klacht: zus weet dat ik fap, dit had nooit hoeven gebeuren want ik kon mn broek gewoon optrekken.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:04 schreef doemaardrie het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik snap je klacht niet.
Je bent toch een FOK!ker? Het zou vreemder zijn als je seks hadquote:Op zondag 31 maart 2013 23:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
klacht: zus weet dat ik fap, dit had nooit hoeven gebeuren want ik kon mn broek gewoon optrekken.
Ja je kan het nog tien keer zeggen daar ga ik het niet beter door begrijpen hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
klacht: zus weet dat ik fap, dit had nooit hoeven gebeuren want ik kon mn broek gewoon optrekken.
Jij ook?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
je zus weet sowieso wel dat je fapt hoor.
news flash: zij vingert zich ook.
ja. en mijn twee zussen ook, en ik gok dat mijn broer er ook regelmatig eentje uit de losse pols schudt.quote:
Naakt?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja. en mijn twee zussen ook, en ik gok dat mijn broer er ook regelmatig eentje uit de losse pols schudt.
Dank je, bijna vergeten om foto's te vragen.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
ligt eraan hoeveel tijd ik heb.quote:
Waar denk je dan aan?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel tijd ik heb.
Dacht dat mn zus(sen) dat niet wisten. Wss weten mn ouders het binnen de kortste keren ook.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef trovey het volgende:
Alsof zussen niet weten dat broers fappen.
How cute! En nu weten wij het ook!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dacht dat mn zus(sen) dat niet wisten. Wss weten mn ouders het binnen de kortste keren ook.
Die wisten het al eerder dan je zus(sen).quote:Op zondag 31 maart 2013 23:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dacht dat mn zus(sen) dat niet wisten. Wss weten mn ouders het binnen de kortste keren ook.
Vinger jij je ook, HYWDJBLM?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
bij mij begint het zelfs problematische vormen aan te nemen, dat gevingerquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 01:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
bij mij begint het zelfs problematische vormen aan te nemen, dat gevinger
het valt gewoon op als je elk half uur naar de plee moet op je werkquote:
Dit.quote:
Dit wordt waarschijnlijk de volgende lijsttrekker van het CDA.quote:Op maandag 1 april 2013 01:24 schreef finsdefis het volgende:
Je zusje is nu zwanger en dit wordt het resultaat (optimistisch gezien):
Wat moest ik anders doen? En nee dat vergeet ik altijd.quote:Op maandag 1 april 2013 02:03 schreef AdoraBelle het volgende:
Kijk je niet even of er nog toiletpapier is voordat je gaat zitten?
En ieuw, laat je je zus je vieze papier pakken.
Die verdraaide reumaquote:Op maandag 1 april 2013 01:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
bij mij begint het zelfs problematische vormen aan te nemen, dat gevinger
Ja maar ik deed het vooral met de zachte stukken van het papier, dus niet al te veel als het goed is.quote:Op maandag 1 april 2013 11:38 schreef smitjew het volgende:
Maar heb je nu dus met je zaad je kont afgeveegd
ik kom nergens meer aan toe johquote:
Warmte is wel goed ervoor dus gewoon rustig proberen.quote:Op maandag 1 april 2013 11:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik kom nergens meer aan toe joh
Alle mannen fappen. Dus zo een ramp is het niet dat ze het weet.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |