Ja echt geen touw aan vast te knopen als spreker van een westerse taal. Daarom is die google translate zooi zo verneukt als het op Fins aankomtquote:
Gelukkig wel met duizenden anderen, douchen daar gaat echt niet lukkenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso wel dat Vas als Lowlands is afgelopen en ze teruggaat ongedoucht tussen de forenzen zit!
Echt hequote:Op maandag 22 juli 2013 14:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja echt geen touw aan vast te knopen als spreker van een westerse taal. Daarom is die google translate zooi zo verneukt als het op Fins aankomt
Hoezo niet dan eigenlijk, zijn toch gewoon douches + rustige momenten oid? Moet je precies mij hebbenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig wel met duizenden anderen, douchen daar gaat echt niet lukken
Laat je afpalen door iemand die daar in de buurt woont, kun je daar douchenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig wel met duizenden anderen, douchen daar gaat echt niet lukken
Er zijn douches ja, maar veel te weinig (en fucking goor als je weet hoeveel mensen daarin staanquote:Op maandag 22 juli 2013 14:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo niet dan eigenlijk, zijn toch gewoon douches + rustige momenten oid? Moet je precies mij hebben.
Eerst je gezicht he, en dan je kut pasquote:Op maandag 22 juli 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er zijn douches ja, maar veel te weinig (en fucking goor als je weet hoeveel mensen daarin staan) en kenkerlange wachttijd dus ja dan pak ik wel een washandje ipv te douchen
Al dat gebruikte doucheschuim, haren, mix van slijm en tandpasta, ongesteldheidsbloed, sperma, kutvocht, zweet..quote:Op maandag 22 juli 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er zijn douches ja, maar veel te weinig (en fucking goor als je weet hoeveel mensen daarin staan) en kenkerlange wachttijd dus ja dan pak ik wel een washandje ipv te douchen
Wel de goeie gebruiken dan hequote:
Ik heb in de douche ook 2 hoor, dat lukt me bestquote:Op maandag 22 juli 2013 14:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met viltstift op eentje 'kut' neerkalken zodat je ze kan onderscheiden...
TIL dat Vas daadwerkelijk een 2e washandje heeft voor d'r kutquote:Op maandag 22 juli 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb in de douche ook 2 hoor, dat lukt me best
Wijoooooquote:Op maandag 22 juli 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
Wijo echt sick
Weet nie hoe of waar, maar hoor net op de radio dat een verdachte van een dodelijk ongeluk 4 maanden voorwaardelijk en een geldboete kreeg
Hij had te hard gereden en een 14 jarige jongen dood gereden.
Daarna heeft het 'publiek' met stoelen lopen gooien door onvrede (terecht).
4 maanden voor doodrijden
TIL?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
TIL dat Vas daadwerkelijk een 2e washandje heeft voor d'r kut.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou oke, dat was weer erg interessant kan je nu verder met je boek over Vas?
Wacht maar, dit wordt een bestseller en je krijg helemaal nietsquote:Op maandag 22 juli 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou oke, dat was weer erg interessant kan je nu verder met je boek over Vas?
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |