Serieus?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:20 schreef fathank het volgende:
Ik zie trouwens net dat debiele zyzz filmpje op defqon. Zo dansen al die tjappies hier ook voor de spiegel.
Ja, van de week eens kijken of ik kan filmen.quote:
Instaboner.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja okay, dat is dan wel weer erg sneu inderdaad.Sowieso zou ik nooit tattoo's zetten, en laat staan replica's van wat Zyzz of wie dan ook heeft.
Wat vinden jullie trouwens van de Zingende Satelliet?
Doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja, van de week eens kijken of ik kan filmen.
Het is m'n laatste week in die gym dus hopelijk kan ik ze nog een keer spotten deze week.quote:
groot gelijk, niet opruimen hoor want je betaalt toch niet voor niksquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:38 schreef Jahr00n het volgende:
keenkker net shaken met me shakebaker in de kleedkamer zat de dop er niet goed op hele rotzooi onder de berry blast gek
voor niks getraind maar niks opgeruimd
daarom heet die ook blast toch zo van boem boemquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:38 schreef Jahr00n het volgende:
keenkker net shaken met me shakebaker in de kleedkamer zat de dop er niet goed op hele rotzooi onder de berry blast gek
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:38 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:24 schreef seto het volgende:
Hoe kan Jahr00n zo goed zijn in het nadoen van een retard?
Gewoon tren pakken brah, kun je massa pakken terwijl je onder onderhoud eet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:21 schreef 16meter het volgende:
kijk maadje beter ga je eerst cutten en daarna kuren met bulk
blijf je laag in bf en je pakt veel massa
Vraag me ook echt srs af hoe hij dan achter zijn computer zit wanneer hij een post aan het maken is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:24 schreef seto het volgende:
Hoe kan Jahr00n zo goed zijn in het nadoen van een retard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |