Ja daarom Nederland Finlandquote:Op maandag 22 juli 2013 14:22 schreef Ezio het volgende:
Ik woonde trouwens tot mijn 20e in Nederland hè
waarom ben je daarheen gegaan?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:22 schreef Ezio het volgende:
Ik woonde trouwens tot mijn 20e in Nederland hè
Wat ik dan?quote:
Vind ik wel knap. Je ging dus niet echt met stoere jongens om?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat wel, gewoon nooit de behoefte gehad om drugs te proberen
Vriendin was Fins. Maar dat is nu dus uitquote:
Wanneer ben je klaar met studeren dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Vriendin was Fins. Maar dat is nu dus uit
En nu zit ik hier
Wat? Juist vooral losers/paupers/social outcasts zaten het meest aan de drugs hierquote:Op maandag 22 juli 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Vind ik wel knap. Je ging dus niet echt met stoere jongens om?
Ik had (en heb) vrienden die elke dag blazen (420 jwt) en ze smeken me ook vaak of ik het een keer wil proberenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ik dan?
[..]
Vind ik wel knap. Je ging dus niet echt met stoere jongens om?
en wil je er nu blijven?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Vriendin was Fins. Maar dat is nu dus uit
En nu zit ik hier
Ja het is hier best tof en alle finse chickies diggen mijn buitenlandsheid welquote:
EN jij geeft ze elke keer 0 op het recest? asoquote:Op maandag 22 juli 2013 14:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik had (en heb) vrienden die elke dag blazen (420 jwt) en ze smeken me ook vaak of ik het een keer wil proberen
In Amsterdam zit sowieso iedereen aan de drugsquote:Op maandag 22 juli 2013 14:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat? Juist vooral losers/paupers/social outcasts zaten het meest aan de drugs hier.
Gewoon geen behoefte aan ouwequote:Op maandag 22 juli 2013 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
EN jij geeft ze elke keer 0 op het recest? aso
[..]
In Amsterdam zit sowieso iedereen aan de drugs
Hoe weet je dat? je hebt het nog nooit gehadquote:
Geen behoefte om het te probrenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? je hebt het nog nooit gehad
Oh oke, wel netjes.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Geen behoefte om het te probren
Heb er verder niks tegen als anderen het doen hoor.
Zo zou je het ook kunnen stellen... gewoon.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon de hele betuttelende overheid dus gewoon.
Elke zaterdag als ik met vrienden uit ben geweest stink ik weer naar die zooi die zij hebben zitten rokenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oke, wel netjes.
Nee dat had ik wel doorsowieso mensen die overal tegen zijn
lekker anderen laten doen wat ze willen doen
Sowieso wel dat Vas als Lowlands is afgelopen en ze teruggaat ongedoucht tussen de forenzen zitquote:Op maandag 22 juli 2013 14:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
Elke zaterdag als ik met vrienden uit ben geweest stink ik weer naar die zooi die zij hebben zitten rokenDie blikken die ik toegeworpen krijg van keurige mannen strak in het pak met een netjes gekamde snor in de trein dan in den vroege ochtend
Olen itse ole savustettu kuule plsquote:Op maandag 22 juli 2013 14:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
Elke zaterdag als ik met vrienden uit ben geweest stink ik weer naar die zooi die zij hebben zitten rokenDie blikken die ik toegeworpen krijg van keurige mannen strak in het pak met een netjes gekamde snor in de trein dan in den vroege ochtend
Blijf van google translate af pleasequote:
Hahahaquote:
Wat probeerde je te zeggen? ''Ik heb zelf niet gerookt, geloof het pls'' ofzo?quote:
Ik heb zelf niet gerookt hoor plsquote:Op maandag 22 juli 2013 14:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wat probeerde je te zeggen? ''Ik heb zelf niet gerookt, geloof het pls'' ofzo?
Godverquote:Op maandag 22 juli 2013 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet gerookt hoor pls
Mitä sinä katsot minua narttu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |