Dan is Vera166 nu zwanger van een mongooltje.quote:Op maandag 1 april 2013 20:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Je zus heeft jouw fappapier eerst door d'r kut geveegd en nu komen er mongolenkinderen. Sukkel. Nooit fappapier laten slingeren als je een overgeile zus hebt.
Komt door al dat fappapier in je kut.quote:Op maandag 1 april 2013 20:26 schreef vera166 het volgende:
Ik ben onvruchtbaar dus wat zeiken jullie
Inderdaadquote:Op maandag 1 april 2013 20:27 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Komt door al dat fappapier in je kut.
quote:Op maandag 1 april 2013 20:26 schreef vera166 het volgende:
Ik ben onvruchtbaar dus wat zeiken jullie
Neequote:
Gelukkig maar dat je er zo over denkt.quote:Op maandag 1 april 2013 21:12 schreef vera166 het volgende:
[..]
Neeik ben iemand die zich niet voort zou moeten planten en dat ook nog van zichzelf weet dus.
Als je geen heupen hebt werkt dat niet inderdaad.quote:Op maandag 1 april 2013 21:12 schreef vera166 het volgende:
[..]
Neeik ben iemand die zich niet voort zou moeten planten en dat ook nog van zichzelf weet dus.
Mijn heupen??? Mijn heupen zijn hartstikke breedquote:Op maandag 1 april 2013 21:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Als je geen heupen hebt werkt dat niet inderdaad.
Jaja.quote:Op maandag 1 april 2013 21:19 schreef vera166 het volgende:
[..]
Mijn heupen??? Mijn heupen zijn hartstikke breed![]()
PICS?quote:Op maandag 1 april 2013 21:19 schreef vera166 het volgende:
[..]
Mijn heupen??? Mijn heupen zijn hartstikke breed![]()
1 april mijn piemel in jouw bil die er nooit meer uit wilquote:Op zondag 31 maart 2013 23:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja. en mijn twee zussen ook, en ik gok dat mijn broer er ook regelmatig eentje uit de losse pols schudt.
Ik weet dat jij wou dat het niet zo was. Maar ik weet ook dat jij nogal een vertekend beeld hebt.quote:Op maandag 1 april 2013 21:25 schreef vera166 het volgende:
[..]
nee
[..]ik wou echt dat het niet zo was dus of je me gelooft of niet; ik geef er niks om
Als hij dat deed, had hij nu dus geen extra wc papier.quote:Op maandag 1 april 2013 21:25 schreef Atmosphere72 het volgende:
Waarom gooi je dat papier überhaubt achter je bed als je gefapt hebt?Echt ranzig man, spoel gewoon door de wc als je je behoefte hebt gedaan.
Hoe weet je datquote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik weet dat jij wou dat het niet zo was. Maar ik weet ook dat jij nogal een vertekend beeld hebt.
[..]
O.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |