abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129282024
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:33 schreef RunForrestRun het volgende:

Ik wist trouwens niet dat meeroken ook zo schadelijk kon zijn!
Meeroken is gewoon heel schadelijk met kans op dezelfde gevolgen als gewoon roken.
85% van de rook komt in de omgeving terecht.

En met kinderen is het nog slechter want de slechte deeltjes zitten laag bij de grond.
http://stivoro.nl/wp-cont(...)0voor%20kinderen.pdf
pi_129282202
Bah Momo wat een verhaal.

Toen ik nog in het zh werkte. Patient opgenomen met neg dys, ofwel kindje onder de P2,3. Bedrust met uitzondering van douche en toilet maar toch gaan roken he?

Of...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129282401
:N

on a happier note: mijlpaal! vandaag voor t eerst een positie shirt aan! *O* vooral omdat de rest in de was zit :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:15:44 #254
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129282434
De fotograaf is ietsje beter, maar strakjes maken we wel een foto. Als we moeten wachten tot ie echt beter is duurt het nog wel even vrees ik -O-
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:16:38 #255
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129282459
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:13 schreef DJMomo het volgende:
:N

on a happier note: mijlpaal! vandaag voor t eerst een positie shirt aan! *O* vooral omdat de rest in de was zit :')
:D! En, hoe zit dat nou? :P

Ik was gisteren helemaal blij: 1 van de zwangerschapsbroeken die ik per ongeluk te groot had gekocht bij 12 weken (dus echt bij kont+benen+buik te groot), past nu perfect :'). Ja, weet niet waarom ik er zo blij mee ben, maargoed!
pi_129282484
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:16 schreef GotC het volgende:

[..]

:D! En, hoe zit dat nou? :P

Ik was gisteren helemaal blij: 1 van de zwangerschapsbroeken die ik per ongeluk te groot had gekocht bij 12 weken (dus echt bij kont+benen+buik te groot), past nu perfect :'). Ja, weet niet waarom ik er zo blij mee ben, maargoed!
as any other tshirt, to be honoust. hahahaha. alleen wat ruimer bij mijn buik. Verder is het gewoon een zwart tshirt met vhals. Heb nog wel mijn gewone rokkie aan.

En idd, waar je al niet blij van kan worden. Hormonen :')

Ik wachtte je al op in het buikentopic bubs!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:19:12 #257
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129282516
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:17 schreef DJMomo het volgende:

[..]

as any other tshirt, to be honoust. hahahaha. alleen wat ruimer bij mijn buik. Verder is het gewoon een zwart tshirt met vhals. Heb nog wel mijn gewone rokkie aan.

En idd, waar je al niet blij van kan worden. Hormonen :')

Ik wachtte je al op in het buikentopic bubs!
Ja die zwangerschapsshirts vallen nog best mee met factor 'hee-dat-zit-anders!'. Dat je nog je normale broeken en rokjes aan kan, heerlijk!
pi_129282556
Jeetje wat een verhalen, Mabawa

Hoera voor het positieshirt en de passsende broek *O* ;)

Gaat het nog steeds niet echt lekker met je man, Bub? Enig idee hoe lang dat nog gaat duren? Heel benieuwd naar jouw buik <3
pi_129282576
Ouwe rokkies. Met ietwat uitgelubberd elastiek. Nu blijft ie een stuk beter hangen! En linnen zomerbroeken gaan ook goed, die hangen net onder de darmpukkel
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129282597
Hier bij de zwangerschap van de eerste gestopt met roken (heb toen in het begin nog een paar keer een hijs genomen, maar meer als dat kón ik ook gewoon niet eens meer hoeveel zin ik ook had in een sigaret) daarna gestopt gebleven gelukkig.
Vriendin van mij die tegelijk met mij zwanger was van de eerste kon niet stoppen met roken (had ze ook voor de zwangerschap al geprobeerd). Had al hoge bloeddruk en als ze een dag helemaal niet rookte steeg die door de stress naar gevaarlijke hoogte. Dus na diverse dingen geprobeerd te hebben in overleg met arts zon drie sigaretten per dag blijven roken.. Tja ik zou het zelf niet kunnen, maar ze gaf zelf aan wel blij te zijn alles geprobeerd te hebben om te stoppen maar baalde ook wel dat het niet (helemaal) gelukt was.

Pff hier een prutnacht gehad zeg.. Lag wat later in bed ivm bezoek, toen om 5 uur badend in het zweet wakker geworden, ventilator op m'n lijf gericht, maar niet meer kunnen slapen :O (ja misschien tussen half 7 en 7 ergens een kwartiertje).
Kind is naar het dagverblijf zodat ik veel kan doen, maar heb er gewoon de puf niet voor. Net ook al een bord kapot laten vallen en dat ligt nog steeds te wachten tot ik puf heb om het op te ruimen (was met veel pijn en moeite begonnen met se vaatwasser uit en in te ruimen ;( )
Maar goed, scherven brengen geluk zeggen ze dus gaat vast goed komen (straks ofzo :D )
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:25:49 #261
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129282645
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:21 schreef Spewey het volgende:

Gaat het nog steeds niet echt lekker met je man, Bub? Enig idee hoe lang dat nog gaat duren? Heel benieuwd naar jouw buik <3
Helaas niet, maandag contact gehad met arts. Die was ook niet tevreden. Nog een paar weken aankijken, anders moet er een scan gemaakt worden. Want als ze de stand van zijn drain nu weer veranderen komt ie op hetzelfde te staan waardoor het fout ging. Niet heel handig allemaal.
pi_129282796
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:32 schreef NoBoNo het volgende:
Overigens hier het eerst VK vinkje! Vrouwlief heeft hartje horen kloppen, dus dat is wel fijn, je vraagt je na die eerste echo op 9.4 week toch af of alles nog steeds goed gaat. *O*

En hoor net dat we na de 20wk echo ook nog een 32 en 36 wk echo krijgen.
Aaah, mocht je niet mee met het hartje luisteren? Wij hebben de afspraken met de VK nu op maandagochtend om 8.30 uur gepland, zodat mijn man mee kan O+.
En hadden jullie geen termijn-echo met 11-12 weken? Of komt die nog?

quote:
13s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:41 schreef DJMomo het volgende:
Ohja, hier ook zo'n schoonzus. Kon gewoon niet stoppen, ook al was ze zwanger. En na de bevallingen dan 'grappen' dat die zo lekker soepel liepen, omdat de kindjes zo lekker klein waren gebleven door het roken. :{w
:{w :{w :{w

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:23 schreef hilliebillie het volgende:
Hier bij de zwangerschap van de eerste gestopt met roken (heb toen in het begin nog een paar keer een hijs genomen, maar meer als dat kón ik ook gewoon niet eens meer hoeveel zin ik ook had in een sigaret) daarna gestopt gebleven gelukkig.
Vriendin van mij die tegelijk met mij zwanger was van de eerste kon niet stoppen met roken (had ze ook voor de zwangerschap al geprobeerd). Had al hoge bloeddruk en als ze een dag helemaal niet rookte steeg die door de stress naar gevaarlijke hoogte. Dus na diverse dingen geprobeerd te hebben in overleg met arts zon drie sigaretten per dag blijven roken.. Tja ik zou het zelf niet kunnen, maar ze gaf zelf aan wel blij te zijn alles geprobeerd te hebben om te stoppen maar baalde ook wel dat het niet (helemaal) gelukt was.
Dat vind ik dan toch net even anders dan die vrouwen die gewoon bij voorbaat al niet proberen te stoppen. In zo'n geval zou ik dan toch echt wel eerst stoppen met roken, en dan pas gaan voor zwanger worden overigens... :@. Ik heb zelf een aantal jaar lang medicijnen geslikt (AD) die niet (goed) kunnen icm zwangerschap, en ondanks dat het me door de arts werd afgeraden, heb ik die toch eerst helemaal af weten te bouwen (en een jaar lang 'medicijnvrij' geleefd) voordat we gingen proberen zwanger te worden. Was stoppen niet gelukt, was er ook absoluut wel een manier omheen geweest, maar ik ben trots op mezelf dat ik het zo heb kunnen doen O+.

Ik heb sinds gisteren een positiespijkerbroek aan van Miss Etam (van de kringloop :P ) en die zit me toch een partij heerlijk O+. Mijn eigen broeken krijg ik niet meer dicht, dus die droeg ik dan half open met zo'n buikband eroverheen (en daar overheen uiteraard weer een shirtje, ik vind het altijd een beetje typisch om met een minibuikje + buikband te gaan lopen showen :') ) maar dit zit zoveel beter :9. Vrijdag krijg ik van mijn schoonzusje nog een andere zwangerschapsbroek terug (die had ik vorig jaar gekocht voor vakantie, past ook een klein buikje in) dus dan kan ik afwisselen O+.
pi_129282994
SZ was wel overgegaan op de light sigaretten. En bij kind 1 had ze nog wel stoppogingen ondernomen. Bij kind 2 niet eens. Toen had ze al genoeg stress van vent die een ander had, en week na geboorte ook bij haar weg is gegaan.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129283015
wat vervelend van je man bubs :{ Knuf!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:40:49 #265
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129283024
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:32 schreef zandsculptuur het volgende:

Aaah, mocht je niet mee met het hartje luisteren? Wij hebben de afspraken met de VK nu op maandagochtend om 8.30 uur gepland, zodat mijn man mee kan O+.
En hadden jullie geen termijn-echo met 11-12 weken? Of komt die nog?
Nou of ik niet mee mocht weet ik niet, ben niet mee geweest, moet ook werken he. Misschien de volgende maar wel plannen op mijn thuiswerkdag zodat ik een keer mee kan. Van de andere kant, hoef ook niet zo nodig elke keer mee.

Nee hier na de eerste echo geen termijn echo op 12 weken. Is dat heel raar? Anders moeten we die nog gaan eisen natuurlijk! -O-
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:41:24 #266
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129283038
Zand, leggings zijn ook een heerlijkheid he? O+ Ik ben totaal geen jurkjesmens, maar pfoeh, het is wel een verademing en makkelijk af te wisselen!

En Bubs.. :* Hoe gaat het met jou, gezien alle gebeurtenissen rond je man?
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:42:28 #267
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129283066
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:40 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Nou of ik niet mee mocht weet ik niet, ben niet mee geweest, moet ook werken he. Misschien de volgende maar wel plannen op mijn thuiswerkdag zodat ik een keer mee kan. Van de andere kant, hoef ook niet zo nodig elke keer mee.

Nee hier na de eerste echo geen termijn echo op 12 weken. Is dat heel raar? Anders moeten we die nog gaan eisen natuurlijk! -O-
Heb ik ook niet gehad, eerste echo was gelijk termijnecho bij 9w3d :)
pi_129283075
Hier verwacht ik ook niet dat vent meegaat naar de gewone controles hoor. Bij echo's wel, en op het eind als baby niet zelf wil komen moet ie van mij ook (weer) mee. Maar tussendoor gelooft ie het wel. Tenzij er iets speelt natuurlijk. voordeel is dat hij in het ZH werkt, en toen ik daar lag met Sjaak, kwam ie wel regelmatig langs, met een Swirrrrl :9
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129283126
Oh, leggings / jurkjes vond ik op het eind alleen niet meer genoeg 'steun' geven. Maar tot die tijd idd veel gedragen, en wil ik nu weer gaan doen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:45:02 #270
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129283142
Hier gaat Yur tot nu toe wel elke keer mee :) Hij is graag op de hoogte en heeft soms ook vragen voor de vk.
pi_129283144
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:40 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Nouja, ja, dat is redelijk standaard, ja. Ik zie bijvoorbeeld dat jullie ook nog geen uiterekende datum hebben, die wordt bij de termijnecho bepaald. Ik zou daar zeker nog even achteraan gaan.

Qua controles, mijn VK raadde aan dat de papa bij de 1e en 2e afspraak mee kwam, de eerste voor de intake (ben dit keer alleen geweest, alle gegevens stonden nog goed in de computer) en de tweede keer zodat ook papa voor het eerst het hartje kon horen O+.
pi_129283192
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:41 schreef GotC het volgende:
Zand, leggings zijn ook een heerlijkheid he? O+ Ik ben totaal geen jurkjesmens, maar pfoeh, het is wel een verademing en makkelijk af te wisselen!
Ik heb hier twee positieleggings van de lidl liggen die te groot zijn ;(.
Jurkjes draag ik nu nog met een broekje eronder, maar dat broekje past straks ook niet meer :').
Scheelt dat mijn jurkjes sowieso te strak zitten, dus we moeten even kijken hoe dat straks moet :').
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:52:53 #273
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129283323
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:41 schreef GotC het volgende:

En Bubs.. :* Hoe gaat het met jou, gezien alle gebeurtenissen rond je man?
Het geeft wel stress natuurlijk. Hij was eindelijk weer zichzelf en al bijna 2 jaar gesukkeld te hebben. En toen begon het weer... Gisteravond had ie heel veel hoofdpijn en was ook misselijk en dat is heel eng.

Gelukkig ben ik nog vrij mobiel. Dus die ik de boodschappen e.d. op de fiets. Hulp is er wel hoor maar ik doe liever alles zelf ;)
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:53:05 #274
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129283328
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:45 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Nouja, ja, dat is redelijk standaard, ja. Ik zie bijvoorbeeld dat jullie ook nog geen uiterekende datum hebben, die wordt bij de termijnecho bepaald. Ik zou daar zeker nog even achteraan gaan.

Qua controles, mijn VK raadde aan dat de papa bij de 1e en 2e afspraak mee kwam, de eerste voor de intake (ben dit keer alleen geweest, alle gegevens stonden nog goed in de computer) en de tweede keer zodat ook papa voor het eerst het hartje kon horen O+.
Ohhhh....maar eerste keer (intake) ben ik wel mee geweest en WIJ weten de uitgerekende datum wel! ;)
pi_129283332
Mijnes gaat ook niet mee (wel naar echo's, waar ze ook het hartje lieten horen). Ik vind het eerlijk gezegd niet zo nodig dat hij meegaat en ik zie ook heel weinig vaders in de wachtruimte van de vk. Als ik wil dat hij meegaat, gaat hij overigens wel mee, hoor! De volgende afspraak gaat hij mee. Ik vond het opeens wel een prettig idee dat hij überhaupt weet wáár de praktijk zit :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')