Dat wordt ook een topshowquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:23 schreef Zipportal het volgende:
Vrijdag Maarten. Die heeft altijd het woord.
Ik ben Dj_Day-V. Welkom op FOK! trouwensquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar heb je deze dorpsidioot vandaan gehaald?
Eigenlijk zouden ze KLB moeten omdopen tot "Eerstewereldproblemen". Dat dekt de lading veel beter. Maar ja... die naam is een beetje te lang.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
KLB hooliganKLB is al jaren pure aids vriend.
EWP, kan primaquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze KLB moeten omdopen tot "Eerstewereldproblemen". Dat dekt de lading veel beter. Maar ja... die naam is een beetje te lang.
Mortaxx vindt jouw mening vast totaal niet rullevant.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze KLB moeten omdopen tot "Eerstewereldproblemen". Dat dekt de lading veel beter. Maar ja... die naam is een beetje te lang.
Eénentwintigletterig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is wel spannend en toch fijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, daar sta je dan, in je eentje.
Zou eigenlijk een prima tijdelijk themaforum kunnen zijn.quote:
Men kon kiezen tussen Barabas en Mortaxx en ze kozen Barabasquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoorde dat je spreekkoren over vbl aan het zingen was.
Heeft die DJ nu al z'n neven ingeschakeldquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoorde dat je spreekkoren over vbl aan het zingen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |