Free your mind, awakefest, lowlands, nature one. Voor de rest nog niks definiteifsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Welke festivals pakken de henkie buffels hiero dit jaar?
quote:
Aight.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:50 schreef 16meter het volgende:
awake
free your mind
day at the park
loveland
voltt
wttf
alles
Hier ook weinig definitief.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Free your mind, awakefest, lowlands, nature one. Voor de rest nog niks definiteifs
Wellicht present. Eerst freshtival dit jaar.quote:
haha jatog, mijn vrienden en ik oefenen ook al die moves voor Tomorrowland.. #aestheticcrewNLquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:10 schreef FiliusDeorum het volgende:
Swieso lekker festivalletjes pakke dit jaar. Mooi weertje shirtje uit zonnebrilletje op flesje water in de hand en ben nu beetje moves aan het leren die zyzz deed. Echt een tip via youtube leer he ze best snel
lolz gewoon 3x de aangegeven dosering nemen. Ja tog?quote:
Ik had laatst noxipro met dmaa, zware kkdip na de training. Alsof ik de vorige dag 10 pillen op had. Geen honger energie niks kkspulquote:
Dan zal het dit jaar wel weer kutweer zijn. Das zo ongeveer om het jaar. het ene jaar kutweer, en andere jaar prachtig weer.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:18 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Helemaal als het weer net zo lekker wordt als vorig jaar
Gast in mijn gym danst ook als Zyzz. Hij is iets van 2 meter ofzo (of 2.10m, kan best, ik moet echt omhoog kijkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:10 schreef FiliusDeorum het volgende:
Swieso lekker festivalletjes pakke dit jaar. Mooi weertje shirtje uit zonnebrilletje op flesje water in de hand en ben nu beetje moves aan het leren die zyzz deed. Echt een tip via youtube leer he ze best snel
Heerlijk mi mang. Lekker feesten, zweten en daarna in het water baderen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan zal het dit jaar wel weer kutweer zijn. Das zo ongeveer om het jaar. het ene jaar kutweer, en andere jaar prachtig weer.
Zwemporium
Zulke mensen hebben serieuze psychische klachten. Ken ook een dude die zoals Zyzz probeert te dansen. Ook al zijn ze zo 'cool', je weet dat er iets mis met hun is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gast in mijn gym danst ook als Zyzz. Hij is iets van 2 meter ofzo (of 2.10m, kan best, ik moet echt omhoog kijken), heeft Zyzz haar, strakke jeans, van dat soort schoentjes, etc.
![]()
Hij is niet heel buff ofzo, maar je kunt wel zien dat hij lift, ziet er niet verkeerd uit op zo'n lengte. Als je hem ziet dansen zou je van de achterkant denken, wtf, dat is Zyzz.Toch wel ernstig om te zien dat zo'n internetpersoon zoveel invloed kan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |