Skip.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:22 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ook nog aan m'n rechter lopen jengelen en die doet het nu ook.

Jahquote:Op maandag 22 juli 2013 14:21 schreef Sylver_ het volgende:
Weer even een egopost:
Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties!![]()
Ze is zo mooi en lief!Ze ligt nu lekker bij haar papa, kan ik ook even een dutje doen
En toen stond Suus ineens bovenaan![]()

Volkoren zijn vezels en daar ga je juist goed van poepen en aangezien ik het omgekeerde wilquote:Op maandag 22 juli 2013 17:06 schreef klaprooss het volgende:
Dot kan je toch beter niet goed volkoren brood eten? Vervelend iig helaas niet echt een goede tip! Sterkte!
Lief zijn jullie

quote:Op maandag 22 juli 2013 14:21 schreef Sylver_ het volgende:
Weer even een egopost:
Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties!![]()
Ze is zo mooi en lief!Ze ligt nu lekker bij haar papa, kan ik ook even een dutje doen
En toen stond Suus ineens bovenaan![]()

Drie dagen is genoeg, dan ben ik weer thuisquote:Op maandag 22 juli 2013 17:12 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Wat fijn klaprooss!
Ik had behoorlijk zachte ontlasting met aandrang in het begin van mijn zwangerschap, Dot. Ik had 's ochtends zelfs last van 'ochtenddiarree'Mijn darmen zijn nogal zeurpietjes, dus bij elke verandering (weer, eten, hormonen) gaan ze óf direct op slot óf volledig open.
Diarreeremmers ben ik zelf niet zo'n fan van, omdat ze het probleem alleen maar drie dagen opschuiven. Veel water drinken en slapen helpt bij mij goed..

Je hebt ons toch?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:14 schreef Dot. het volgende:
[..]
Drie dagen is genoeg, dan ben ik weer thuisZit in NY en om dan de helft van de tijd op mn hotelkamer te hangen is zo zonde... Al betaal ik er wel genoeg voor
En omdat ik op doorreis ben vanuit een werk tripje ben ik ook alleen, dus dan verveel ik me

quote:

Wat gaat dat snel he?! Leukquote:Op maandag 22 juli 2013 14:58 schreef klaprooss het volgende:
Sylver!! Gefeliciteerd, lekker gaan genieten van jullie meisje
Hier net echo gehad, wat een verschil met vorige week!! Zo moest ze vorige week echt zoeken en was de baby nu BAM in beeld met een super mooi sterk hartje! Opgelucht dus en verder met genieten!

Ik meende dat vanaf 25 weken je baby geluiden van buitenaf kan horenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:22 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]![]()
Je kunt voorlopig niet eens alleen zijn, al zou je het willen.
Vanaf wanneer kan de baby gaan horen trouwens? Ik houd er nu al hele verhalen tegen, terwijl ik daarbij mijn buik aai![]()
. Ben gewoon nu al enorm verliefd op die krummel
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |