abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juli 2013 @ 20:20:07 #203
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129264939
Voor mij is ook nog niemand opgestaan ;( Terwijl ik aan de andere kant alleen maar hoor hoe gigaaaaaaaantisch m'n buik is en :o moet je nog zooooooo lang arm schaap met die hitte :o

:')
pi_129265227
Bubs, doe s buikfoto? O-)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129265315
Een zwangere die een week verder is en die zegt dat je een grote buik hebt is ook niet leuk :@

Hier vandaag een stempel gehaald bij de VK. Alles in orde. De VK kon geen genoeg krijgen van het hartje van de kleine O+. Het ligt al ingedaald en mijn buik is mooi bol.

Morgen een liggingsecho O-) , omdat de VK die ik vorige week had dat altijd standaard deed in de vorige praktijk. Dus we mogen ons kleine draakje nog een keer zien *O*.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
  dinsdag 23 juli 2013 @ 20:53:16 #206
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129266291
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:26 schreef DJMomo het volgende:
Bubs, doe s buikfoto? O-)
Morgen oke? Mijn fotograaf voelt zich niet zo goed -O-
pi_129266366
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:53 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Morgen oke? Mijn fotograaf voelt zich niet zo goed -O-
Ah das niet leuk. -O- maar ik kom weer langs morgen!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129267429
Hier voelde ik haar ook al met 16 weken hoor Skips, dat kan echt wel! En ik had nog wel de placenta aan de voorkant liggen.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:23:52 #209
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129267547
Heeee, hebben we Spew al gehoord? Ik ben zo benieuwd naar de echo!

Verder: Zwangere buukskes; ik vind ze fascinerend en heb er ook wel een soort sensor voor, volgens mij. Ik twijfel heel weinig over buikjes. Ik vind het er meestal, zeker bij een normaal postuur, wel duidelijk anders uitzien.

Zelf heb ik als ik naar beneden kijk ook al een heuse zwangerschapsbol. Maar dies wel beduidend groter in de avond, bijzonder vind ik dat. Hebben jullie dat ook?

Verder gaat t hier nog steeds geweldig; zere borsten, moe en maagzuur, maar ik voel me eigenlijk prima. Wel voortdurend een soort halfbakken-kater gevoel, maar niet echt ziek-misselijk.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_129267708
KP ik heb 's avonds ook echt een hele buik. 's Morgens valt het dan wel weer mee. Maar gedurende de dag merk ik al dat m'n buik dikker wordt. Ik probeer 'm op mijn werk ook in te houden. :') Gelukkig heb ik over een week vakantie. :)
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:32:11 #211
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129267905
Ah, mooi. Miep hier maakte zich natuurlijk alweer zorgen. Na een hele dag spijkerbroek is hij ook nog redelijk plat vergeleken met avond-bol en dan ben ik gelijk in de vlekken :') M'n buik!?! Wat doe je?! Om vervolgens 's avonds weer te miepen dat ik echt al bol word.

Wanneer mag je voor een echo, Nikki?

Ik merk dat ik de dagen zelfs (zonder complicaties of achtergronden) vooruit kijk naar 3 augustus (samen met m'n app; die verspringt om 12 uur 's nachts naar de volgende dag en dan staar er you're blabla weeks en blabla days pregnant'. Heerlijk als die weer een weekje verder is. 6 weken vandaag, nog zo pril en toch gebeurt er dan als het goed is zo veel in je lijf!)
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:58:27 #212
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129269041
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 21:20 schreef L0t.. het volgende:
Hier voelde ik haar ook al met 16 weken hoor Skips, dat kan echt wel! En ik had nog wel de placenta aan de voorkant liggen.
Ik ook! Bleek onlangs bij de pretecho.

KP: Dat zijn waarschijnlijk ook je darmen! Die duwen dan ook nog wat extra naar voren. Ik had (heb) het ook, 's avonds is 'ie nóg mooier bol O+ .
pi_129269238
Hihi alles wat je schrijft is zo herkenbaar, kp! Soms als ik niet kan slapen, check ik snel even mijn apps die dan alweer de volgende dag aangeven O+.
En hier ook 's avonds een grotere bol dan 's ochtends.
Hij begint nu irritant groot te worden trouwens, ik kan echt geen gewone broeken meer aan. Iemand tips voor goedkope positiebroeken? :') Ik vind de meeste positiemode enorm truttig en/of duur.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:05:49 #214
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129269341
H&M Zand! Die hebben echt leuke spulletjes. En bij de wehkamp is het sale!
pi_129269399
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:05 schreef Kimpossible het volgende:
H&M Zand! Die hebben echt leuke spulletjes. En bij de wehkamp is het sale!
Bij de H&M hebben ze alleen kleine maatjes, ik ben een groterd :')
Wehkamp ga ik zo ff kijken :).
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:07:59 #216
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129269427
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:07 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Bij de H&M hebben ze alleen kleine maatjes, ik ben een groterd :')
H&M gaat tot 46 en de positiekleding valt ruim!
pi_129269487
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:07 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Oh echt? Ik heb maatje 44/46 dus dat zou kunnen. Hier in de winkel zag ik max maat 42 hangen.
pi_129269587
Mijn echo is vrijdagmiddag en ik leef er echt naartoe. Ik heb sinds de terugplaatsing af en toe steken aan de zijkant van mijn buik, dat kan iets met overstimulatie zijn door de vele follikels die zijn gegroeid en aangeprikt, maar ik blijf ook bang voor een eventuele buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maargoed, ik maak mezelf sowieso gek qua dingen die ik wel of juist niet voel. Kan het maar vlug vrijdag zijn, dan hebben we iets meer duidelijkheid.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:16:08 #219
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129269779
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:09 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Oh echt? Ik heb maatje 44/46 dus dat zou kunnen. Hier in de winkel zag ik max maat 42 hangen.
Geen probleem! Kijk maar eens online, in de winkels hebben ze maar maar weinig.
pi_129270098
Ik duim voor je Nikki! Hoe ver ben je vrijdag? Zou je dan al een hartje kunnen zien? Die steekjes kunnen zijn van het groeien van je baarmoeder he :)
pi_129270173
Er is er een zwanger hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is zand *O* blijf het zo leuk vinden!

Ga ook even voor de tiende keer dezelfde tip geven: wehkamp in drie maten bestellen, wat stom is halen ze gewoon gratis weer op! ^O^
En c&a positiekleding valt ruim een maat groter.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:26:25 #222
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129270213
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mijn echo is vrijdagmiddag en ik leef er echt naartoe. Ik heb sinds de terugplaatsing af en toe steken aan de zijkant van mijn buik, dat kan iets met overstimulatie zijn door de vele follikels die zijn gegroeid en aangeprikt, maar ik blijf ook bang voor een eventuele buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maargoed, ik maak mezelf sowieso gek qua dingen die ik wel of juist niet voel. Kan het maar vlug vrijdag zijn, dan hebben we iets meer duidelijkheid.
Mijn duimen draaien! En om je wat geruststellende woorden toe te schuiven: hier ook voortdurend steken, op links. Echoscopiste vertelde me dat dat normaal is, omdat na de eisprong een soort mini cyste ontstaat en deze door de zwangerschap soms traag verdwijnt. Ik was ook erg bang voor een bmmz, maar dit stelde mij wat gerust.
pi_129270254
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:07 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Vind je? Ik heb h&m positiebroeken maat 44 die echt strak zitten (alsin: daarmee ga ik de complete zwangerschap niet redden) en ik draag normaal gesproken mt. 40/42
Lotte!
Noah!
pi_129270295
Spannend Nikki vrijdag! En KP volgende week!!

Zand, hier hetzelfde maatje en de normale positiebroeken van H&M pas ik, de positiespijkerbroeken niet. Er zijn een aantal fijne broeken in de sale voor 10 euro! Verder vallen de broeken van Prenatal aardig ruim. Heb een spijkerbroek maat 42 gehaald, niet heel goedkoop maar wel iets, dat ik vaak draag en het dus wel waard is.
pi_129270310
Zand, vrijdag is het 6w3d. Als het goed is gaat het hartje tussen week 6 en 7 kloppen, dus ik ben erg benieuwd.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:30:36 #226
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129270433
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zand, vrijdag is het 6w3d. Als het goed is gaat het hartje tussen week 6 en 7 kloppen, dus ik ben erg benieuwd.
We lopen tot op de dag gelijk, trouwens. Das ook bijzonder O+
pi_129270442
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:26 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Mijn duimen draaien! En om je wat geruststellende woorden toe te schuiven: hier ook voortdurend steken, op links. Echoscopiste vertelde me dat dat normaal is, omdat na de eisprong een soort mini cyste ontstaat en deze door de zwangerschap soms traag verdwijnt. Ik was ook erg bang voor een bmmz, maar dit stelde mij wat gerust.
Dat is fijn om te lezen. En aangezien ik een "eisprong" van +/- 10 eitjes per eierstok had en er ook nog eensn is geprikt kan er misschien best nog wat "rommel" zitten. Laten we hopen dat dat het is, ik zweet echt peentjes als ik erover nadenk.

En ja we lopen inderdaad gelijk! Dat had ik al gezien. :)
pi_129270467
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Spannend hoor, ik hoop voor je dat er al wat knippert O+
pi_129270686
Heb inderdaad ook gemerkt dat bij H&M Mama de maat inderdaad echt per broek verschilt. Ik heb een lievelings spijkerbroek die ik twee maten groter heb dan dat ik normaal heb. En een beige 'lekker-zit-broek' die ik weer een maat kleiner heb dan dat ik normaal heb.. Gewoon veel passen dus en je niet veel aantrekken van de maten.. Beide trouwens iets van 19eur en zooooveel gedragen O+

Alvast veel succes vrijdag Nikki, spannend!

Hier net even blokje om gelopen, nu het lekker fris is buiten.. Maar kan blijkbaar toch niet meer zoveel hebben, constant een harde buik en op het einde ook steekjes onderin mijn buik..Toch (nog) wat rustiger aandoen denk dan..
pi_129271090
Prenatal heeft ook veel in de sale op het moment. Ik heb er van de week twee broeken en drie shirts voor zestig euro gehaald. Vond ik een mooie vangst!
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:54:34 #231
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_129271601
Spannend Nikki!

Oh dat is een fijne oogst, Wup!

Hier ook veel positiekleding van H&M maar idd wel passen, kan niet blind iets mee naar huis nemen :D

Rustig aan, Suus! :)

Kleine meneer was de boel aan het saboteren, niet alles kunnen meten maar hij loopt nog altijd enorm voor en toen hij de omtrek van z'n buikje invoerde was het meteen weer rood en te groot :')
Verder doet de kleine (hahaha ) het goed, normaal vruchtwater en hij lag zowaar een keer met z'n hoofdje naar beneden O+

Volgende week dinsdag weer terugkomen.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:59:33 #232
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129271837
Ik heb een positiebroek van de H&M in de kleinste maat die ze hadden - die een maat groter is dan wat ik normaal draag -, dus deze broek viel klein. Bij de Prénatal viel de kleinste maat mij juist weer te groot, dus het verschilt heel erg per winkel. Miss Etam heeft ook wel van alles trouwens, maar daar zitten ook wel veel tuttige dingen tussen vond ik zelf.

En Marktplaats! Daar staat heel veel leuks op voor heel weinig.. maar ik weet niet of je een Marktplaatstype bent, Zand ;).
pi_129271875
Heb net een mailtje naar een marktplaatsverkoper gestuurd, en ik loop vandaag in een broek van de kringloopwinkel, dus ja Proj ;).
pi_129271941
@Spewey, krijg je nu elke week een echo tot de bevalling?
  dinsdag 23 juli 2013 @ 23:05:46 #235
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_129272154
Marktplaats staat trouwens ook vol met leuk spul. Tenminste, als je geen bezwaar hebt tegen tweedehands. Ik heb daar flink wat vandaan.

Had een heel fijne h&m spijkerbroek maar daar ben ik vd week uitgescheurd :'(

Wel mn centjes terug gehad trouwens
  dinsdag 23 juli 2013 @ 23:07:22 #236
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_129272234
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:01 schreef zandsculptuur het volgende:
@Spewey, krijg je nu elke week een echo tot de bevalling?
Eigenlijk moet er 10 dagen tussen metingen zitten maar aangezien hij nu niet alles te pakken keeg,
volgende week weer terug.

Ik weet niet of ik nu elke week een echo krijg, heb wel elke week een afspraak.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 23:14:30 #237
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129272534
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:05 schreef Hilzillah het volgende:
Marktplaats staat trouwens ook vol met leuk spul. Tenminste, als je geen bezwaar hebt tegen tweedehands. Ik heb daar flink wat vandaan.

Had een heel fijne h&m spijkerbroek maar daar ben ik vd week uitgescheurd :'(

Wel mn centjes terug gehad trouwens
'Bij mij' is er net een Mamalicious bezorgd voor bijna niets. Ik houd van MP O+.

--

En er schopt weer een Skipper! Gut joh, iedere keer zwijmel ik weer helemaal weg als ik wat voel.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 23:36:55 #238
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_129273472
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:14 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

'Bij mij' is er net een Mamalicious bezorgd voor bijna niets. Ik houd van MP O+.

--

En er schopt weer een Skipper! Gut joh, iedere keer zwijmel ik weer helemaal weg als ik wat voel.
Skippybal! O+
  woensdag 24 juli 2013 @ 07:34:02 #239
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129280156
Ik heb eigenlijk bijna alles (H&M, Mamalicious, Prenatal) in m'n eigen maat (42). Hou alleen wel rekening bij H&M kleding dat ze waarschuwen wb maat:
1-3 mnd zwanger= eigen maat
3-6 mnd zwanger= 1 maat groter
6-9 mnd zwanger= 2 maten groter

Maar het blijft een kwestie van passen :) Als ik alles op internet had gekocht, had ik heel veel spul gehad dat ik weer terug kon brengen :+
pi_129280174
Zand. Kijk ook eens op ik en mijn kind punt nl. Die verkopen mamalicious. Wat een fijn merk is, en daar voor fijne prijsjes. Miss etam heeft ook positie mode. Geen idee hoe hip of leuk of lekker of welke maat alleen. Qua broeken pas ik hier nog gewone. En heb Voor kantoor van vorige zwangerschap twee nette van noppies. En daar nu ook een jeans bijgekocht.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129280838
Ik mag alle tips en trucs die hier worden gedeeld wel opschrijven, want tegen de tijd dat ik het nodig heb, ben ik alles alweer vergeten o|O .

[egopost/klaagzang]
Gisteren op bezoek geweest bij schoonzus 1 (nu net een paar weekjes zwanger), daar was schoonzus 2 (20 weken zwanger) op bezoek. De dames hebben de hele avond gerookt als schoorstenen, ik kan me daar zo boos over maken! Heb nog heel subtiel gevraagd waarom er niet werd gestopt met roken, waarop schoonzus 1 zei:"Ik heb meer last van de stress van het stoppen dan de baby heeft van het roken zelf." Schoonzus 2 vulde aan dat hun beider eerste kinderen ook geen last hebben ondervonden van het roken, dus dan kan het nu ook zonder problemen. Wat.
[/egopost/klaagzang ]
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_129280967
Ik was ook heel blij dat ze opstond in de trein. Ik had het best volgehouden, maar zo druk en zo warm dan is het toch wel heel erg lekker om te zitten. Fijn! Als ik verder in de zwangerschap was geweest had ik wel aan iemand gevraagd :@

---

Ik voelde de baby met 16 weken zeker. Mijn vk vond dat juist helemaal niet gek. Mijn man voelde haar pas veel later (ik denk bij 22 weken). Hij wist ook niet zo goed wat hij moest voelen. Ik lag op mijn rug en hij zat dan met zijn hand heel diep in mijn buikvel. Ik zei alleen maar: "Voel je haar? Voelde je die? Die moet je wel hebben gevoeld!" Hij voelde steeds niets, tot hij zei: "Nee, ik voel haar niet, maar ik voel wel een soort drol in een darm..!" Dat is nou je dochter... }:|
Sindsdien voelt hij haar en voelt het meer als een tong in een wang ;)

---

Ach jeetje, Spew! Gelukkig worden jullie goed in de gaten gehouden..

---

Ik vind dat heel erg RFR. Ik kan ook gewoon niet bij. En dat van die stress? Daar geloof ik echt helemaal niets van. Wat een bull. En in het echte leven rook ik graag. Niet elke dag en ook niet heel veel, maar bij een biertje vind ik het wel heel lekker.
pi_129281166
Haha, Limone je man :) Denk dat ik dat nog wel het leukste vind aan de hele zwangerschap, dat je kan voelen en zien dat er een bewonertje in je buik aan het bewegen en hikken is O+
Bij mij ook vanaf week 17 ongeveer dat ik het voelde bewegen, ook met placenta aan de voorkant.

En RFR, zou me daar ook wel aan hebben geërgerd hoor. Maar het is uiteindelijk een eigen keuze... Vond je het trouwens niet vervelend om dan zelf in de rook erbij te zitten?
pi_129281224
En jammer ook dat ze het standaard smoesje gebruiken over stress -O-
Ik zou er niet meer bij gaan zitten meeroken kan ook echt heel schadelijk zijn en te zien zijn aan de placenta :@
pi_129281288
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 08:54 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik mag alle tips en trucs die hier worden gedeeld wel opschrijven, want tegen de tijd dat ik het nodig heb, ben ik alles alweer vergeten o|O .

[egopost/klaagzang]
Gisteren op bezoek geweest bij schoonzus 1 (nu net een paar weekjes zwanger), daar was schoonzus 2 (20 weken zwanger) op bezoek. De dames hebben de hele avond gerookt als schoorstenen, ik kan me daar zo boos over maken! Heb nog heel subtiel gevraagd waarom er niet werd gestopt met roken, waarop schoonzus 1 zei:"Ik heb meer last van de stress van het stoppen dan de baby heeft van het roken zelf." Schoonzus 2 vulde aan dat hun beider eerste kinderen ook geen last hebben ondervonden van het roken, dus dan kan het nu ook zonder problemen. Wat.
[/egopost/klaagzang ]
Pff, wat een mutsen zeg. Wat maken ze zichzelf toch wijs....
pi_129281321
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:19 schreef Pvoesss het volgende:
En jammer ook dat ze het standaard smoesje gebruiken over stress -O-
Ik zou er niet meer bij gaan zitten meeroken kan ook echt heel schadelijk zijn en te zien zijn aan de placenta :@
Dit inderdaad!
  woensdag 24 juli 2013 @ 09:29:48 #247
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129281435
Mensen die roken (tijdens zwangerschap) goed proberen te praten.. :N
  woensdag 24 juli 2013 @ 09:32:56 #248
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129281491
Mijn zus rookt ook nog tijdens de zwangerschap.....ze praat het overigens niet goed, dat dan weer niet.
Ze is wel heeeeel erg geminderd moet ik zeggen, maar stoppen lukt nog niet. Moet ik wel zeggen dat haar vriend volgens mij ook niet heel erg z'n best doet om ook te stoppen en ja, dat is wel belangrijk natuurlijk.

Overigens hier het eerst VK vinkje! Vrouwlief heeft hartje horen kloppen, dus dat is wel fijn, je vraagt je na die eerste echo op 9.4 week toch af of alles nog steeds goed gaat. *O*

En hoor net dat we na de 20wk echo ook nog een 32 en 36 wk echo krijgen.

[ Bericht 7% gewijzigd door NoBoNo op 24-07-2013 09:52:18 ]
pi_129281499
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:16 schreef Suusz het volgende:
En RFR, zou me daar ook wel aan hebben geërgerd hoor. Maar het is uiteindelijk een eigen keuze... Vond je het trouwens niet vervelend om dan zelf in de rook erbij te zitten?
Ze hebben een uitbouw waar iedereen in zat te roken, ik zat met de kinders in de woonkamer, met de deuren dicht, dus het meeroken viel volgens mij wel mee.

Ik wist trouwens niet dat meeroken ook zo schadelijk kon zijn!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_129281677
Ohja, hier ook zo'n schoonzus. Kon gewoon niet stoppen, ook al was ze zwanger. En na de bevallingen dan 'grappen' dat die zo lekker soepel liepen, omdat de kindjes zo lekker klein waren gebleven door het roken. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129282024
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:33 schreef RunForrestRun het volgende:

Ik wist trouwens niet dat meeroken ook zo schadelijk kon zijn!
Meeroken is gewoon heel schadelijk met kans op dezelfde gevolgen als gewoon roken.
85% van de rook komt in de omgeving terecht.

En met kinderen is het nog slechter want de slechte deeltjes zitten laag bij de grond.
http://stivoro.nl/wp-cont(...)0voor%20kinderen.pdf
pi_129282202
Bah Momo wat een verhaal.

Toen ik nog in het zh werkte. Patient opgenomen met neg dys, ofwel kindje onder de P2,3. Bedrust met uitzondering van douche en toilet maar toch gaan roken he?

Of...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129282401
:N

on a happier note: mijlpaal! vandaag voor t eerst een positie shirt aan! *O* vooral omdat de rest in de was zit :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:15:44 #254
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129282434
De fotograaf is ietsje beter, maar strakjes maken we wel een foto. Als we moeten wachten tot ie echt beter is duurt het nog wel even vrees ik -O-
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:16:38 #255
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129282459
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:13 schreef DJMomo het volgende:
:N

on a happier note: mijlpaal! vandaag voor t eerst een positie shirt aan! *O* vooral omdat de rest in de was zit :')
:D! En, hoe zit dat nou? :P

Ik was gisteren helemaal blij: 1 van de zwangerschapsbroeken die ik per ongeluk te groot had gekocht bij 12 weken (dus echt bij kont+benen+buik te groot), past nu perfect :'). Ja, weet niet waarom ik er zo blij mee ben, maargoed!
pi_129282484
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:16 schreef GotC het volgende:

[..]

:D! En, hoe zit dat nou? :P

Ik was gisteren helemaal blij: 1 van de zwangerschapsbroeken die ik per ongeluk te groot had gekocht bij 12 weken (dus echt bij kont+benen+buik te groot), past nu perfect :'). Ja, weet niet waarom ik er zo blij mee ben, maargoed!
as any other tshirt, to be honoust. hahahaha. alleen wat ruimer bij mijn buik. Verder is het gewoon een zwart tshirt met vhals. Heb nog wel mijn gewone rokkie aan.

En idd, waar je al niet blij van kan worden. Hormonen :')

Ik wachtte je al op in het buikentopic bubs!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:19:12 #257
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129282516
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:17 schreef DJMomo het volgende:

[..]

as any other tshirt, to be honoust. hahahaha. alleen wat ruimer bij mijn buik. Verder is het gewoon een zwart tshirt met vhals. Heb nog wel mijn gewone rokkie aan.

En idd, waar je al niet blij van kan worden. Hormonen :')

Ik wachtte je al op in het buikentopic bubs!
Ja die zwangerschapsshirts vallen nog best mee met factor 'hee-dat-zit-anders!'. Dat je nog je normale broeken en rokjes aan kan, heerlijk!
pi_129282556
Jeetje wat een verhalen, Mabawa

Hoera voor het positieshirt en de passsende broek *O* ;)

Gaat het nog steeds niet echt lekker met je man, Bub? Enig idee hoe lang dat nog gaat duren? Heel benieuwd naar jouw buik <3
pi_129282576
Ouwe rokkies. Met ietwat uitgelubberd elastiek. Nu blijft ie een stuk beter hangen! En linnen zomerbroeken gaan ook goed, die hangen net onder de darmpukkel
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129282597
Hier bij de zwangerschap van de eerste gestopt met roken (heb toen in het begin nog een paar keer een hijs genomen, maar meer als dat kón ik ook gewoon niet eens meer hoeveel zin ik ook had in een sigaret) daarna gestopt gebleven gelukkig.
Vriendin van mij die tegelijk met mij zwanger was van de eerste kon niet stoppen met roken (had ze ook voor de zwangerschap al geprobeerd). Had al hoge bloeddruk en als ze een dag helemaal niet rookte steeg die door de stress naar gevaarlijke hoogte. Dus na diverse dingen geprobeerd te hebben in overleg met arts zon drie sigaretten per dag blijven roken.. Tja ik zou het zelf niet kunnen, maar ze gaf zelf aan wel blij te zijn alles geprobeerd te hebben om te stoppen maar baalde ook wel dat het niet (helemaal) gelukt was.

Pff hier een prutnacht gehad zeg.. Lag wat later in bed ivm bezoek, toen om 5 uur badend in het zweet wakker geworden, ventilator op m'n lijf gericht, maar niet meer kunnen slapen :O (ja misschien tussen half 7 en 7 ergens een kwartiertje).
Kind is naar het dagverblijf zodat ik veel kan doen, maar heb er gewoon de puf niet voor. Net ook al een bord kapot laten vallen en dat ligt nog steeds te wachten tot ik puf heb om het op te ruimen (was met veel pijn en moeite begonnen met se vaatwasser uit en in te ruimen ;( )
Maar goed, scherven brengen geluk zeggen ze dus gaat vast goed komen (straks ofzo :D )
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:25:49 #261
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129282645
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:21 schreef Spewey het volgende:

Gaat het nog steeds niet echt lekker met je man, Bub? Enig idee hoe lang dat nog gaat duren? Heel benieuwd naar jouw buik <3
Helaas niet, maandag contact gehad met arts. Die was ook niet tevreden. Nog een paar weken aankijken, anders moet er een scan gemaakt worden. Want als ze de stand van zijn drain nu weer veranderen komt ie op hetzelfde te staan waardoor het fout ging. Niet heel handig allemaal.
pi_129282796
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:32 schreef NoBoNo het volgende:
Overigens hier het eerst VK vinkje! Vrouwlief heeft hartje horen kloppen, dus dat is wel fijn, je vraagt je na die eerste echo op 9.4 week toch af of alles nog steeds goed gaat. *O*

En hoor net dat we na de 20wk echo ook nog een 32 en 36 wk echo krijgen.
Aaah, mocht je niet mee met het hartje luisteren? Wij hebben de afspraken met de VK nu op maandagochtend om 8.30 uur gepland, zodat mijn man mee kan O+.
En hadden jullie geen termijn-echo met 11-12 weken? Of komt die nog?

quote:
13s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:41 schreef DJMomo het volgende:
Ohja, hier ook zo'n schoonzus. Kon gewoon niet stoppen, ook al was ze zwanger. En na de bevallingen dan 'grappen' dat die zo lekker soepel liepen, omdat de kindjes zo lekker klein waren gebleven door het roken. :{w
:{w :{w :{w

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:23 schreef hilliebillie het volgende:
Hier bij de zwangerschap van de eerste gestopt met roken (heb toen in het begin nog een paar keer een hijs genomen, maar meer als dat kón ik ook gewoon niet eens meer hoeveel zin ik ook had in een sigaret) daarna gestopt gebleven gelukkig.
Vriendin van mij die tegelijk met mij zwanger was van de eerste kon niet stoppen met roken (had ze ook voor de zwangerschap al geprobeerd). Had al hoge bloeddruk en als ze een dag helemaal niet rookte steeg die door de stress naar gevaarlijke hoogte. Dus na diverse dingen geprobeerd te hebben in overleg met arts zon drie sigaretten per dag blijven roken.. Tja ik zou het zelf niet kunnen, maar ze gaf zelf aan wel blij te zijn alles geprobeerd te hebben om te stoppen maar baalde ook wel dat het niet (helemaal) gelukt was.
Dat vind ik dan toch net even anders dan die vrouwen die gewoon bij voorbaat al niet proberen te stoppen. In zo'n geval zou ik dan toch echt wel eerst stoppen met roken, en dan pas gaan voor zwanger worden overigens... :@. Ik heb zelf een aantal jaar lang medicijnen geslikt (AD) die niet (goed) kunnen icm zwangerschap, en ondanks dat het me door de arts werd afgeraden, heb ik die toch eerst helemaal af weten te bouwen (en een jaar lang 'medicijnvrij' geleefd) voordat we gingen proberen zwanger te worden. Was stoppen niet gelukt, was er ook absoluut wel een manier omheen geweest, maar ik ben trots op mezelf dat ik het zo heb kunnen doen O+.

Ik heb sinds gisteren een positiespijkerbroek aan van Miss Etam (van de kringloop :P ) en die zit me toch een partij heerlijk O+. Mijn eigen broeken krijg ik niet meer dicht, dus die droeg ik dan half open met zo'n buikband eroverheen (en daar overheen uiteraard weer een shirtje, ik vind het altijd een beetje typisch om met een minibuikje + buikband te gaan lopen showen :') ) maar dit zit zoveel beter :9. Vrijdag krijg ik van mijn schoonzusje nog een andere zwangerschapsbroek terug (die had ik vorig jaar gekocht voor vakantie, past ook een klein buikje in) dus dan kan ik afwisselen O+.
pi_129282994
SZ was wel overgegaan op de light sigaretten. En bij kind 1 had ze nog wel stoppogingen ondernomen. Bij kind 2 niet eens. Toen had ze al genoeg stress van vent die een ander had, en week na geboorte ook bij haar weg is gegaan.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129283015
wat vervelend van je man bubs :{ Knuf!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:40:49 #265
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129283024
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:32 schreef zandsculptuur het volgende:

Aaah, mocht je niet mee met het hartje luisteren? Wij hebben de afspraken met de VK nu op maandagochtend om 8.30 uur gepland, zodat mijn man mee kan O+.
En hadden jullie geen termijn-echo met 11-12 weken? Of komt die nog?
Nou of ik niet mee mocht weet ik niet, ben niet mee geweest, moet ook werken he. Misschien de volgende maar wel plannen op mijn thuiswerkdag zodat ik een keer mee kan. Van de andere kant, hoef ook niet zo nodig elke keer mee.

Nee hier na de eerste echo geen termijn echo op 12 weken. Is dat heel raar? Anders moeten we die nog gaan eisen natuurlijk! -O-
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:41:24 #266
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129283038
Zand, leggings zijn ook een heerlijkheid he? O+ Ik ben totaal geen jurkjesmens, maar pfoeh, het is wel een verademing en makkelijk af te wisselen!

En Bubs.. :* Hoe gaat het met jou, gezien alle gebeurtenissen rond je man?
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:42:28 #267
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129283066
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:40 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Nou of ik niet mee mocht weet ik niet, ben niet mee geweest, moet ook werken he. Misschien de volgende maar wel plannen op mijn thuiswerkdag zodat ik een keer mee kan. Van de andere kant, hoef ook niet zo nodig elke keer mee.

Nee hier na de eerste echo geen termijn echo op 12 weken. Is dat heel raar? Anders moeten we die nog gaan eisen natuurlijk! -O-
Heb ik ook niet gehad, eerste echo was gelijk termijnecho bij 9w3d :)
pi_129283075
Hier verwacht ik ook niet dat vent meegaat naar de gewone controles hoor. Bij echo's wel, en op het eind als baby niet zelf wil komen moet ie van mij ook (weer) mee. Maar tussendoor gelooft ie het wel. Tenzij er iets speelt natuurlijk. voordeel is dat hij in het ZH werkt, en toen ik daar lag met Sjaak, kwam ie wel regelmatig langs, met een Swirrrrl :9
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129283126
Oh, leggings / jurkjes vond ik op het eind alleen niet meer genoeg 'steun' geven. Maar tot die tijd idd veel gedragen, en wil ik nu weer gaan doen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:45:02 #270
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129283142
Hier gaat Yur tot nu toe wel elke keer mee :) Hij is graag op de hoogte en heeft soms ook vragen voor de vk.
pi_129283144
quote:

[..]

Nouja, ja, dat is redelijk standaard, ja. Ik zie bijvoorbeeld dat jullie ook nog geen uiterekende datum hebben, die wordt bij de termijnecho bepaald. Ik zou daar zeker nog even achteraan gaan.

Qua controles, mijn VK raadde aan dat de papa bij de 1e en 2e afspraak mee kwam, de eerste voor de intake (ben dit keer alleen geweest, alle gegevens stonden nog goed in de computer) en de tweede keer zodat ook papa voor het eerst het hartje kon horen O+.
pi_129283192
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:41 schreef GotC het volgende:
Zand, leggings zijn ook een heerlijkheid he? O+ Ik ben totaal geen jurkjesmens, maar pfoeh, het is wel een verademing en makkelijk af te wisselen!
Ik heb hier twee positieleggings van de lidl liggen die te groot zijn ;(.
Jurkjes draag ik nu nog met een broekje eronder, maar dat broekje past straks ook niet meer :').
Scheelt dat mijn jurkjes sowieso te strak zitten, dus we moeten even kijken hoe dat straks moet :').
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:52:53 #273
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129283323
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:41 schreef GotC het volgende:

En Bubs.. :* Hoe gaat het met jou, gezien alle gebeurtenissen rond je man?
Het geeft wel stress natuurlijk. Hij was eindelijk weer zichzelf en al bijna 2 jaar gesukkeld te hebben. En toen begon het weer... Gisteravond had ie heel veel hoofdpijn en was ook misselijk en dat is heel eng.

Gelukkig ben ik nog vrij mobiel. Dus die ik de boodschappen e.d. op de fiets. Hulp is er wel hoor maar ik doe liever alles zelf ;)
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:53:05 #274
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129283328
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:45 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Nouja, ja, dat is redelijk standaard, ja. Ik zie bijvoorbeeld dat jullie ook nog geen uiterekende datum hebben, die wordt bij de termijnecho bepaald. Ik zou daar zeker nog even achteraan gaan.

Qua controles, mijn VK raadde aan dat de papa bij de 1e en 2e afspraak mee kwam, de eerste voor de intake (ben dit keer alleen geweest, alle gegevens stonden nog goed in de computer) en de tweede keer zodat ook papa voor het eerst het hartje kon horen O+.
Ohhhh....maar eerste keer (intake) ben ik wel mee geweest en WIJ weten de uitgerekende datum wel! ;)
pi_129283332
Mijnes gaat ook niet mee (wel naar echo's, waar ze ook het hartje lieten horen). Ik vind het eerlijk gezegd niet zo nodig dat hij meegaat en ik zie ook heel weinig vaders in de wachtruimte van de vk. Als ik wil dat hij meegaat, gaat hij overigens wel mee, hoor! De volgende afspraak gaat hij mee. Ik vond het opeens wel een prettig idee dat hij überhaupt weet wáár de praktijk zit :')
pi_129283336
Oh, hier heb ik de eerste echte controle bij VK as vrijdag, terwijl we net de dag ervoor de nekplooimeting hebben gehad. Scheelt ook wel.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:54:11 #277
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129283370
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:44 schreef DJMomo het volgende:
Oh, leggings / jurkjes vond ik op het eind alleen niet meer genoeg 'steun' geven. Maar tot die tijd idd veel gedragen, en wil ik nu weer gaan doen.
Ah nu je dat zegt! Ik wet niet of het een gebrek aan steun is, maar elke keer als ik een klein stukje wandel/wat dan ook voelt m'n buik iets harder.
Alleen heb ik simpelweg geen idee hoe een harde buik voelt. Maar als dat echt een harde buik is, dan heb ik bijna volcontinu een harde buik :')
Iemand tips of advies? Ik las al over het gevoel dat je een skippybal in je buik hebt, maar het zit er precies tussenin voor m'n gevoel.
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:55:24 #278
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129283398
Mijn man is wel elke controle mee. Omdat hij toch thuis is. Bij de groeiecho van vorige week wilde ie graag mee, en toen heeft mijn vader heel lief een halve dag genomen, omdat hij nu niet met de bus mee kan.

Probeer altijd te plannen dat het zo valt dat mijn vader thuis is, maar nu ik om de 3 weken moet lukt dat niet altijd even makkelijk meer :+
pi_129283404
Leggings vind ik verschillend qua steun, heb er een van Miss etam en dat is een gewone leggen die gewoon wat hoger en breder is boven (wel positielegging) die geeft totaal geen steun (en ik vind hem daardoor ook wat zweterig ofzo) en heb er een van de Lidl, die geeft wel aardig wat steun, dat is gewoon een fijner model.

Qua controles gaat mijn man hier ook niet mee, stelt eigenlijk ook niet heel veel voor vind ik al is hartje luisteren altijd leuk natuurlijk. Maar denk niet dat het voor hem of mij meerwaarde heeft als hij mee gaat. Echo's is hij wel mee geweest, behalve de groei echo, die was nog maar op in tijd in te plannen omdat ze al redelijk vol zaten of dat ik moest werken. En het was die dag niet te regelen qua oppas (en was om 20.00 en dan ligt Jelle al in bed dus meenemen was ook geen optie). Vond hij jammer maar geen ramp en gelukkig krijgen we altijd foto's mee :P
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:56:20 #280
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129283433
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:46 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ik heb hier twee positieleggings van de lidl liggen die te groot zijn ;(.
Jurkjes draag ik nu nog met een broekje eronder, maar dat broekje past straks ook niet meer :').
Scheelt dat mijn jurkjes sowieso te strak zitten, dus we moeten even kijken hoe dat straks moet :').
Ja die maten van de Lidl zijn echt raar, veels te groot! -O- Welke maat had je meegenomen (die dus te groot is)? Ik heb namelijk 1 2 ongedragen leggings (grijs en zwart) hier nog liggen waarvan ik niet verwacht ze nog te gaan dragen. Doe ik met liefde in een envelopje voor je :Y)
pi_129283508
quote:

[..]

Het mag wel maar hoeft absoluut niet ;)

Mijn vriend ging ook bijna nooit mee. naar de intake wel, en naar het 36 wkn bevallingspraatje ook en bij iedere echo (en dat waren er veel :X) is hij meegeweest.
Ik kreeg iedere controle de vraag of mijn vriend niet mee moest komen met zo'n half opgetrokken wenkbrauw, dat ik me echt heel raar voelde en dacht dat het abnormaal was dat ik het niet zo boeiend vond voor de reguliere controles.

Nu doe k zelf spreekuur en kan k je zeggen dat het écht niet standaard is dat de partner erbij is hoor. Soms wel soms niet, vrouwen komen alleen, met een vriendin, met een (schoon)moeder of met partner. En soms als 3 zussen tegelijk zwanger zijn komen ze met zn drietjes tegelijk op spreekuur :D

gotc volgens mij heb k je vk gezien gister! wat een lieverd zeg!
:)
  woensdag 24 juli 2013 @ 11:00:36 #282
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129283539
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:59 schreef mignonne het volgende:

[..]

gotc volgens mij heb k je vk gezien gister! wat een lieverd zeg!
Oooh wie heb je gezien of hoe zag ze eruit? Ze zijn alle 4 erg tof O+
pi_129283618
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:54 schreef GotC het volgende:

[..]

Ah nu je dat zegt! Ik wet niet of het een gebrek aan steun is, maar elke keer als ik een klein stukje wandel/wat dan ook voelt m'n buik iets harder.
Alleen heb ik simpelweg geen idee hoe een harde buik voelt. Maar als dat echt een harde buik is, dan heb ik bijna volcontinu een harde buik :')
Iemand tips of advies? Ik las al over het gevoel dat je een skippybal in je buik hebt, maar het zit er precies tussenin voor m'n gevoel.
Een harde buik is precies wat het zegt, een buik die hard is. Voelt het meest als een flink opgeblazen voetbal. Jij bent slank hè? dan voel je vanaf d ebuitenkant ook echt dat je buik helemaal strak staat.
Heb je al een potje met urine langs de huisarts gebracht? Harde buiken kan van blaasontsteking komen. Het kan ook komen doordat je buik even een groeispurtje trekt en je kindje flink beweegt maar het is normaalgesproken niet de bedoeling dat iedere beweging je een harde buik oplevert.
pi_129283625
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:00 schreef GotC het volgende:

[..]

Oooh wie heb je gezien of hoe zag ze eruit? Ze zijn alle 4 erg tof O+
De naamgeefster van de praktijk!
pi_129283731
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:56 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja die maten van de Lidl zijn echt raar, veels te groot! -O- Welke maat had je meegenomen (die dus te groot is)? Ik heb namelijk 1 2 ongedragen leggings (grijs en zwart) hier nog liggen waarvan ik niet verwacht ze nog te gaan dragen. Doe ik met liefde in een envelopje voor je :Y)
Maat 44/46, ik heb ze ook in het grijs en zwart.
pi_129283775
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:03 schreef mignonne het volgende:

[..]

Een harde buik is precies wat het zegt, een buik die hard is. Voelt het meest als een flink opgeblazen voetbal. Jij bent slank hè? dan voel je vanaf d ebuitenkant ook echt dat je buik helemaal strak staat.
Heb je al een potje met urine langs de huisarts gebracht? Harde buiken kan van blaasontsteking komen. Het kan ook komen doordat je buik even een groeispurtje trekt en je kindje flink beweegt maar het is normaalgesproken niet de bedoeling dat iedere beweging je een harde buik oplevert.
Vanaf wanneer kan je harde buiken krijgen? Ik heb eigenlijk sinds het begin dat elke inspanning me buikpijn oplevert -O-. Dat zullen waarschijnlijk mijn darmen zijn :? (heb geen last van mijn stoelgang gelukkig) of dat de boel groeit, ofwatdanook. Maar echt fijn is het niet -O-. Ik kan niet tillen, niet lang lopen, voel me echt een beetje gehandicapt :').
Maar heb ik nu daardoor straks ook een groter risico dat ik overal harde buiken van ga krijgen ;(, of heeft dat niet per sé iets met elkaar te maken?
  woensdag 24 juli 2013 @ 11:12:47 #287
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129283852
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:03 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik ben niet slank, maar buik zit echt helemaal naar voren. Niet erg comfortabel, vooral aangezien Bob sinds gisteravond continu aan het schoppen en slaan is :+ Maar het belemmert me totaal niet, vandaar mijn twijfel..
Maar, goed idee om even langs de HA te gaan. Wellicht is het niks, maar dan kan ik het iig uitsluiten. Thanks!

En zij is idd lief! O+ Zit al 30 jaar in het vak schijnbaar :o

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:07 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Maat 44/46, ik heb ze ook in het grijs en zwart.
Ik ga straks wel effe kijken :) Zou zonde zijn als ze hier ongedragen liggen. Mocht je ze niet willen is het ook prima trouwens! :)
pi_129283870
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:12 schreef GotC het volgende:
Ik ga straks wel effe kijken :) Zou zonde zijn als ze hier ongedragen liggen. Mocht je ze niet willen is het ook prima trouwens! :)
Nee, juist heel graag O+.
pi_129283874
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:09 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Vanaf wanneer kan je harde buiken krijgen? Ik heb eigenlijk sinds het begin dat elke inspanning me buikpijn oplevert -O-. Dat zullen waarschijnlijk mijn darmen zijn :? (heb geen last van mijn stoelgang gelukkig) of dat de boel groeit, ofwatdanook. Maar echt fijn is het niet -O-. Ik kan niet tillen, niet lang lopen, voel me echt een beetje gehandicapt :').
Maar heb ik nu daardoor straks ook een groter risico dat ik overal harde buiken van ga krijgen ;(, of heeft dat niet per sé iets met elkaar te maken?
In het begin is het hoofdzakelijk de groei van je baarmoeder. Ik herinnerde me dat het toen voelde alsof iemand me in mn buik gestompt had :') niet zozeer keihard maar wel beurs en blauw, soms ook ronduit pijnlijk. Je banden worden nu enorm opgerekt door de groei van je baarmoeder en je baarmoeder zelf wordt ook flink uitgerekt en dat voel je. Ik denk dat het zeker bij een eerste kindje (toch?) er bij hoort, net zoals je lijf bij een tweede heel snel denkt yaaaay we mogen weer *O* en dat het dan in standje 30 weken schiet }:| Het heeft niet echt een relatie met harde buiken verderop in je zw.schap.
pi_129283904
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:12 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ben niet slank, maar buik zit echt helemaal naar voren. Niet erg comfortabel, vooral aangezien Bob sinds gisteravond continu aan het schoppen en slaan is :+ Maar het belemmert me totaal niet, vandaar mijn twijfel..
Maar, goed idee om even langs de HA te gaan. Wellicht is het niks, maar dan kan ik het iig uitsluiten. Thanks!

En zij is idd lief! O+ Zit al 30 jaar in het vak schijnbaar :o

Als je baby een groeispurt heeft gehad maar je buik nog niet, en je kindje beweegt dan veel dan raakt je buik ook vrij snel geirriteerd. Zo rond de 30 weken is wel een groeispurtjes termijn :Y)
pi_129283915
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:13 schreef mignonne het volgende:

[..]

In het begin is het hoofdzakelijk de groei van je baarmoeder. Ik herinnerde me dat het toen voelde alsof iemand me in mn buik gestompt had :') niet zozeer keihard maar wel beurs en blauw, soms ook ronduit pijnlijk. Je banden worden nu enorm opgerekt door de groei van je baarmoeder en je baarmoeder zelf wordt ook flink uitgerekt en dat voel je. Ik denk dat het zeker bij een eerste kindje (toch?) er bij hoort, net zoals je lijf bij een tweede heel snel denkt yaaaay we mogen weer *O* en dat het dan in standje 30 weken schiet }:| Het heeft niet echt een relatie met harde buiken verderop in je zw.schap.
Ja, eerste kindje O+ en gelukkig maar :D.
Inderdaad, net alsof je in je buik bent gestompt, wel een goede omschrijving om het eens mee aan mijn man te kunnen uitleggen ;).
  woensdag 24 juli 2013 @ 11:19:15 #292
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129284022
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:14 schreef mignonne het volgende:

[..]

Als je baby een groeispurt heeft gehad maar je buik nog niet, en je kindje beweegt dan veel dan raakt je buik ook vrij snel geirriteerd. Zo rond de 30 weken is wel een groeispurtjes termijn :Y)
Oh my, er komt nog waarschijnlijk een buikgroeispurt aan dus.. Ik hou m'n hart (of eigenlijk buik :+) vast! M'n buik voelt ook 'strak' aan laatste paar dagen, zelfs als het zacht is.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:13 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Nee, juist heel graag O+.
Muy bien! :*
pi_129284027
quote:

[..]

net zoals je lijf bij een tweede heel snel denkt yaaaay we mogen weer *O* en dat het dan in standje 30 weken schiet }:|
dat. dus. }:|
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129284337
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:56 schreef GotC het volgende:

[..]

Hier juist wel een goed passende maar bij de Lidl legging. Heb normaal 42/44 (of gewoon 44) en met de Lidl leggings maat 44/46 en die zit hier als gegoten O+ ;)
Heb hem toen overigens wel meteen thuis gepast zodat ik hem evt om had kunnen ruilen :) was er expres op tijd bij die dag :P
pi_129284426
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:31 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Hier juist wel een goed passende maar bij de Lidl legging. Heb normaal 42/44 (of gewoon 44) en met de Lidl leggings maat 44/46 en die zit hier als gegoten O+ ;)
Heb hem toen overigens wel meteen thuis gepast zodat ik hem evt om had kunnen ruilen :) was er expres op tijd bij die dag :P
Ik heb er nog twee voor je over als je wilt :+.
pi_129284428
quote:
net zoals je lijf bij een tweede heel snel denkt yaaaay we mogen weer *O* en dat het dan in standje 30 weken schiet }:|
Dat is echt zo stom :D Ben je bij de eerste nog heel trots op je buik en ineens is het poef dik bij een volgende zwangerschap -O-
  woensdag 24 juli 2013 @ 11:35:42 #297
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129284448
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:34 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ik heb er nog twee voor je over als je wilt :+.
:D
Kijk, we zijn lekker bezig!
pi_129284510
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:34 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat is echt zo stom :D Ben je bij de eerste nog heel trots op je buik en ineens is het poef dik bij een volgende zwangerschap -O-
Ik moet inderdaad lachen om mijn nichtje. Zij is 3 weken eerder uitgerekend dan ik, van haar 1e. En zij zit idd van "buuuuuuuuuuuuuikje, waar bliiiiiiiiiiiiiiiiijfffffffffffffff je nou?" En ik: "holy fokkeroni! ken het wat minder?" ):O
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129285020
Net heel erg extreem boos geworden op een helpdeskmedewerker :@.
O+ Hormonen O+ :')
  woensdag 24 juli 2013 @ 11:58:29 #300
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129285116
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:55 schreef zandsculptuur het volgende:
Net heel erg extreem boos geworden op een helpdeskmedewerker :@.
O+ Hormonen O+ :')
Ja doeg....daar mogen we ons niet de altijd achter verschuilen he!
Heb ik er bij vrouwlief ook goed in geprent...(hoop ik) 'Ik weet dat je zwanger bent, maar nu ga je te ver!'
pi_129285186
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:58 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Ja doeg....daar mogen we ons niet de altijd achter verschuilen he!
Heb ik er bij vrouwlief ook goed in geprent...(hoop ik) 'Ik weet dat je zwanger bent, maar nu ga je te ver!'
Nouja, zij maakte een fout en probeerde die in mijn schoenen te schuiven. Vervolgens mocht ik geen klachtenafdeling of leidinggevende spreken. Dan heb je aan mij een verkeerde en nu helemaal :').

Maargoed. Vol.
;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')