Dit dus.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:06 schreef matthijst het volgende: Hahah, wat een bs man, alsof je opeens bier achter het stuur gaat drinken als het te koop is bij de pomp. T is gewoon handig als je ooit zonder bier zit.
maar dan ga je terug in de tijdquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Whut.
'We geven een tankstation geen vergunning, daarmee is het anders dan een restaurant en omdat het anders is dan een restaurant krijgt het tankstation geen vergunning'
Wat een redenatie
je mag toch ook uberhaupt niet met bier achter het stuur?quote:
1,40 voor een mars laatst, wat de fuckquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:08 schreef alors het volgende:
Sowieso dingen kopen bij een tankstation doe je echt uit nood, tantoe duur man
Kost veel doekoe inderdaad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:08 schreef alors het volgende:
Dat ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:09 schreef matthijst het volgende:
Alcohol verkopen aan automobilisten?
Want iedereen zit alleen in een auto?
Jawel. Alcoholvrij bier.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
je mag toch ook uberhaupt niet met bier achter het stuur?
Dat sowieso jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:08 schreef alors het volgende:
Dat is dan ook weer wat overtrokkenquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:09 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat sowieso ja![]()
5 euro voor een flesje cola, etc.
Dus moet je het alcoholaanbod daar ook beperken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:09 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft wel gelijk die pomphouder over die wegrestaurants
Het zijn net kleine (dure)supermarkten tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:08 schreef alors het volgende:
Als je daar bier gaat halen is het om een keer thuis een biertje te kunnen drinken als je het echt compleet vergeten bent om te halen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
je mag toch ook uberhaupt niet met bier achter het stuur?
Spoiler, ze hebben vandaag een taart gemaakt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:09 schreef marcodej het volgende:
Oh ja, ik moet Heel Holland Bakt nog kijken.
Neu, meer het verstand van de mensen die gaan drinken en daarna rijden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:09 schreef borisz het volgende:
Het is eerder de kwaliteit van de wegen dan het alcoholgebruik....
Als ze het maar zonder EPO doen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:10 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Spoiler, ze hebben vandaag een taart gemaakt.
Nee, alcohol in het verkeer is goed !quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:10 schreef Specularium het volgende:
Onderzoeken zijn helemaal niet nodig.
Ach, Johan is nu gastpresentator... men hoeft niet genuanceerd te doen vanavond.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer wat overtrokken.
Gewoon een verschrikkelijke vent en het is wachten tot het misgaat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nounou Pax, wat een conservatisme.
Dat, of als je achterin zit en een uur moet rijden naar een concert ofzo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je daar bier gaat halen is het om een keer thuis een biertje te kunnen drinken als je het echt compleet vergeten bent om te halen.
Zijn het niet ook vooral mede passagiers of vrachtwagenchauffeurs die snachts overnachten bij het tankstation die daar alcohol zouden kopen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je daar bier gaat halen is het om een keer thuis een biertje te kunnen drinken als je het echt compleet vergeten bent om te halen.
Dus gewoon coffeeshops rondom scholen toelaten ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:11 schreef Eenskijken het volgende:
zelfde discussie als geen coffeeshops bij scholen enzo... 1 meter verder mag niet, 500 meter mag wel.
Ik volg jou!quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pfew toch nach een staartje Johan
Ook zoiets ja, alsof basisschool kinderen daar naar binnen stappen. En middelbare scholieren fietsen wel een paar honderd meter verder.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:11 schreef Eenskijken het volgende:
zelfde discussie als geen coffeeshops bij scholen enzo... 1 meter verder mag niet, 500 meter mag wel.
En johan beheerst het beter dan tijsquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
Presenteren is een vak blijkt maar weer
Dat kan niet zo maar iedereen "welkom dames en heren bij alwéér een aflevering Voetbal International!"quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
Hoogeveen alleen toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:11 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Google maar eens op zijn naam.Je wil het niet weten..
ja hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dus gewoon coffeeshops rondom scholen toelaten ?
typisch cda, regelneukersquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:11 schreef Eenskijken het volgende:
Die Van Den Brink kan er inderdaad niets van.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
twitter:KooSpee twitterde op woensdag 17-07-2013 om 22:26:36Gezien royale openingstijden vd supermarkten kan verkoop van alcoholhoudende drank bij de pompstations worden verboden #verkeersveiligheid reageer retweet
Opblijven voor de herhaling.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pfew toch nach een staartje Johan
KOOOSSSSquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSStwitter:KooSpee twitterde op woensdag 17-07-2013 om 22:26:36Gezien royale openingstijden vd supermarkten kan verkoop van alcoholhoudende drank bij de pompstations worden verboden #verkeersveiligheid reageer retweet
Wat Koos er van vindt, vind ik niet zo rullevant.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSStwitter:KooSpee twitterde op woensdag 17-07-2013 om 22:26:36Gezien royale openingstijden vd supermarkten kan verkoop van alcoholhoudende drank bij de pompstations worden verboden #verkeersveiligheid reageer retweet
Koooooosquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
zou je het omschrijven als topshow ofquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:13 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Opblijven voor de herhaling.
Koos is mijn toetssteen voor alle beslissingen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat Koos er van vindt, vind ik niet zo rullevant.
Daarom.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:14 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zelfs dat fossiel was het niet met hem eens.
Precies. Tijs stuurt uitstekend bij op de momenten dat Johan wat oververhit raakt. Dat kenmerkt de vakman.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
En fulltime kutlul.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:14 schreef starla het volgende:
Koos is toch die gast die zelf te snel rijdt?
quote:
Vox populi man.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:14 schreef Paxcon het volgende:
Waarom die nobodys vragen wat ze ervan vinden
Altijd een topshow.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zou je het omschrijven als topshow of [ afbeelding ]
Ach gut, het is allemaal wat he.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:15 schreef matthijst het volgende:
Niet te geloven, wat een suf land leven we goddomme in.
Binnenkort komen die cda-honden thuis bij je langs of je wel ontbijt 's ochtends.
Als er een herhaling komt hou ik 'm aan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:15 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Altijd een topshow.
En hou de bingokaart bij de hand.
"Ach gut"quote:
Bij jou tankstation verkopen ze al wel bier?quote:
Johnquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat doet Johan morgen?
De postbode achtervolgen?
Nee, Derksen en v. Rossem.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Derksen en Jansma is een gouden formule
Want een gedegen onderzoek heeft uitgewezen dat verkeerdeelnemers met een lege maag 75% meer kans hebben op het veroorzaken van een aanrijding met letsel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:15 schreef matthijst het volgende:
Niet te geloven, wat een suf land leven we goddomme in.
Binnenkort komen die cda-honden thuis bij je langs of je wel ontbijt 's ochtends.
Ik ben 2x per week Derksen gewend.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:16 schreef cobain1994 het volgende:
Gewoon de boel droogleggen..
[..]
Het moet geen overexposure worden..
Daar strijd ik er ook tegen. Valt me tegen dat ook VBL zit tot dat g-taalgebruik heeft verlaagdquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof dat nooit op KLB voorkomt.. patser!
Het is jouw, en ik snap je vraag niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Bij jou tankstation verkopen ze al wel bier?
Je moet toch de Willem II supporters even de ruimte geven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar strijd ik er ook tegen. Valt me tegen dat ook VBL zit tot dat g-taalgebruik heeft verlaagd
KLB hooliganquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar strijd ik er ook tegen. Valt me tegen dat ook VBL zit tot dat g-taalgebruik heeft verlaagd
Alles voor een blauw kleurtje hequote:Op donderdag 18 juli 2013 00:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
KLB hooliganKLB is al jaren pure aids vriend.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is jouw, en ik snap je vraag niet.
/Ambro
Ik denk dat hij een echte Klimberghond mee zal nemen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Uit Zuid Limburg zal Johan wel een gristenhond meenemen
DeMart is jaloers op Johan, daarom is ie vandaag expres 15 minuten langer doorgegaan met zijn show.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Zipportal het volgende:
DeMart kan wel inpakken door Marijn de Vries.
Begin was wat stijf maar na de tekst lezen en autocue, ouderwets los.
Johan
Ambrosius ben jij het?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is jouw, en ik snap je vraag niet.
/Ambro
Jouw mening vind ik totaal niet rullevantquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hey leuk, een VBL quote.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jouw mening vind ik totaal niet rullevant
Waar heb je deze dorpsidioot vandaan gehaald?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is werkelijk een plaag dat blaag
Dat wordt ook een topshowquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:23 schreef Zipportal het volgende:
Vrijdag Maarten. Die heeft altijd het woord.
Ik ben Dj_Day-V. Welkom op FOK! trouwensquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar heb je deze dorpsidioot vandaan gehaald?
Eigenlijk zouden ze KLB moeten omdopen tot "Eerstewereldproblemen". Dat dekt de lading veel beter. Maar ja... die naam is een beetje te lang.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
EWP, kan primaquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze KLB moeten omdopen tot "Eerstewereldproblemen". Dat dekt de lading veel beter. Maar ja... die naam is een beetje te lang.
Mortaxx vindt jouw mening vast totaal niet rullevant.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze KLB moeten omdopen tot "Eerstewereldproblemen". Dat dekt de lading veel beter. Maar ja... die naam is een beetje te lang.
Eénentwintigletterig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is wel spannend en toch fijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, daar sta je dan, in je eentje.
Zou eigenlijk een prima tijdelijk themaforum kunnen zijn.quote:
Men kon kiezen tussen Barabas en Mortaxx en ze kozen Barabasquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoorde dat je spreekkoren over vbl aan het zingen was.
Heeft die DJ nu al z'n neven ingeschakeldquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoorde dat je spreekkoren over vbl aan het zingen was.
Illuminatie dus.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is 80 procent voor flapoor
Mijn broeders komen voor elkaar op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft die DJ nu al z'n neven ingeschakeld
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Men kon kiezen tussen Barabas en Mortaxx en ze kozen Barabas
Wie?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mortaxx vindt jouw mening vast totaal niet rullevant.
dan mag ik mortaxx zoenen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je Tijl Beckand wil zijn, maar: Okee
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo mooi
Volgens mij ben ik op aarde gezet voor dit filmpje
quote:
Dat is niet de juiste quotequote:Op donderdag 18 juli 2013 00:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Heb jij wel eens ballen gezien, die een week lang niet gewassen zijn?"
Ik ging niet letterlijk quoten. Maar gewoon dat het lijkt of IK Maarten ben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet de juiste quote
Oh goedkoop scoren heet dat. Schijtlollig gedoe ook altijd. Als die Twitteraar het zo goed weet, wat voor hond moet Marc van der Linden dan wel niet kopen?quote:
Piet de Visser heeft ook een hele leuke hond.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Verwacht toch wel dat Johan volgende week zijn hond meeneemt naar de uitzending, of voelt hij zich daar te gewoon voor?
De bigstar die dat twitterde, schijnt de eindredacteur van KVDB te zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh goedkoop scoren heet dat. Schijtlollig gedoe ook altijd. Als die Twitteraar het zo goed weet, wat voor hond moet Marc van der Linden dan wel niet kopen?
[ afbeelding ]
Of wordt die vetzak met frikandellenpens meteen naar de dierentuin gestuurd om een walrus uit te gaan zoeken?
We hangen aan je lippen..quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Piet de Visser heeft ook een hele leuke hond.
Even een drankje halen voor ik dit filmpje ga bekijken.quote:
Doe er maar twee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even een drankje halen voor ik dit filmpje ga bekijken.
Daar komt minder uit dan je zou denken, als ik afga op die aflevering van VI (van een jaar of 2 geleden?) waar Maarten te gast was.quote:
Inspelen op de actualiteit noemen ze datquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik realiseer me net dat de gastpresentatrice van vanavond een oud-wielrenster is. Met een beetje "geluk" gaat dus weer de halve uitzending over wielrennen.
Wat werkt er niet aan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:57 schreef BobW het volgende:
Iemand mp4? Uitzending gemist doet het niet...
http://content10c4d.omroe(...)559/std.20130717.m4vquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:57 schreef BobW het volgende:
Iemand mp4? Uitzending gemist doet het niet...
Begin september.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:19 schreef Webschip het volgende:
Wat een bagger. De eo verbaggert de show. Mag p&w aub terug?
Tot voor dit seizoen vond ik deze show beter dan P&W. Maar dit is echt heel slecht, begrijp niet dat netmanager hiermee akkoord gaat? Of zou al dat sporttereurquote:
We gaan je niet missen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Tot voor dit seizoen vond ik deze show beter dan P&W. Maar dit is echt heel slecht, begrijp niet dat netmanager hiermee akkoord gaat? Of zou al dat sporttereur
nu juist een voorwaarde zijn om heel de zomer te mogen doorgaan?
Ik kijk gewoon niet meer
Als de netmanager zich nu opknoopt zal je vast last krijgen van gewetenswroeging.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Tot voor dit seizoen vond ik deze show beter dan P&W. Maar dit is echt heel slecht, begrijp niet dat netmanager hiermee akkoord gaat? Of zou al dat sporttereur
nu juist een voorwaarde zijn om heel de zomer te mogen doorgaan?
Ik kijk gewoon niet meer
Het is me nog steeds niet echt duidelijk wie nou de gast van Johan Derksen was.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Jan de Hoop de gast zijn van Leontien?
WTF? Is dit echt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
Sfeerimpressie Martin Visser.
[ afbeelding ]
Ben jij er vanavond bij?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als de netmanager zich nu opknoopt zal je vast last krijgen van gewetenswroeging.
[..]
Het is me nog steeds niet echt duidelijk wie nou de gast van Johan Derksen was.
Sanasoufi was de enige.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Off topic effe weggehaald, volgens mij zaten er twee in het verkeerde topic te posten.
Ik verheug me er al op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:06 schreef Specularium het volgende:
Morgen gaat van Rossem in ieder geval vertellen dat ie al dat fietsen maar voor proleten vindt.
flopshow in het kwadraat, dat maarten snel komtquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
Ik zie het voorstukje, dit gaat zo slecht worden.
Hij verveelt zich echt he?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:03 schreef Zipportal het volgende:
En zaterdag zit Maarten van Rossem bij Tour Du Jour. En maandag bij De Slimste Mens.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |