abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:30:36 #226
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129270433
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zand, vrijdag is het 6w3d. Als het goed is gaat het hartje tussen week 6 en 7 kloppen, dus ik ben erg benieuwd.
We lopen tot op de dag gelijk, trouwens. Das ook bijzonder O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_129270442
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:26 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Mijn duimen draaien! En om je wat geruststellende woorden toe te schuiven: hier ook voortdurend steken, op links. Echoscopiste vertelde me dat dat normaal is, omdat na de eisprong een soort mini cyste ontstaat en deze door de zwangerschap soms traag verdwijnt. Ik was ook erg bang voor een bmmz, maar dit stelde mij wat gerust.
Dat is fijn om te lezen. En aangezien ik een "eisprong" van +/- 10 eitjes per eierstok had en er ook nog eensn is geprikt kan er misschien best nog wat "rommel" zitten. Laten we hopen dat dat het is, ik zweet echt peentjes als ik erover nadenk.

En ja we lopen inderdaad gelijk! Dat had ik al gezien. :)
pi_129270467
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zand, vrijdag is het 6w3d. Als het goed is gaat het hartje tussen week 6 en 7 kloppen, dus ik ben erg benieuwd.
Spannend hoor, ik hoop voor je dat er al wat knippert O+
pi_129270686
Heb inderdaad ook gemerkt dat bij H&M Mama de maat inderdaad echt per broek verschilt. Ik heb een lievelings spijkerbroek die ik twee maten groter heb dan dat ik normaal heb. En een beige 'lekker-zit-broek' die ik weer een maat kleiner heb dan dat ik normaal heb.. Gewoon veel passen dus en je niet veel aantrekken van de maten.. Beide trouwens iets van 19eur en zooooveel gedragen O+

Alvast veel succes vrijdag Nikki, spannend!

Hier net even blokje om gelopen, nu het lekker fris is buiten.. Maar kan blijkbaar toch niet meer zoveel hebben, constant een harde buik en op het einde ook steekjes onderin mijn buik..Toch (nog) wat rustiger aandoen denk dan..
pi_129271090
Prenatal heeft ook veel in de sale op het moment. Ik heb er van de week twee broeken en drie shirts voor zestig euro gehaald. Vond ik een mooie vangst!
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:54:34 #231
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_129271601
Spannend Nikki!

Oh dat is een fijne oogst, Wup!

Hier ook veel positiekleding van H&M maar idd wel passen, kan niet blind iets mee naar huis nemen :D

Rustig aan, Suus! :)

Kleine meneer was de boel aan het saboteren, niet alles kunnen meten maar hij loopt nog altijd enorm voor en toen hij de omtrek van z'n buikje invoerde was het meteen weer rood en te groot :')
Verder doet de kleine (hahaha ) het goed, normaal vruchtwater en hij lag zowaar een keer met z'n hoofdje naar beneden O+

Volgende week dinsdag weer terugkomen.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:59:33 #232
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129271837
Ik heb een positiebroek van de H&M in de kleinste maat die ze hadden - die een maat groter is dan wat ik normaal draag -, dus deze broek viel klein. Bij de Prénatal viel de kleinste maat mij juist weer te groot, dus het verschilt heel erg per winkel. Miss Etam heeft ook wel van alles trouwens, maar daar zitten ook wel veel tuttige dingen tussen vond ik zelf.

En Marktplaats! Daar staat heel veel leuks op voor heel weinig.. maar ik weet niet of je een Marktplaatstype bent, Zand ;).
pi_129271875
Heb net een mailtje naar een marktplaatsverkoper gestuurd, en ik loop vandaag in een broek van de kringloopwinkel, dus ja Proj ;).
pi_129271941
@Spewey, krijg je nu elke week een echo tot de bevalling?
  dinsdag 23 juli 2013 @ 23:05:46 #235
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_129272154
Marktplaats staat trouwens ook vol met leuk spul. Tenminste, als je geen bezwaar hebt tegen tweedehands. Ik heb daar flink wat vandaan.

Had een heel fijne h&m spijkerbroek maar daar ben ik vd week uitgescheurd :'(

Wel mn centjes terug gehad trouwens
  dinsdag 23 juli 2013 @ 23:07:22 #236
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_129272234
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:01 schreef zandsculptuur het volgende:
@Spewey, krijg je nu elke week een echo tot de bevalling?
Eigenlijk moet er 10 dagen tussen metingen zitten maar aangezien hij nu niet alles te pakken keeg,
volgende week weer terug.

Ik weet niet of ik nu elke week een echo krijg, heb wel elke week een afspraak.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 23:14:30 #237
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129272534
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:05 schreef Hilzillah het volgende:
Marktplaats staat trouwens ook vol met leuk spul. Tenminste, als je geen bezwaar hebt tegen tweedehands. Ik heb daar flink wat vandaan.

Had een heel fijne h&m spijkerbroek maar daar ben ik vd week uitgescheurd :'(

Wel mn centjes terug gehad trouwens
'Bij mij' is er net een Mamalicious bezorgd voor bijna niets. Ik houd van MP O+.

--

En er schopt weer een Skipper! Gut joh, iedere keer zwijmel ik weer helemaal weg als ik wat voel.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 23:36:55 #238
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_129273472
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:14 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

'Bij mij' is er net een Mamalicious bezorgd voor bijna niets. Ik houd van MP O+.

--

En er schopt weer een Skipper! Gut joh, iedere keer zwijmel ik weer helemaal weg als ik wat voel.
Skippybal! O+
  woensdag 24 juli 2013 @ 07:34:02 #239
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129280156
Ik heb eigenlijk bijna alles (H&M, Mamalicious, Prenatal) in m'n eigen maat (42). Hou alleen wel rekening bij H&M kleding dat ze waarschuwen wb maat:
1-3 mnd zwanger= eigen maat
3-6 mnd zwanger= 1 maat groter
6-9 mnd zwanger= 2 maten groter

Maar het blijft een kwestie van passen :) Als ik alles op internet had gekocht, had ik heel veel spul gehad dat ik weer terug kon brengen :+
pi_129280174
Zand. Kijk ook eens op ik en mijn kind punt nl. Die verkopen mamalicious. Wat een fijn merk is, en daar voor fijne prijsjes. Miss etam heeft ook positie mode. Geen idee hoe hip of leuk of lekker of welke maat alleen. Qua broeken pas ik hier nog gewone. En heb Voor kantoor van vorige zwangerschap twee nette van noppies. En daar nu ook een jeans bijgekocht.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129280838
Ik mag alle tips en trucs die hier worden gedeeld wel opschrijven, want tegen de tijd dat ik het nodig heb, ben ik alles alweer vergeten o|O .

[egopost/klaagzang]
Gisteren op bezoek geweest bij schoonzus 1 (nu net een paar weekjes zwanger), daar was schoonzus 2 (20 weken zwanger) op bezoek. De dames hebben de hele avond gerookt als schoorstenen, ik kan me daar zo boos over maken! Heb nog heel subtiel gevraagd waarom er niet werd gestopt met roken, waarop schoonzus 1 zei:"Ik heb meer last van de stress van het stoppen dan de baby heeft van het roken zelf." Schoonzus 2 vulde aan dat hun beider eerste kinderen ook geen last hebben ondervonden van het roken, dus dan kan het nu ook zonder problemen. Wat.
[/egopost/klaagzang ]
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_129280967
Ik was ook heel blij dat ze opstond in de trein. Ik had het best volgehouden, maar zo druk en zo warm dan is het toch wel heel erg lekker om te zitten. Fijn! Als ik verder in de zwangerschap was geweest had ik wel aan iemand gevraagd :@

---

Ik voelde de baby met 16 weken zeker. Mijn vk vond dat juist helemaal niet gek. Mijn man voelde haar pas veel later (ik denk bij 22 weken). Hij wist ook niet zo goed wat hij moest voelen. Ik lag op mijn rug en hij zat dan met zijn hand heel diep in mijn buikvel. Ik zei alleen maar: "Voel je haar? Voelde je die? Die moet je wel hebben gevoeld!" Hij voelde steeds niets, tot hij zei: "Nee, ik voel haar niet, maar ik voel wel een soort drol in een darm..!" Dat is nou je dochter... }:|
Sindsdien voelt hij haar en voelt het meer als een tong in een wang ;)

---

Ach jeetje, Spew! Gelukkig worden jullie goed in de gaten gehouden..

---

Ik vind dat heel erg RFR. Ik kan ook gewoon niet bij. En dat van die stress? Daar geloof ik echt helemaal niets van. Wat een bull. En in het echte leven rook ik graag. Niet elke dag en ook niet heel veel, maar bij een biertje vind ik het wel heel lekker.
pi_129281166
Haha, Limone je man :) Denk dat ik dat nog wel het leukste vind aan de hele zwangerschap, dat je kan voelen en zien dat er een bewonertje in je buik aan het bewegen en hikken is O+
Bij mij ook vanaf week 17 ongeveer dat ik het voelde bewegen, ook met placenta aan de voorkant.

En RFR, zou me daar ook wel aan hebben geërgerd hoor. Maar het is uiteindelijk een eigen keuze... Vond je het trouwens niet vervelend om dan zelf in de rook erbij te zitten?
pi_129281224
En jammer ook dat ze het standaard smoesje gebruiken over stress -O-
Ik zou er niet meer bij gaan zitten meeroken kan ook echt heel schadelijk zijn en te zien zijn aan de placenta :@
pi_129281288
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 08:54 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik mag alle tips en trucs die hier worden gedeeld wel opschrijven, want tegen de tijd dat ik het nodig heb, ben ik alles alweer vergeten o|O .

[egopost/klaagzang]
Gisteren op bezoek geweest bij schoonzus 1 (nu net een paar weekjes zwanger), daar was schoonzus 2 (20 weken zwanger) op bezoek. De dames hebben de hele avond gerookt als schoorstenen, ik kan me daar zo boos over maken! Heb nog heel subtiel gevraagd waarom er niet werd gestopt met roken, waarop schoonzus 1 zei:"Ik heb meer last van de stress van het stoppen dan de baby heeft van het roken zelf." Schoonzus 2 vulde aan dat hun beider eerste kinderen ook geen last hebben ondervonden van het roken, dus dan kan het nu ook zonder problemen. Wat.
[/egopost/klaagzang ]
Pff, wat een mutsen zeg. Wat maken ze zichzelf toch wijs....
pi_129281321
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:19 schreef Pvoesss het volgende:
En jammer ook dat ze het standaard smoesje gebruiken over stress -O-
Ik zou er niet meer bij gaan zitten meeroken kan ook echt heel schadelijk zijn en te zien zijn aan de placenta :@
Dit inderdaad!
  woensdag 24 juli 2013 @ 09:29:48 #247
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129281435
Mensen die roken (tijdens zwangerschap) goed proberen te praten.. :N
  woensdag 24 juli 2013 @ 09:32:56 #248
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129281491
Mijn zus rookt ook nog tijdens de zwangerschap.....ze praat het overigens niet goed, dat dan weer niet.
Ze is wel heeeeel erg geminderd moet ik zeggen, maar stoppen lukt nog niet. Moet ik wel zeggen dat haar vriend volgens mij ook niet heel erg z'n best doet om ook te stoppen en ja, dat is wel belangrijk natuurlijk.

Overigens hier het eerst VK vinkje! Vrouwlief heeft hartje horen kloppen, dus dat is wel fijn, je vraagt je na die eerste echo op 9.4 week toch af of alles nog steeds goed gaat. *O*

En hoor net dat we na de 20wk echo ook nog een 32 en 36 wk echo krijgen.

[ Bericht 7% gewijzigd door NoBoNo op 24-07-2013 09:52:18 ]
pi_129281499
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:16 schreef Suusz het volgende:
En RFR, zou me daar ook wel aan hebben geërgerd hoor. Maar het is uiteindelijk een eigen keuze... Vond je het trouwens niet vervelend om dan zelf in de rook erbij te zitten?
Ze hebben een uitbouw waar iedereen in zat te roken, ik zat met de kinders in de woonkamer, met de deuren dicht, dus het meeroken viel volgens mij wel mee.

Ik wist trouwens niet dat meeroken ook zo schadelijk kon zijn!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_129281677
Ohja, hier ook zo'n schoonzus. Kon gewoon niet stoppen, ook al was ze zwanger. En na de bevallingen dan 'grappen' dat die zo lekker soepel liepen, omdat de kindjes zo lekker klein waren gebleven door het roken. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')