bízar snel. van 4 (voor sommigen 3.1) tot een week of 9 kruuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiipt echt voorbij. en nu. poef. 12 weken!quote:Op maandag 22 juli 2013 08:26 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Wat gaat het snel ineens he
Ik ben zelf vandaag 10 weken
Hoe heb je het verteld Mo? Leuk hè.. Dat het helemaal echt is!quote:Op maandag 22 juli 2013 09:04 schreef DJMomo het volgende:
[..]
bízar snel. van 4 (voor sommigen 3.1) tot een week of 9 kruuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiipt echt voorbij. en nu. poef. 12 weken!
(en gelijk: word is out! het is nu echt, want het staat op facebook)
lézen. hoe? ik maak van Sjaak elke maand een foto met een knuffelbeer, welke foto ik op fb zet. Die traditie ben ik nu ook al gestart met dit wurm.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:05 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Hoe heb je het verteld Mo? Leuk hè.. Dat het helemaal echt is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
snap ik.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:11 schreef Hilzillah het volgende:
Dat het leuk is dat het nu écht is omdat het op facebook staat bedoelde ik![]()
Ben benieuwd naar de foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, iedereen moet lachen om de beeren allemaal blij natuurlijk
[ Bericht 0% gewijzigd door DJMomo op 22-07-2013 09:24:13 ]Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Ik heb er geen patent op, en heb het ook maar afgekeken van iemand anders!quote:Op maandag 22 juli 2013 09:40 schreef NoBoNo het volgende:
Mo, het kan zijn dat ik je idee ga pikken, vind het wel erg leuk namelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:11 schreef DJMomo het volgende:
Toch even langs een dok met je vinger hilz?
Allemaal aan de beren foto'sHahaha. Die egel had mijn kerel gekocht, toen ik nog niet zo lang zwanger was van Sjaak.
Jacques?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hilz, ik zag in het kinderkamertopic die onwijs leuke gehaakte Olli! Kan je het daarmee niet doen, of is die te klein?
Ohh herkenbaar! Ik heb dat dus ook sinds m'n zwangerschap: Oren die ineens dicht zitten of bijna dicht zitten. Irritant!quote:Op maandag 22 juli 2013 10:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo net voor niks naar de dokter geweest. Al maanden af en aan last van mijn oor. Vaak slaat ie dicht. En dan als ik buk gaat het weer.
Maar hij geeft nu liever geen neusspray. ik snap het wel hoor maar fijn is anders
zeker nu ik verkouden lijk te worden.
Ik moest gisteren nog aan je denken: Heb je je bevalbad al in huis? En zo ja, gebruik je die nu als zwembadje?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:30 schreef Cwen het volgende:
Nee... Eerder dan dat, graag! Gewoon rond de UD is prima. Zeker als het dit soort weer blijft
.
Sylver, van harte, dat klinkt als een heel goede bevalling! Nu lekker genieten!
Nope, nog niet, komt woensdag of donderdag! We hadden al een buitenzwembad, dus daar heb ik gisteren zo'n 5 uur in doorgebracht - heerlijk, kwam opnieuw tot de conclusie dat het bevalbad een goede keuze is! Maar goed, nog een paar dagen dusquote:Op maandag 22 juli 2013 10:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik moest gisteren nog aan je denken: Heb je je bevalbad al in huis? En zo ja, gebruik je die nu als zwembadje?
Ja, random gedachten tijdens het floaten
Ik ook sinds ik zwanger ben volgens mij. Al zo'n beetje heel het jaar.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ohh herkenbaar! Ik heb dat dus ook sinds m'n zwangerschap: Oren die ineens dicht zitten of bijna dicht zitten. Irritant!
Ach, even beetje door vlechten, wat waterdicht spul erop en je hebt een origineel badje!quote:Op maandag 22 juli 2013 11:19 schreef angelatje het volgende:
En over zwembadjes gesproken...ik wil ook!
Maar hele tuin ligt vol met riet (van het dak) ivm verbouwing
Dat is ook al lang de mijne al 13 weken ofzo lekker dwarsquote:Op maandag 22 juli 2013 11:18 schreef Sull het volgende:
Ik vind heet het proberen waard, maar het ligt waarschijnlijk niet voor niets zo en ook al 7 weken, dus of het echt gaat werken is maar afwachten. De moxatherapie was in elk geval niet succesvol. We hebben het stug een week volgehouden, maar draaien ho maar!
Die hebben wij genomenquote:Op maandag 22 juli 2013 11:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is ook al lang de mijne al 13 weken ofzo lekker dwars.
Je hebt speciale steunen waarmee je wel het aankleedkussen in de lengte kan leggen.
Totdat je in je gezicht wordt geplast. Of getrapt.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:26 schreef NoBoNo het volgende:
Commode's....wat zijn dat eigenlijk voor rare kastjes?
Het is toch veel handiger om een aankleedkussen in de lengte te hebben liggen ipv in de breedte?
Wie bedenkt nou zoiets...
Ikea Hemnes met opzetstuk! Past ie in de lengtequote:Op maandag 22 juli 2013 11:26 schreef NoBoNo het volgende:
Commode's....wat zijn dat eigenlijk voor rare kastjes?
Het is toch veel handiger om een aankleedkussen in de lengte te hebben liggen ipv in de breedte?
Wie bedenkt nou zoiets...
Dat gebeurt me echt maar 1 keer!quote:Op maandag 22 juli 2013 11:37 schreef WupWup het volgende:
[..]
Totdat je in je gezicht wordt geplast. Of getrapt.
colostrumquote:Op maandag 22 juli 2013 11:47 schreef ProjSkippy het volgende:
Goedemorgen!
Gefeliciteerd Sylver! Geniet van je dochter.
---
Hillz: Thanks!
---
Jompel voor alle mijlpalen/wisseldagen.
---
Verder nog maar weer even opnieuw bijlezen, want ik ben het al weer kwijt.
---
Waddefuk?! Er komt ineens een vloeistof uit m'n linker tiet zetten? Het is doorzichtig en een klein beetje plakkerig. Als ik het weg haal en daarna aan m'n tepel trek () komt er gewoon weer nieuwe en zo kan ik door blijven gaan.. Wat is deze?!
Entertainment, dat is wat het isquote:Op maandag 22 juli 2013 11:47 schreef ProjSkippy het volgende:
Goedemorgen!
Gefeliciteerd Sylver! Geniet van je dochter.
---
Hillz: Thanks!
---
Jompel voor alle mijlpalen/wisseldagen.
---
Verder nog maar weer even opnieuw bijlezen, want ik ben het al weer kwijt.
---
Waddefuk?! Er komt ineens een vloeistof uit m'n linker tiet zetten? Het is doorzichtig en een klein beetje plakkerig. Als ik het weg haal en daarna aan m'n tepel trek () komt er gewoon weer nieuwe en zo kan ik door blijven gaan.. Wat is deze?!
De gehaakte olli is heel mini. Maar je brengt me nu wel op ideeën. De grote Olli gaat het worden. Want die heb ik ookquote:Op maandag 22 juli 2013 10:23 schreef Limone het volgende:
[..]
Jacques?![]()
Hilz, ik zag in het kinderkamertopic die onwijs leuke gehaakte Olli! Kan je het daarmee niet doen, of is die te klein?
blijf van je tetten afquote:Op maandag 22 juli 2013 12:04 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ja, kan dat nu al?
Ik zit overigens nog steeds gefascineerd aan m'n tepel te pielen.
Bedankt voor de tip, ik ben meteen even naar de blokker gereden en had daar voor twee tientjes een van de laatste zwembadjes, waar ik nu lekker met mijn voeten in zitquote:Op maandag 22 juli 2013 10:51 schreef Sull het volgende:
Grrr, alle zwembadjes in de buurt zijn uitverkocht... Misschien toch even bij de buren lenen.
Heb je het ook al geproefd?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:04 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ja, kan dat nu al?
Ik zit overigens nog steeds gefascineerd aan m'n tepel te pielen.
Sorry, ik heb ook nog aan m'n rechter lopen jengelen en die doet het nu ook.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
blijf van je tetten af
en ik heb nog geen lekkers deze zwangerschap, tijdens die van elin had ik idd al colostrum en melk vroeg in de zwangerschap, bij lex vlak voor de bevalling.
quote:Op maandag 22 juli 2013 11:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Entertainment, dat is wat het isHoort erbij!
Oh, jullie mogen ook best wel even ongegeneerd aan jullie tepels lopen trekken, maar die zijn nooit zo interessant als de mijne momenteel. Maar veel plezierquote:Op maandag 22 juli 2013 12:27 schreef NoBoNo het volgende:
SDM....ze houden ook geen rekening met ons mannen he....zitten gewoon ongegeneerd met tepels en tieten te spelen...tsss
Ik heb hem ook gelezen en me de pest gelachen! Er is ook een toneelstuk van.. Met Bastiaan en Tooske Ragas.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:30 schreef Rossdale het volgende:
Voor mijn verjaardag had ik het volgende boekje gekregen:
http://www.bol.com/nl/p/h(...)ie/1001004006195160/
Echt superleuk voor de mannenIk heb hard moeten lachen om alle herkenbare dingen en rare vreemde dingen die jullie vrouwen tijdens de zwangerschap ineens doen en zeggen
Heb hem gistermiddag dan ook in één ruk uitgelezen!
Aanrader voor aankomende vaders in ieder geval
Ik ben gek op jouw vooruitzichtenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:05 schreef Pvoesss het volgende:
Het kan zelfs zo erg worden dat echt alles helemaal doorweekt zal zijn als je geen kompressen draagt
Skip.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:22 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ook nog aan m'n rechter lopen jengelen en die doet het nu ook.
Jahquote:Op maandag 22 juli 2013 14:21 schreef Sylver_ het volgende:
Weer even een egopost:
Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties!![]()
Ze is zo mooi en lief!Ze ligt nu lekker bij haar papa, kan ik ook even een dutje doen
En toen stond Suus ineens bovenaan![]()
Volkoren zijn vezels en daar ga je juist goed van poepen en aangezien ik het omgekeerde wilquote:Op maandag 22 juli 2013 17:06 schreef klaprooss het volgende:
Dot kan je toch beter niet goed volkoren brood eten? Vervelend iig helaas niet echt een goede tip! Sterkte!
Lief zijn jullie
quote:Op maandag 22 juli 2013 14:21 schreef Sylver_ het volgende:
Weer even een egopost:
Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties!![]()
Ze is zo mooi en lief!Ze ligt nu lekker bij haar papa, kan ik ook even een dutje doen
En toen stond Suus ineens bovenaan![]()
Drie dagen is genoeg, dan ben ik weer thuisquote:Op maandag 22 juli 2013 17:12 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Wat fijn klaprooss!
Ik had behoorlijk zachte ontlasting met aandrang in het begin van mijn zwangerschap, Dot. Ik had 's ochtends zelfs last van 'ochtenddiarree'Mijn darmen zijn nogal zeurpietjes, dus bij elke verandering (weer, eten, hormonen) gaan ze óf direct op slot óf volledig open.
Diarreeremmers ben ik zelf niet zo'n fan van, omdat ze het probleem alleen maar drie dagen opschuiven. Veel water drinken en slapen helpt bij mij goed..
Je hebt ons toch?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:14 schreef Dot. het volgende:
[..]
Drie dagen is genoeg, dan ben ik weer thuisZit in NY en om dan de helft van de tijd op mn hotelkamer te hangen is zo zonde... Al betaal ik er wel genoeg voor
En omdat ik op doorreis ben vanuit een werk tripje ben ik ook alleen, dus dan verveel ik me
quote:
Wat gaat dat snel he?! Leukquote:Op maandag 22 juli 2013 14:58 schreef klaprooss het volgende:
Sylver!! Gefeliciteerd, lekker gaan genieten van jullie meisje
Hier net echo gehad, wat een verschil met vorige week!! Zo moest ze vorige week echt zoeken en was de baby nu BAM in beeld met een super mooi sterk hartje! Opgelucht dus en verder met genieten!
Ik meende dat vanaf 25 weken je baby geluiden van buitenaf kan horenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:22 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]![]()
Je kunt voorlopig niet eens alleen zijn, al zou je het willen.
Vanaf wanneer kan de baby gaan horen trouwens? Ik houd er nu al hele verhalen tegen, terwijl ik daarbij mijn buik aai![]()
. Ben gewoon nu al enorm verliefd op die krummel
.
Al dat geroddel in DM's!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Dot, dat lamme en duizelige gevoel heb ik in het begin ook gehad. Bij mij was het een te lage bloeddruk. Ik heb toen de tip gehad om drop met zoethout te nemen en (met mate) zoethoutthee.
Met de rest van je verhaal heb ik geen ervaring.
Ja, dat kan ik dus niet hè! Of nou ja.. het ziet er gewoon debiel uit, helemaal voor TV. Alhoewel die piemeldiadeem die ik op m'n hoofd heb er natuurlijk ook raar uit ziet.quote:
Whahahahaha trut! Een piemeldiadeemquote:Op maandag 22 juli 2013 17:51 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik dus niet hè! Of nou ja.. het ziet er gewoon debiel uit, helemaal voor TV. Alhoewel die piemeldiadeem die ik op m'n hoofd heb er natuurlijk ook raar uit ziet.
En, had je de goede?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:01 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Whahahahaha trut! Een piemeldiadeemik hou ervan!!
ging even vertellen aan zand hoe je er uitzag... Maar betwijfel of ik je goed beschreven heb... Althans, of ik de goede voor me had.
En maar roepen hè: Skip! SKIP! HIERRRRR!quote:Op maandag 22 juli 2013 18:41 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Yep... Je was het zelf! Ik ging zelfs naar je zwaaien vanaf de bank
op en neer springend voor de tv ook enzo.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:49 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
En maar roepen hè: Skip! SKIP! HIERRRRR!
Veel plezier gotc! Hoop dat het niet te warm is voor je!quote:Op maandag 22 juli 2013 19:10 schreef GotC het volgende:
gekke wijven!
Straks m'n 1e les zwangerschapsyoga. Ben benieuwd!
Haal bij action zo'n incontinentie-molton! zo een met een geplastificeerde onderkant. Die kraken niet, of in elk geval stukken minder dan zo'n zeiltje.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:56 schreef Hilzillah het volgende:
Diepe ZUCHT!!!!
Plonsmatje + molton + hoeslaken + hoeslaken en ik wordt nog gestoord van het gekraak!
Goeie! Wij hadden net nieuwe matrassen gekocht en toen bleek ik zwangerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 06:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
Haal bij action zo'n incontinentie-molton! zo een met een geplastificeerde onderkant. Die kraken niet, of in elk geval stukken minder dan zo'n zeiltje.
Werkt als een tiet. Ik ben laatst bij een mevrouw thuis geweest, dat was een beetje een slagveld ivm ruim bloedverlies en een matje dat niet goed lag![]()
maar er zat helemaal niets op haar matras, die molton heeft echt alles tegengehouden.
Ik dacht dat de max p95 was? Het kan toch niet dat alle kinderen (100%) groter zijn dan jouw kind op dit termijn?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:24 schreef Spewey het volgende:
Oh ik zou echt krankzinnig van dat gekraak worden
Zometeen weer een groeiecho, hoop dat m'n jochie weer p100 of lager is.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:31 schreef Limone het volgende:
Succes zo bij de echo Spewey..
TEIN IEORG ONIP!
Nee, mijn kind is groter dan alle andere kinderen. Ik ben megazillahbaby aan het afbakken door de suiker, dus ik hoop dat hij nu weer in de curves valtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:35 schreef Sull het volgende:
[..]
Ik dacht dat de max p95 was? Het kan toch niet dat alle kinderen (100%) groter zijn dan jouw kind op dit termijn?
Maar anyway, ik duim met je mee! Hoe gaat het met je suiker?
Hier klein baalmomentje. Mijnheeft een mooie loungeset geknutseld van steigerhout en nu heb ik mooie passende kussens gezien bij Ikea, maar die zijn alleen nog verkrijgbaar in Heerlen...
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:31 schreef Limone het volgende:
Succes zo bij de echo Spewey..
TEIN IEORG ONIP!
Laat ik die er ook eens op gaan gooien! We hebben hier al een HEMA dekmatras-overding, zonder plastic, en er een van de Ikea met. Als ik daar nou zo'n zeiltje tussen leg, moet het goedkomen èn niet zo kraken, hoop ik!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:56 schreef Hilzillah het volgende:
Diepe ZUCHT!!!!
Plonsmatje + molton + hoeslaken + hoeslaken en ik wordt nog gestoord van het gekraak!
Is hier het protocol. Plus dat ik bochten in de trap heb, dus mocht je ineens naar het ziekenhuis moeten dan zijn ze niet zo blij om daar een brancard af te tillen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:00 schreef hilliebillie het volgende:
Wat is daar de reden van laiveneertiekje? Ben blij dat dat hier niet is, zou de hele woonkamer vol staan![]()
Maar goed ik ga toch voor een ziekenhuisbevalling
Jeetje, met VO nog me een ambulance mee moeten. Is je kindje wel in het ziekenhuis geboren? Of onderweg?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:46 schreef DJMomo het volgende:
Laiv ik ben met persweeeen en VO zelf de trap afgelopen. Een trap, met een draai. Ambulance broeder voor en achter me. En mocht stoppen bij een wee. In de gang stond de brancard te wachten, waar ze me op geholpen hebben. Geen punt!
Soemp. Wil je weten wat t wordt!? En mogen wij t dan weten? Spannend!
Ben benieuwd of dat hier ook is. Wil wel graag thuis bevallen, maar omdat beneden in de woonkamer te doen, zie ik nog niet zo zitten. Maar goed nog tijd genoeg om te bedenken wat ik wil.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:22 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Is hier het protocol. Plus dat ik bochten in de trap heb, dus mocht je ineens naar het ziekenhuis moeten dan zijn ze niet zo blij om daar een brancard af te tillen.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:21 schreef Cwen het volgende:
Mabawa, nee, ze,zijn hier nog steeds weg dus ik vermoed dat ze wegblijven! Ik heb ze verwijderd en vervolgens de potentiële achterblijvers nog nagesopt met een doekje water en schoonmaakazijn, wie weet is dat de oplossing?
Hier het bed niet op klossen, het is precies hoog genoeg!Thuisbevallen mag hier gelukkig in m'n slaapkamer, de trap is geen punt!
Wel is er een kleine ramp gebeurd... Een van m'n dikke, domme katten is in het zwembad gevallen en heeft in zijn panische ontsnapping de boel van wat extra luchtgaatjes voorzien... En we kunnen ze niet vinden.
Ik meen het ook, ik doe gewoon dingen die niet horen, en het spijt me daarvoor, en het komt ook beetje door de JNG groepsdrangquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:10 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Alleen je excuses aanbieden als je het ook daadwerkelijk meent.
We zijn allemaal jong geweest. Maar nu kusjekroel, terug naar JNG en postopkrikken doe je maar in MEN, daar zijn de lepeltopics voor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik meen het ook, ik doe gewoon dingen die niet horen, en het spijt me daarvoor, en het komt ook beetje door de JNG groepsdrang
Nu is het onze fout zekerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik meen het ook, ik doe gewoon dingen die niet horen, en het spijt me daarvoor, en het komt ook beetje door de JNG groepsdrang
Aan het werk in Groningen, zou thuis werken, maar aangezien de kans groot was dat het op kantoor koeler zou zijn dan thuis, dan toch maar naar de office.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:07 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Is het een beetje uit te houden in Friesland?
Ik voel ook af en toe.een "veegje" achter.mn schaambot. Kan best volgens mij. Je weet ook wat je moet voelenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:19 schreef DJMomo het volgende:
Ja hoor, in het ZH. Dat was mijn "geluk", ik ging naar het ZH omdat meneer de bocht niet om wilde, en ik dus na 2 uur persen nog geen kind op de aarde gezet had. Dus ben ook niet extreem bang geweest dat ie in de ambulance zou komen ofzo (vroeg wel toen ik weer een perswee had: wat nu? maar mocht zachtjes wee weg persen).
Ik meende gisteren al wat te voelen! Vraag me af of dat kan... 12weken nét. Lag op mijn buik en meende echt een kriebel te voelen! Bij Sjaak voelde ik het ook wel snel, met een week of 16 geloof ik. Leuk is dat![]()
En enorm veel plezier en succes morgen bij de SEO!
Ah, balen zeg.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:00 schreef Cwen het volgende:
En om een toch al niet al te beste dag nog rotter te maken... Het draadje achter mijn ondertanden is gebroken en een van m'n ondertanden is nu al aan het draaien. Ik kan dus lekker naar de tandarts of de ortho morgen en zo te zien wordt het geen eenvoudige, goedkope oplossing. Grmbl
Ja maar jij hebt er nu twee, dus sowieso al krapper behuisd nuquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:15 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik voel ook af en toe.een "veegje" achter.mn schaambot. Kan best volgens mij. Je weet ook wat je moet voelen
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:39 schreef Limone het volgende:
*breaking news!!!*
Er stond zojuist iemand voor mij op in een overvolle (en oververhitte..) trein!
![]()
*breaking news!!!*
![]()
*breaking news!!!*
![]()
Hier gaat helemaal niemand voor me opzijquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:39 schreef Limone het volgende:
*breaking news!!!*
![]()
Ah das niet leuk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Morgen oke? Mijn fotograaf voelt zich niet zo goed
Ik ook! Bleek onlangs bij de pretecho.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:20 schreef L0t.. het volgende:
Hier voelde ik haar ook al met 16 weken hoor Skips, dat kan echt wel! En ik had nog wel de placenta aan de voorkant liggen.
Bij de H&M hebben ze alleen kleine maatjes, ik ben een groterdquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:05 schreef Kimpossible het volgende:
H&M Zand! Die hebben echt leuke spulletjes. En bij de wehkamp is het sale!
H&M gaat tot 46 en de positiekleding valt ruim!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:07 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Bij de H&M hebben ze alleen kleine maatjes, ik ben een groterd
Oh echt? Ik heb maatje 44/46 dus dat zou kunnen. Hier in de winkel zag ik max maat 42 hangen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
H&M gaat tot 46 en de positiekleding valt ruim!
Geen probleem! Kijk maar eens online, in de winkels hebben ze maar maar weinig.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:09 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb maatje 44/46 dus dat zou kunnen. Hier in de winkel zag ik max maat 42 hangen.
Mijn duimen draaien! En om je wat geruststellende woorden toe te schuiven: hier ook voortdurend steken, op links. Echoscopiste vertelde me dat dat normaal is, omdat na de eisprong een soort mini cyste ontstaat en deze door de zwangerschap soms traag verdwijnt. Ik was ook erg bang voor een bmmz, maar dit stelde mij wat gerust.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mijn echo is vrijdagmiddag en ik leef er echt naartoe. Ik heb sinds de terugplaatsing af en toe steken aan de zijkant van mijn buik, dat kan iets met overstimulatie zijn door de vele follikels die zijn gegroeid en aangeprikt, maar ik blijf ook bang voor een eventuele buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maargoed, ik maak mezelf sowieso gek qua dingen die ik wel of juist niet voel. Kan het maar vlug vrijdag zijn, dan hebben we iets meer duidelijkheid.
Vind je? Ik heb h&m positiebroeken maat 44 die echt strak zitten (alsin: daarmee ga ik de complete zwangerschap niet redden) en ik draag normaal gesproken mt. 40/42quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
H&M gaat tot 46 en de positiekleding valt ruim!
We lopen tot op de dag gelijk, trouwens. Das ook bijzonderquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zand, vrijdag is het 6w3d. Als het goed is gaat het hartje tussen week 6 en 7 kloppen, dus ik ben erg benieuwd.
Dat is fijn om te lezen. En aangezien ik een "eisprong" van +/- 10 eitjes per eierstok had en er ook nog eensn is geprikt kan er misschien best nog wat "rommel" zitten. Laten we hopen dat dat het is, ik zweet echt peentjes als ik erover nadenk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:26 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Mijn duimen draaien! En om je wat geruststellende woorden toe te schuiven: hier ook voortdurend steken, op links. Echoscopiste vertelde me dat dat normaal is, omdat na de eisprong een soort mini cyste ontstaat en deze door de zwangerschap soms traag verdwijnt. Ik was ook erg bang voor een bmmz, maar dit stelde mij wat gerust.
Spannend hoor, ik hoop voor je dat er al wat knippertquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zand, vrijdag is het 6w3d. Als het goed is gaat het hartje tussen week 6 en 7 kloppen, dus ik ben erg benieuwd.
Eigenlijk moet er 10 dagen tussen metingen zitten maar aangezien hij nu niet alles te pakken keeg,quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:01 schreef zandsculptuur het volgende:
@Spewey, krijg je nu elke week een echo tot de bevalling?
'Bij mij' is er net een Mamalicious bezorgd voor bijna niets. Ik houd van MPquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:05 schreef Hilzillah het volgende:
Marktplaats staat trouwens ook vol met leuk spul. Tenminste, als je geen bezwaar hebt tegen tweedehands. Ik heb daar flink wat vandaan.
Had een heel fijne h&m spijkerbroek maar daar ben ik vd week uitgescheurd![]()
Wel mn centjes terug gehad trouwens
Skippybal!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:14 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
'Bij mij' is er net een Mamalicious bezorgd voor bijna niets. Ik houd van MP.
--
En er schopt weer een Skipper! Gut joh, iedere keer zwijmel ik weer helemaal weg als ik wat voel.
Pff, wat een mutsen zeg. Wat maken ze zichzelf toch wijs....quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:54 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik mag alle tips en trucs die hier worden gedeeld wel opschrijven, want tegen de tijd dat ik het nodig heb, ben ik alles alweer vergeten.
[egopost/klaagzang]
Gisteren op bezoek geweest bij schoonzus 1 (nu net een paar weekjes zwanger), daar was schoonzus 2 (20 weken zwanger) op bezoek. De dames hebben de hele avond gerookt als schoorstenen, ik kan me daar zo boos over maken! Heb nog heel subtiel gevraagd waarom er niet werd gestopt met roken, waarop schoonzus 1 zei:"Ik heb meer last van de stress van het stoppen dan de baby heeft van het roken zelf." Schoonzus 2 vulde aan dat hun beider eerste kinderen ook geen last hebben ondervonden van het roken, dus dan kan het nu ook zonder problemen. Wat.
[/egopost/klaagzang ]
Dit inderdaad!quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:19 schreef Pvoesss het volgende:
En jammer ook dat ze het standaard smoesje gebruiken over stress![]()
Ik zou er niet meer bij gaan zitten meeroken kan ook echt heel schadelijk zijn en te zien zijn aan de placenta
Ze hebben een uitbouw waar iedereen in zat te roken, ik zat met de kinders in de woonkamer, met de deuren dicht, dus het meeroken viel volgens mij wel mee.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:16 schreef Suusz het volgende:
En RFR, zou me daar ook wel aan hebben geërgerd hoor. Maar het is uiteindelijk een eigen keuze... Vond je het trouwens niet vervelend om dan zelf in de rook erbij te zitten?
Japie ♥ 4-2-14
Meeroken is gewoon heel schadelijk met kans op dezelfde gevolgen als gewoon roken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:33 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik wist trouwens niet dat meeroken ook zo schadelijk kon zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:13 schreef DJMomo het volgende:
![]()
on a happier note: mijlpaal! vandaag voor t eerst een positie shirt aan!vooral omdat de rest in de was zit
as any other tshirt, to be honoust. hahahaha. alleen wat ruimer bij mijn buik. Verder is het gewoon een zwart tshirt met vhals. Heb nog wel mijn gewone rokkie aan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:16 schreef GotC het volgende:
[..]! En, hoe zit dat nou?
Ik was gisteren helemaal blij: 1 van de zwangerschapsbroeken die ik per ongeluk te groot had gekocht bij 12 weken (dus echt bij kont+benen+buik te groot), past nu perfect. Ja, weet niet waarom ik er zo blij mee ben, maargoed!
Ja die zwangerschapsshirts vallen nog best mee met factor 'hee-dat-zit-anders!'. Dat je nog je normale broeken en rokjes aan kan, heerlijk!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:17 schreef DJMomo het volgende:
[..]
as any other tshirt, to be honoust. hahahaha. alleen wat ruimer bij mijn buik. Verder is het gewoon een zwart tshirt met vhals. Heb nog wel mijn gewone rokkie aan.
En idd, waar je al niet blij van kan worden. Hormonen
Ik wachtte je al op in het buikentopic bubs!
Helaas niet, maandag contact gehad met arts. Die was ook niet tevreden. Nog een paar weken aankijken, anders moet er een scan gemaakt worden. Want als ze de stand van zijn drain nu weer veranderen komt ie op hetzelfde te staan waardoor het fout ging. Niet heel handig allemaal.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:21 schreef Spewey het volgende:
Gaat het nog steeds niet echt lekker met je man, Bub? Enig idee hoe lang dat nog gaat duren? Heel benieuwd naar jouw buik <3
Aaah, mocht je niet mee met het hartje luisteren? Wij hebben de afspraken met de VK nu op maandagochtend om 8.30 uur gepland, zodat mijn man mee kanquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:32 schreef NoBoNo het volgende:
Overigens hier het eerst VK vinkje! Vrouwlief heeft hartje horen kloppen, dus dat is wel fijn, je vraagt je na die eerste echo op 9.4 week toch af of alles nog steeds goed gaat.![]()
En hoor net dat we na de 20wk echo ook nog een 32 en 36 wk echo krijgen.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:41 schreef DJMomo het volgende:
Ohja, hier ook zo'n schoonzus. Kon gewoon niet stoppen, ook al was ze zwanger. En na de bevallingen dan 'grappen' dat die zo lekker soepel liepen, omdat de kindjes zo lekker klein waren gebleven door het roken.![]()
Dat vind ik dan toch net even anders dan die vrouwen die gewoon bij voorbaat al niet proberen te stoppen. In zo'n geval zou ik dan toch echt wel eerst stoppen met roken, en dan pas gaan voor zwanger worden overigens...quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:23 schreef hilliebillie het volgende:
Hier bij de zwangerschap van de eerste gestopt met roken (heb toen in het begin nog een paar keer een hijs genomen, maar meer als dat kón ik ook gewoon niet eens meer hoeveel zin ik ook had in een sigaret) daarna gestopt gebleven gelukkig.
Vriendin van mij die tegelijk met mij zwanger was van de eerste kon niet stoppen met roken (had ze ook voor de zwangerschap al geprobeerd). Had al hoge bloeddruk en als ze een dag helemaal niet rookte steeg die door de stress naar gevaarlijke hoogte. Dus na diverse dingen geprobeerd te hebben in overleg met arts zon drie sigaretten per dag blijven roken.. Tja ik zou het zelf niet kunnen, maar ze gaf zelf aan wel blij te zijn alles geprobeerd te hebben om te stoppen maar baalde ook wel dat het niet (helemaal) gelukt was.
Nou of ik niet mee mocht weet ik niet, ben niet mee geweest, moet ook werken he. Misschien de volgende maar wel plannen op mijn thuiswerkdag zodat ik een keer mee kan. Van de andere kant, hoef ook niet zo nodig elke keer mee.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:32 schreef zandsculptuur het volgende:
Aaah, mocht je niet mee met het hartje luisteren? Wij hebben de afspraken met de VK nu op maandagochtend om 8.30 uur gepland, zodat mijn man mee kan.
En hadden jullie geen termijn-echo met 11-12 weken? Of komt die nog?
Heb ik ook niet gehad, eerste echo was gelijk termijnecho bij 9w3dquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:40 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Nou of ik niet mee mocht weet ik niet, ben niet mee geweest, moet ook werken he. Misschien de volgende maar wel plannen op mijn thuiswerkdag zodat ik een keer mee kan. Van de andere kant, hoef ook niet zo nodig elke keer mee.
Nee hier na de eerste echo geen termijn echo op 12 weken. Is dat heel raar? Anders moeten we die nog gaan eisen natuurlijk!
Nouja, ja, dat is redelijk standaard, ja. Ik zie bijvoorbeeld dat jullie ook nog geen uiterekende datum hebben, die wordt bij de termijnecho bepaald. Ik zou daar zeker nog even achteraan gaan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:40 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Nou of ik niet mee mocht weet ik niet, ben niet mee geweest, moet ook werken he. Misschien de volgende maar wel plannen op mijn thuiswerkdag zodat ik een keer mee kan. Van de andere kant, hoef ook niet zo nodig elke keer mee.
Nee hier na de eerste echo geen termijn echo op 12 weken. Is dat heel raar? Anders moeten we die nog gaan eisen natuurlijk!
Ik heb hier twee positieleggings van de lidl liggen die te groot zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:41 schreef GotC het volgende:
Zand, leggings zijn ook een heerlijkheid he?Ik ben totaal geen jurkjesmens, maar pfoeh, het is wel een verademing en makkelijk af te wisselen!
Het geeft wel stress natuurlijk. Hij was eindelijk weer zichzelf en al bijna 2 jaar gesukkeld te hebben. En toen begon het weer... Gisteravond had ie heel veel hoofdpijn en was ook misselijk en dat is heel eng.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:41 schreef GotC het volgende:
Zand, leggings zijn ook een heerlijkheid he?Ik ben totaal geen jurkjesmens, maar pfoeh, het is wel een verademing en makkelijk af te wisselen!
En Bubs..Hoe gaat het met jou, gezien alle gebeurtenissen rond je man?
Ohhhh....maar eerste keer (intake) ben ik wel mee geweest en WIJ weten de uitgerekende datum wel!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:45 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Nouja, ja, dat is redelijk standaard, ja. Ik zie bijvoorbeeld dat jullie ook nog geen uiterekende datum hebben, die wordt bij de termijnecho bepaald. Ik zou daar zeker nog even achteraan gaan.
Qua controles, mijn VK raadde aan dat de papa bij de 1e en 2e afspraak mee kwam, de eerste voor de intake (ben dit keer alleen geweest, alle gegevens stonden nog goed in de computer) en de tweede keer zodat ook papa voor het eerst het hartje kon horen.
Ah nu je dat zegt! Ik wet niet of het een gebrek aan steun is, maar elke keer als ik een klein stukje wandel/wat dan ook voelt m'n buik iets harder.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:44 schreef DJMomo het volgende:
Oh, leggings / jurkjes vond ik op het eind alleen niet meer genoeg 'steun' geven. Maar tot die tijd idd veel gedragen, en wil ik nu weer gaan doen.
Ja die maten van de Lidl zijn echt raar, veels te groot!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:46 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik heb hier twee positieleggings van de lidl liggen die te groot zijn.
Jurkjes draag ik nu nog met een broekje eronder, maar dat broekje past straks ook niet meer.
Scheelt dat mijn jurkjes sowieso te strak zitten, dus we moeten even kijken hoe dat straks moet.
Het mag wel maar hoeft absoluut nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:40 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Oooh wie heb je gezien of hoe zag ze eruit? Ze zijn alle 4 erg tofquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
gotc volgens mij heb k je vk gezien gister! wat een lieverd zeg!
Een harde buik is precies wat het zegt, een buik die hard is. Voelt het meest als een flink opgeblazen voetbal. Jij bent slank hè? dan voel je vanaf d ebuitenkant ook echt dat je buik helemaal strak staat.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah nu je dat zegt! Ik wet niet of het een gebrek aan steun is, maar elke keer als ik een klein stukje wandel/wat dan ook voelt m'n buik iets harder.
Alleen heb ik simpelweg geen idee hoe een harde buik voelt. Maar als dat echt een harde buik is, dan heb ik bijna volcontinu een harde buik
Iemand tips of advies? Ik las al over het gevoel dat je een skippybal in je buik hebt, maar het zit er precies tussenin voor m'n gevoel.
De naamgeefster van de praktijk!quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Oooh wie heb je gezien of hoe zag ze eruit? Ze zijn alle 4 erg tof
Maat 44/46, ik heb ze ook in het grijs en zwart.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja die maten van de Lidl zijn echt raar, veels te groot!Welke maat had je meegenomen (die dus te groot is)? Ik heb namelijk 1 2 ongedragen leggings (grijs en zwart) hier nog liggen waarvan ik niet verwacht ze nog te gaan dragen. Doe ik met liefde in een envelopje voor je
Vanaf wanneer kan je harde buiken krijgen? Ik heb eigenlijk sinds het begin dat elke inspanning me buikpijn oplevertquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
Een harde buik is precies wat het zegt, een buik die hard is. Voelt het meest als een flink opgeblazen voetbal. Jij bent slank hè? dan voel je vanaf d ebuitenkant ook echt dat je buik helemaal strak staat.
Heb je al een potje met urine langs de huisarts gebracht? Harde buiken kan van blaasontsteking komen. Het kan ook komen doordat je buik even een groeispurtje trekt en je kindje flink beweegt maar het is normaalgesproken niet de bedoeling dat iedere beweging je een harde buik oplevert.
Ik ben niet slank, maar buik zit echt helemaal naar voren. Niet erg comfortabel, vooral aangezien Bob sinds gisteravond continu aan het schoppen en slaan isquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
Een harde buik is precies wat het zegt, een buik die hard is. Voelt het meest als een flink opgeblazen voetbal. Jij bent slank hè? dan voel je vanaf d ebuitenkant ook echt dat je buik helemaal strak staat.
Heb je al een potje met urine langs de huisarts gebracht? Harde buiken kan van blaasontsteking komen. Het kan ook komen doordat je buik even een groeispurtje trekt en je kindje flink beweegt maar het is normaalgesproken niet de bedoeling dat iedere beweging je een harde buik oplevert.
Ik ga straks wel effe kijkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:07 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Maat 44/46, ik heb ze ook in het grijs en zwart.
Nee, juist heel graagquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:12 schreef GotC het volgende:
Ik ga straks wel effe kijkenZou zonde zijn als ze hier ongedragen liggen. Mocht je ze niet willen is het ook prima trouwens!
In het begin is het hoofdzakelijk de groei van je baarmoeder. Ik herinnerde me dat het toen voelde alsof iemand me in mn buik gestompt hadquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:09 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kan je harde buiken krijgen? Ik heb eigenlijk sinds het begin dat elke inspanning me buikpijn oplevert. Dat zullen waarschijnlijk mijn darmen zijn
(heb geen last van mijn stoelgang gelukkig) of dat de boel groeit, ofwatdanook. Maar echt fijn is het niet
. Ik kan niet tillen, niet lang lopen, voel me echt een beetje gehandicapt
.
Maar heb ik nu daardoor straks ook een groter risico dat ik overal harde buiken van ga krijgen, of heeft dat niet per sé iets met elkaar te maken?
Als je baby een groeispurt heeft gehad maar je buik nog niet, en je kindje beweegt dan veel dan raakt je buik ook vrij snel geirriteerd. Zo rond de 30 weken is wel een groeispurtjes termijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben niet slank, maar buik zit echt helemaal naar voren. Niet erg comfortabel, vooral aangezien Bob sinds gisteravond continu aan het schoppen en slaan isMaar het belemmert me totaal niet, vandaar mijn twijfel..
Maar, goed idee om even langs de HA te gaan. Wellicht is het niks, maar dan kan ik het iig uitsluiten. Thanks!
En zij is idd lief!Zit al 30 jaar in het vak schijnbaar
Ja, eerste kindjequote:Op woensdag 24 juli 2013 11:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
In het begin is het hoofdzakelijk de groei van je baarmoeder. Ik herinnerde me dat het toen voelde alsof iemand me in mn buik gestompt hadniet zozeer keihard maar wel beurs en blauw, soms ook ronduit pijnlijk. Je banden worden nu enorm opgerekt door de groei van je baarmoeder en je baarmoeder zelf wordt ook flink uitgerekt en dat voel je. Ik denk dat het zeker bij een eerste kindje (toch?) er bij hoort, net zoals je lijf bij een tweede heel snel denkt yaaaay we mogen weer
en dat het dan in standje 30 weken schiet
Het heeft niet echt een relatie met harde buiken verderop in je zw.schap.
Oh my, er komt nog waarschijnlijk een buikgroeispurt aan dus.. Ik hou m'n hart (of eigenlijk buikquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als je baby een groeispurt heeft gehad maar je buik nog niet, en je kindje beweegt dan veel dan raakt je buik ook vrij snel geirriteerd. Zo rond de 30 weken is wel een groeispurtjes termijn
Muy bien!quote:
dat. dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
net zoals je lijf bij een tweede heel snel denkt yaaaay we mogen weeren dat het dan in standje 30 weken schiet
![]()
Hier juist wel een goed passende maar bij de Lidl legging. Heb normaal 42/44 (of gewoon 44) en met de Lidl leggings maat 44/46 en die zit hier als gegotenquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja die maten van de Lidl zijn echt raar, veels te groot!Welke maat had je meegenomen (die dus te groot is)? Ik heb namelijk 1 2 ongedragen leggings (grijs en zwart) hier nog liggen waarvan ik niet verwacht ze nog te gaan dragen. Doe ik met liefde in een envelopje voor je
Ik heb er nog twee voor je over als je wiltquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:31 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hier juist wel een goed passende maar bij de Lidl legging. Heb normaal 42/44 (of gewoon 44) en met de Lidl leggings maat 44/46 en die zit hier als gegoten![]()
![]()
Heb hem toen overigens wel meteen thuis gepast zodat ik hem evt om had kunnen ruilenwas er expres op tijd bij die dag
Dat is echt zo stomquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:13 schreef mignonne het volgende:
net zoals je lijf bij een tweede heel snel denkt yaaaay we mogen weeren dat het dan in standje 30 weken schiet
quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:34 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik heb er nog twee voor je over als je wilt.
Ik moet inderdaad lachen om mijn nichtje. Zij is 3 weken eerder uitgerekend dan ik, van haar 1e. En zij zit idd van "buuuuuuuuuuuuuikje, waar bliiiiiiiiiiiiiiiiijfffffffffffffff je nou?" En ik: "holy fokkeroni! ken het wat minder?"quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:34 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is echt zo stomBen je bij de eerste nog heel trots op je buik en ineens is het poef dik bij een volgende zwangerschap
Ja doeg....daar mogen we ons niet de altijd achter verschuilen he!quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:55 schreef zandsculptuur het volgende:
Net heel erg extreem boos geworden op een helpdeskmedewerker.
Hormonen
![]()
Nouja, zij maakte een fout en probeerde die in mijn schoenen te schuiven. Vervolgens mocht ik geen klachtenafdeling of leidinggevende spreken. Dan heb je aan mij een verkeerde en nu helemaalquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:58 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Ja doeg....daar mogen we ons niet de altijd achter verschuilen he!
Heb ik er bij vrouwlief ook goed in geprent...(hoop ik) 'Ik weet dat je zwanger bent, maar nu ga je te ver!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |