Ik ben 2x per week Derksen gewend.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:16 schreef cobain1994 het volgende:
Gewoon de boel droogleggen..
[..]
Het moet geen overexposure worden..
Daar strijd ik er ook tegen. Valt me tegen dat ook VBL zit tot dat g-taalgebruik heeft verlaagdquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof dat nooit op KLB voorkomt.. patser!
Het is jouw, en ik snap je vraag niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Bij jou tankstation verkopen ze al wel bier?
Je moet toch de Willem II supporters even de ruimte geven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar strijd ik er ook tegen. Valt me tegen dat ook VBL zit tot dat g-taalgebruik heeft verlaagd
KLB hooliganquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar strijd ik er ook tegen. Valt me tegen dat ook VBL zit tot dat g-taalgebruik heeft verlaagd
Alles voor een blauw kleurtje hequote:Op donderdag 18 juli 2013 00:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
KLB hooliganKLB is al jaren pure aids vriend.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is jouw, en ik snap je vraag niet.
/Ambro
Ik denk dat hij een echte Klimberghond mee zal nemen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Uit Zuid Limburg zal Johan wel een gristenhond meenemen
DeMart is jaloers op Johan, daarom is ie vandaag expres 15 minuten langer doorgegaan met zijn show.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Zipportal het volgende:
DeMart kan wel inpakken door Marijn de Vries.
Begin was wat stijf maar na de tekst lezen en autocue, ouderwets los.
Johan
Ambrosius ben jij het?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is jouw, en ik snap je vraag niet.
/Ambro
Jouw mening vind ik totaal niet rullevantquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
KLB hooliganKLB is al jaren pure aids vriend.
Hey leuk, een VBL quote.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jouw mening vind ik totaal niet rullevant
Waar heb je deze dorpsidioot vandaan gehaald?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is werkelijk een plaag dat blaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |