Wat zit je te lurken daar.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het asbest meer last heeft van jouw kapsel.
Zo weinig te doen hier, dat ik mij verlaag tot andere SC's.quote:
Prima prestatiequote:
Wanneer heb je vakantie?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo weinig te doen hier, dat ik mij verlaag tot andere SC's.
2 augustusquote:
Ik heb echt geen idee.. we willen nog wel wat gaan doen maar weet niet of dat het buitenland wordquote:Op maandag 22 juli 2013 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Awesome, ga je nog outta dis country?
Ik heb het hele jaar al vakantiequote:Op maandag 22 juli 2013 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.. we willen nog wel wat gaan doen maar weet niet of dat het buitenland word
Opzich wil ik wel een keer vliegen, maar ja. Ook geld moet er zijn.
Ga jij/jullie nog wat doen? of heb je geen vakantie?
Moest lachen.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het asbest meer last heeft van jouw kapsel.
Ga jij nog op vakantie? Weekje in een kraakpand in de Ardennen of zo?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moest lachen.Maar alleen omdat het zo warm is.
quote:Op maandag 22 juli 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moest lachen.Maar alleen omdat het zo warm is.
Ohquote:Op maandag 22 juli 2013 13:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar al vakantieNee ik ga naar lowlands alleen, dus beter is het goed weer gvd
Wat een homo.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:51 schreef krioro het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=155613683
i used to be 385lbs, i dieted down to 235 to being small and weak as **** over 1.5 years, and then i gained it back but am WAAAAYYY leaner.
in the last year i took my deadlift up about 200lbs and my bench up about 150lbs. im benching like 530 and deadlifting around 900 when i train it hard
'murica
Oh ja duurt nog ffquote:
Szigetquote:Op maandag 22 juli 2013 13:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga jij nog op vakantie? Weekje in een kraakpand in de Ardennen of zo?
Nice.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
SzigetHotelletje, luxe. Ik ben er klaar voor.
San Francisco?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet in de zomer, najaar of zo denk ik. Wil naar SF.
Heeft toch ook geen fuck meer met BB te maken, net zoals het topic hier. Ik zie alleen maar strongmanshit voorbijkomen en gedweep met stats die geen reet zeggen.quote:
Ja hoop het dus ff niet hequote:Op maandag 22 juli 2013 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja duurt nog ffnet de periode na de hittegolf dus onweer, storm en veel regen
Nee idd, ik vind powerlifting sowiesoquote:Op maandag 22 juli 2013 13:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Heeft toch ook geen fuck meer met BB te maken, net zoals het topic hier. Ik zie alleen maar strongmanshit voorbijkomen en gedweep met stats die geen reet zeggen.
Ja, omdat het me een toffe stad lijkt, leuke sfeer en zo. (yes hippie)quote:
Hippies.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, omdat het me een toffe stad lijkt, leuke sfeer en zo. (yes hippie)
I know rightquote:Op maandag 22 juli 2013 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hoop het dus ff niet heAl een keer met regen gekampeerd en dat is echt fucked
Grootste gayscene, toch?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, omdat het me een toffe stad lijkt, leuke sfeer en zo. (yes hippie)
Echt?quote:
Ja, weet ik veelquote:Op maandag 22 juli 2013 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
PlsNee met vrienden natuurlijk, beetje domme vraag.
Ik zag al helemaal jouw moeder voor me die keihard uit haar pan ging tussen de hipsters en hippies manquote:Op maandag 22 juli 2013 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
PlsNee met vrienden natuurlijk, beetje domme vraag.
Oh ja kan ook nog, nee oke vrienden danquote:Op maandag 22 juli 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, weet ik veelwas gewoon oprechte vraag hoor. Misschien met familie (nichtjes,neefjes) misschien met vrienden? of met je vriendje...
Vind ze helemaal niet leuk johquote:Op maandag 22 juli 2013 13:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zag al helemaal jouw moeder voor me die keihard uit haar pan ging tussen de hipsters en hippies man
Mijn ouders gaan trouwens nog wel elk jaarquote:Op maandag 22 juli 2013 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja kan ook nog, nee oke vrienden dan
[..]
Vind ze helemaal niet leuk joh
Ach moet kunnen, vind het ergens wel tof als ik dan volwassenen rustig aan de pilletjes op een festival zie lopenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan trouwens nog wel elk jaar
Ze zijn de 50 nog niet gepasseerd trouwens, dus dat helpt wel.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach moet kunnen, vind het ergens wel tof als ik dan volwassenen rustig aan de pilletjes op een festival zie lopen
En als ze hun nachtrust maar krijgen hè.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze zijn de 50 nog niet gepasseerd trouwens, dus dat helpt wel.
Mijn vader gaat ook elk jaar met zo'n britse vriend van hem die in het dagelijkse leven butler is naar Sensation. Vorig jaar had die koekert zich als de paus verkleedquote:Op maandag 22 juli 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En als ze hun nachtrust maar krijgen hè.
Ook regelmatig visvakantie in thailand??quote:Op maandag 22 juli 2013 14:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mijn vader gaat ook elk jaar met zo'n britse vriend van hem die in het dagelijkse leven butler is naar Sensation. Vorig jaar had die koekert zich als de paus verkleed
quote:Op maandag 22 juli 2013 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook regelmatig visvakantie in thailand??
Oh tofquote:Op maandag 22 juli 2013 14:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mijn vader gaat ook elk jaar met zo'n britse vriend van hem die in het dagelijkse leven butler is naar Sensation. Vorig jaar had die koekert zich als de paus verkleed
Ik heb zelfs nog nooit drugs gedaan, full stopquote:Op maandag 22 juli 2013 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh tofHeb je weleens met je ouders drugs gedaan?
Al is het maar een jointje met ze roken ofzo
Neequote:Op maandag 22 juli 2013 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook regelmatig visvakantie in thailand??
Dat dit kan in Nederland Finlandquote:Op maandag 22 juli 2013 14:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit drugs gedaan, full stop
Ja hèquote:
En dan geen drugs.. softyquote:Op maandag 22 juli 2013 14:22 schreef Ezio het volgende:
Ik woonde trouwens tot mijn 20e in Nederland hè
Dat wel, gewoon nooit de behoefte gehad om drugs te proberenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan geen drugs.. softy
Of naja, geen drugs... wel elk weekend dik zuipen zeker?
en jij dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan geen drugs.. softy
Of naja, geen drugs... wel elk weekend dik zuipen zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |