Wat.quote:
JA DOE MAAR ZOquote:
Yes pls.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:52 schreef tliciouz het volgende:
Chloro, kom maar bij mij uithuilen. Ik verveel me.
Ik weet dat je haat voor mij heel diep zit.quote:
Vorige TT had ook al een chlo related onderwerp... zat ze toen vast ook weer te huilen om (n)ietsquote:
Nice.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat.
[..]
JA DOE MAAR ZO
[..]
Yes pls.Woel door m'n haar terwijl ik mijn hoofd op je borst leg en we elkaar stukjes chocola voeren.
Krio had mijn hart gebroken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vorige TT had ook al een chlo related onderwerp... zat ze toen vast ook weer te huilen om (n)ietsniet terug gelezen.
Nee.quote:
Ach, zijn loss toch meid.. hequote:
Ja, precies.quote:
zat ik maar diep in jequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet dat je haat voor mij heel diep zit.
Dit vind ik eigenlijk ook wel een oversensitive reactiequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:47 schreef Chloroform het volgende:
Kijk ze ook ineens allemaal komen stoken eh.Godsamme, nog expres erbij gezet dat het niet als grap of iets bedoeld was.
Tering, oversensitive.
echt hequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vorige TT had ook al een chlo related onderwerp... zat ze toen vast ook weer te huilen om (n)ietsniet terug gelezen.
Omgquote:
You go girl!quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies.Ben een strong independent woman, I don't need him.
![]()
ja, te makkelijk toch.quote:
Wow.quote:
Ja, is ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk ook wel een oversensitive reactie
Chlo? heb vernomen van wel, jaquote:
ja haha, makkelijk bij de neus beet te nemenquote:
hahaaaaa ja 'vroeger' hahaha wink winkquote:
quote:
Moest gewoon hardop lachen.quote:
Leer eens Nederlands.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef wise het volgende:
[..]
ja haha, makkelijk bij de neus beet te nemen![]()
![]()
Nee dat gaat schuren.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest gewoon hardop lachen.Lekkere troll ben je ook.
Zeg, ben je vrij vandaag of wat?quote:
You hit the rock bottom of jokesquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:10 schreef wise het volgende:
Wil iemand kleineren¡
waar is 4ebe¿
oh wacht....
Op een vliegend tapijt met haar cavia's.quote:
hoe zou dat eruit zien¿quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op een vliegend tapijt met haar cavia's.
2nutz tussen jouw benenquote:
Als een beestenboel haha :Squote:
Oké.quote:
Mocht hij willen.quote:
quote:
wat had je op?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
tranquilo he
ben gisteren voor het eerst slecht gegaan, hele avond gekotst![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haze en that's itsnap er helemaal niks van
I don't even
repped, ik ga altijd slecht. Hopelijk gaat het nu weer goed met je. Ik zit vanavond op je gezicht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
tranquilo he
ben gisteren voor het eerst slecht gegaan, hele avond gekotst![]()
watquote:
Je lichaam trollt je gewoonquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haze en that's itsnap er helemaal niks van
I don't even
lol dwcquote:
Gewoon een tip, maar andersom werkt beterquote:
laat me niet weer kotsen pls k tnxquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
repped, ik ga altijd slecht. Hopelijk gaat het nu weer goed met je. Ik zit vanavond op je gezicht.
[..]
wat
ja bitchesquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon een tip, maar andersom werkt beter
hoiquote:
Wat gebeurde er nog meer behalve dat kotsen dan, ging je trippen ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:21 schreef Allure_ het volgende:
ja bitchesdacht dat ik er in bleef hangen main
Geen idee, kon niet meer zitten, staan, liggen niets. Ik kon geen licht meer zien, geen bewegingen. Ging ik op de bank liggen, dwong een vriend van me om paaseitjes te eten want zoet dus zou ik minder stoned wordenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat gebeurde er nog meer behalve dat kotsen dan, ging je trippen ofzo
Op den duur wen je hier toch aan of wat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee, kon niet meer zitten, staan, liggen niets. Ik kon geen licht meer zien, geen bewegingen. Ging ik op de bank liggen, dwong een vriend van me om paaseitjes te eten want zoet dus zou ik minder stoned worden. Nou, dat was het smerigste wat ik ooit gegeten had fucking hell
. Toen maar naar de wc gelopen en gekotst. Daarna trilde ik helemaal van top tot teen
. Kon ook niet meer praten, want m;n kaken voelde super vaag
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Haha.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee, kon niet meer zitten, staan, liggen niets. Ik kon geen licht meer zien, geen bewegingen. Ging ik op de bank liggen, dwong een vriend van me om paaseitjes te eten want zoet dus zou ik minder stoned worden. Nou, dat was het smerigste wat ik ooit gegeten had fucking hell
. Toen maar naar de wc gelopen en gekotst. Daarna trilde ik helemaal van top tot teen
.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op den duur wen je hier toch aan of wat?Zal wel komen doordat ik 3 dagen niet had geslapen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nouja, we leven weer
![]()
Toch stiekem uit dat envelopje gesnoeptquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zal wel komen doordat ik 3 dagen niet had geslapen ofzo. Nouja, we leven weer
Dan heb ik die zure knalpoes in mijn neus.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon een tip, maar andersom werkt beter
lelijke honden zijn datquote:
Wees blij dat ik je gezicht bedek, kun je er verder niemand mee afschrikkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan heb ik die zure knalpoes in mijn neus.
Nee, hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Toch stiekem uit dat envelopje gesnoept?
http://vocaroo.com/i/s0oOYbxP1serquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:26 schreef Gorzalka het volgende:
Ik toen ik Vas voor het eerst zag:
http://vocaroo.com/i/s1CZjeOxm0tG
ONDERTITELING?quote:
lolquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:38 schreef Gorzalka het volgende:
wtf heb 3,8 voor tentamen dat ik dacht goed gemaakt te hebben, ga wel zuipe ofzow :S
Heb jij dat ook wel eens :S?quote:
Haha wtf manquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Everyone knows the word rape is just pear all jumbled up.
Alsof er anderen bij zouden zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je gezicht bedek, kun je er verder niemand mee afschrikken.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Mijn moeder is echt sans gêne, ligt er zo'n ding voor vagina douche op mn plank. Zegt ze: "Oh die gebruik je zeker voor na het seksen"
Mama pls
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Mijn moeder is echt sans gêne, ligt er zo'n ding voor vagina douche op mn plank. Zegt ze: "Oh die gebruik je zeker voor na het seksen"
Mama pls
maar wat doe je met een vagina douche in je tasquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh gwn niet opgeborgen toen ik mn tas had uitgepakt
Vasmama pls idd, iedereen weet dat Vas vaker sekst dan doucht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Mama pls
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Vasmama pls idd, iedereen weet dat Vas vaker sekst dan doucht.
Meenemen, om de vagijn schoon te spoelen na de seks anders krijg ik kk buikpijn?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
maar wat doe je met een vagina douche in je tas![]()
heb uberhaupt nog nooit zo'n ding gezien
Krio weiss.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Vasmama pls idd, iedereen weet dat Vas vaker sekst dan doucht.
Zo zag krio eruit voor hij ging trainen.quote:
Merkwaardig, maar wel hinderlijk. Accepteer je daarom ook nooit creampies?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meenemen, om de vagijn schoon te spoelen na de seks anders krijg ik kk buikpijn?
Ik zei dat ik niet slikquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
Merkwaardig, maar wel hinderlijk. Accepteer je daarom ook nooit creampies?
Niet slikkenquote:
slikken is gayquote:
Lekker blaasontsteking krijgenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niet slikken.
Geen anaal.
Achteraf een vaginale douche gebruiken.
Ik heb een chronische baasontsteking.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker blaasontsteking krijgenJullie mannen hebben het maar makkelijk eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |