quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi bobby, leuk pasen gehad?
Mijn buurjongetje kwam heel trots een tak showen, met een papieren paasei erop enzo.. dus ik vraag zo van hey wat een mooie paastak, heb jij die gemaakt!?
zegt dat rotjong van nee dat is gewoon een stok, die heb ik op school gemaakt en daar speel ik mee
Geen eieren geschilderd?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en ja hoor, ook al doe ik er niet veel aan
Ja, dat hoorde ik op de radio ook alquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een paar ex collega's hebben het 1x gedaan. (idee van hun vrouw) ze omschreven het beide als "de hel op aarde"
quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn buurjongetje kwam heel trots een tak showen, met een papieren paasei erop enzo.. dus ik vraag zo van hey wat een mooie paastak, heb jij die gemaakt!?
zegt dat rotjong van nee dat is gewoon een stok, die heb ik op school gemaakt en daar speel ik mee
mensen die het uitspreken als otoquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ja, er zijn ook mensen die geen brommer hebben maar een OTOO
UUROquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
mensen die het uitspreken als otozwakzinnigen, net zoals zeuven
Niet om het een of ander hoor (en het is ook niet als grap of whatever bedoeld), maar dat kun jij toch helemaal niet horen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
mensen die het uitspreken als otozwakzinnigen, net zoals zeuven
Ik ben niet doof Chloro.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet om het een of ander hoor (en het is ook niet als grap of whatever bedoeld), maar dat kun jij toch helemaal niet horen?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet om het een of ander hoor (en het is ook niet als grap of whatever bedoeld), maar dat kun jij toch helemaal niet horen?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar omdat je toen ook niet kon bellen na dat sollicitatiegesprek enzo..?quote:
Ja, wel dus, maar suit yourself.quote:
Lijkt inderdaad weer meer op goedkoop scorenquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad weer meer op goedkoop scorenwel jammer
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad weer meer op goedkoop scorenwel jammer
ze noemen je een leugenaar. zou het niet pikken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:47 schreef Chloroform het volgende:
Kijk ze ook ineens allemaal komen stoken eh.Godsamme, nog expres erbij gezet dat het niet als grap of iets bedoeld was.
Tering, oversensitive.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:47 schreef Chloroform het volgende:
Kijk ze ook ineens allemaal komen stoken eh.Godsamme, nog expres erbij gezet dat het niet als grap of iets bedoeld was.
Tering, oversensitive.
Niemand? Ik vond hem zelf wel grappig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:45 schreef krioro het volgende:
Ach, laat chloro. Kon zij toch niet ruiken.
Ze noemen me wel meer dingen, als ik me daar allemaal druk om moet gaan maken, kan ik mezelf net zo goed meteen voor een trein werpen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze noemen je een leugenaar. zou het niet pikken.
She madquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze noemen me wel meer dingen, als ik me daar allemaal druk om moet gaan maken, kan ik mezelf net zo goed meteen voor een trein werpen.
inb4 'doe eens'
Nope, niet eens een glimlachquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Niemand? Ik vond hem zelf wel grappig.
Ja man, ben in alle staten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |