Dinsdag was het volgens mij, dinsdag middag. Het was een gewone dinsdag, een groene dinsdag. Net zoals de maandagen geel zijn en de woensdagen blauw. Ik moest poepen. Ik ging poepen. Het voelde als een vieze drol waardoor je veel moest vegen.
Ik was klaar

, maar wat bleek het toiletpapier was op. Ik keek overal op het toilet maar zag geen toiletpapier, alleen 2 lege toiletrollen, ik vouwde er één, in de lengte, dubbel. En deed dat tussen mn naat. Helaas geen effect.
Ik begin radeloos te worden, en riep mn zus. Ik riep vragend of er ergens beneden een toiletrol was. Nee, ook niet.
Ik gaf het op. Mn zus ging naar boven richting haar kamer, denk ik. Toen ze boven was vroeg ik of ze achter mn bed papier wou pakken ( altijd als ik gefapt heb gooi ik het papier om het mee af te vegen naast mn bed, met als doel het de volgende dag op te ruimen wat bijna nooit gebeurt ). Ze vroeg hoezo daar papier ligt. Ik negeerde het en ze pakte ondertussen een paar vol gespoten toiletpapiertjes. Toen ze het aangaf keek ze me ongemakkelijk aan.
Ik pakte het aan en begon te vegen ( nadat ze was weggegaan

). Godverdomme. Er kwam niks van af. M.a.w. Mn zus hoefde helemaal niet te weten van mn gefap.