Ze slaapt altijd op de rug, brah..quote:
Dit. Is een prachtwijkmattiehero, niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:27 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik snap die hele Zyzz adoratie niet. Dom figuur, juicen voor het leven, constant zoeken naar aandacht en awkward gedragen met z'n matties. En iedereen zegt altijd dat hij aan het trollen was, maar daar heb ik m'n twijfels bij.
Inb4 negs.
Je maakt wat mee bij F4F, niet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:38 schreef Jahr00n het volgende:
keenkker net shaken met me shakebaker in de kleedkamer zat de dop er niet goed op hele rotzooi onder de berry blast gek
voor niks getraind maar niks opgeruimd
Dit. En dan nog eerder gamma's of delta's.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zijn echt mensen zonder eigen identiteit. Wat een beta's.
Ga naar een kleine, onbekende hardcore gym. Daar komen de paupers en de voorjaar-wannabe-beachboys niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:58 schreef fathank het volgende:
Ja ik erger me aan iedereen die zich als een clown gedraagt in de gym. Debiele dansjes voor de spiegel, denken dat je Ahnold himself bent, met dumbells gooien, shit niet achter je reet opruimen, gasten die bij je komen zeuren hoeveel sets je nog moet en vervolgens om je heen blijven draaien en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Had ik maar een homegym
Hooguit uitstel van ellende.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:57 schreef Weissman het volgende:
Nog zeker 2 weken kutweer
Is dit ook een teken dat de curlboi´s voorlopig wegblijven uit de gym ?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:31 schreef Weissman het volgende:
Als je over belichting en andere shit gaat zeiken kan je beter beginnen bij Panzer
Ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik hulp zoeken omdat ik "before" aantrekkelijker vind?
Jeff seid heeft lelijke tieten. En een vreselijk kuthoofd, jij hebt een mooier lichaamquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah. Volgens mij is dat echt het verschil tussen juice + carb-loaded en off-cycle / carb-depleted. Best wel ziek eigenlijk.
[..]
Eigenlijk wel ja.Zou ik ook doen voor fysiek van Jeff Seid.
Ok nvm, heb net filmpjes zitten kijkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
Jeff seid heeft lelijke tieten. En een vreselijk kuthoofd, jij hebt een mooier lichaam
Linkerschouder staat in lichte depressie.quote:
Ik ben heel onzeker, dankzij jou ga ik nu ook aan de sterons en testabolly.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:13 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ok nvm, heb net filmpjes zitten kijkenMaar hij heeft nogsteeds een kuthoofd
Mjah ik vind z'n hele hoofd niet op het romp passen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Linkerschouder staat in lichte depressie.
Serieus, ik vind hem een toffe gozer en kan zijn doorzettingsvermogen wel waarderen (zijn dagboek posts minder maar dat er even niet toe); maar om hem te behandelen als een half god ?quote:
Je bent gewoon jaloers dat jij een chubby bent en panzer een halfgod.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Serieus, ik vind hem een toffe gozer en kan zijn doorzettingsvermogen wel waarderen (zijn dagboek posts minder maar dat er even niet toe); maar om hem te behandelen als een half god ?
Shit, je hebt me doorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij een chubby bent en panzer een halfgod.
Haha hey Wijsmans you mad.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Serieus, ik vind hem een toffe gozer en kan zijn doorzettingsvermogen wel waarderen (zijn dagboek posts minder maar dat er even niet toe); maar om hem te behandelen als een half god ?
wanna be with you errywherequote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Mensen die niet elke vrijdagavond Panzer een preworkout BJ geven.
mn 500 mb data limitet; wat doe je?!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha hey Wijsmans you mad.
[ afbeelding ]
kom stereosonic 2013 met al je moves [ afbeelding ]
Goed lichaam, no homo.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
wanna be with you errywhere![]()
![]()
Full homo bruv,quote:
ben je bbcquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Full homo bruv,
moet jij wel een wederdienst beloven.
je hebt nog een kwakje tussen je pecs zittequote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
![]()
Die grill isquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:22 schreef 16meter het volgende:
is dit een goeie grill?
http://www.kieskeurig.nl/(...)rgen/959910/#prijzen
of is george foreman beter?
en welke blender raden jullie me aan, wil er eentje halen voor lekkere shakes
liefst niet te duur
Schouders staan te ver naar voren, 2/10, would not hit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
![]()
Omg mijn tanktop lijkt op de jouwe:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
![]()
ben jij datquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:01 schreef IrCute het volgende:
[..]
Omg mijn tanktop lijkt op de jouwe:
[ afbeelding ]
Ok een beetje dan, zelfde stofje
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
nee ik ben blond en heb dikkere tieten
Valt reuze mee eigenlijk, zat er gisteren ook al mee te spelen. Wijdte scheelt amper iets als ik ze helemaal naar achter trek. It's my frame, brah.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Schouders staan te ver naar voren, 2/10, would not hit.
Leuk zeg, heb je wel eens sex gehad in die tanktop?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:01 schreef IrCute het volgende:
[..]
Omg mijn tanktop lijkt op de jouwe:
[ afbeelding ]
Ok een beetje dan, zelfde stofje
Nee, nog nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Valt reuze mee eigenlijk, zat er gisteren ook al mee te spelen. Wijdte scheelt amper iets als ik ze helemaal naar achter trek. It's my frame, brah.
[..]
Leuk zeg, heb je wel eens sex gehad in die tanktop?
Hoezo? Ik heb nu iedere dag keiharde sexquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Had je maar niet gedeporteerd moeten worden.
Het kan altijd harder, weet je.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb nu iedere dag keiharde sex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |