Ah nu je dat zegt! Ik wet niet of het een gebrek aan steun is, maar elke keer als ik een klein stukje wandel/wat dan ook voelt m'n buik iets harder.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:44 schreef DJMomo het volgende:
Oh, leggings / jurkjes vond ik op het eind alleen niet meer genoeg 'steun' geven. Maar tot die tijd idd veel gedragen, en wil ik nu weer gaan doen.

Ja die maten van de Lidl zijn echt raar, veels te groot!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:46 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik heb hier twee positieleggings van de lidl liggen die te groot zijn.
Jurkjes draag ik nu nog met een broekje eronder, maar dat broekje past straks ook niet meer.
Scheelt dat mijn jurkjes sowieso te strak zitten, dus we moeten even kijken hoe dat straks moet.

Het mag wel maar hoeft absoluut nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:40 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Nou of ik niet mee mocht weet ik niet, ben niet mee geweest, moet ook werken he. Misschien de volgende maar wel plannen op mijn thuiswerkdag zodat ik een keer mee kan. Van de andere kant, hoef ook niet zo nodig elke keer mee.
Nee hier na de eerste echo geen termijn echo op 12 weken. Is dat heel raar? Anders moeten we die nog gaan eisen natuurlijk!

Oooh wie heb je gezien of hoe zag ze eruit? Ze zijn alle 4 erg tofquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
gotc volgens mij heb k je vk gezien gister! wat een lieverd zeg!

Een harde buik is precies wat het zegt, een buik die hard is. Voelt het meest als een flink opgeblazen voetbal. Jij bent slank hè? dan voel je vanaf d ebuitenkant ook echt dat je buik helemaal strak staat.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah nu je dat zegt! Ik wet niet of het een gebrek aan steun is, maar elke keer als ik een klein stukje wandel/wat dan ook voelt m'n buik iets harder.
Alleen heb ik simpelweg geen idee hoe een harde buik voelt. Maar als dat echt een harde buik is, dan heb ik bijna volcontinu een harde buik
Iemand tips of advies? Ik las al over het gevoel dat je een skippybal in je buik hebt, maar het zit er precies tussenin voor m'n gevoel.

De naamgeefster van de praktijk!quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Oooh wie heb je gezien of hoe zag ze eruit? Ze zijn alle 4 erg tof

Maat 44/46, ik heb ze ook in het grijs en zwart.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja die maten van de Lidl zijn echt raar, veels te groot!Welke maat had je meegenomen (die dus te groot is)? Ik heb namelijk 1 2 ongedragen leggings (grijs en zwart) hier nog liggen waarvan ik niet verwacht ze nog te gaan dragen. Doe ik met liefde in een envelopje voor je

Vanaf wanneer kan je harde buiken krijgen? Ik heb eigenlijk sinds het begin dat elke inspanning me buikpijn oplevertquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
Een harde buik is precies wat het zegt, een buik die hard is. Voelt het meest als een flink opgeblazen voetbal. Jij bent slank hè? dan voel je vanaf d ebuitenkant ook echt dat je buik helemaal strak staat.
Heb je al een potje met urine langs de huisarts gebracht? Harde buiken kan van blaasontsteking komen. Het kan ook komen doordat je buik even een groeispurtje trekt en je kindje flink beweegt maar het is normaalgesproken niet de bedoeling dat iedere beweging je een harde buik oplevert.

Ik ben niet slank, maar buik zit echt helemaal naar voren. Niet erg comfortabel, vooral aangezien Bob sinds gisteravond continu aan het schoppen en slaan isquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
Een harde buik is precies wat het zegt, een buik die hard is. Voelt het meest als een flink opgeblazen voetbal. Jij bent slank hè? dan voel je vanaf d ebuitenkant ook echt dat je buik helemaal strak staat.
Heb je al een potje met urine langs de huisarts gebracht? Harde buiken kan van blaasontsteking komen. Het kan ook komen doordat je buik even een groeispurtje trekt en je kindje flink beweegt maar het is normaalgesproken niet de bedoeling dat iedere beweging je een harde buik oplevert.
Ik ga straks wel effe kijkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:07 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Maat 44/46, ik heb ze ook in het grijs en zwart.

Nee, juist heel graagquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:12 schreef GotC het volgende:
Ik ga straks wel effe kijkenZou zonde zijn als ze hier ongedragen liggen. Mocht je ze niet willen is het ook prima trouwens!

In het begin is het hoofdzakelijk de groei van je baarmoeder. Ik herinnerde me dat het toen voelde alsof iemand me in mn buik gestompt hadquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:09 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kan je harde buiken krijgen? Ik heb eigenlijk sinds het begin dat elke inspanning me buikpijn oplevert. Dat zullen waarschijnlijk mijn darmen zijn
(heb geen last van mijn stoelgang gelukkig) of dat de boel groeit, ofwatdanook. Maar echt fijn is het niet
. Ik kan niet tillen, niet lang lopen, voel me echt een beetje gehandicapt
.
Maar heb ik nu daardoor straks ook een groter risico dat ik overal harde buiken van ga krijgen, of heeft dat niet per sé iets met elkaar te maken?

Als je baby een groeispurt heeft gehad maar je buik nog niet, en je kindje beweegt dan veel dan raakt je buik ook vrij snel geirriteerd. Zo rond de 30 weken is wel een groeispurtjes termijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben niet slank, maar buik zit echt helemaal naar voren. Niet erg comfortabel, vooral aangezien Bob sinds gisteravond continu aan het schoppen en slaan isMaar het belemmert me totaal niet, vandaar mijn twijfel..
Maar, goed idee om even langs de HA te gaan. Wellicht is het niks, maar dan kan ik het iig uitsluiten. Thanks!
En zij is idd lief!Zit al 30 jaar in het vak schijnbaar

Ja, eerste kindjequote:Op woensdag 24 juli 2013 11:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
In het begin is het hoofdzakelijk de groei van je baarmoeder. Ik herinnerde me dat het toen voelde alsof iemand me in mn buik gestompt hadniet zozeer keihard maar wel beurs en blauw, soms ook ronduit pijnlijk. Je banden worden nu enorm opgerekt door de groei van je baarmoeder en je baarmoeder zelf wordt ook flink uitgerekt en dat voel je. Ik denk dat het zeker bij een eerste kindje (toch?) er bij hoort, net zoals je lijf bij een tweede heel snel denkt yaaaay we mogen weer
en dat het dan in standje 30 weken schiet
Het heeft niet echt een relatie met harde buiken verderop in je zw.schap.

Oh my, er komt nog waarschijnlijk een buikgroeispurt aan dus.. Ik hou m'n hart (of eigenlijk buikquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als je baby een groeispurt heeft gehad maar je buik nog niet, en je kindje beweegt dan veel dan raakt je buik ook vrij snel geirriteerd. Zo rond de 30 weken is wel een groeispurtjes termijn
Muy bien!quote:

dat. dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
net zoals je lijf bij een tweede heel snel denkt yaaaay we mogen weeren dat het dan in standje 30 weken schiet
![]()

Hier juist wel een goed passende maar bij de Lidl legging. Heb normaal 42/44 (of gewoon 44) en met de Lidl leggings maat 44/46 en die zit hier als gegotenquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja die maten van de Lidl zijn echt raar, veels te groot!Welke maat had je meegenomen (die dus te groot is)? Ik heb namelijk 1 2 ongedragen leggings (grijs en zwart) hier nog liggen waarvan ik niet verwacht ze nog te gaan dragen. Doe ik met liefde in een envelopje voor je

Ik heb er nog twee voor je over als je wiltquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:31 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hier juist wel een goed passende maar bij de Lidl legging. Heb normaal 42/44 (of gewoon 44) en met de Lidl leggings maat 44/46 en die zit hier als gegoten![]()
![]()
Heb hem toen overigens wel meteen thuis gepast zodat ik hem evt om had kunnen ruilenwas er expres op tijd bij die dag

Dat is echt zo stomquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:13 schreef mignonne het volgende:
net zoals je lijf bij een tweede heel snel denkt yaaaay we mogen weeren dat het dan in standje 30 weken schiet

quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:34 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik heb er nog twee voor je over als je wilt.

Ik moet inderdaad lachen om mijn nichtje. Zij is 3 weken eerder uitgerekend dan ik, van haar 1e. En zij zit idd van "buuuuuuuuuuuuuikje, waar bliiiiiiiiiiiiiiiiijfffffffffffffff je nou?" En ik: "holy fokkeroni! ken het wat minder?"quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:34 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is echt zo stomBen je bij de eerste nog heel trots op je buik en ineens is het poef dik bij een volgende zwangerschap

Ja doeg....daar mogen we ons niet de altijd achter verschuilen he!quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:55 schreef zandsculptuur het volgende:
Net heel erg extreem boos geworden op een helpdeskmedewerker.
Hormonen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |