Is hier het protocol. Plus dat ik bochten in de trap heb, dus mocht je ineens naar het ziekenhuis moeten dan zijn ze niet zo blij om daar een brancard af te tillen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:00 schreef hilliebillie het volgende:
Wat is daar de reden van laiveneertiekje? Ben blij dat dat hier niet is, zou de hele woonkamer vol staan![]()
Maar goed ik ga toch voor een ziekenhuisbevalling
Jeetje, met VO nog me een ambulance mee moeten. Is je kindje wel in het ziekenhuis geboren? Of onderweg?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:46 schreef DJMomo het volgende:
Laiv ik ben met persweeeen en VO zelf de trap afgelopen. Een trap, met een draai. Ambulance broeder voor en achter me. En mocht stoppen bij een wee. In de gang stond de brancard te wachten, waar ze me op geholpen hebben. Geen punt!
Soemp. Wil je weten wat t wordt!? En mogen wij t dan weten? Spannend!
Ben benieuwd of dat hier ook is. Wil wel graag thuis bevallen, maar omdat beneden in de woonkamer te doen, zie ik nog niet zo zitten. Maar goed nog tijd genoeg om te bedenken wat ik wil.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:22 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Is hier het protocol. Plus dat ik bochten in de trap heb, dus mocht je ineens naar het ziekenhuis moeten dan zijn ze niet zo blij om daar een brancard af te tillen.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:21 schreef Cwen het volgende:
Mabawa, nee, ze,zijn hier nog steeds weg dus ik vermoed dat ze wegblijven! Ik heb ze verwijderd en vervolgens de potentiële achterblijvers nog nagesopt met een doekje water en schoonmaakazijn, wie weet is dat de oplossing?
Hier het bed niet op klossen, het is precies hoog genoeg!Thuisbevallen mag hier gelukkig in m'n slaapkamer, de trap is geen punt!
Wel is er een kleine ramp gebeurd... Een van m'n dikke, domme katten is in het zwembad gevallen en heeft in zijn panische ontsnapping de boel van wat extra luchtgaatjes voorzien... En we kunnen ze niet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |