Ik ben 2x per week Derksen gewend.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:16 schreef cobain1994 het volgende:
Gewoon de boel droogleggen..
[..]
Het moet geen overexposure worden..
Daar strijd ik er ook tegen. Valt me tegen dat ook VBL zit tot dat g-taalgebruik heeft verlaagdquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof dat nooit op KLB voorkomt.. patser!
Het is jouw, en ik snap je vraag niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Bij jou tankstation verkopen ze al wel bier?
Je moet toch de Willem II supporters even de ruimte geven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar strijd ik er ook tegen. Valt me tegen dat ook VBL zit tot dat g-taalgebruik heeft verlaagd
KLB hooliganquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar strijd ik er ook tegen. Valt me tegen dat ook VBL zit tot dat g-taalgebruik heeft verlaagd
Alles voor een blauw kleurtje hequote:Op donderdag 18 juli 2013 00:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
KLB hooliganKLB is al jaren pure aids vriend.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is jouw, en ik snap je vraag niet.
/Ambro
Ik denk dat hij een echte Klimberghond mee zal nemen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Uit Zuid Limburg zal Johan wel een gristenhond meenemen
DeMart is jaloers op Johan, daarom is ie vandaag expres 15 minuten langer doorgegaan met zijn show.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Zipportal het volgende:
DeMart kan wel inpakken door Marijn de Vries.
Begin was wat stijf maar na de tekst lezen en autocue, ouderwets los.
Johan
Ambrosius ben jij het?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is jouw, en ik snap je vraag niet.
/Ambro
Jouw mening vind ik totaal niet rullevantquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hey leuk, een VBL quote.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jouw mening vind ik totaal niet rullevant
Waar heb je deze dorpsidioot vandaan gehaald?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is werkelijk een plaag dat blaag
Dat wordt ook een topshowquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:23 schreef Zipportal het volgende:
Vrijdag Maarten. Die heeft altijd het woord.
Ik ben Dj_Day-V. Welkom op FOK! trouwensquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar heb je deze dorpsidioot vandaan gehaald?
Eigenlijk zouden ze KLB moeten omdopen tot "Eerstewereldproblemen". Dat dekt de lading veel beter. Maar ja... die naam is een beetje te lang.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
EWP, kan primaquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze KLB moeten omdopen tot "Eerstewereldproblemen". Dat dekt de lading veel beter. Maar ja... die naam is een beetje te lang.
Mortaxx vindt jouw mening vast totaal niet rullevant.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze KLB moeten omdopen tot "Eerstewereldproblemen". Dat dekt de lading veel beter. Maar ja... die naam is een beetje te lang.
Eénentwintigletterig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is wel spannend en toch fijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, daar sta je dan, in je eentje.
Zou eigenlijk een prima tijdelijk themaforum kunnen zijn.quote:
Men kon kiezen tussen Barabas en Mortaxx en ze kozen Barabasquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoorde dat je spreekkoren over vbl aan het zingen was.
Heeft die DJ nu al z'n neven ingeschakeldquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoorde dat je spreekkoren over vbl aan het zingen was.
Illuminatie dus.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is 80 procent voor flapoor
Mijn broeders komen voor elkaar op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft die DJ nu al z'n neven ingeschakeld
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Men kon kiezen tussen Barabas en Mortaxx en ze kozen Barabas
Wie?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mortaxx vindt jouw mening vast totaal niet rullevant.
dan mag ik mortaxx zoenen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je Tijl Beckand wil zijn, maar: Okee
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo mooi
Volgens mij ben ik op aarde gezet voor dit filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |