Al dat geroddel in DM's!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Dot, dat lamme en duizelige gevoel heb ik in het begin ook gehad. Bij mij was het een te lage bloeddruk. Ik heb toen de tip gehad om drop met zoethout te nemen en (met mate) zoethoutthee.
Met de rest van je verhaal heb ik geen ervaring.
Ja, dat kan ik dus niet hè! Of nou ja.. het ziet er gewoon debiel uit, helemaal voor TV. Alhoewel die piemeldiadeem die ik op m'n hoofd heb er natuurlijk ook raar uit ziet.quote:
Whahahahaha trut! Een piemeldiadeemquote:Op maandag 22 juli 2013 17:51 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik dus niet hè! Of nou ja.. het ziet er gewoon debiel uit, helemaal voor TV. Alhoewel die piemeldiadeem die ik op m'n hoofd heb er natuurlijk ook raar uit ziet.
En, had je de goede?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:01 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Whahahahaha trut! Een piemeldiadeemik hou ervan!!
ging even vertellen aan zand hoe je er uitzag... Maar betwijfel of ik je goed beschreven heb... Althans, of ik de goede voor me had.
En maar roepen hè: Skip! SKIP! HIERRRRR!quote:Op maandag 22 juli 2013 18:41 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Yep... Je was het zelf! Ik ging zelfs naar je zwaaien vanaf de bank
op en neer springend voor de tv ook enzo.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:49 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
En maar roepen hè: Skip! SKIP! HIERRRRR!
Veel plezier gotc! Hoop dat het niet te warm is voor je!quote:Op maandag 22 juli 2013 19:10 schreef GotC het volgende:
gekke wijven!
Straks m'n 1e les zwangerschapsyoga. Ben benieuwd!
Haal bij action zo'n incontinentie-molton! zo een met een geplastificeerde onderkant. Die kraken niet, of in elk geval stukken minder dan zo'n zeiltje.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:56 schreef Hilzillah het volgende:
Diepe ZUCHT!!!!
Plonsmatje + molton + hoeslaken + hoeslaken en ik wordt nog gestoord van het gekraak!
Goeie! Wij hadden net nieuwe matrassen gekocht en toen bleek ik zwangerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 06:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
Haal bij action zo'n incontinentie-molton! zo een met een geplastificeerde onderkant. Die kraken niet, of in elk geval stukken minder dan zo'n zeiltje.
Werkt als een tiet. Ik ben laatst bij een mevrouw thuis geweest, dat was een beetje een slagveld ivm ruim bloedverlies en een matje dat niet goed lag![]()
maar er zat helemaal niets op haar matras, die molton heeft echt alles tegengehouden.
Ik dacht dat de max p95 was? Het kan toch niet dat alle kinderen (100%) groter zijn dan jouw kind op dit termijn?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:24 schreef Spewey het volgende:
Oh ik zou echt krankzinnig van dat gekraak worden
Zometeen weer een groeiecho, hoop dat m'n jochie weer p100 of lager is.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:31 schreef Limone het volgende:
Succes zo bij de echo Spewey..
TEIN IEORG ONIP!
Nee, mijn kind is groter dan alle andere kinderen. Ik ben megazillahbaby aan het afbakken door de suiker, dus ik hoop dat hij nu weer in de curves valtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:35 schreef Sull het volgende:
[..]
Ik dacht dat de max p95 was? Het kan toch niet dat alle kinderen (100%) groter zijn dan jouw kind op dit termijn?
Maar anyway, ik duim met je mee! Hoe gaat het met je suiker?
Hier klein baalmomentje. Mijnheeft een mooie loungeset geknutseld van steigerhout en nu heb ik mooie passende kussens gezien bij Ikea, maar die zijn alleen nog verkrijgbaar in Heerlen...
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:31 schreef Limone het volgende:
Succes zo bij de echo Spewey..
TEIN IEORG ONIP!
Laat ik die er ook eens op gaan gooien! We hebben hier al een HEMA dekmatras-overding, zonder plastic, en er een van de Ikea met. Als ik daar nou zo'n zeiltje tussen leg, moet het goedkomen èn niet zo kraken, hoop ik!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:56 schreef Hilzillah het volgende:
Diepe ZUCHT!!!!
Plonsmatje + molton + hoeslaken + hoeslaken en ik wordt nog gestoord van het gekraak!
Is hier het protocol. Plus dat ik bochten in de trap heb, dus mocht je ineens naar het ziekenhuis moeten dan zijn ze niet zo blij om daar een brancard af te tillen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:00 schreef hilliebillie het volgende:
Wat is daar de reden van laiveneertiekje? Ben blij dat dat hier niet is, zou de hele woonkamer vol staan![]()
Maar goed ik ga toch voor een ziekenhuisbevalling
Jeetje, met VO nog me een ambulance mee moeten. Is je kindje wel in het ziekenhuis geboren? Of onderweg?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:46 schreef DJMomo het volgende:
Laiv ik ben met persweeeen en VO zelf de trap afgelopen. Een trap, met een draai. Ambulance broeder voor en achter me. En mocht stoppen bij een wee. In de gang stond de brancard te wachten, waar ze me op geholpen hebben. Geen punt!
Soemp. Wil je weten wat t wordt!? En mogen wij t dan weten? Spannend!
Ben benieuwd of dat hier ook is. Wil wel graag thuis bevallen, maar omdat beneden in de woonkamer te doen, zie ik nog niet zo zitten. Maar goed nog tijd genoeg om te bedenken wat ik wil.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:22 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Is hier het protocol. Plus dat ik bochten in de trap heb, dus mocht je ineens naar het ziekenhuis moeten dan zijn ze niet zo blij om daar een brancard af te tillen.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:21 schreef Cwen het volgende:
Mabawa, nee, ze,zijn hier nog steeds weg dus ik vermoed dat ze wegblijven! Ik heb ze verwijderd en vervolgens de potentiële achterblijvers nog nagesopt met een doekje water en schoonmaakazijn, wie weet is dat de oplossing?
Hier het bed niet op klossen, het is precies hoog genoeg!Thuisbevallen mag hier gelukkig in m'n slaapkamer, de trap is geen punt!
Wel is er een kleine ramp gebeurd... Een van m'n dikke, domme katten is in het zwembad gevallen en heeft in zijn panische ontsnapping de boel van wat extra luchtgaatjes voorzien... En we kunnen ze niet vinden.
Ik meen het ook, ik doe gewoon dingen die niet horen, en het spijt me daarvoor, en het komt ook beetje door de JNG groepsdrangquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:10 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Alleen je excuses aanbieden als je het ook daadwerkelijk meent.
We zijn allemaal jong geweest. Maar nu kusjekroel, terug naar JNG en postopkrikken doe je maar in MEN, daar zijn de lepeltopics voor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik meen het ook, ik doe gewoon dingen die niet horen, en het spijt me daarvoor, en het komt ook beetje door de JNG groepsdrang
Nu is het onze fout zekerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik meen het ook, ik doe gewoon dingen die niet horen, en het spijt me daarvoor, en het komt ook beetje door de JNG groepsdrang
Aan het werk in Groningen, zou thuis werken, maar aangezien de kans groot was dat het op kantoor koeler zou zijn dan thuis, dan toch maar naar de office.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:07 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Is het een beetje uit te houden in Friesland?
Ik voel ook af en toe.een "veegje" achter.mn schaambot. Kan best volgens mij. Je weet ook wat je moet voelenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:19 schreef DJMomo het volgende:
Ja hoor, in het ZH. Dat was mijn "geluk", ik ging naar het ZH omdat meneer de bocht niet om wilde, en ik dus na 2 uur persen nog geen kind op de aarde gezet had. Dus ben ook niet extreem bang geweest dat ie in de ambulance zou komen ofzo (vroeg wel toen ik weer een perswee had: wat nu? maar mocht zachtjes wee weg persen).
Ik meende gisteren al wat te voelen! Vraag me af of dat kan... 12weken nét. Lag op mijn buik en meende echt een kriebel te voelen! Bij Sjaak voelde ik het ook wel snel, met een week of 16 geloof ik. Leuk is dat![]()
En enorm veel plezier en succes morgen bij de SEO!
Ah, balen zeg.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:00 schreef Cwen het volgende:
En om een toch al niet al te beste dag nog rotter te maken... Het draadje achter mijn ondertanden is gebroken en een van m'n ondertanden is nu al aan het draaien. Ik kan dus lekker naar de tandarts of de ortho morgen en zo te zien wordt het geen eenvoudige, goedkope oplossing. Grmbl
Ja maar jij hebt er nu twee, dus sowieso al krapper behuisd nuquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:15 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik voel ook af en toe.een "veegje" achter.mn schaambot. Kan best volgens mij. Je weet ook wat je moet voelen
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:39 schreef Limone het volgende:
*breaking news!!!*
Er stond zojuist iemand voor mij op in een overvolle (en oververhitte..) trein!
![]()
*breaking news!!!*
![]()
*breaking news!!!*
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |