Ik ben de editkoning.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je moeten weten als plaatser van dat bericht
Beter ben je editninja, die doen het ongezien.quote:
hoezoquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het laat jou kwijlen, dat vind ik een zeer groot voordeel.
Neem een 11jarige.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrouwen van boven de 1.60 zien mij ook totaal niet staan.En onder de 1.75 zijn er sowieso geen mooie meisjes.
Er is een reden waarom krio en ik homo zijn geworden.Chris is nog in dubio, die overweegt een sexchange.
Lubricationquote:
Daar is mijn penis veel en veel te groot voor, ben je mal.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:22 schreef Gorzalka het volgende:
http://instagram.com/p/Tb4iGZHZrz
Blijft een leuke neukpop.
al die spieren sijn ongesond hoowr, vriend van my was bodibilder en is laatst aangerede, bedoel maar... :squote:Op dinsdag 2 april 2013 14:14 schreef Panzermaus het volgende:
Iedereen weet toch dat wij liften omdat we onder de gemiddelde Nederlandse mannenlengte zijn.Verder ziet het er ook niet uit ofzo, het is vreselijk kut om te doen, je stokstaart verschrompelt en het heeft verder ook geen voordelen.
Wat niet rekt dat scheurt wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:23 schreef Panzermaus het volgende:
Daar is mijn penis veel en veel te groot voor, ben je mal.
Hahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef krioro het volgende:
Kkmoe want kkvroeg opgestaan zo trainen zonder m'n usual spotters eerste keer benchen na kk6 weken niet hoop dat m'n kkschouder het houdt kkleven.
Meestal zeggen ze dat niet eens meer.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
al die spieren sijn ongesond hoowr, vriend van my was bodibilder en is laatst aangerede, bedoel maar... :s
Deze irritante noob spot je bij elke rep BRAH.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef krioro het volgende:
Kkmoe want kkvroeg opgestaan zo trainen zonder m'n usual spotters eerste keer benchen na kk6 weken niet hoop dat m'n kkschouder het houdt kkleven.
5x TR gemachtquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef krioro het volgende:
Troost me en ik troost jou. =$quote:
Doelde niet op jou hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze irritante noob spot je bij elke rep BRAH.
http://instagram.com/p/W7JV3dHZmf/quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef krioro het volgende:
Is gwn sow horquote:
Kom maar bij me in bed liggen bby dan kriebel ik jequote:Op dinsdag 2 april 2013 14:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Troost me en ik troost jou. =$
[..]
Doelde niet op jou hoor.
kkbaasquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef krioro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |