Hooguit uitstel van ellende.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:57 schreef Weissman het volgende:
Nog zeker 2 weken kutweer
Is dit ook een teken dat de curlboi´s voorlopig wegblijven uit de gym ?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:31 schreef Weissman het volgende:
Als je over belichting en andere shit gaat zeiken kan je beter beginnen bij Panzer
Ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik hulp zoeken omdat ik "before" aantrekkelijker vind?
Jeff seid heeft lelijke tieten. En een vreselijk kuthoofd, jij hebt een mooier lichaamquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah. Volgens mij is dat echt het verschil tussen juice + carb-loaded en off-cycle / carb-depleted. Best wel ziek eigenlijk.
[..]
Eigenlijk wel ja.Zou ik ook doen voor fysiek van Jeff Seid.
Ok nvm, heb net filmpjes zitten kijkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
Jeff seid heeft lelijke tieten. En een vreselijk kuthoofd, jij hebt een mooier lichaam
Linkerschouder staat in lichte depressie.quote:
Ik ben heel onzeker, dankzij jou ga ik nu ook aan de sterons en testabolly.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:13 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ok nvm, heb net filmpjes zitten kijkenMaar hij heeft nogsteeds een kuthoofd
Mjah ik vind z'n hele hoofd niet op het romp passen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Linkerschouder staat in lichte depressie.
Serieus, ik vind hem een toffe gozer en kan zijn doorzettingsvermogen wel waarderen (zijn dagboek posts minder maar dat er even niet toe); maar om hem te behandelen als een half god ?quote:
Je bent gewoon jaloers dat jij een chubby bent en panzer een halfgod.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Serieus, ik vind hem een toffe gozer en kan zijn doorzettingsvermogen wel waarderen (zijn dagboek posts minder maar dat er even niet toe); maar om hem te behandelen als een half god ?
Shit, je hebt me doorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij een chubby bent en panzer een halfgod.
Haha hey Wijsmans you mad.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Serieus, ik vind hem een toffe gozer en kan zijn doorzettingsvermogen wel waarderen (zijn dagboek posts minder maar dat er even niet toe); maar om hem te behandelen als een half god ?
wanna be with you errywherequote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Mensen die niet elke vrijdagavond Panzer een preworkout BJ geven.
mn 500 mb data limitet; wat doe je?!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha hey Wijsmans you mad.
[ afbeelding ]
kom stereosonic 2013 met al je moves [ afbeelding ]
Goed lichaam, no homo.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
wanna be with you errywhere![]()
![]()
Full homo bruv,quote:
ben je bbcquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Full homo bruv,
moet jij wel een wederdienst beloven.
je hebt nog een kwakje tussen je pecs zittequote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
![]()
Die grill isquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:22 schreef 16meter het volgende:
is dit een goeie grill?
http://www.kieskeurig.nl/(...)rgen/959910/#prijzen
of is george foreman beter?
en welke blender raden jullie me aan, wil er eentje halen voor lekkere shakes
liefst niet te duur
Schouders staan te ver naar voren, 2/10, would not hit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
![]()
Omg mijn tanktop lijkt op de jouwe:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
![]()
ben jij datquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:01 schreef IrCute het volgende:
[..]
Omg mijn tanktop lijkt op de jouwe:
[ afbeelding ]
Ok een beetje dan, zelfde stofje