romantiesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het gaat om jou, niet om die beverburcht van je.
Smoothquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het gaat om jou, niet om die beverburcht van je.
lkre harige arme mmmhhhlkrlkrquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:01 schreef IrCute het volgende:
[..]
Omg mijn tanktop lijkt op de jouwe:
[ afbeelding ]
Ok een beetje dan, zelfde stofje
doe s van 1,5 meter afstand odor iemand anders danquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha hey Wijsmans you mad.
[ afbeelding ]
kom stereosonic 2013 met al je moves [ afbeelding ]
[..]
wanna be with you errywhere![]()
![]()
hallo volges my heb jy alleen ma pics van je tolli gemaakt dussequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
doe s van 1,5 meter afstand odor iemand anders dan
in daglicht
u mad?
nee man k was die reguliere poster in kpd kom zwaardvechte danquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:35 schreef 16meter het volgende:
ik heb meer pics dan jou gep[ost anders
post regelmatig in kpd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
in daglicht
u mad?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:39 schreef Weissman het volgende:
Vind het wel knap hoor Panzer, de foto elke keer zo weten te nemen dat je een beest lijkt
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
in daglicht
u mad?
De praatjes dan, intercourse is meestal pijnlijk.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:39 schreef Weissman het volgende:
Vind het wel knap hoor Panzer, de foto elke keer zo weten te nemen dat je een beest lijkt
Ben jy die linksagter? kkgeep jyquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De praatjes dan, intercourse is meestal pijnlijk. [ afbeelding ]
Ik ben op de hoek, kom me checke; fok met me...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:40 schreef Panzermaus het volgende:
! Ik hoorde dat je naar Amsterdam komt? Mag je voelen. Gewoon legit.
Heel mooi.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha hey Wijsmans you mad.
[ afbeelding ]
kom stereosonic 2013 met al je moves [ afbeelding ]
[..]
wanna be with you errywhere![]()
![]()
Where you at? (srs)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben op de hoek, kom me checke; fok met me...
+- 350quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Panzer, (dm) Hoeveel smattie?
mooie borstquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]! Ik hoorde dat je naar Amsterdam komt? Mag je voelen. Gewoon legit.
woon je niet meer in groningen gekquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]! Ik hoorde dat je naar Amsterdam komt? Mag je voelen. Gewoon legit.
geen reep chocolade?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:41 schreef Jahr00n het volgende:
O: 1 flinke hartige muffin, verse jus en thee met soyamelk
T: kruidenthee.
L: opgebakken rijst met een halve broccoli, omelet van 2 eieren, rode ui en bosui. Beker optimel.
T: twee caramelsnoepjes
S: uur en kwartier yoga
D: volkoren pasta met gehakt, ui, wortel, champignons, courgette, tomatensaus, creme fraiche en kaas
T: waterijsje en thee
mijn lijstje
\ik zou gwn combinere met testo of tren en nakure sowieso paar weke met nolvadex gwn vor de ckerheidquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:47 schreef Ethanolic het volgende:
oke mn winny is dus binnen, maar denken jullie dat ik moet opbouwen?
20-20-30-40-40 en vanaf week 2 50 pd?
en moet k nakure?
ja s goeie kuur voor eerste x daarna wil k wat anavar gebruike om droger te wordequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
\ik zou gwn combinere met testo of tren en nakure sowieso paar weke met nolvadex gwn vor de ckerheid
ik ben van 65kg (1.98m) na 71 kg gegaan egt lkkr kuurtje
je moet ook genieten hoor niet alleen dat konijnenvoer eten maar ook wat lekkers aders hou je t niet vol!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:41 schreef Jahr00n het volgende:
O: 1 flinke hartige muffin, verse jus en thee met soyamelk
T: kruidenthee.
L: opgebakken rijst met een halve broccoli, omelet van 2 eieren, rode ui en bosui. Beker optimel.
T: twee caramelsnoepjes
S: uur en kwartier yoga
D: volkoren pasta met gehakt, ui, wortel, champignons, courgette, tomatensaus, creme fraiche en kaas
T: waterijsje en thee
mijn lijstje
khoorde van mn buurjonge (17j) dat ie prima gains maaktequote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:02 schreef 16meter het volgende:
winny alleen als kickstarter gebruiken bij test e bijv
winny only levert je niks op
Bullys gym gaat t worden denk ik. Maatje van me zit daar ook. Zelf nog geen tijd gehad om te gaan kijken.quote:
KING KONG SWAG.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Net weer shinen als een motherfucker met mijn nationale shirt van Duitsland aan in de gym.
Iedereen peppie kijken met die oranje shirts, maar niemand die er wat van zei! (ik moet wel buff zijn)K O N I N G
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |