quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 09:25 schreef Amarantha het volgende:
Argh ik ben nog beroerd. Fuck deze shit. Geen drank meer voor mij
Stelletje zeurdozen op een rijquote:Op maandag 22 juli 2013 09:34 schreef BaasBanaan het volgende:
Pfff, helemaal vergraft. Kan toch niet slapen met deze warmte.
jij hebt vrij zeker.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stelletje zeurdozen op een rij
Ja maar ho, wacht, stop. Volgende week heb ik weer een belachelijk roosterquote:
Dan nu niet klagen over ons geklaag.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ho, wacht, stop. Volgende week heb ik weer een belachelijk roosterma, di, wo, do, vr 6.30-15:00 en zondag 9:00-15:00, dan ga ik klagen
En banaan moet een ventilator aanschaffen.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan nu niet klagen over ons geklaag.
Werk is ALTIJD een terechte klacht.
Ama moet gewoon niet zoveel zuipen.Die heeft geen recht van klagen.
Ik zit hier echt "Niet kotsen, niet kotsen, niet kotsen, niet kotsen".quote:Op maandag 22 juli 2013 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stelletje zeurdozen op een rij
Dat is waar.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En banaan moet een ventilator aanschaffen.
What happened? Gewoon ziek of ook beroerd van drank ofz?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zit hier echt "Niet kotsen, niet kotsen, niet kotsen, niet kotsen".
Ik denk dat ik door het gebrek aan slaap de friet en drank van gisteravond niet goed heb verwerkt ofzo. Voelt flink vertyft in ieder geval. Terwijl ik normaalgesproken wel vaker een bescheiden aantal biertjes pak op de zondag.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What happened? Gewoon ziek of ook beroerd van drank ofz?
Seriouslyquote:Op maandag 22 juli 2013 11:55 schreef Murdera het volgende:
Fuck.
Net telefoontje, er is asbest gevonden in het huis waar ik 2e sta.Dat moeten ze eerst weg gaan halen.
Ik en mijn geluk.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SeriouslyWaarom gaat het nooit goed
Het gaat dit weekend wel regenen dus strand?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook al fucking lang ook.
Sowieso dit weekend zwembad of strand.
Ik geef geen fuck ik wil zwemmen.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het gaat dit weekend wel regenen dus strand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |