klacht: zus weet dat ik fap, dit had nooit hoeven gebeuren want ik kon mn broek gewoon optrekken.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:04 schreef doemaardrie het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik snap je klacht niet.
Je bent toch een FOK!ker? Het zou vreemder zijn als je seks hadquote:Op zondag 31 maart 2013 23:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
klacht: zus weet dat ik fap, dit had nooit hoeven gebeuren want ik kon mn broek gewoon optrekken.
Ja je kan het nog tien keer zeggen daar ga ik het niet beter door begrijpen hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
klacht: zus weet dat ik fap, dit had nooit hoeven gebeuren want ik kon mn broek gewoon optrekken.
Jij ook?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
je zus weet sowieso wel dat je fapt hoor.
news flash: zij vingert zich ook.
ja. en mijn twee zussen ook, en ik gok dat mijn broer er ook regelmatig eentje uit de losse pols schudt.quote:
Naakt?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja. en mijn twee zussen ook, en ik gok dat mijn broer er ook regelmatig eentje uit de losse pols schudt.
Dank je, bijna vergeten om foto's te vragen.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
ligt eraan hoeveel tijd ik heb.quote:
Waar denk je dan aan?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel tijd ik heb.
Dacht dat mn zus(sen) dat niet wisten. Wss weten mn ouders het binnen de kortste keren ook.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef trovey het volgende:
Alsof zussen niet weten dat broers fappen.
How cute! En nu weten wij het ook!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dacht dat mn zus(sen) dat niet wisten. Wss weten mn ouders het binnen de kortste keren ook.
Die wisten het al eerder dan je zus(sen).quote:Op zondag 31 maart 2013 23:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dacht dat mn zus(sen) dat niet wisten. Wss weten mn ouders het binnen de kortste keren ook.
Vinger jij je ook, HYWDJBLM?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
bij mij begint het zelfs problematische vormen aan te nemen, dat gevingerquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 01:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
bij mij begint het zelfs problematische vormen aan te nemen, dat gevinger
het valt gewoon op als je elk half uur naar de plee moet op je werkquote:
Dit.quote:
Dit wordt waarschijnlijk de volgende lijsttrekker van het CDA.quote:Op maandag 1 april 2013 01:24 schreef finsdefis het volgende:
Je zusje is nu zwanger en dit wordt het resultaat (optimistisch gezien):
Wat moest ik anders doen? En nee dat vergeet ik altijd.quote:Op maandag 1 april 2013 02:03 schreef AdoraBelle het volgende:
Kijk je niet even of er nog toiletpapier is voordat je gaat zitten?
En ieuw, laat je je zus je vieze papier pakken.
Die verdraaide reumaquote:Op maandag 1 april 2013 01:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
bij mij begint het zelfs problematische vormen aan te nemen, dat gevinger
Ja maar ik deed het vooral met de zachte stukken van het papier, dus niet al te veel als het goed is.quote:Op maandag 1 april 2013 11:38 schreef smitjew het volgende:
Maar heb je nu dus met je zaad je kont afgeveegd
ik kom nergens meer aan toe johquote:
Warmte is wel goed ervoor dus gewoon rustig proberen.quote:Op maandag 1 april 2013 11:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik kom nergens meer aan toe joh
Alle mannen fappen. Dus zo een ramp is het niet dat ze het weet.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
*kotssmilie*quote:Op maandag 1 april 2013 11:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Had je zus je anus laten schoonlikken.
O ja ik was vergeten dat jouw zus dan met haar snor langs je ballen schuurtquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 11:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
O ja ik was vergeten dat jouw zus dan met haar snor langs je ballen schuurt
quote:Op maandag 1 april 2013 11:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
O ja ik was vergeten dat jouw zus dan met haar snor langs je ballen schuurt
Nu ik erop terugkijk was dat wel beter geweest ja.quote:Op maandag 1 april 2013 13:38 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Dat is wel het laatste wat ik zou doen. Broek ophijsen, wijdbeens naar badkamer, stapt in douche. Je hebt je onnodig te kakken gezet bij je zus.
Zwanger van zichzelf? Zelfbevruchting?quote:Op maandag 1 april 2013 14:22 schreef Rodawa het volgende:
wow nu zit er zaad in je anus, hopelijk word je niet zwanger
ja net als bloemen met hun stuifmeel enzoquote:Op maandag 1 april 2013 14:32 schreef polderturk het volgende:
[..]
Zwanger van zichzelf? Zelfbevruchting?
Toiletpapier of iets dergelijks aangeven, is ook al ongemakkelijk wanneer het niet voorbespoten blijkt te zijn, wieweet had ze dat dus niet eens door en was ze gewoon ongemakkelijk omdat jij in je naakte Arie in een volgescheten, meurende plee stond.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:03 schreef Nestalgie het volgende:
Toen ze het aangaf keek ze me ongemakkelijk aan.
Ik pakte het aan en begon te vegen ( nadat ze was weggegaan).....
Waarom is dat voor lul staan dan? Is je scharrel zo lelijk?quote:Op maandag 1 april 2013 14:05 schreef Triptamine2 het volgende:
Ts, ik voel je pijn, maar je weet niet wat voor lul staan is tot je moeder je kamer oploopt als je doggy je scharrel staat te doen.
quote:Op maandag 1 april 2013 19:39 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Waarom is dat voor lul staan dan? Is je scharrel zo lelijk?
ik zat nog, met mn benen bij elkaar. Maar misschien heb je een punt, de rest van de dag hadden we niet meer gepraat ofzo. idkquote:Op maandag 1 april 2013 19:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toiletpapier of iets dergelijks aangeven, is ook al ongemakkelijk wanneer het niet voorbespoten blijkt te zijn, wieweet had ze dat dus niet eens door en was ze gewoon ongemakkelijk omdat jij in je naakte Arie in een volgescheten, meurende plee stond.
Afwegingen maken. Nu weet jou zus dat jij je zelf pleziert. Terwijl je gezegend was, je hoefde je billen kennelijk niet af te vegen. Of je had uit de wc kunnen sneaken om zelf wc papier te halen en zelf je billen af te vegen. Maar ja, gedane zaken nemen geen keer. Je zult voor altijd het perverse broertje zijn.quote:
Dan is Vera166 nu zwanger van een mongooltje.quote:Op maandag 1 april 2013 20:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Je zus heeft jouw fappapier eerst door d'r kut geveegd en nu komen er mongolenkinderen. Sukkel. Nooit fappapier laten slingeren als je een overgeile zus hebt.
Komt door al dat fappapier in je kut.quote:Op maandag 1 april 2013 20:26 schreef vera166 het volgende:
Ik ben onvruchtbaar dus wat zeiken jullie
Inderdaadquote:Op maandag 1 april 2013 20:27 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Komt door al dat fappapier in je kut.
quote:Op maandag 1 april 2013 20:26 schreef vera166 het volgende:
Ik ben onvruchtbaar dus wat zeiken jullie
Neequote:
Gelukkig maar dat je er zo over denkt.quote:Op maandag 1 april 2013 21:12 schreef vera166 het volgende:
[..]
Neeik ben iemand die zich niet voort zou moeten planten en dat ook nog van zichzelf weet dus.
Als je geen heupen hebt werkt dat niet inderdaad.quote:Op maandag 1 april 2013 21:12 schreef vera166 het volgende:
[..]
Neeik ben iemand die zich niet voort zou moeten planten en dat ook nog van zichzelf weet dus.
Mijn heupen??? Mijn heupen zijn hartstikke breedquote:Op maandag 1 april 2013 21:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Als je geen heupen hebt werkt dat niet inderdaad.
Jaja.quote:Op maandag 1 april 2013 21:19 schreef vera166 het volgende:
[..]
Mijn heupen??? Mijn heupen zijn hartstikke breed![]()
PICS?quote:Op maandag 1 april 2013 21:19 schreef vera166 het volgende:
[..]
Mijn heupen??? Mijn heupen zijn hartstikke breed![]()
1 april mijn piemel in jouw bil die er nooit meer uit wilquote:Op zondag 31 maart 2013 23:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja. en mijn twee zussen ook, en ik gok dat mijn broer er ook regelmatig eentje uit de losse pols schudt.
Ik weet dat jij wou dat het niet zo was. Maar ik weet ook dat jij nogal een vertekend beeld hebt.quote:Op maandag 1 april 2013 21:25 schreef vera166 het volgende:
[..]
nee
[..]ik wou echt dat het niet zo was dus of je me gelooft of niet; ik geef er niks om
Als hij dat deed, had hij nu dus geen extra wc papier.quote:Op maandag 1 april 2013 21:25 schreef Atmosphere72 het volgende:
Waarom gooi je dat papier überhaubt achter je bed als je gefapt hebt?Echt ranzig man, spoel gewoon door de wc als je je behoefte hebt gedaan.
Hoe weet je datquote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik weet dat jij wou dat het niet zo was. Maar ik weet ook dat jij nogal een vertekend beeld hebt.
[..]
O.quote:
Ik was al bangquote:Op maandag 1 april 2013 21:47 schreef Piye het volgende:
[..]
O.
Maar ehm komt door een eerder topic over vrouwenfiguren.
Ja, dat was het allergrootste probleem op dat moment.quote:Op maandag 1 april 2013 19:39 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Waarom is dat voor lul staan dan? Is je scharrel zo lelijk?
quote:Op maandag 1 april 2013 02:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit wordt waarschijnlijk de volgende lijsttrekker van het CDA.
Niet bang zijn er zijn mindere stalkers om te hebben.quote:
Dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet bang zijn er zijn mindere stalkers om te hebben.
Die formulatie. Haha, ik moest lachen.quote:Op maandag 1 april 2013 19:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toiletpapier of iets dergelijks aangeven, is ook al ongemakkelijk wanneer het niet voorbespoten blijkt te zijn, wieweet had ze dat dus niet eens door en was ze gewoon ongemakkelijk omdat jij in je naakte Arie in een volgescheten, meurende plee stond.
eerder dit;quote:Op maandag 1 april 2013 23:02 schreef HSG het volgende:
TS zit gewoon met smart te wachten op zijn zus die een dildo in zijn kont gaat duwen.
quote:
zegt wel iets over het niveau van z'n zus. Die is namelijk erg laag.quote:Op maandag 1 april 2013 02:03 schreef AdoraBelle het volgende:
Kijk je niet even of er nog toiletpapier is voordat je gaat zitten?
En ieuw, laat je je zus je vieze papier pakken.
Bevestigingquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
zegt wel iets over het niveau van z'n zus. Die is namelijk erg laag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |