Moet je bij het rundvleesschap staan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, heb nu toch goed geslapen ;s
heb wel echt zoveel zin in etenzou zo een paard op kunnen
45min. met scuba gearquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha Nootmans, hoe lang was je langste sessie?
Eet die chick van sex in the city haha ;Dquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, heb nu toch goed geslapen ;s
heb wel echt zoveel zin in etenzou zo een paard op kunnen
is fa2 want btj fa2 en tog ook weer niet xDquote:
How come? Ik finish alles binnen 15 minuten, inclusief sproeien.quote:
Wat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
How come? Ik finish alles binnen 15 minuten, inclusief sproeien.maak het alfabet nootje, raak ze waar het telt
Gewoon ditquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
How come? Ik finish alles binnen 15 minuten, inclusief sproeien.maak het alfabet nootje, raak ze waar het telt
Kennelijk niet bekend met het Griekse alfabet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:16 schreef Chloroform het volgende:
Het alfabet doen ook echt.Lamest shit ever.
Zo zie jij er ook uit zonder dreadsquote:
Bekend genoeg om te weten dat jij graag alpha zou zijn, maar daar toch jammerlijk in faalt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kennelijk niet bekend met het Griekse alfabet.
malle meidquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bekend genoeg om te weten dat jij graag alpha zou zijn, maar daar toch jammerlijk in faalt.![]()
![]()
Krio vindt Jeff een enorm flikkertje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:20 schreef Panzermaus het volgende:
Hey Gorzalka wat vind je hiervan?
Ook leuk voor Chlorofiel.
Neh. Meer pittig kort.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zo zie jij er ook uit zonder dreads.
Maar jij dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Krio vindt Jeff een enorm flikkertje.
Grapje toch, gekkie.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:20 schreef Panzermaus het volgende:
Hey Gorzalka wat vind je hiervan?
Ook leuk voor Chlorofiel.
[..]
malle meid
Uw wens is mijn bevelquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:23 schreef Chloroform het volgende:
Mmm yes push that ass out mm yes fuck yes mmm
So easyquote:
Leuke knul (no homo).quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar jij dan?
Ik ga dit ook doen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |