Nou en?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo zag krio eruit voor hij ging trainen.Chloe pls
Meeten = Neukenquote:
Ik hou van slikken, als het me een space oplevert.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:58 schreef Panzermaus het volgende:
Moet zeggen dat ik met al mijn riskyness al 3x vader had kunnen zijn dit jaar.dat dere ovulation timing
[..]
slikken is gay
Wil soms dan na de seks niet uit bed om naar de wc te gaan, maar moet wel want anders blaasontsteking inderdaad.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker blaasontsteking krijgenJullie mannen hebben het maar makkelijk eigenlijk.
Als het aan jou had gelegen wel, maar ze willen niet allemaal natuurlijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus ik heb pakweg 10 fokkers geneukt?
Ik heb nergens last van, heb toch geen seksquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil soms dan na de seks niet uit bed om naar de wc te gaan, maar moet wel want anders blaasontsteking inderdaad.
Als ik dat niet doe word ik 's nachts wakker met kramp in m'n buik manquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil soms dan na de seks niet uit bed om naar de wc te gaan, maar moet wel want anders blaasontsteking inderdaad.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als het aan jou had gelegen wel, maar ze willen niet allemaal natuurlijk.
Genoeg dicks in Eindjequote:Op dinsdag 2 april 2013 13:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, heb toch geen seks.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, heb toch geen seks.
Dat is wel fucked up.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe word ik 's nachts wakker met kramp in m'n buik manKutleven.
[..]
Ja dat is zo naarquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:03 schreef Chloroform het volgende:
Dat is wel fucked up.Heb ik gelukkig niet, maar je kunt er bijna de klok op gelijk zetten dat je de volgende dag dan vuur plast.
[..]
Niet best inderdaad. Toch raar dat het lichaam het zo geregeld heeft, waarschijnlijk wil het gewoon dat je de urinary tract reinigt van eventuele bacteriën.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe word ik 's nachts wakker met kramp in m'n buik manKutleven.
Ja echt kutleven man.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]denk je kfc te gaan scoren krijg je ineens die plantage tussen je benen
"Zure knalpoes"quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan heb ik die zure knalpoes in mijn neus.
3 dagen niet slapenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zal wel komen doordat ik 3 dagen niet had geslapen ofzo. Nouja, we leven weer
ahahaha dat las ik echtquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil soms dan na de seks niet uit bed om naar dwc te gaan, maar moet wel want anders blaasontsteking inderdaad.
Hoezo, heb nu toch goed geslapen ;squote:Op dinsdag 2 april 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
3 dagen niet slapenecht over 2 jaar zie je eruit als Jerny Kaagman.
Haha Nootmans, hoe lang was je langste sessie?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Zure knalpoes"
Zou daar niet wakker van liggen
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvd zeg
[..]
En wat zit jij nou stom te lachen dan
Een paar piemelsquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, heb nu toch goed geslapen ;s
heb wel echt zoveel zin in etenzou zo een paar op kunnen
Moet je bij het rundvleesschap staan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb wel echt zoveel zin in etenzou zo een paard op kunnen
45min. met scuba gearquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha Nootmans, hoe lang was je langste sessie?
Eet die chick van sex in the city haha ;Dquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb wel echt zoveel zin in etenzou zo een paard op kunnen
is fa2 want btj fa2 en tog ook weer niet xDquote:
How come? Ik finish alles binnen 15 minuten, inclusief sproeien.quote:
Wat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
How come? Ik finish alles binnen 15 minuten, inclusief sproeien.maak het alfabet nootje, raak ze waar het telt
Gewoon ditquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
How come? Ik finish alles binnen 15 minuten, inclusief sproeien.maak het alfabet nootje, raak ze waar het telt
Kennelijk niet bekend met het Griekse alfabet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:16 schreef Chloroform het volgende:
Het alfabet doen ook echt.Lamest shit ever.
Zo zie jij er ook uit zonder dreadsquote:
Bekend genoeg om te weten dat jij graag alpha zou zijn, maar daar toch jammerlijk in faalt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kennelijk niet bekend met het Griekse alfabet.
malle meidquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bekend genoeg om te weten dat jij graag alpha zou zijn, maar daar toch jammerlijk in faalt.![]()
![]()
Krio vindt Jeff een enorm flikkertje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:20 schreef Panzermaus het volgende:
Hey Gorzalka wat vind je hiervan?
Ook leuk voor Chlorofiel.
Neh. Meer pittig kort.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zo zie jij er ook uit zonder dreads.
Maar jij dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Krio vindt Jeff een enorm flikkertje.
Grapje toch, gekkie.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:20 schreef Panzermaus het volgende:
Hey Gorzalka wat vind je hiervan?
Ook leuk voor Chlorofiel.
[..]
malle meid
Uw wens is mijn bevelquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:23 schreef Chloroform het volgende:
Mmm yes push that ass out mm yes fuck yes mmm
So easyquote:
Leuke knul (no homo).quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar jij dan?
Ik ga dit ook doen trouwens.
100 reps?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar jij dan?
Ik ga dit ook doen trouwens.
Die chick is zo skeer hè, met haar pittige kapseltjequote:
Zo is dat meidquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die chick is zo skeer hè, met haar pittige kapseltje.
Kon dat echt niet handelen destijds.
Hij trekt verderop in het filmpje zijn broek uit zag ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Leuke knul (no homo).
Maak jij ook een filmpje in hetzelfde outfit dan (full homo)?
300.quote:
Wat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die chick is zo skeer hè, met haar pittige kapseltje.
Kon dat echt niet handelen destijds.
Sister Act 2 was gisteren op tv, die kleren, echt precies zoals je zegt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]zo ging dat vroeger... zelfde als met de broek tot over de navel. Boeiend als ze haar kleren uit heeft haha
Ja. Altijd ging hij met fine ass chicks en dan opeens full crush op dit paardquote:
Paard, gvd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja. Altijd ging hij met fine ass chicks en dan opeens full crush op dit paard.
quote:
Hahaha echt erg hequote:Op dinsdag 2 april 2013 13:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sister Act 2 was gisteren op tv, die kleren, echt precies zoals je zegt.Was hip vroeger toch.
Oh ja dat wist ik allang hoor haha, been there done thatquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:29 schreef Salatrel het volgende:
hoi Vas kijk je een beetje uit? er is een agressieve variant van chlamydia in opmars.....
I know.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Hahaha echt erg hezo was paar maanden terug Revenge of the nerds er op, stukje van gezien... die style enzo alles
i cant.
Is goed, jij regelt de drugs?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:31 schreef Gorzalka het volgende:
https://www.facebook.com/events/510088402382718/
Kom je mee, Vas?
Pic van jou als 16-jarigequote:Op dinsdag 2 april 2013 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I know.Ook altijd als je foto's van vroeger ziet... Fuck man.
Wat wil je hebbenquote:
Hell naw.quote:
Haha ja vaag he.. dat je het toen mooi vondquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I know.Ook altijd als je foto's van vroeger ziet... Fuck man.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje dmt, beetje keta en om alles weg te spoelen een buisje GHB.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje dmt, beetje keta en om alles weg te spoelen een buisje GHB.
Of niet..quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja vaag he.. dat je het toen mooi vond
Jij lijkt me wel zo een die vroeger highlights hadquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of niet..![]()
Gewoon zo over straat gelopen alles.
10 sets van 10 reps met 100 kg in 10 minuten. Best wel.quote:
Jammer dat dat laatste net iets onder 25 minuten is in dit filmpje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
10 sets van 10 reps met 100 kg in 10 minuten. Best wel.Vooral dat laatste, je hebt amper rust.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
10 sets van 10 reps met 100 kg in 10 minuten. Best wel.Vooral dat laatste, je hebt amper rust.
BB topic is een deur verder.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Jammer dat dat laatste net iets onder 25 minuten is in dit filmpje.
Oh god no.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel zo een die vroeger highlights had
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Jammer dat dat laatste net iets onder 25 minuten is in dit filmpje.
quote:
Hij is homo toch? Toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
...
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. Alles is versneld.
[..]
[ afbeelding ]
jeff heeft spacecake voor je vervaardigd
Heb jij nog ergens pics gepost van je status nu?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laten we maar uitgaan van wel ja.
Body is banging wel.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij nog ergens pics gepost van je status nu?
quote:
ONZ / [DE GYM #17] Clen of ECA?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij nog ergens pics gepost van je status nu?
..quote:
Pic van je facial aesthetics?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #17] Clen of ECA?
Maar geen goede progresspic ofzo verder, ik knip af en toe een foto en that's it. Denk dat ik over een jaar wel ben waar ik wil zijn.
en dan zo'n geschrompen garnalenlul eronderquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laten we maar uitgaan van wel ja.
Body is banging wel.
[ afbeelding ]
Hete boi. Je doet me beetje denken aan die Geordie en Jersey Shore mannen nuquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #17] Clen of ECA?
Maar geen goede progresspic ofzo verder, ik knip af en toe een foto en that's it. Denk dat ik over een jaar wel ben waar ik wil zijn.
Al die hatersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:39 schreef Weissmanhet volgende:
Vind het wel knap hoor Panzer, de foto elke keer zo weten te nemen dat je een beest lijkt
gozer wil gewoon in zn broekjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |