bízar snel. van 4 (voor sommigen 3.1) tot een week of 9 kruuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiipt echt voorbij. en nu. poef. 12 weken!quote:Op maandag 22 juli 2013 08:26 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Wat gaat het snel ineens he
Ik ben zelf vandaag 10 weken
Hoe heb je het verteld Mo? Leuk hè.. Dat het helemaal echt is!quote:Op maandag 22 juli 2013 09:04 schreef DJMomo het volgende:
[..]
bízar snel. van 4 (voor sommigen 3.1) tot een week of 9 kruuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiipt echt voorbij. en nu. poef. 12 weken!
(en gelijk: word is out! het is nu echt, want het staat op facebook)
lézen. hoe? ik maak van Sjaak elke maand een foto met een knuffelbeer, welke foto ik op fb zet. Die traditie ben ik nu ook al gestart met dit wurm.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:05 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Hoe heb je het verteld Mo? Leuk hè.. Dat het helemaal echt is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
snap ik.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:11 schreef Hilzillah het volgende:
Dat het leuk is dat het nu écht is omdat het op facebook staat bedoelde ik![]()
Ben benieuwd naar de foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, iedereen moet lachen om de beeren allemaal blij natuurlijk
[ Bericht 0% gewijzigd door DJMomo op 22-07-2013 09:24:13 ]Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Ik heb er geen patent op, en heb het ook maar afgekeken van iemand anders!quote:Op maandag 22 juli 2013 09:40 schreef NoBoNo het volgende:
Mo, het kan zijn dat ik je idee ga pikken, vind het wel erg leuk namelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:11 schreef DJMomo het volgende:
Toch even langs een dok met je vinger hilz?
Allemaal aan de beren foto'sHahaha. Die egel had mijn kerel gekocht, toen ik nog niet zo lang zwanger was van Sjaak.
Jacques?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hilz, ik zag in het kinderkamertopic die onwijs leuke gehaakte Olli! Kan je het daarmee niet doen, of is die te klein?
Ohh herkenbaar! Ik heb dat dus ook sinds m'n zwangerschap: Oren die ineens dicht zitten of bijna dicht zitten. Irritant!quote:Op maandag 22 juli 2013 10:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo net voor niks naar de dokter geweest. Al maanden af en aan last van mijn oor. Vaak slaat ie dicht. En dan als ik buk gaat het weer.
Maar hij geeft nu liever geen neusspray. ik snap het wel hoor maar fijn is anders
zeker nu ik verkouden lijk te worden.
Ik moest gisteren nog aan je denken: Heb je je bevalbad al in huis? En zo ja, gebruik je die nu als zwembadje?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:30 schreef Cwen het volgende:
Nee... Eerder dan dat, graag! Gewoon rond de UD is prima. Zeker als het dit soort weer blijft
.
Sylver, van harte, dat klinkt als een heel goede bevalling! Nu lekker genieten!
Nope, nog niet, komt woensdag of donderdag! We hadden al een buitenzwembad, dus daar heb ik gisteren zo'n 5 uur in doorgebracht - heerlijk, kwam opnieuw tot de conclusie dat het bevalbad een goede keuze is! Maar goed, nog een paar dagen dusquote:Op maandag 22 juli 2013 10:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik moest gisteren nog aan je denken: Heb je je bevalbad al in huis? En zo ja, gebruik je die nu als zwembadje?
Ja, random gedachten tijdens het floaten
Ik ook sinds ik zwanger ben volgens mij. Al zo'n beetje heel het jaar.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ohh herkenbaar! Ik heb dat dus ook sinds m'n zwangerschap: Oren die ineens dicht zitten of bijna dicht zitten. Irritant!
Ach, even beetje door vlechten, wat waterdicht spul erop en je hebt een origineel badje!quote:Op maandag 22 juli 2013 11:19 schreef angelatje het volgende:
En over zwembadjes gesproken...ik wil ook!
Maar hele tuin ligt vol met riet (van het dak) ivm verbouwing
Dat is ook al lang de mijne al 13 weken ofzo lekker dwarsquote:Op maandag 22 juli 2013 11:18 schreef Sull het volgende:
Ik vind heet het proberen waard, maar het ligt waarschijnlijk niet voor niets zo en ook al 7 weken, dus of het echt gaat werken is maar afwachten. De moxatherapie was in elk geval niet succesvol. We hebben het stug een week volgehouden, maar draaien ho maar!
Die hebben wij genomenquote:Op maandag 22 juli 2013 11:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is ook al lang de mijne al 13 weken ofzo lekker dwars.
Je hebt speciale steunen waarmee je wel het aankleedkussen in de lengte kan leggen.
Totdat je in je gezicht wordt geplast. Of getrapt.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:26 schreef NoBoNo het volgende:
Commode's....wat zijn dat eigenlijk voor rare kastjes?
Het is toch veel handiger om een aankleedkussen in de lengte te hebben liggen ipv in de breedte?
Wie bedenkt nou zoiets...
Ikea Hemnes met opzetstuk! Past ie in de lengtequote:Op maandag 22 juli 2013 11:26 schreef NoBoNo het volgende:
Commode's....wat zijn dat eigenlijk voor rare kastjes?
Het is toch veel handiger om een aankleedkussen in de lengte te hebben liggen ipv in de breedte?
Wie bedenkt nou zoiets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |