten want zoet dus zou ik minder stoned worden. Nou, dat was het smerigste wat ik ooit gegeten had fucking hell
. Toen maar naar de wc gelopen en gekotst. Daarna trilde ik helemaal van top tot teen
.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op den duur wen je hier toch aan of wat?Zal wel komen doordat ik 3 dagen niet had geslapen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nouja, we leven weer
![]()
Toch stiekem uit dat envelopje gesnoeptquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zal wel komen doordat ik 3 dagen niet had geslapen ofzo. Nouja, we leven weer
Dan heb ik die zure knalpoes in mijn neus.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon een tip, maar andersom werkt beter
lelijke honden zijn datquote:
Wees blij dat ik je gezicht bedek, kun je er verder niemand mee afschrikkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan heb ik die zure knalpoes in mijn neus.
Nee, hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Toch stiekem uit dat envelopje gesnoept?
http://vocaroo.com/i/s0oOYbxP1serquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:26 schreef Gorzalka het volgende:
Ik toen ik Vas voor het eerst zag:
http://vocaroo.com/i/s1CZjeOxm0tG
ONDERTITELING?quote:
lolquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:38 schreef Gorzalka het volgende:
wtf heb 3,8 voor tentamen dat ik dacht goed gemaakt te hebben, ga wel zuipe ofzow :S
Heb jij dat ook wel eens :S?quote:
Haha wtf manquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Everyone knows the word rape is just pear all jumbled up.
Alsof er anderen bij zouden zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je gezicht bedek, kun je er verder niemand mee afschrikken.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Mijn moeder is echt sans gêne, ligt er zo'n ding voor vagina douche op mn plank. Zegt ze: "Oh die gebruik je zeker voor na het seksen"
Mama pls
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Mijn moeder is echt sans gêne, ligt er zo'n ding voor vagina douche op mn plank. Zegt ze: "Oh die gebruik je zeker voor na het seksen"
Mama pls
maar wat doe je met een vagina douche in je tasquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh gwn niet opgeborgen toen ik mn tas had uitgepakt
Vasmama pls idd, iedereen weet dat Vas vaker sekst dan doucht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Mama pls
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Vasmama pls idd, iedereen weet dat Vas vaker sekst dan doucht.
Meenemen, om de vagijn schoon te spoelen na de seks anders krijg ik kk buikpijn?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
maar wat doe je met een vagina douche in je tas![]()
heb uberhaupt nog nooit zo'n ding gezien
Krio weiss.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Vasmama pls idd, iedereen weet dat Vas vaker sekst dan doucht.
Zo zag krio eruit voor hij ging trainen.quote:
Merkwaardig, maar wel hinderlijk. Accepteer je daarom ook nooit creampies?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meenemen, om de vagijn schoon te spoelen na de seks anders krijg ik kk buikpijn?
Ik zei dat ik niet slikquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
Merkwaardig, maar wel hinderlijk. Accepteer je daarom ook nooit creampies?
Niet slikkenquote:
slikken is gayquote:
Lekker blaasontsteking krijgenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niet slikken.
Geen anaal.
Achteraf een vaginale douche gebruiken.
Ik heb een chronische baasontsteking.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker blaasontsteking krijgenJullie mannen hebben het maar makkelijk eigenlijk.
Nou en?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo zag krio eruit voor hij ging trainen.Chloe pls
Meeten = Neukenquote:
Ik hou van slikken, als het me een space oplevert.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:58 schreef Panzermaus het volgende:
Moet zeggen dat ik met al mijn riskyness al 3x vader had kunnen zijn dit jaar.dat dere ovulation timing
[..]
slikken is gay
Wil soms dan na de seks niet uit bed om naar de wc te gaan, maar moet wel want anders blaasontsteking inderdaad.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker blaasontsteking krijgenJullie mannen hebben het maar makkelijk eigenlijk.
Als het aan jou had gelegen wel, maar ze willen niet allemaal natuurlijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus ik heb pakweg 10 fokkers geneukt?
Ik heb nergens last van, heb toch geen seksquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil soms dan na de seks niet uit bed om naar de wc te gaan, maar moet wel want anders blaasontsteking inderdaad.
Als ik dat niet doe word ik 's nachts wakker met kramp in m'n buik manquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil soms dan na de seks niet uit bed om naar de wc te gaan, maar moet wel want anders blaasontsteking inderdaad.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als het aan jou had gelegen wel, maar ze willen niet allemaal natuurlijk.
Genoeg dicks in Eindjequote:Op dinsdag 2 april 2013 13:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, heb toch geen seks.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, heb toch geen seks.
Dat is wel fucked up.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe word ik 's nachts wakker met kramp in m'n buik manKutleven.
[..]
Ja dat is zo naarquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:03 schreef Chloroform het volgende:
Dat is wel fucked up.Heb ik gelukkig niet, maar je kunt er bijna de klok op gelijk zetten dat je de volgende dag dan vuur plast.
[..]
Niet best inderdaad. Toch raar dat het lichaam het zo geregeld heeft, waarschijnlijk wil het gewoon dat je de urinary tract reinigt van eventuele bacteriën.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe word ik 's nachts wakker met kramp in m'n buik manKutleven.
Ja echt kutleven man.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]denk je kfc te gaan scoren krijg je ineens die plantage tussen je benen
"Zure knalpoes"quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan heb ik die zure knalpoes in mijn neus.
3 dagen niet slapenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zal wel komen doordat ik 3 dagen niet had geslapen ofzo. Nouja, we leven weer
ahahaha dat las ik echtquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil soms dan na de seks niet uit bed om naar dwc te gaan, maar moet wel want anders blaasontsteking inderdaad.
Hoezo, heb nu toch goed geslapen ;squote:Op dinsdag 2 april 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
3 dagen niet slapenecht over 2 jaar zie je eruit als Jerny Kaagman.
Haha Nootmans, hoe lang was je langste sessie?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Zure knalpoes"
Zou daar niet wakker van liggen
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvd zeg
[..]
En wat zit jij nou stom te lachen dan
Een paar piemelsquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, heb nu toch goed geslapen ;s
heb wel echt zoveel zin in etenzou zo een paar op kunnen
Moet je bij het rundvleesschap staan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb wel echt zoveel zin in etenzou zo een paard op kunnen
45min. met scuba gearquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha Nootmans, hoe lang was je langste sessie?
Eet die chick van sex in the city haha ;Dquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb wel echt zoveel zin in etenzou zo een paard op kunnen
is fa2 want btj fa2 en tog ook weer niet xDquote:
How come? Ik finish alles binnen 15 minuten, inclusief sproeien.quote:
Wat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
How come? Ik finish alles binnen 15 minuten, inclusief sproeien.maak het alfabet nootje, raak ze waar het telt
Gewoon ditquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
How come? Ik finish alles binnen 15 minuten, inclusief sproeien.maak het alfabet nootje, raak ze waar het telt
Kennelijk niet bekend met het Griekse alfabet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:16 schreef Chloroform het volgende:
Het alfabet doen ook echt.Lamest shit ever.
Zo zie jij er ook uit zonder dreadsquote:
Bekend genoeg om te weten dat jij graag alpha zou zijn, maar daar toch jammerlijk in faalt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kennelijk niet bekend met het Griekse alfabet.
malle meidquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bekend genoeg om te weten dat jij graag alpha zou zijn, maar daar toch jammerlijk in faalt.![]()
![]()
Krio vindt Jeff een enorm flikkertje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:20 schreef Panzermaus het volgende:
Hey Gorzalka wat vind je hiervan?
Ook leuk voor Chlorofiel.
Neh. Meer pittig kort.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zo zie jij er ook uit zonder dreads.
Maar jij dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Krio vindt Jeff een enorm flikkertje.
Grapje toch, gekkie.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:20 schreef Panzermaus het volgende:
Hey Gorzalka wat vind je hiervan?
Ook leuk voor Chlorofiel.
[..]
malle meid
Uw wens is mijn bevelquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:23 schreef Chloroform het volgende:
Mmm yes push that ass out mm yes fuck yes mmm
So easyquote:
Leuke knul (no homo).quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar jij dan?
Ik ga dit ook doen trouwens.
100 reps?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar jij dan?
Ik ga dit ook doen trouwens.
Die chick is zo skeer hè, met haar pittige kapseltjequote:
Zo is dat meidquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die chick is zo skeer hè, met haar pittige kapseltje.
Kon dat echt niet handelen destijds.
Hij trekt verderop in het filmpje zijn broek uit zag ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Leuke knul (no homo).
Maak jij ook een filmpje in hetzelfde outfit dan (full homo)?
300.quote:
Wat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die chick is zo skeer hè, met haar pittige kapseltje.
Kon dat echt niet handelen destijds.
Sister Act 2 was gisteren op tv, die kleren, echt precies zoals je zegt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]zo ging dat vroeger... zelfde als met de broek tot over de navel. Boeiend als ze haar kleren uit heeft haha
Ja. Altijd ging hij met fine ass chicks en dan opeens full crush op dit paardquote:
Paard, gvd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja. Altijd ging hij met fine ass chicks en dan opeens full crush op dit paard.
quote:
Hahaha echt erg hequote:Op dinsdag 2 april 2013 13:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sister Act 2 was gisteren op tv, die kleren, echt precies zoals je zegt.Was hip vroeger toch.
Oh ja dat wist ik allang hoor haha, been there done thatquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:29 schreef Salatrel het volgende:
hoi Vas kijk je een beetje uit? er is een agressieve variant van chlamydia in opmars.....
I know.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Hahaha echt erg hezo was paar maanden terug Revenge of the nerds er op, stukje van gezien... die style enzo alles
i cant.
Is goed, jij regelt de drugs?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:31 schreef Gorzalka het volgende:
https://www.facebook.com/events/510088402382718/
Kom je mee, Vas?
Pic van jou als 16-jarigequote:Op dinsdag 2 april 2013 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I know.Ook altijd als je foto's van vroeger ziet... Fuck man.
Wat wil je hebbenquote:
Hell naw.quote:
Haha ja vaag he.. dat je het toen mooi vondquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I know.Ook altijd als je foto's van vroeger ziet... Fuck man.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje dmt, beetje keta en om alles weg te spoelen een buisje GHB.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje dmt, beetje keta en om alles weg te spoelen een buisje GHB.
Of niet..quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja vaag he.. dat je het toen mooi vond
Jij lijkt me wel zo een die vroeger highlights hadquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of niet..![]()
Gewoon zo over straat gelopen alles.
10 sets van 10 reps met 100 kg in 10 minuten. Best wel.quote:
Jammer dat dat laatste net iets onder 25 minuten is in dit filmpje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
10 sets van 10 reps met 100 kg in 10 minuten. Best wel.Vooral dat laatste, je hebt amper rust.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
10 sets van 10 reps met 100 kg in 10 minuten. Best wel.Vooral dat laatste, je hebt amper rust.
BB topic is een deur verder.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Jammer dat dat laatste net iets onder 25 minuten is in dit filmpje.
Oh god no.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel zo een die vroeger highlights had
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Jammer dat dat laatste net iets onder 25 minuten is in dit filmpje.
quote:
Hij is homo toch? Toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
...
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. Alles is versneld.
[..]
[ afbeelding ]
jeff heeft spacecake voor je vervaardigd
Heb jij nog ergens pics gepost van je status nu?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laten we maar uitgaan van wel ja.
Body is banging wel.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij nog ergens pics gepost van je status nu?
quote:
ONZ / [DE GYM #17] Clen of ECA?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij nog ergens pics gepost van je status nu?
..quote:
Pic van je facial aesthetics?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #17] Clen of ECA?
Maar geen goede progresspic ofzo verder, ik knip af en toe een foto en that's it. Denk dat ik over een jaar wel ben waar ik wil zijn.
en dan zo'n geschrompen garnalenlul eronderquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laten we maar uitgaan van wel ja.
Body is banging wel.
[ afbeelding ]
Hete boi. Je doet me beetje denken aan die Geordie en Jersey Shore mannen nuquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #17] Clen of ECA?
Maar geen goede progresspic ofzo verder, ik knip af en toe een foto en that's it. Denk dat ik over een jaar wel ben waar ik wil zijn.
Al die hatersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:39 schreef Weissmanhet volgende:
Vind het wel knap hoor Panzer, de foto elke keer zo weten te nemen dat je een beest lijkt
gozer wil gewoon in zn broekjequote:
gvd bobsterquote:
Die badjas ook echt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
...
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. Alles is versneld.
[..]
[ afbeelding ]
jeff heeft spacecake voor je vervaardigd
cot damn wat een faggot ook
Schaamte omdat je een manlet bent?quote:
Dat verandert dan weer nooit.quote:
Hmm. Hij zweet zich wel kapot, ziet er leuk uit iig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Die badjas ook echt.
Anyway, weet niets van je lifts maar weet toch zeker dat jij dat ook makkelijk kan.
En ik haat verder niet op Seid's fysiek hoor, mirin'.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hete boi. Je doet me beetje denken aan die Geordie en Jersey Shore mannen nu
Not a single lift was donequote:Op dinsdag 2 april 2013 14:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat verandert dan weer nooit.Lift jij nog eigenlijk?
Wacht maar tot mijn sex change, dan ben ik opeens bovengemiddeld langquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben geen 1,75m hoor.
[..]
Irritante noobs.
Nog steeds nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wacht maar tot mijn sex change, dan ben ik opeens bovengemiddeld lang.
Can't wait. Dat Polish punani.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wacht maar tot mijn sex change, dan ben ik opeens bovengemiddeld lang.
Ja noobs op zich zou nog niet eens zo heel vervelend zijn. Niet interessant, maar ook niet vervelend.quote:
plsquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja noobs op zich zou nog niet eens zo heel vervelend zijn. (Niet interessant, maar ook niet vervelend.)
Onjuist, de gemiddelde vrouw is 1.68quote:
Hard geworden.quote:
Omdat dat er later weer bij werd geplaktquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat zit je haakjes aan mijn post toe te voegen?
Oh echt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat dat er later weer bij werd geplakt
iddquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:14 schreef Panzermaus het volgende:
Iedereen weet toch dat wij liften omdat we onder de gemiddelde Nederlandse mannenlengte zijn.Verder ziet het er ook niet uit ofzo, het is vreselijk kut om te doen, je stokstaart verschrompelt en het heeft verder ook geen voordelen.
Zou je moeten weten als plaatser van dat berichtquote:
Het laat jou kwijlen, dat vind ik een zeer groot voordeelquote:
Vrouwen van boven de 1.60 zien mij ook totaal niet staan.quote:
Ik ben de editkoning.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je moeten weten als plaatser van dat bericht
Beter ben je editninja, die doen het ongezien.quote:
hoezoquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het laat jou kwijlen, dat vind ik een zeer groot voordeel.
Neem een 11jarige.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrouwen van boven de 1.60 zien mij ook totaal niet staan.En onder de 1.75 zijn er sowieso geen mooie meisjes.
Er is een reden waarom krio en ik homo zijn geworden.Chris is nog in dubio, die overweegt een sexchange.
Lubricationquote:
Daar is mijn penis veel en veel te groot voor, ben je mal.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:22 schreef Gorzalka het volgende:
http://instagram.com/p/Tb4iGZHZrz
Blijft een leuke neukpop.
al die spieren sijn ongesond hoowr, vriend van my was bodibilder en is laatst aangerede, bedoel maar... :squote:Op dinsdag 2 april 2013 14:14 schreef Panzermaus het volgende:
Iedereen weet toch dat wij liften omdat we onder de gemiddelde Nederlandse mannenlengte zijn.Verder ziet het er ook niet uit ofzo, het is vreselijk kut om te doen, je stokstaart verschrompelt en het heeft verder ook geen voordelen.
Wat niet rekt dat scheurt wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:23 schreef Panzermaus het volgende:
Daar is mijn penis veel en veel te groot voor, ben je mal.
Hahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef krioro het volgende:
Kkmoe want kkvroeg opgestaan zo trainen zonder m'n usual spotters eerste keer benchen na kk6 weken niet hoop dat m'n kkschouder het houdt kkleven.
Meestal zeggen ze dat niet eens meer.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
al die spieren sijn ongesond hoowr, vriend van my was bodibilder en is laatst aangerede, bedoel maar... :s
Deze irritante noob spot je bij elke rep BRAH.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef krioro het volgende:
Kkmoe want kkvroeg opgestaan zo trainen zonder m'n usual spotters eerste keer benchen na kk6 weken niet hoop dat m'n kkschouder het houdt kkleven.
5x TR gemachtquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef krioro het volgende:
Troost me en ik troost jou. =$quote:
Doelde niet op jou hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze irritante noob spot je bij elke rep BRAH.
http://instagram.com/p/W7JV3dHZmf/quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef krioro het volgende:
Is gwn sow horquote:
Kom maar bij me in bed liggen bby dan kriebel ik jequote:Op dinsdag 2 april 2013 14:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Troost me en ik troost jou. =$
[..]
Doelde niet op jou hoor.
kkbaasquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef krioro het volgende:
kknerdquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:30 schreef fyah het volgende:
Hoe heet dat programmaatje waarmee je bin/cue kan mounten ook weer?
Daemon tools?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:30 schreef fyah het volgende:
Hoe heet dat programmaatje waarmee je bin/cue kan mounten ook weer?
quote:
quote:
Klinkt goed.quote:Bevestig uw mobiele nummer
De meeste mensen ontvangen nog geen drie waarschuwingen per jaar. Dit nummer wordt alleen gebruikt voor veiligheidsdoeleinden.
Heerlijk, doet me denken aan BT.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:33 schreef Gorzalka het volgende:
http://instagram.com/p/WK7rPNHZgn/
http://instagram.com/p/WK7mx8nZgf/
HHHHHHHHHHHHHNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Oké, ik stop, anders krijg ik een hartaanval.
btclitpiercing.jpgquote:
Nicequote:Op dinsdag 2 april 2013 14:33 schreef Gorzalka het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:33 schreef Gorzalka het volgende:
quote:
quote:
We don't need to get up sweetie.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kom maar bij me in bed liggen bby dan kriebel ik je. I can't even get up.
Jaloers?quote:
Vrouwen man, altijd afgunstig over het lijfje van andere chicks. Mannen steunen elkaar tenminste. Krijg in de douches ook alleen maar complimenten dat ik zo'n lekker kontje heb nu.quote:
quote:
skinny ass bitchquote:
HAHAHAquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrouwen man, altijd afgunstig over het lijfje van andere chicks. Mannen steunen elkaar tenminste. Krijg in de douches ook alleen maar complimenten dat ik zo'n lekker kontje heb nu.
Ok, jelly op de vrouwelijke vormen, duidelijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
skinny ass bitchgefotoshopte ass a kowed
PLS I can't
Deed laatst een keer mee aan yoga man. Je weet, beetje in je v-neck shirt de Kraai en andere capriolen uithalen. Nou, dit zeg ik je.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ok, jelly op de vrouwelijke vormen, duidelijk.
quote:
Gast ga doorquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:33 schreef Gorzalka het volgende:
wil met haar trouwenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://instagram.com/angiefyfvarona/
Blader zelf maar door de hemel heen.
Wil haar DP'en samen met jou <3quote:
Ze heeft dezelfde spiegel als ik, meant 2 be dit. Ga haar vinden en huwen.quote:
hoe lang ben jij?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:52 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is haar vriend? My god wat, nice gedaan.
Maar hmm.Dit is mijn soort meisje. Hoe lang is ze eigenlijk?
Jaloers.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:52 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Jij wil een vriendin die zichzelf te koop zet op internet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:52 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Vas GTFO, op deze meid kan je niet haten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij wil een vriendin die zichzelf te koop zet op internet?
Doe ik ook niet, zou het alleen echt niet chill vinden als mijn vriendin zulke foto's op instagram enzo zet en slijmerige berichtjes krijgt van mannenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vas GTFO, op deze meid kan je niet haten.
http://instagram.com/p/XPeA0uHZro/quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:52 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon voor elk slijmerige berichtje één tandje harder neuker.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, zou het alleen echt niet chill vinden als mijn vriendin zulke foto's op instagram enzo zet en slijmerige berichtjes krijgt van mannen.
Kom we reizen naar haar toe en ontvoeren haar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/XPeA0uHZro/
Redelijk klein zo te zien. 1.60?
Dan zou ze nu al kapotgeragd zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon voor elk slijmerige berichtje één tandje harder neuker.
5'10quote:
Lief. Schat haar op 5'5-5'6. Raar dat je haar stats niet zomaar kan vinden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/XPeA0uHZro/
Redelijk klein zo te zien. 1.60?
Waarom ook niet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij wil een vriendin die zichzelf te koop zet op internet?
Schattig wel.quote:
Dat camel toequote:
Ze heeft een goed lichaam ja dat ontken ik ook nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
5'10
[..]
Lief. Schat haar op 5'5-5'6. Raar dat je haar stats niet zomaar kan vinden.
[ afbeelding ]!
[..]
Waarom ook niet?
Zou na elke dag vol internetlof nog altijd vredig veel junk lozen aan de mond van haar uterus.
[ afbeelding ]
mi god dat body
[ afbeelding ]
kk kat
Op die picca is ze 14quote:
Pic van jouw lichaamquote:
Alleen Zyzz is worthy, is zijn zaad toevallig ingevrorenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:08 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zou bij haar een onweerstaanbare, instinctieve drang hebben om haar gewoon zwanger te maken. Niks condoms en die pil wordt een placebo. Fuck zeg, dit wil ik mijn kinderen meegeven.
Echt he, verzekerd van kk mooie kindertjes op deze manier.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:08 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zou bij haar een onweerstaanbare, instinctieve drang hebben om haar gewoon zwanger te maken. Niks condoms en die pil wordt een placebo. Fuck zeg, dit wil ik mijn kinderen meegeven.
Nee liever niet, heb nog geen levensverzekering.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
zal eens met mijn aardappel op jou gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |