Terechte vraag.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
Nog rellen geweest dit weekend? of ander leuk leesstof?
Zeker niet Jan Jaap v/d Wal gezien dit weekend? Had het ook over je ex zoeken op FB in de hoop dat ze dik isquote:Op maandag 22 juli 2013 15:25 schreef Ezio het volgende:
Kom er net achter dat zo'n mokkeltje waar ik vroeger achter aan zat nu moddervet is
Heb ik toch mooi de dans ontsprongen
Ik krijg hier geen Nederlandse TV hèquote:Op maandag 22 juli 2013 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeker niet Jan Jaap v/d Wal gezien dit weekend? Had het ook over je ex zoeken op FB in de hoop dat ze dik is.
ZIjn exen hoeven hem iig niet te zoeken in de hoop dat ie lelijk geworden is.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeker niet Jan Jaap v/d Wal gezien dit weekend? Had het ook over je ex zoeken op FB in de hoop dat ze dik is.
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:28 schreef Modus het volgende:
[..]
ZIjn exen hoeven hem iig niet te zoeken in de hoop dat ie lelijk geworden is.
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:28 schreef Modus het volgende:
[..]
quote:
Ja dat kan volgens mij wel, maar ik kijk sowieso nooit TV meerquote:Op maandag 22 juli 2013 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Uitzendinggemist, daar heb ik 'm ook gekeken? Of kan je dan niet kijken in het buitenland?
Ik ook al jaren niet, alleen als iets me aanspreekt op gemistquote:Op maandag 22 juli 2013 15:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja dat kan volgens mij wel, maar ik kijk sowieso nooit TV meer
Ik elke dagquote:Op maandag 22 juli 2013 15:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja dat kan volgens mij wel, maar ik kijk sowieso nooit TV meer
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:32 schreef Modus het volgende:
Als chick ga je zéker niet naar beneden kijken als die hazenlip een beetje aan je marmotje ligt te kwijlen.
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft nog best een leuke vriendin vrouw.
Gatverdammequote:Op maandag 22 juli 2013 15:32 schreef Modus het volgende:
Als chick ga je zéker niet naar beneden kijken als die hazenlip een beetje aan je marmotje ligt te kwijlen.
Huh? bedoelde ermee dat hij net zo'n bek heeftquote:Op maandag 22 juli 2013 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Werkt niet meer, in één simpele move Adblock ik die pics.
[ afbeelding ]
Zou dat mokkel van 'm wel.
Oh, dacht je pullde een Chloro/Gridlokquote:Op maandag 22 juli 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? bedoelde ermee dat hij net zo'n bek heeft
Daar heb ik geen neus voor.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, dacht je pullde een Chloro/Gridlok.
Prima.quote:
Welke?quote:
Zó gemeen.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:28 schreef Modus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |