Wat werkt er niet aan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:57 schreef BobW het volgende:
Iemand mp4? Uitzending gemist doet het niet...
http://content10c4d.omroe(...)559/std.20130717.m4vquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:57 schreef BobW het volgende:
Iemand mp4? Uitzending gemist doet het niet...
Begin september.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:19 schreef Webschip het volgende:
Wat een bagger. De eo verbaggert de show. Mag p&w aub terug?
Tot voor dit seizoen vond ik deze show beter dan P&W. Maar dit is echt heel slecht, begrijp niet dat netmanager hiermee akkoord gaat? Of zou al dat sporttereurquote:
We gaan je niet missen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Tot voor dit seizoen vond ik deze show beter dan P&W. Maar dit is echt heel slecht, begrijp niet dat netmanager hiermee akkoord gaat? Of zou al dat sporttereur
nu juist een voorwaarde zijn om heel de zomer te mogen doorgaan?
Ik kijk gewoon niet meer
Als de netmanager zich nu opknoopt zal je vast last krijgen van gewetenswroeging.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Tot voor dit seizoen vond ik deze show beter dan P&W. Maar dit is echt heel slecht, begrijp niet dat netmanager hiermee akkoord gaat? Of zou al dat sporttereur
nu juist een voorwaarde zijn om heel de zomer te mogen doorgaan?
Ik kijk gewoon niet meer
Het is me nog steeds niet echt duidelijk wie nou de gast van Johan Derksen was.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Jan de Hoop de gast zijn van Leontien?
WTF? Is dit echt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
Sfeerimpressie Martin Visser.
[ afbeelding ]
Ben jij er vanavond bij?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als de netmanager zich nu opknoopt zal je vast last krijgen van gewetenswroeging.
[..]
Het is me nog steeds niet echt duidelijk wie nou de gast van Johan Derksen was.
Sanasoufi was de enige.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Off topic effe weggehaald, volgens mij zaten er twee in het verkeerde topic te posten.
Ik verheug me er al op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:06 schreef Specularium het volgende:
Morgen gaat van Rossem in ieder geval vertellen dat ie al dat fietsen maar voor proleten vindt.
flopshow in het kwadraat, dat maarten snel komtquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
Ik zie het voorstukje, dit gaat zo slecht worden.
Hij verveelt zich echt he?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:03 schreef Zipportal het volgende:
En zaterdag zit Maarten van Rossem bij Tour Du Jour. En maandag bij De Slimste Mens.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |