Ik had laatst noxipro met dmaa, zware kkdip na de training. Alsof ik de vorige dag 10 pillen op had. Geen honger energie niks kkspulquote:
Dan zal het dit jaar wel weer kutweer zijn. Das zo ongeveer om het jaar. het ene jaar kutweer, en andere jaar prachtig weer.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:18 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Helemaal als het weer net zo lekker wordt als vorig jaar
Gast in mijn gym danst ook als Zyzz. Hij is iets van 2 meter ofzo (of 2.10m, kan best, ik moet echt omhoog kijkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:10 schreef FiliusDeorum het volgende:
Swieso lekker festivalletjes pakke dit jaar. Mooi weertje shirtje uit zonnebrilletje op flesje water in de hand en ben nu beetje moves aan het leren die zyzz deed. Echt een tip via youtube leer he ze best snel
Heerlijk mi mang. Lekker feesten, zweten en daarna in het water baderen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan zal het dit jaar wel weer kutweer zijn. Das zo ongeveer om het jaar. het ene jaar kutweer, en andere jaar prachtig weer.
Zwemporium
Zulke mensen hebben serieuze psychische klachten. Ken ook een dude die zoals Zyzz probeert te dansen. Ook al zijn ze zo 'cool', je weet dat er iets mis met hun is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gast in mijn gym danst ook als Zyzz. Hij is iets van 2 meter ofzo (of 2.10m, kan best, ik moet echt omhoog kijken), heeft Zyzz haar, strakke jeans, van dat soort schoentjes, etc.
![]()
Hij is niet heel buff ofzo, maar je kunt wel zien dat hij lift, ziet er niet verkeerd uit op zo'n lengte. Als je hem ziet dansen zou je van de achterkant denken, wtf, dat is Zyzz.Toch wel ernstig om te zien dat zo'n internetpersoon zoveel invloed kan hebben.
Zo'n droevige eikel loopt er bij ons ook rond. gelukkig laatste week in deze gym, vanaf volgende week naar een minder hippe tent.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gast in mijn gym danst ook als Zyzz. Hij is iets van 2 meter ofzo (of 2.10m, kan best, ik moet echt omhoog kijken), heeft Zyzz haar, strakke jeans, van dat soort schoentjes, etc.
![]()
Hij is niet heel buff ofzo, maar je kunt wel zien dat hij lift, ziet er niet verkeerd uit op zo'n lengte. Als je hem ziet dansen zou je van de achterkant denken, wtf, dat is Zyzz.Toch wel ernstig om te zien dat zo'n internetpersoon zoveel invloed kan hebben.
Deze shit klinkt goed man, ik moet nieuwe mensen leren kennen die dit soort dingen ook tof vinden. Mijn vrienden zijn over het algemeen alleen te porren voor hardstyle.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heerlijk mi mang. Lekker feesten, zweten en daarna in het water baderen.
Haha, ergens heb ik het gevoel dat hij het een beetje als 'trolling' doet, net als Zyzz zelf. Niet dat hij zichzelf ziet als nieuwe Zyzz ofzo.quote:Zulke mensen hebben serieuze psychische klachten. Ken ook een dude die zoals Zyzz probeert te dansen. Ook al zijn ze zo 'cool', je weet dat er iets mis met hun is.
Erger je je aan hem? Ik moet zeggen dat dit exemplaar gewoon een vriendelijke gast is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo'n droevige eikel loopt er bij ons ook rond. gelukkig laatste week in deze gym, vanaf volgende week naar een minder hippe tent.
Dat zijn echt mensen zonder eigen identiteit. Wat een beta's.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
![]()
zyzz version ook echtquote:
Nee, dit is die ekte zyzz versie brahquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
zyzz version ook echt![]()
is gewoon normale versie
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:02 schreef 16meter het volgende:
eindelnlijk heb k de echte zyzz versie dan gevonden
thx man
dat ene stukje dat zyzz zo shirtless over festival loopt en je al die koppies zo ziet draaien om kk hard te miren
toch wel alpha hoor
hij is wel ecto vergeleken met mijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Royal droefnis in het kwadraat.
Ze maakten mij altijd wijs dat squats, deathlift, planken en een laag bf genoeg was. Nu maar als een moffo gaan trainen tog? Zou ik het nog redden voor de eerste festivals beginnen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:04 schreef 16meter het volgende:
ik doe ook altijd ongeveer half uur bench press
3 opwarm setjes
4 werk set
direct daarna nog 3 dropsetjes tot k niet meer kan
dan rustig uitreppen met alleen de stang om m echt ovl te pompen focus dan op t aanspannen echt
en hoe wil je abs trainen in korte tijd dan krijg je niet genoeg burn, pas als t echt pijn doet moet je doorzetten en dan krijg je dus die sixpack waar elke man van droomt
reken maar zeker 30 min buik
Zit op voetbal dus doe swieszo geen beens.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:08 schreef Brandblussert het volgende:
ik doe die echte abercrombie workout, iedere dag buikspieren... en benen hoeven niet echt, ideaal!
Amsterdam.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze shit klinkt goed man, ik moet nieuwe mensen leren kennen die dit soort dingen ook tof vinden. Mijn vrienden zijn over het algemeen alleen te porren voor hardstyle.Laat ik dat nu helemaal niets meer aan vinden. Een paar zijn into house enzo, maar dat zijn meteen weer van die drugsneuzen.
[..]
Haha, ergens heb ik het gevoel dat hij het een beetje als 'trolling' doet, net als Zyzz zelf. Niet dat hij zichzelf ziet als nieuwe Zyzz ofzo.
treu.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zit op voetbal dus doe swieszo geen beens.
Ja okay, dat is dan wel weer erg sneu inderdaad.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Amsterdam.
Ah, ja, dat is anders. Ook die twee dudes die juicen; leven vooral in hun eigen wereld en voelen zich superieur aan iedereen die kleinere biceps dan hun hebben.Hebben ook pec tattoo's en binnenkort komt de sleeve. Het is allemaal schijn. Als ze maar gelukkig zijn, toch.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat vinden jullie trouwens van de Zingende Satelliet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |