Haal bij action zo'n incontinentie-molton! zo een met een geplastificeerde onderkant. Die kraken niet, of in elk geval stukken minder dan zo'n zeiltje.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:56 schreef Hilzillah het volgende:
Diepe ZUCHT!!!!
Plonsmatje + molton + hoeslaken + hoeslaken en ik wordt nog gestoord van het gekraak!
Goeie! Wij hadden net nieuwe matrassen gekocht en toen bleek ik zwangerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 06:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
Haal bij action zo'n incontinentie-molton! zo een met een geplastificeerde onderkant. Die kraken niet, of in elk geval stukken minder dan zo'n zeiltje.
Werkt als een tiet. Ik ben laatst bij een mevrouw thuis geweest, dat was een beetje een slagveld ivm ruim bloedverlies en een matje dat niet goed lag![]()
maar er zat helemaal niets op haar matras, die molton heeft echt alles tegengehouden.
Ik dacht dat de max p95 was? Het kan toch niet dat alle kinderen (100%) groter zijn dan jouw kind op dit termijn?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:24 schreef Spewey het volgende:
Oh ik zou echt krankzinnig van dat gekraak worden
Zometeen weer een groeiecho, hoop dat m'n jochie weer p100 of lager is.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:31 schreef Limone het volgende:
Succes zo bij de echo Spewey..
TEIN IEORG ONIP!
Nee, mijn kind is groter dan alle andere kinderen. Ik ben megazillahbaby aan het afbakken door de suiker, dus ik hoop dat hij nu weer in de curves valtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:35 schreef Sull het volgende:
[..]
Ik dacht dat de max p95 was? Het kan toch niet dat alle kinderen (100%) groter zijn dan jouw kind op dit termijn?
Maar anyway, ik duim met je mee! Hoe gaat het met je suiker?
Hier klein baalmomentje. Mijnheeft een mooie loungeset geknutseld van steigerhout en nu heb ik mooie passende kussens gezien bij Ikea, maar die zijn alleen nog verkrijgbaar in Heerlen...
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:31 schreef Limone het volgende:
Succes zo bij de echo Spewey..
TEIN IEORG ONIP!
Laat ik die er ook eens op gaan gooien! We hebben hier al een HEMA dekmatras-overding, zonder plastic, en er een van de Ikea met. Als ik daar nou zo'n zeiltje tussen leg, moet het goedkomen èn niet zo kraken, hoop ik!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:56 schreef Hilzillah het volgende:
Diepe ZUCHT!!!!
Plonsmatje + molton + hoeslaken + hoeslaken en ik wordt nog gestoord van het gekraak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |