Ik meen het ook, ik doe gewoon dingen die niet horen, en het spijt me daarvoor, en het komt ook beetje door de JNG groepsdrangquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:10 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Alleen je excuses aanbieden als je het ook daadwerkelijk meent.
We zijn allemaal jong geweest. Maar nu kusjekroel, terug naar JNG en postopkrikken doe je maar in MEN, daar zijn de lepeltopics voor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik meen het ook, ik doe gewoon dingen die niet horen, en het spijt me daarvoor, en het komt ook beetje door de JNG groepsdrang
Nu is het onze fout zekerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik meen het ook, ik doe gewoon dingen die niet horen, en het spijt me daarvoor, en het komt ook beetje door de JNG groepsdrang
Aan het werk in Groningen, zou thuis werken, maar aangezien de kans groot was dat het op kantoor koeler zou zijn dan thuis, dan toch maar naar de office.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:07 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Is het een beetje uit te houden in Friesland?
Ik voel ook af en toe.een "veegje" achter.mn schaambot. Kan best volgens mij. Je weet ook wat je moet voelenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:19 schreef DJMomo het volgende:
Ja hoor, in het ZH. Dat was mijn "geluk", ik ging naar het ZH omdat meneer de bocht niet om wilde, en ik dus na 2 uur persen nog geen kind op de aarde gezet had. Dus ben ook niet extreem bang geweest dat ie in de ambulance zou komen ofzo (vroeg wel toen ik weer een perswee had: wat nu? maar mocht zachtjes wee weg persen).
Ik meende gisteren al wat te voelen! Vraag me af of dat kan... 12weken nét. Lag op mijn buik en meende echt een kriebel te voelen! Bij Sjaak voelde ik het ook wel snel, met een week of 16 geloof ik. Leuk is dat![]()
En enorm veel plezier en succes morgen bij de SEO!
Ah, balen zeg.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:00 schreef Cwen het volgende:
En om een toch al niet al te beste dag nog rotter te maken... Het draadje achter mijn ondertanden is gebroken en een van m'n ondertanden is nu al aan het draaien. Ik kan dus lekker naar de tandarts of de ortho morgen en zo te zien wordt het geen eenvoudige, goedkope oplossing. Grmbl
Ja maar jij hebt er nu twee, dus sowieso al krapper behuisd nuquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:15 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik voel ook af en toe.een "veegje" achter.mn schaambot. Kan best volgens mij. Je weet ook wat je moet voelen
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:39 schreef Limone het volgende:
*breaking news!!!*
Er stond zojuist iemand voor mij op in een overvolle (en oververhitte..) trein!
![]()
*breaking news!!!*
![]()
*breaking news!!!*
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |