We lopen tot op de dag gelijk, trouwens. Das ook bijzonderquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zand, vrijdag is het 6w3d. Als het goed is gaat het hartje tussen week 6 en 7 kloppen, dus ik ben erg benieuwd.

Dat is fijn om te lezen. En aangezien ik een "eisprong" van +/- 10 eitjes per eierstok had en er ook nog eensn is geprikt kan er misschien best nog wat "rommel" zitten. Laten we hopen dat dat het is, ik zweet echt peentjes als ik erover nadenk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:26 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Mijn duimen draaien! En om je wat geruststellende woorden toe te schuiven: hier ook voortdurend steken, op links. Echoscopiste vertelde me dat dat normaal is, omdat na de eisprong een soort mini cyste ontstaat en deze door de zwangerschap soms traag verdwijnt. Ik was ook erg bang voor een bmmz, maar dit stelde mij wat gerust.

Spannend hoor, ik hoop voor je dat er al wat knippertquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zand, vrijdag is het 6w3d. Als het goed is gaat het hartje tussen week 6 en 7 kloppen, dus ik ben erg benieuwd.

Eigenlijk moet er 10 dagen tussen metingen zitten maar aangezien hij nu niet alles te pakken keeg,quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:01 schreef zandsculptuur het volgende:
@Spewey, krijg je nu elke week een echo tot de bevalling?

'Bij mij' is er net een Mamalicious bezorgd voor bijna niets. Ik houd van MPquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:05 schreef Hilzillah het volgende:
Marktplaats staat trouwens ook vol met leuk spul. Tenminste, als je geen bezwaar hebt tegen tweedehands. Ik heb daar flink wat vandaan.
Had een heel fijne h&m spijkerbroek maar daar ben ik vd week uitgescheurd![]()
Wel mn centjes terug gehad trouwens

Skippybal!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:14 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
'Bij mij' is er net een Mamalicious bezorgd voor bijna niets. Ik houd van MP.
--
En er schopt weer een Skipper! Gut joh, iedere keer zwijmel ik weer helemaal weg als ik wat voel.

Pff, wat een mutsen zeg. Wat maken ze zichzelf toch wijs....quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:54 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik mag alle tips en trucs die hier worden gedeeld wel opschrijven, want tegen de tijd dat ik het nodig heb, ben ik alles alweer vergeten.
[egopost/klaagzang]
Gisteren op bezoek geweest bij schoonzus 1 (nu net een paar weekjes zwanger), daar was schoonzus 2 (20 weken zwanger) op bezoek. De dames hebben de hele avond gerookt als schoorstenen, ik kan me daar zo boos over maken! Heb nog heel subtiel gevraagd waarom er niet werd gestopt met roken, waarop schoonzus 1 zei:"Ik heb meer last van de stress van het stoppen dan de baby heeft van het roken zelf." Schoonzus 2 vulde aan dat hun beider eerste kinderen ook geen last hebben ondervonden van het roken, dus dan kan het nu ook zonder problemen. Wat.
[/egopost/klaagzang ]

Dit inderdaad!quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:19 schreef Pvoesss het volgende:
En jammer ook dat ze het standaard smoesje gebruiken over stress![]()
Ik zou er niet meer bij gaan zitten meeroken kan ook echt heel schadelijk zijn en te zien zijn aan de placenta

Ze hebben een uitbouw waar iedereen in zat te roken, ik zat met de kinders in de woonkamer, met de deuren dicht, dus het meeroken viel volgens mij wel mee.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:16 schreef Suusz het volgende:
En RFR, zou me daar ook wel aan hebben geërgerd hoor. Maar het is uiteindelijk een eigen keuze... Vond je het trouwens niet vervelend om dan zelf in de rook erbij te zitten?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |